Жергілікті табиғат зоналары мен экологиялық проблемалар: Атырау өңірінің мысалы

Сабақтың тақырыбы: Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемалары .

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жергілікті жердің табиғатын жан-жақты оқып үйренуге, географиялық ұғымдармен заңдылықтарды терең меңгерулеріне көмектесу.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, дүниетанымдық көзқарасын алыптастыру, және қызығушылықтарын арттыру.

Тәрбиелік: Қоршаған орта табиғатын аялауға,

ұжымшылдыққа және бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Сұрақ - жауап, топтық, жеке жұмыс.

Сабақтың әдісі: Шығармашылық ізденіс.

Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның физикалық картасы, Атлас, кескін карта, интерактивті тақта, тапсырмалар парағы, плакаттар. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық жағдай.

Үй тапсырмасын тексеру.

Шығармашылық жұмыс.

Практикалық жұмыс.

Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын беру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару (психологиялық жағдаят) .

  1. Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушы
Мұғалім
Оқушы: Топтарға бөлініп отырады. Топ басшыларын сайлайды.
Мұғалім: Оқушыларды 4 топқа бөліп отырғызады. Топ басшыларын анықтайды.
Оқушы:

Әр топ басшы бағалау парағына аттарын жазып толтырады.

әр топ үй тапсырмасынан берілген сұрақтарға жауап береді.

1 топ.

  1. Орманды дала зонасының географиялық орны, климаты, ішкі сулары, топырағын анықта.
  1. топ.
  1. Дала зонасының географиялық орны, климаты, ішкі сулары, топырағын анықта.
  1. топ.
  1. Шөлейт зонасының географиялық орны, климаты, ішкі сулары, топырағын анықта.
  1. топ.

1) Шөл зонасының географиялық орны, климаты, ішкі сулары, топырағын, шөлдің түрлерін анықта.

Топ басшылары бағалау парақтарына жинаған балдарын жазады. (Әрбір дұрыс жауапқа 1 баллдық жүйемен)

Мұғалім: Бағалау парағын таратады. Үй тапсырмасы бойынша дайындалған тапсырмаларды тақтаға шығарады.
Оқушылар дайындаған «Табиғат зоналарының өсімдік, жануарларын қорғау» тақырыбындағы слайдтарымен таныстырады.: Оқушылар дайындаған «Табиғат зоналарының өсімдік, жануарларын қорғау» тақырыбындағы слайдтарымен таныстырады.
Алдын ала берілген тапсырмалар бойынша оқушылар дайындаған слайдтарды интерактивті тақтада жариялауға бағыт береді.: Алдын ала берілген тапсырмалар бойынша оқушылар дайындаған слайдтарды интерактивті тақтада жариялауға бағыт береді.
Оқушылар дайындаған «Табиғат зоналарының өсімдік, жануарларын қорғау» тақырыбындағы слайдтарымен таныстырады.:
Алдын ала берілген тапсырмалар бойынша оқушылар дайындаған слайдтарды интерактивті тақтада жариялауға бағыт береді.:

3) «Жергілікті жердің табиғаты» шығармашылық жұмысты жариялау.

1 топ. Атыраудың географиялық орны, климатымен таныстырады.

2 топ. Атыраудың ішкі суларымен таныстырады.

3 топ. Атыраудың экологиялық жағдайымен таныстырады.

4 топ. Атыраудың тарихы мен бүгінгі тынысы жайлы слайд көрсетеді.

Әр топтың топбасшылары бағалау парақтарына белгілеп отырады.

Мұғалім оқушыларға дайындалған тақырыптарын баяндауына бағыт береді.

Топ басшыларына оқушылардың еңбегін бағалау парағына белгілеп отыруды тапсырады.

  1. Практикалық жұмыс тапсырмалары.
  1. Тапсырма бойынша:

4 топтағы әр оқушы кескін картаға Қазақстанның табиғат зоналарын, Атырау қаласын атласты пайдалана отырып белгілейді.

  1. Тапсырма бойынша:

Табиғат кешендері компоненттерінің байланысын көрсететін кесте құрастырады.

Тақтадағы Қазақстанның физикалық картасына назар аударуларын сұрайды. Оқығандарын қалай қабылданғанын, жинаған ақпараттарды жүйелеп, кескін картаға Қазақстанның табиғат зоналарын түсіруге, табиғат кешендері компоненттерінің байланысуын көрсететін кесте құруға тапсырма береді.
Тапсырма бойынша:4 топтағы әр оқушы кескін картаға Қазақстанның табиғат зоналарын, Атырау қаласын атласты пайдалана отырып белгілейді.Тапсырма бойынша:Табиғат кешендері компоненттерінің байланысын көрсететін кесте құрастырады.: Әр топтың топбасшылары бағалау парақтарын толтыруды аяқтайды, оқушылардың жинаған балдары бойынша қойған бағаларын айтады.
Тақтадағы Қазақстанның физикалық картасына назар аударуларын сұрайды. Оқығандарын қалай қабылданғанын, жинаған ақпараттарды жүйелеп, кескін картаға Қазақстанның табиғат зоналарын түсіруге, табиғат кешендері компоненттерінің байланысуын көрсететін кесте құруға тапсырма береді.:

Бағалау парақтарын жинап алып, оқушыларды бағалайды.

Үй тапсырмасы : Қазақстанның табиғат зоналары тақырыптарын қайталау, «Табиғатты аялайық» тақырыбында эссе жазуды тапсырады.


№19 Қ. Сәтпаев атындағы орта мектеп

Ашық сабақтың тақырыбы: Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемалары.

География пәні мұғалімі: Ажгалиева Ж. Н.

Атырау-2011


Ұқсас жұмыстар
8-сынып географиясы: Алматы облысы мен жергілікті табиғат зоналары - сабақ жоспары
Оңтүстік Америка материгінің табиғат зоналары: құрылымы, биіктік белдеулері және экологиялық мәселелері
Орта мектепке арналған сабақ: Сарыарқа өңірінің физикалық-географиясы, пайдалы қазбалары және табиғат зоналары
Солтүстік Американың табиғат зоналары: таралу себептері мен сипаттамасы
Сыр өңірінің жергілікті атаулары: Таштоп тарихы мен Батырбек емдік суының зерттелуі
Еуразия материгінің табиғат зоналары: 7-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Табиғи қорлар мен өндіріс: адам экологиясы және экологиялық проблемалар
Австралияның табиғат зоналары: орналасуы мен тіршілік әлемінің ерекшеліктері (сабақ жоспары)
7-сынып географиясы: Оңтүстік Американың табиғат зоналары (сабақ жоспары)
Оңтүстік Американың табиғат зоналары (§41-42) - 7 сынып географиясының ашық сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz