Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бұйымды ұлттық өрнектермен өңдеу
Cабақтың тақырыбы: Бұйымды ұлттық өрнектермен өңдеу.
Сабақтың мақсаты: Бұйымды ою-өрнектермен өңдеу туралы түсінік беру,
жұмыстың орындалу тәсілін үйрету.
Білімділік: жапсырмалау тәсілін үйрету.
Дамытушылық: оқушыларға теориялық білім бере отырып, өнерге деген
құштарлығын, шығармашылық
қабілетін,
көркемдік шеберлігін,
дүниетанымын дамыту.
Тәрбиелік: ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас білім мен іскерлікті игеру
Көрнекілігі: Ұлттық ою-өрнектермен өрнектелген бұйымдар,
ою-өрнек түрлері салынған плакат.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1.Оқушының сабаққа қатысын тексеру.
2. Оқушының жұмыс орнын тексеру.
ІІ.Үй тапсырмасы
Бас киімдер тарауы бойынша пысықтау сұрақтары.
“Көшбасшы” ойыны бойынша ұяшықты таңдап сұраққа жауап береміз.
|Әйелдер бас киімі |5 |10 |15 |
|Ерлер бас киімі |5 |10 |15 |
|Жалпы сұрақ |5 |10 |15 |
Әйелдер бас киімі бойынша сұрақтар: 1)Әйелдер бас киімдерін ата?
2)
Кимешекті кімдер киеді?
3)Сәукелені қандай жағдайда, кімдер киеді?
Ерлер бас киімі бойынша сұрақтар: 1) Бөріктің қандай түрлері бар?
2) Қалпақты
кімдер киеді, қандай түрлері бар?
3) Ерлер
тақиясының әйелдер тақиясынан
айырмашылығын айтып бер.
Жалпы сұрақ бойынша: 1) Әжеме өң берген
Жиегін көмкерген
Етегі желкендей
Киім еді ол нендей? (кимешек)
2)Екі басы дөңгелек,
Екі ұшы сүйір,
Қиғанша үйір.
(қайшы)
3)Ердің атын….. (еңбек
шығарар)
Сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын пысықтадық.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Өткен сабақта біз бас киімдер туралы өтіп, бас киімдердің әр
қайсысына жеке-жеке тоқталып өттік .Енді бүгінгі сабағымызда
сол бұйымдарымызды ұлттық өрнектермен өңдеу туралы өтпекпіз.
Қазақтың қандай да болсын бұйымдары ұлттық өрнектермен
әшекейленіп, көркемделеді.Осы әшекей түсіре білудің өзі
–үлкен шеберлік. Ол екінің бірінің қолынан келе бермейді.
Әшекей салудың өзіндік ерекшеліктері,талабы бар. Әшекейлеудің
өзінің орындалу техникасы мен технологиясы бар. Камзолда,
бешпентте, бас киімдерде көздің жауын алатын өрнектердің
орындалу технологиясын қарастырайық. Олар көбінесе
жапсырмалау арқылы орындалады. Жапсырма үшін алтын, күміс
түсті жылтыпақ маталар қолданылады.Жапсырмалауды орындамас
бұрын, Жапсырманы киімнің қай тұстарына орындау керек екенін
білген жөн.
Енді осы жапсырмаға қандай ою-өрнектер қолданамыз? Көбіне
өсімдік тектес оюлар, сонымен қатар ғарыштық, және жануарлар
тектес ою-өрнектерді қолданамыз.
Жапсырмалаудың таза орындалу техникасына келетін болсақ,
Жапсырмалаумен бірге әшекейлеудің бірнеше түрі
бар.
Желіммен жапсырмалаудың жасалу жолын көрсету.
ІV. Қорытындылау.
“Алтын сандық” ойынымен сабақты қорытындылау.
Тас қақпа: Жапсырма өрнектері киімнің қай тұсына орналастырылады?
Күміс қақпа: Киімді әшекейлеудің қандай түрлері бар?
Алтын қақпа: Киімге қандай өрнектер қолданылады?
Алтын сандық: Желіммен жапсырмалаудың техникасын айтып бер.
Осы сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабағымызды қорыттық.
V. Бағалау.
Оқушыларды жинаған ұпайына қарай бағалау.
20-30 аралығында ұпай жинаған оқушыға “5” деген баға қойылады.
10-20 аралығында ұпай жинаған оқушыға “4” деген баға қойылады.
5-10 аралығында ұпай жинаған оқушыға “3” деген баға қойылады.
Бағалау тақтасы.
|Оқушының |Үй |Жаңа сабақ|Қорытынды |
|аты -жөні |тапсырмасы|бойынша |баға |
| |бойынша | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
VІ. Үйге тапсырма: Айыр қалпақты суреттегідей етіп құрастырып, өрнек
салып үйреніңдер.
-----------------------
Жапсырманың орналасу реті
Омыраудың жоғарғы тұсына
Кеудеге
Жеңге
Етекке
Алдыңғы қос өңірге
Иыққа
Арқаға
Полиэтилен пленкасын жапсыру арқылы
Ұсақ ирек тігістермен тігу
Желімдеу
Жапсырмалау техникасы
Жұқа матаны желатин желімін жағып, негізгі матаға беттестіріп үтіктеу.
Негізгі матаны ойып алып,киімге бастырып тығыз тігіспен тігу
Полиэтилен пленкасын матамен бірге ойып, үтікпен киімге бастыру
Әшекейлеу түрлері
Кестелеу
Бисер, моншақтармен көркемдеу
Баумен көркемдеу
Торлы тоқымамен
(ришелье)
Сабақтың мақсаты: Бұйымды ою-өрнектермен өңдеу туралы түсінік беру,
жұмыстың орындалу тәсілін үйрету.
Білімділік: жапсырмалау тәсілін үйрету.
Дамытушылық: оқушыларға теориялық білім бере отырып, өнерге деген
құштарлығын, шығармашылық
қабілетін,
көркемдік шеберлігін,
дүниетанымын дамыту.
Тәрбиелік: ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас білім мен іскерлікті игеру
Көрнекілігі: Ұлттық ою-өрнектермен өрнектелген бұйымдар,
ою-өрнек түрлері салынған плакат.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1.Оқушының сабаққа қатысын тексеру.
2. Оқушының жұмыс орнын тексеру.
ІІ.Үй тапсырмасы
Бас киімдер тарауы бойынша пысықтау сұрақтары.
“Көшбасшы” ойыны бойынша ұяшықты таңдап сұраққа жауап береміз.
|Әйелдер бас киімі |5 |10 |15 |
|Ерлер бас киімі |5 |10 |15 |
|Жалпы сұрақ |5 |10 |15 |
Әйелдер бас киімі бойынша сұрақтар: 1)Әйелдер бас киімдерін ата?
2)
Кимешекті кімдер киеді?
3)Сәукелені қандай жағдайда, кімдер киеді?
Ерлер бас киімі бойынша сұрақтар: 1) Бөріктің қандай түрлері бар?
2) Қалпақты
кімдер киеді, қандай түрлері бар?
3) Ерлер
тақиясының әйелдер тақиясынан
айырмашылығын айтып бер.
Жалпы сұрақ бойынша: 1) Әжеме өң берген
Жиегін көмкерген
Етегі желкендей
Киім еді ол нендей? (кимешек)
2)Екі басы дөңгелек,
Екі ұшы сүйір,
Қиғанша үйір.
(қайшы)
3)Ердің атын….. (еңбек
шығарар)
Сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын пысықтадық.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Өткен сабақта біз бас киімдер туралы өтіп, бас киімдердің әр
қайсысына жеке-жеке тоқталып өттік .Енді бүгінгі сабағымызда
сол бұйымдарымызды ұлттық өрнектермен өңдеу туралы өтпекпіз.
Қазақтың қандай да болсын бұйымдары ұлттық өрнектермен
әшекейленіп, көркемделеді.Осы әшекей түсіре білудің өзі
–үлкен шеберлік. Ол екінің бірінің қолынан келе бермейді.
Әшекей салудың өзіндік ерекшеліктері,талабы бар. Әшекейлеудің
өзінің орындалу техникасы мен технологиясы бар. Камзолда,
бешпентте, бас киімдерде көздің жауын алатын өрнектердің
орындалу технологиясын қарастырайық. Олар көбінесе
жапсырмалау арқылы орындалады. Жапсырма үшін алтын, күміс
түсті жылтыпақ маталар қолданылады.Жапсырмалауды орындамас
бұрын, Жапсырманы киімнің қай тұстарына орындау керек екенін
білген жөн.
Енді осы жапсырмаға қандай ою-өрнектер қолданамыз? Көбіне
өсімдік тектес оюлар, сонымен қатар ғарыштық, және жануарлар
тектес ою-өрнектерді қолданамыз.
Жапсырмалаудың таза орындалу техникасына келетін болсақ,
Жапсырмалаумен бірге әшекейлеудің бірнеше түрі
бар.
Желіммен жапсырмалаудың жасалу жолын көрсету.
ІV. Қорытындылау.
“Алтын сандық” ойынымен сабақты қорытындылау.
Тас қақпа: Жапсырма өрнектері киімнің қай тұсына орналастырылады?
Күміс қақпа: Киімді әшекейлеудің қандай түрлері бар?
Алтын қақпа: Киімге қандай өрнектер қолданылады?
Алтын сандық: Желіммен жапсырмалаудың техникасын айтып бер.
Осы сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабағымызды қорыттық.
V. Бағалау.
Оқушыларды жинаған ұпайына қарай бағалау.
20-30 аралығында ұпай жинаған оқушыға “5” деген баға қойылады.
10-20 аралығында ұпай жинаған оқушыға “4” деген баға қойылады.
5-10 аралығында ұпай жинаған оқушыға “3” деген баға қойылады.
Бағалау тақтасы.
|Оқушының |Үй |Жаңа сабақ|Қорытынды |
|аты -жөні |тапсырмасы|бойынша |баға |
| |бойынша | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
VІ. Үйге тапсырма: Айыр қалпақты суреттегідей етіп құрастырып, өрнек
салып үйреніңдер.
-----------------------
Жапсырманың орналасу реті
Омыраудың жоғарғы тұсына
Кеудеге
Жеңге
Етекке
Алдыңғы қос өңірге
Иыққа
Арқаға
Полиэтилен пленкасын жапсыру арқылы
Ұсақ ирек тігістермен тігу
Желімдеу
Жапсырмалау техникасы
Жұқа матаны желатин желімін жағып, негізгі матаға беттестіріп үтіктеу.
Негізгі матаны ойып алып,киімге бастырып тығыз тігіспен тігу
Полиэтилен пленкасын матамен бірге ойып, үтікпен киімге бастыру
Әшекейлеу түрлері
Кестелеу
Бисер, моншақтармен көркемдеу
Баумен көркемдеу
Торлы тоқымамен
(ришелье)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz