Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ахмет Байтұрсынұлы. Өгіз бен Бақа А.Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығымен таныстыру

11.12.2009ж
5 «г» класс

Сабақтыңтақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы. «Өгіз бен Бақа»
Сабақтың мақсаты:а) А.Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығымен таныстыру.
Мысалдың мазмұнын менгерте отырып идеясын
ашу
ә) Танымдық қабілетін дамыту, өзіндік ой-
пікірін қалыптастыру.
б) Жас ұрпақты жаман әдеттен жирендіру,
мейірімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі:мысалды талдау, мәнерлеп оқу, инсценировка.
Сабақтың типі: жаңа матиралды меңгерту сабағы.
Сабақтың барысы.
I Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа қатысымен, класс тазалығын тексеру.

II Үй тапсырмасын сұрау.
-Ертегінің неше түрі бар?
-Әдеби ертегінің жай ертегілерден қандай айырмашылығы бар?
-Ә.Тәжібаев деген кім?

«Толағай» әдеби ертегісіндегі басты кейпкерге мінездеме беру.

Толағай

- Толағай бейнесі сендерге ұнады ма?
«Ел басына ауыр кун туса мен не істер едім?» тақырыбына берілген ой-
толғауларын оқыту. Ерлік туралы мақал-мәтелдерді сұрау.
III Жаңа сабақты түсіндіру.
1. Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру.

Оқулықты мысалға, аллегорияға берілген түйінді оқушы дәптерлеріне жаздыру.
1. «Өгіз бен Бақаны» мұғалімнің оқуы.
2. Оқушыларға мәнерлетіп оқыту.

Оқытып болғаннан кейін сұрақтар қою арқылы түсінігін айтқызу.
1. Мысалда қандай мінезді адамдар сыналады?
2. Бақаны әлекке салған қандай сезім?
3. Қызғаныш пен ерегіске, күншілдікке бой алдырған Бақа қандай
күйге душар болды?

Осы сұрақтарға жауап алғаннан кейін компазияциялық құрылымын талдау.
*Кейіпкер мінезін ашу
*Ой-тұжырым жасату
*Тілі мен суреттеу тәсілін тапқызу
*Мысал өлеңнің тақырыбы мен идеясын тапқызу
*Ақынның өлең жолын оқытта отырып, оқушылардың өз ойын айтқызу.

|№ |Компазияция |Композиция |Ой-пікір |Ой-тұжырым, |Тілі |Суреттеу|
| |лық |лық жоспар |мінездеме |Мақал-мәтел,| |тәсілі |
| |элементтер | | |нақылдар | | |
|1 |Оқиғанның |Өгіздің көлге | | |эпитет| |
| |басталуы |келуі | | | | |
|2 |Байланысы |Бақанның Өгізді |Күншіл, |Күншілдің | |Монолог |
| | |күндеуі |іштар |өлімі таяу | | |
|3 |Дамуы |Мақтаншақ |Қызғаншақ |қызғаншақты |Теңеу |Диалог |
| | |Бақаның | |Қарақшы | | |
| | |Жолдасымен | |ұрады | | |
| | |пікірлесуі | | | | |
|4 |Шиеленісуі |Бақаның Өгіз |Мақтаншақ |Ғылым таппай|Теңеу | |
| | |Сияқты болуға |Ойы таяз |мақтанба | | |
| | |тырысуы | | | | |
|5 |Шарықтау |Бақаның |Көрсеқызар |Азап шеккің |Теңеу | |
| |шегі |ісіп-қабынуы | |келмесе | | |
| | | | |көрсе қызар | | |
| | | | |болса | | |
|6 |Оқиғаның |Бақаның |Әлін |Әлін | | |
| |шешімі |Жарылып өлуі |білмейтін |білмеген | | |
| | | | |әлек | | |
|7 |Автордың | | |«Таласпа | | |
| |Түйінді сөзі | | |жаным-ай. | | |
| | | | |Қолыңнан | | |
| | | | |келмеске. | | |
| | | | |Боларсың | | |
| | | | |бақадай, | | |
| | | | |Көп түссең | | |
| | | | |егеске» | | |
|8 |Идеясы |Күншіліктен, | | | | |
| | |қызғаншақтықтан,| | | | |
| | |көрсеқызарлықтан| | | | |
| | |Аулақ болу | | | | |

Бағалау.
Үйге тапсырма: А. Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығын оқу.
«Өгіз бен Бақаны» жаттау
-----------------------

Әбілда
Тәжібаев

Қазақтың
халық
жазушысы

драмтург

ақын

профессор

әдебиет
зерттеушісі

Филология
ғылымының
докторы

1937 жылы
репрессияға
ұшырап,
атылды

Ақтөбе,
Қостанай,
Қарқалыда
сабақ береді

Ахмет
Байтұрсынұлы

Ақын

Ғалым

Аудармашы

Қоғам
қайраткері

Ағартушы

1901 жылы
Алғашқы оқу
құралдарын
жазды
«Қазақ»
газетін
шығарды

1891-1895ж.
Орынборда
мұғалімдер
даярлайтын
мектепте
оқиды

1873 жылы
Торғай
обылысында
дүниеге келген

Ахмет
Байтұрсынұлы

Ұқсас жұмыстар
Ахмет байтұрсынұлы "өгіз бен бақа"мысалы 5 сынып
Оқиғаның басталуы
Ахмет Байтұрсынұлының Өгіз бен бақа мысалы
Абайдың өлеңдері
Ахмет Байтұрсынов Қырық мысал
А. Байтұрсынов Екі шыбын
Аққу, Шортан һәм Шаян сайыс сабақ
Өгіз бен бақа
А.байтұрсынов "қара бұлт". 6 сынып
Ахмет байтұрсынұлы "оқуға шақыру". 3-сынып
Пәндер