Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Өсімдік- тірі организм туралы
Байбулова
Айгүл Саржанқызы
Ж.Молдағалиев атындағы №2 ОЖББМ
Орал қаласы
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік- тірі организм.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушылардың біліктерін арттыра отырып, өсімдік-
тірі
организм екенін түсіндіру
және ұғындыру.
ә) Логикалық ой-өрісін дамыту
барысында тапқырлыққа,
танымдық қабылдауын
арттыруға дағдыландыру.
б) Табиғатты сүюге, қорғауға,
өсімдіктерді күтуге оны өсіруге
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Плакаттар, суреттер, үлестірмелі тапсырмалар,
тест, венн
диаграммасы, ребус, жұмбақтар.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: аралас , ойын сабақ.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі: Психологиялық дайындық жүргізу.
ІІ. Өткенді пысықтау. Ой ашар әдісі арқылы сызбамен жұмыс.
ІІІ. Ребус шешу: *Өсімдік*.
ІV . Жаңа сабақ. Өсімдік -тірі организм.
Оқулықпен жұмыс.
1) Өсімдік -тірі организм ( мақсатын түсіндіру).
2) Топтау әдісі бойынша жаңа сабақты түсіндіру.
Орман
Емен
Шалғын
қарағай
Бау бәрі өсімдік
қайың ағаштар
Бақша
тал
Егіс
шырша
Тобылғы селеу
Итмұрын бұталар жусан
Жыңғыл бидайық
Қараған жоңышқа
шөп текті өсімдіктер
шоңайна
бақбақ
бетеге
Олардың бәрі де тіршілік етеді: қоректенеді, тыныс алады,
жарықты, жылуды, суды керек етеді.
V. Суретпен жұмыс. / Плакатқа салынған сурет арқылы
түсіндіру./
Балауса шағы Жетілген шағы
Қартайған шағы
Осы жағдайлар өсімдіктің тірі организм екендігін дәлдеп
түсіндіру. ТСО қолдану.
VІ. Топпен жұмыс.
І-бұталар тобына тапсырма ( сұрақ-жауап).
1.Өсімдіктің тірі организм екендігін дәлелдеп айтып беріңдер.
2. Өсімдікке не жатады?
ІІ-шөптер тобына тапсырма
1. Ағаштарды ата, оларды бұталармен салыстырыңдар.
2. Өсімдіктердің бәріне ортақ қандай қасиеті бар?
ІІІ-ағаштар тобына тапсырма
1.Бұталарды ата, оларды шөппен салыстырыңдар.
2. Өсімдік өсуі үшін не қажет?
VІІ. Ойын:"Шырынды жемістер мен құрғақ жемістер."
Мақсаты: Шырынды және құрғақ жемістерді айыра білуге үйрету.
VІІІ. Дәптермен жұмыс.
(қорапшадағы үлестірмелі тапсырмадан ағаш, шөп, бұта аттарын топтап
жазу.)
ІХ. Сергіту сәті:1-2 мин. Тәрбеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар
Үп-үлкен боп өседі.
І-бұталар тобына. Жұмбақ шешу. Көкіністер мен жемістер туралы.
1.Көк ала костюм келеді, 2.Тігіп алып көк
шалбар,
Күн көзін сүйеді Қызылкүрең
доп жатыр
(Қарбыз)
(Қызылша)
3.Доп жатыр жемісі бар, 4.Бақшадан жер
қазып,
Қабат-қабат терісі бар Жиып алдым жез
қазық
(Капуста)
(Сәбіз)
5.Түбі толған құмалақ.
(Картоп)
.
6. Сырты тәтті,
7.Көкпеңбек еді көктемде,
Іші тәтті
Қызарды күз жеткенде
Ортасы сүйек.
(Алма)
(Өрік)
8. Аспай піскен,
Қайнамай түскен
(Жеміс)
ІІ-шөптер тобы.Сурет салу.
ІІІ-ағаштар тобына. Тест тапсырмасы.
Көрініс: "Салат жасайық". / Ортаға 10 оқушы шығып көріністерін
көрсетеді/
Шеңбер ойыны:
Ағаштар
Жеміс ағаштары
Х. Қорытындылау:Сұрақ-жауап арқылы.
-Бүгінгі сабақта не үйрендік?
-Өсімдік-тірі организм екнін
дәлелде.
-Өсімдіктер не үшін қажет?
ХІ .Бағалау 5-алма
4-алмұрт
3-қияр
-----------------------
Табиғат
Тірі табиғат
Өлі табиғат
жер
су
тау
Жануарлар
адамдар
өсімдіктер
бұлт
тас
Аспанн
Тірі организм, Алма
су, ауа, жылу, Шие
жарық, қорек Алмұрт
Өрік
Емен
Қарағай
Қайың
Тал
Шырша
Айгүл Саржанқызы
Ж.Молдағалиев атындағы №2 ОЖББМ
Орал қаласы
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік- тірі организм.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушылардың біліктерін арттыра отырып, өсімдік-
тірі
организм екенін түсіндіру
және ұғындыру.
ә) Логикалық ой-өрісін дамыту
барысында тапқырлыққа,
танымдық қабылдауын
арттыруға дағдыландыру.
б) Табиғатты сүюге, қорғауға,
өсімдіктерді күтуге оны өсіруге
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Плакаттар, суреттер, үлестірмелі тапсырмалар,
тест, венн
диаграммасы, ребус, жұмбақтар.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: аралас , ойын сабақ.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі: Психологиялық дайындық жүргізу.
ІІ. Өткенді пысықтау. Ой ашар әдісі арқылы сызбамен жұмыс.
ІІІ. Ребус шешу: *Өсімдік*.
ІV . Жаңа сабақ. Өсімдік -тірі организм.
Оқулықпен жұмыс.
1) Өсімдік -тірі организм ( мақсатын түсіндіру).
2) Топтау әдісі бойынша жаңа сабақты түсіндіру.
Орман
Емен
Шалғын
қарағай
Бау бәрі өсімдік
қайың ағаштар
Бақша
тал
Егіс
шырша
Тобылғы селеу
Итмұрын бұталар жусан
Жыңғыл бидайық
Қараған жоңышқа
шөп текті өсімдіктер
шоңайна
бақбақ
бетеге
Олардың бәрі де тіршілік етеді: қоректенеді, тыныс алады,
жарықты, жылуды, суды керек етеді.
V. Суретпен жұмыс. / Плакатқа салынған сурет арқылы
түсіндіру./
Балауса шағы Жетілген шағы
Қартайған шағы
Осы жағдайлар өсімдіктің тірі организм екендігін дәлдеп
түсіндіру. ТСО қолдану.
VІ. Топпен жұмыс.
І-бұталар тобына тапсырма ( сұрақ-жауап).
1.Өсімдіктің тірі организм екендігін дәлелдеп айтып беріңдер.
2. Өсімдікке не жатады?
ІІ-шөптер тобына тапсырма
1. Ағаштарды ата, оларды бұталармен салыстырыңдар.
2. Өсімдіктердің бәріне ортақ қандай қасиеті бар?
ІІІ-ағаштар тобына тапсырма
1.Бұталарды ата, оларды шөппен салыстырыңдар.
2. Өсімдік өсуі үшін не қажет?
VІІ. Ойын:"Шырынды жемістер мен құрғақ жемістер."
Мақсаты: Шырынды және құрғақ жемістерді айыра білуге үйрету.
VІІІ. Дәптермен жұмыс.
(қорапшадағы үлестірмелі тапсырмадан ағаш, шөп, бұта аттарын топтап
жазу.)
ІХ. Сергіту сәті:1-2 мин. Тәрбеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар
Үп-үлкен боп өседі.
І-бұталар тобына. Жұмбақ шешу. Көкіністер мен жемістер туралы.
1.Көк ала костюм келеді, 2.Тігіп алып көк
шалбар,
Күн көзін сүйеді Қызылкүрең
доп жатыр
(Қарбыз)
(Қызылша)
3.Доп жатыр жемісі бар, 4.Бақшадан жер
қазып,
Қабат-қабат терісі бар Жиып алдым жез
қазық
(Капуста)
(Сәбіз)
5.Түбі толған құмалақ.
(Картоп)
.
6. Сырты тәтті,
7.Көкпеңбек еді көктемде,
Іші тәтті
Қызарды күз жеткенде
Ортасы сүйек.
(Алма)
(Өрік)
8. Аспай піскен,
Қайнамай түскен
(Жеміс)
ІІ-шөптер тобы.Сурет салу.
ІІІ-ағаштар тобына. Тест тапсырмасы.
Көрініс: "Салат жасайық". / Ортаға 10 оқушы шығып көріністерін
көрсетеді/
Шеңбер ойыны:
Ағаштар
Жеміс ағаштары
Х. Қорытындылау:Сұрақ-жауап арқылы.
-Бүгінгі сабақта не үйрендік?
-Өсімдік-тірі организм екнін
дәлелде.
-Өсімдіктер не үшін қажет?
ХІ .Бағалау 5-алма
4-алмұрт
3-қияр
-----------------------
Табиғат
Тірі табиғат
Өлі табиғат
жер
су
тау
Жануарлар
адамдар
өсімдіктер
бұлт
тас
Аспанн
Тірі организм, Алма
су, ауа, жылу, Шие
жарық, қорек Алмұрт
Өрік
Емен
Қарағай
Қайың
Тал
Шырша
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz