Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға түрлендіру

Облыстық дарынды балаларға арналған
интернаттық мекемесі бар ұлттық гимназиясы

Ашық сабақ

«Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға түрлендіру»

Жаңа білімді қалыптастыру
9 «б» сынып

Математика пәні мұғалімі:
Бисенғалиева Г.Ж.

Атырау қаласы
«Тексерілді»:
оқу ісінің меңгерушісі:
_______________________

.
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға
түрлендіру

Сабақтың мақсаттары:
|Білімділік: |Тәрбиелік: |Дамытушылық: |
|Тригонометриялық |Логикалық ой-өрісін, |Тригонметриялық |
|функциялардың |тригонометриялық |өрнектерді түрлендіруге |
|көбейтіндісін қосынды |функциялардың көбейтіндісін |тригонметриялық |
|мен айырымға |қосындыға немесе айырымға |формулаларды пайдалануға|
|түрлендіру формулаларын|түрлендіру формуласын есептер|үйрету, дәлдікке, |
|қорытындылай білу, |шығаруда пайдалана алуға |тазалыққа, жүйелілікке |
|формуланы білуі тиіс, |дағдыландыру, есеп шығару |тәрбиелеу. |
|жаттығу жұмыстарын |дағдысын қалыптастыру; | |
|орындату; | | |

Сабақтың типі: Жаңа білімді қалыптастыру
Сабақтың әдісі: Баяндау, түсіндіру, есептер шығару
Технология: Даралап-саралап оқыту технологиясы
Сабақтың қосымша әдебиеттері:
1. М.И.Сканави «Сворник задач по математике»
2. Математика пәні бойынша тест жинағы, 2007, 2008 жылдар
3. М.В.Симакин, «Математика тест тапсырмалары» (9 – сынып оқушыларын
мемлекеттік аралық бақылауға дайындауға арналған)
Сабақтың техникалық құралы:
1. Компьютер.
2. Мультимедиалық-проекциялаушы аппарат
Сабақтың көрнекілігі:
1. Үлестірме қағаз
2. Оқушыларды бағалау кестесі (MS Excel бағдарламасында
дайындалған)
3. Формулалар жазылған плакаттар.
4. Тест сұрақтары
5. Сабақты жүрісі дайындалған презентация (Power Point
бағдарламасында дайындалған)
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру
1. Оқушылардың сабаққа қатысы, дайындығын тексеру
2. Оқушылардың білім дәрежесіне қарай үш топқа бөлу

II. Үй тапсырмасын тексеру
№ 514 есептің жауаптары:
1) ; ; .
2)
4) ;; .
№ 521 есептің жауаптары:
1) ; ; .

III. Өткен сабақтардан алған білімдерін тексеру үшін тест
сұрақтарына жауап беру (тест сұрақтарының үш жауабы бар, 1-1
ұпай, 2-2 ұпай, 3-3ұпай)
I. cos(=?
1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) ; 6) ;
7) ; 8).

II. sin2(=?
1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) ;
6) ; 7) ; 8) .

III. tg(/2=?
1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) ;
6) ; 7) ; 8)

IV. tg2(=?
1); 2) ; 3) ; 4) ; 5) ; 6) ;
7) ; 8) .

V. Cos2( - cos2(=?
1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) ; 6) ;
7) ; 8)

Жауаптары:
І - 1), 3), 8);
ІІ – 3), 5), 7);
ІІІ – 1), 4), 5);
IV – 2), 4), 6);
V – 2), 5), 8).

IV. Қосу формулаларын қайталай отырып, жаңа тақырыппен таныстыру
Sin((+()=sin(cos(+cos(sin(
sin((-()=sin(cos(-cos(sin(
мүшелеп қосып және азайтайық.
Бұлардан:
Sinαcosβ=1/2[sin(α+β)+sin(α-β)]; (1)
cosαsinβ=1/2[sin(α+β)-sin(α-β)]; (2)

Сол сияқты
cos((+()=cos(cos(-sin(sin(
cos((-()=cos(cos(+sin(sin(
мүшелеп қосып және азайтайық.
Бұлардан:
cosαcosβ=1/2[cos(α+β)+cos(α-β)]; (3)
cosαsinβ=-1/2[cos(α+β)-cos(α-β)]; (4)

Мысалдар көрсеитіледі:
1 мысал: sin(5π/12)cos(π/12) мәнін табайық.
2 мысал: 2cos310sin140 өрнектері мәндерін формулалардың және арнайы
кестенің көмегімен есептейік.

V. Жаңа тақырыпты бекіту үшін үш топқа әртүрлі тапсырмалар
орындату, үйге берілген тесттер туралы сұрау.
І топ оқушыларына:
1) sin15ocos10o 2) sin35о sin50о 3) 2sin2αcos5α
Көбейтіндіні қосындыға түрлендіріңдер.

II топ оқушыларына:
Өрнектерді қосындыға түрлендіріңдер, арнайы кестенің көмегімен
мәндерін табыңдар.
1) sin105ocos75o 2) 2cos37o30/cos22o30/ 3)
4sin75ocos15ocos600

III топ оқушыларына:
Әуелі өрнекті түрлендіріп, одан соң арнайы кестені қолданып, мәндерін
табыңдар.
1) 2sin70ocos120o+2cos68ocos52o
2) Cos86osin20o-sin1210sin59o
3) Sin20ocos70o+sin10osin50o

Оқулықтан № 528 есептерді шығарту

VI. Сабақты қорытындылау. Бой сергіту үшін ойындар ойнату

VII. Үй жұмысына оқулықтан № 526, 528 есептерді шығарып келуге
беру, формулаларды жаттау
ІІІ топ оқушыларына қосымша № 531, 532 есептерді шығарып
келуге беру

VIII. Оқушыларды жинаған ұпайы бойынша бағалау
|Топ |Үй жұмысы|Тест |Талапкер |Сынып |Сұрақтарға |Жинаған |Бағасы |
| | |сұрақтары |есептері |жұмысы |жауап беру |жалпы | |
| | | | | | |ұпайы | |
|І топ: | | | | | | | |
|ІІ топ: | | | | | | | |
|ІІІ топ:| | | | | | | |

IX. Сабақты аяқтау

Пән мұғалімі: Г.Бисенғалиева
ТЕСТ СҰРАҚТАРЫ:
I. cos(=?
1) ;
2) ;
3) ;
4) ;
5) ;
6) ;
7) ;
8).

II. sin2(=?
1) ;
2) ;
3) ;
4) ;
5) ;
6) ;
7) ;
8) .

III. tg(/2=?
1) ;
2) ;
3) ;
4) ;
5) ;
6) ;
7) ;
8)

IV. tg2(=?
1);
2) ;
3) ;
4) ;
5) ;
6) ;
7) ;
8) .

V. Cos2( - cos2(=?
1) ;
2) ;
3) ;
4) ;
5) ;
6) ;
7) ;
8)


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айрымға түрлендіру формулалары
«біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру» атты жоба бойынша жасалған күнделікті сабақ жоспарының жобасы
Кері тригонометриялық функциялар
ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ ҚОСЫНДЫСЫ МЕН АЙЫРЫМЫН КӨБЕЙТІНДІГЕ ТҮРЛЕНДІРУ ФОРМУЛАЛАРЫ
Оқушы сабақтың соңында
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер
Бүтін рационал теңдеу
Теңдеуге есептер шешу
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді түрлендіру
Функциялар және графиктер
Пәндер