Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемалары
Сабақтың тақырыбы: Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық
проблемалары.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жергілікті жердің табиғатын жан-жақты оқып
үйренуге, географиялық ұғымдармен заңдылықтарды терең
меңгерулеріне көмектесу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту,
дүниетанымдық көзқарасын алыптастыру, және
қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Қоршаған орта табиғатын аялауға,
ұжымшылдыққа және бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сұрақ – жауап, топтық, жеке жұмыс.
Сабақтың әдісі: Шығармашылық ізденіс.
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның физикалық картасы, Атлас, кескін карта,
интерактивті тақта, тапсырмалар парағы,плакаттар.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық жағдай.
Үй тапсырмасын тексеру.
Шығармашылық жұмыс.
Практикалық жұмыс.
Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын беру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару (психологиялық жағдаят).
1) Үй тапсырмасын тексеру.
|Оқушы |Мұғалім |
|Топтарға бөлініп отырады. Топ |Оқушыларды 4 топқа бөліп отырғызады.|
|басшыларын сайлайды. |Топ басшыларын анықтайды. |
|Әр топ басшы бағалау парағына |Бағалау парағын таратады. Үй |
|аттарын жазып толтырады. |тапсырмасы бойынша дайындалған |
|әр топ үй тапсырмасынан берілген |тапсырмаларды тақтаға шығарады. |
|сұрақтарға жауап береді. | |
| | |
|1 топ. | |
|Орманды дала зонасының географиялық | |
|орны, климаты, ішкі сулары, | |
|топырағын анықта. | |
| | |
|топ. | |
|Дала зонасының географиялық орны, | |
|климаты, ішкі сулары, топырағын | |
|анықта. | |
|топ. | |
|Шөлейт зонасының географиялық орны, | |
|климаты, ішкі сулары, топырағын | |
|анықта. | |
|топ. | |
|1)Шөл зонасының географиялық орны, | |
|климаты, ішкі сулары, топырағын, | |
|шөлдің түрлерін анықта. | |
| | |
|Топ басшылары бағалау парақтарына | |
|жинаған балдарын жазады. (Әрбір | |
|дұрыс жауапқа 1 баллдық жүйемен) | |
| | |
|Оқушылар дайындаған «Табиғат |Алдын ала берілген тапсырмалар |
|зоналарының өсімдік, жануарларын |бойынша оқушылар дайындаған |
|қорғау» тақырыбындағы слайдтарымен |слайдтарды интерактивті тақтада |
|таныстырады. |жариялауға бағыт береді. |
| | |
3)«Жергілікті жердің табиғаты» шығармашылық жұмысты жариялау.
|1 топ. Атыраудың географиялық |Мұғалім оқушыларға дайындалған |
|орны,климатымен таныстырады. |тақырыптарын баяндауына бағыт |
|2 топ. Атыраудың ішкі суларымен |береді. |
|таныстырады. |Топ басшыларына оқушылардың еңбегін |
|3 топ. Атыраудың экологиялық |бағалау парағына белгілеп отыруды |
|жағдайымен таныстырады. |тапсырады. |
|4 топ. Атыраудың тарихы мен бүгінгі| |
|тынысы жайлы слайд көрсетеді. | |
|Әр топтың топбасшылары бағалау | |
|парақтарына белгілеп отырады. | |
4) Практикалық жұмыс тапсырмалары.
|Тапсырма бойынша: |Тақтадағы Қазақстанның физикалық |
|4 топтағы әр оқушы кескін картаға |картасына назар аударуларын сұрайды.|
|Қазақстанның табиғат зоналарын, |Оқығандарын қалай қабылданғанын, |
|Атырау қаласын атласты пайдалана |жинаған ақпараттарды жүйелеп, |
|отырып белгілейді. |кескін картаға Қазақстанның табиғат |
|Тапсырма бойынша: |зоналарын түсіруге, табиғат |
|Табиғат кешендері компоненттерінің |кешендері компоненттерінің |
|байланысын көрсететін кесте |байланысуын көрсететін кесте құруға|
|құрастырады. |тапсырма береді. |
|Әр топтың топбасшылары бағалау |Бағалау парақтарын жинап алып, |
|парақтарын толтыруды аяқтайды, |оқушыларды бағалайды. |
|оқушылардың жинаған балдары бойынша |Үй тапсырмасы: Қазақстанның табиғат |
|қойған бағаларын айтады. |зоналары тақырыптарын қайталау, |
| |«Табиғатты аялайық» тақырыбында эссе|
| |жазуды тапсырады. |
№19 Қ.Сәтпаев атындағы орта мектеп
Ашық сабақтың тақырыбы: Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық
проблемалары.
География пәні мұғалімі: Ажгалиева Ж.Н.
Атырау-2011
проблемалары.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жергілікті жердің табиғатын жан-жақты оқып
үйренуге, географиялық ұғымдармен заңдылықтарды терең
меңгерулеріне көмектесу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту,
дүниетанымдық көзқарасын алыптастыру, және
қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Қоршаған орта табиғатын аялауға,
ұжымшылдыққа және бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сұрақ – жауап, топтық, жеке жұмыс.
Сабақтың әдісі: Шығармашылық ізденіс.
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның физикалық картасы, Атлас, кескін карта,
интерактивті тақта, тапсырмалар парағы,плакаттар.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық жағдай.
Үй тапсырмасын тексеру.
Шығармашылық жұмыс.
Практикалық жұмыс.
Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын беру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару (психологиялық жағдаят).
1) Үй тапсырмасын тексеру.
|Оқушы |Мұғалім |
|Топтарға бөлініп отырады. Топ |Оқушыларды 4 топқа бөліп отырғызады.|
|басшыларын сайлайды. |Топ басшыларын анықтайды. |
|Әр топ басшы бағалау парағына |Бағалау парағын таратады. Үй |
|аттарын жазып толтырады. |тапсырмасы бойынша дайындалған |
|әр топ үй тапсырмасынан берілген |тапсырмаларды тақтаға шығарады. |
|сұрақтарға жауап береді. | |
| | |
|1 топ. | |
|Орманды дала зонасының географиялық | |
|орны, климаты, ішкі сулары, | |
|топырағын анықта. | |
| | |
|топ. | |
|Дала зонасының географиялық орны, | |
|климаты, ішкі сулары, топырағын | |
|анықта. | |
|топ. | |
|Шөлейт зонасының географиялық орны, | |
|климаты, ішкі сулары, топырағын | |
|анықта. | |
|топ. | |
|1)Шөл зонасының географиялық орны, | |
|климаты, ішкі сулары, топырағын, | |
|шөлдің түрлерін анықта. | |
| | |
|Топ басшылары бағалау парақтарына | |
|жинаған балдарын жазады. (Әрбір | |
|дұрыс жауапқа 1 баллдық жүйемен) | |
| | |
|Оқушылар дайындаған «Табиғат |Алдын ала берілген тапсырмалар |
|зоналарының өсімдік, жануарларын |бойынша оқушылар дайындаған |
|қорғау» тақырыбындағы слайдтарымен |слайдтарды интерактивті тақтада |
|таныстырады. |жариялауға бағыт береді. |
| | |
3)«Жергілікті жердің табиғаты» шығармашылық жұмысты жариялау.
|1 топ. Атыраудың географиялық |Мұғалім оқушыларға дайындалған |
|орны,климатымен таныстырады. |тақырыптарын баяндауына бағыт |
|2 топ. Атыраудың ішкі суларымен |береді. |
|таныстырады. |Топ басшыларына оқушылардың еңбегін |
|3 топ. Атыраудың экологиялық |бағалау парағына белгілеп отыруды |
|жағдайымен таныстырады. |тапсырады. |
|4 топ. Атыраудың тарихы мен бүгінгі| |
|тынысы жайлы слайд көрсетеді. | |
|Әр топтың топбасшылары бағалау | |
|парақтарына белгілеп отырады. | |
4) Практикалық жұмыс тапсырмалары.
|Тапсырма бойынша: |Тақтадағы Қазақстанның физикалық |
|4 топтағы әр оқушы кескін картаға |картасына назар аударуларын сұрайды.|
|Қазақстанның табиғат зоналарын, |Оқығандарын қалай қабылданғанын, |
|Атырау қаласын атласты пайдалана |жинаған ақпараттарды жүйелеп, |
|отырып белгілейді. |кескін картаға Қазақстанның табиғат |
|Тапсырма бойынша: |зоналарын түсіруге, табиғат |
|Табиғат кешендері компоненттерінің |кешендері компоненттерінің |
|байланысын көрсететін кесте |байланысуын көрсететін кесте құруға|
|құрастырады. |тапсырма береді. |
|Әр топтың топбасшылары бағалау |Бағалау парақтарын жинап алып, |
|парақтарын толтыруды аяқтайды, |оқушыларды бағалайды. |
|оқушылардың жинаған балдары бойынша |Үй тапсырмасы: Қазақстанның табиғат |
|қойған бағаларын айтады. |зоналары тақырыптарын қайталау, |
| |«Табиғатты аялайық» тақырыбында эссе|
| |жазуды тапсырады. |
№19 Қ.Сәтпаев атындағы орта мектеп
Ашық сабақтың тақырыбы: Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық
проблемалары.
География пәні мұғалімі: Ажгалиева Ж.Н.
Атырау-2011
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz