Вирустар және фагтар

Пәні: Биология
Мектеп: №81
Сыныбы: 10-сынып
Мұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна
Сабақтың
бөлімдері
Кіріспе
5 минут
1) «Жүректен-жүрекке» оқушылар сабақты гүлді ұсыну арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдірумен бастайды.
2) Фазлды құрастыру арқылы топтарға бөлу
1) «Жүректен-жүрекке» оқушылар сабақты гүлді ұсыну арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдірумен бастайды.
2) Фазлдағы сөздер бойынша 3 топқа бөлінеді
1. бактерия
2. вирус
3. микроорганизм
Тұсау кесер
5-7 минут
«Қалпақ әдісі» арқылы үй тапсырмасын сұрау
- Топқа:
А) Жасуша органойдтарын ата
Ә) Лизосоманы кім ашты?
2- топқа:
А) пластидтер тек қандай ағзаға тән?
Ә) г. ж-ын кім, қайдан зерттеп тапты?
3- топқа:
А) пластидтер нешеге бөлінеді, ата?
Ә) цитоплазма деген не?
Қ. Бағалау. Оқушылардың жауаптарына сәйкес смайлик беру
Негізгі бөлім
15-20 минут
Оқушыларға топтың атауына мағлұмат беруді сұрайды. (бактерия, вирус, микроорганизм)
Видеоролик көрсету. Неліктен ауру тудыратын вирустар мен күрес жүргізу және оларды мүлдем жою өте қиын?
Тақырыпты ашу.
Сабақтың мақсатын айқындау
(Видео не туралы болды? Не түсіндіңіздер? Бүгінгі тақырып не туралы болмақ?)
Дәптермен жұмыс.
Мұғалім түсіндірмесі (слайдпен)
Топтық жұмыс беру . Постер қорғау
Бірінші топ - «Вирустар бұл нәруызды қапшықпен қапталған жаман жаңалықтар».
Екінші топ - «Вирустардың көптүрлілігі»
Үшінші топ - «Өмір сіріңкенің қорабына ұқсас, оны дұрыс қолдана алмасаң-өте қауіпті»
Бағалау. 0, 1, 2, 3- ұпайлар арқылы
- Ешқандай мәлімет жоқ
- Мәлімет бар, бірақ нақты, түсінікті емес.
- Мәлімет бар, жартылай нақты, түсініксіз тұстары бар
- Мәлімет бар, нақты әрі толық түсінікті
Жұптық жұмыс беру .
Проблемалық сұрақтың жауабын табуды сұрау (слайд)
Оқушылар топтың атаулары туралы мағлұмат береді.
Видеоролик көреді. Тақырыпты ашады, сабақтың мақсатын құрады.
Видеодан түсінгендерін әңгімелейді.
Дәптермен жұмыс.
Постер қорғайды .
Критерий арқылы ұпаймен топтар бірін бірі бағалайды
Жұппен тапсырманы орындайды
Проблемалық сұрақтың жауабын шешеді.
Қорытынды
10-13 минут
Тест тапсырмасы арқылы қорытындылау.
Бағалау парақшасын толтыруды сұрау
Кері байланыс алу
«Үш М және Ә»
(Үш М - сабақта орындалған жақсы үш мәселе немесе іс-әрекет;
Ә - жұмысты жақсарта түсетін ұсыныс )
Оқушыларға сабақ барысында жақсы орындалған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады
Тест сұрақтарына жауап береді
Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс жазады
Үйге тапсырма:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz