Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемалары

Сабақтың тақырыбы: Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемалары .
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жергілікті жердің табиғатын жан-жақты оқып үйренуге, географиялық ұғымдармен заңдылықтарды терең меңгерулеріне көмектесу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, дүниетанымдық көзқарасын алыптастыру, және қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Қоршаған орта табиғатын аялауға,
ұжымшылдыққа және бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сұрақ - жауап, топтық, жеке жұмыс.
Сабақтың әдісі: Шығармашылық ізденіс.
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның физикалық картасы, Атлас, кескін карта, интерактивті тақта, тапсырмалар парағы, плакаттар. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық жағдай.
Үй тапсырмасын тексеру.
Шығармашылық жұмыс.
Практикалық жұмыс.
Оқушыларды бағалау. Үй тапсырмасын беру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару (психологиялық жағдаят) .
- Үй тапсырмасын тексеру.
Әр топ басшы бағалау парағына аттарын жазып толтырады.
әр топ үй тапсырмасынан берілген сұрақтарға жауап береді.
1 топ.
- Орманды дала зонасының географиялық орны, климаты, ішкі сулары, топырағын анықта.
- топ.
- Дала зонасының географиялық орны, климаты, ішкі сулары, топырағын анықта.
- топ.
- Шөлейт зонасының географиялық орны, климаты, ішкі сулары, топырағын анықта.
- топ.
1) Шөл зонасының географиялық орны, климаты, ішкі сулары, топырағын, шөлдің түрлерін анықта.
Топ басшылары бағалау парақтарына жинаған балдарын жазады. (Әрбір дұрыс жауапқа 1 баллдық жүйемен)
3) «Жергілікті жердің табиғаты» шығармашылық жұмысты жариялау.
1 топ. Атыраудың географиялық орны, климатымен таныстырады.
2 топ. Атыраудың ішкі суларымен таныстырады.
3 топ. Атыраудың экологиялық жағдайымен таныстырады.
4 топ. Атыраудың тарихы мен бүгінгі тынысы жайлы слайд көрсетеді.
Әр топтың топбасшылары бағалау парақтарына белгілеп отырады.
Мұғалім оқушыларға дайындалған тақырыптарын баяндауына бағыт береді.
Топ басшыларына оқушылардың еңбегін бағалау парағына белгілеп отыруды тапсырады.
- Практикалық жұмыс тапсырмалары.
- Тапсырма бойынша:
4 топтағы әр оқушы кескін картаға Қазақстанның табиғат зоналарын, Атырау қаласын атласты пайдалана отырып белгілейді.
- Тапсырма бойынша:
Табиғат кешендері компоненттерінің байланысын көрсететін кесте құрастырады.
Бағалау парақтарын жинап алып, оқушыларды бағалайды.
Үй тапсырмасы : Қазақстанның табиғат зоналары тақырыптарын қайталау, «Табиғатты аялайық» тақырыбында эссе жазуды тапсырады.
№19 Қ. Сәтпаев атындағы орта мектеп
Ашық сабақтың тақырыбы: Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемалары.
География пәні мұғалімі: Ажгалиева Ж. Н.
Атырау-2011
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz