Вирустар және фагтар

Пәні: Биология

Мектеп: №81

Сыныбы: 10-сынып

Мұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна

Күні: 23. 11. 2017 жыл
Пәні: БиологияМектеп: №81: Сабақтың тақырыбы:
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна: Вирустар және фагтар
Пәні: БиологияМектеп: №81: Сабақтың мақсаты:
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна: 15-30 минут ішінде Вирустар және фагтар туралы оқып шығып, топта талқылау;
Пәні: БиологияМектеп: №81: Күтілетін нәтиже:
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна: Топпен жұмыс жасау арқылы Вирустар және фагтар және тақырыптағы негізгі ұғымдарды біледі, белсенділіктері артады. Деңгейлік тапсырмалары арқылы білімдері қалыптасады, танымдары кеңейеді.
Пәні: БиологияМектеп: №81: Әдіс-тәсілдер:
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна: «Қалпақ» әдісі, топтық жұптық жұмыстар.
Пәні: БиологияМектеп: №81: Формативті бағалау:
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна: Критерий арқылы бағалау, бағалау парақшалары
Пәні: БиологияМектеп: №81: Дарын және үлгірімі төмен оқушыға берілетін тапсырма:
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна: Деңгейлік тапсырмалар
Пәні: БиологияМектеп: №81: Негізгі дерек көздері:
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна: Биология 10-сынып оқулық, Ғаламтор көздері, Биология және салауаттылық негіздері журналы, Биолог анықтамалығы журналы, МАН
Пәні: БиологияМектеп: №81: Сабақтың көрнекілігі:
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна: АКТ мүмкіндіктері, таратпа қағаздар, постерлер
Пәні: БиологияМектеп: №81: Пәнаралық байланысы:
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна: география, тарих
Пәні: БиологияМектеп: №81: Сабақтың барысы:
Пәні: БиологияМектеп: №81:
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна:

Сабақтың

бөлімдері

Күні:23. 11. 2017 жыл: Мақсаты:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Пәні: БиологияМектеп: №81: 1
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна:

Кіріспе

5 минут

Күні:23. 11. 2017 жыл: Сыныптың психологиялық, эмоциялық-әлеуметтік ортасын қалыптастыру, оқушыларды топтастыру.

1) «Жүректен-жүрекке» оқушылар сабақты гүлді ұсыну арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдірумен бастайды.

2) Фазлды құрастыру арқылы топтарға бөлу

1) «Жүректен-жүрекке» оқушылар сабақты гүлді ұсыну арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдірумен бастайды.

2) Фазлдағы сөздер бойынша 3 топқа бөлінеді

1. бактерия

2. вирус

3. микроорганизм

Пәні: БиологияМектеп: №81: 2
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна:

Тұсау кесер

5-7 минут

Күні:23. 11. 2017 жыл: Оқушының танымын, ізденімпаздылығын, зерттеушілігін арттыру, ынтасын дамыту

«Қалпақ әдісі» арқылы үй тапсырмасын сұрау

  1. Топқа:

А) Жасуша органойдтарын ата

Ә) Лизосоманы кім ашты?

2- топқа:

А) пластидтер тек қандай ағзаға тән?

Ә) г. ж-ын кім, қайдан зерттеп тапты?

3- топқа:

А) пластидтер нешеге бөлінеді, ата?

Ә) цитоплазма деген не?

Қ. Бағалау. Оқушылардың жауаптарына сәйкес смайлик беру

Әуен арқылы қалпақты топ ішіндегі оқушылар бір-біріне кигізеді, әуен тоқтағанда басында қалпағы бар оқушы сұраққа жауап береді.
Пәні: БиологияМектеп: №81: 3
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна:

Негізгі бөлім

15-20 минут

Күні:23. 11. 2017 жыл: Оқушыларға жаңа тақырып бойынша ақпарат беріп, зейінін, есте сақтау мен сөйлеу мәдениетін ашу.

Оқушыларға топтың атауына мағлұмат беруді сұрайды. (бактерия, вирус, микроорганизм)

Видеоролик көрсету. Неліктен ауру тудыратын вирустар мен күрес жүргізу және оларды мүлдем жою өте қиын?

Тақырыпты ашу.

Сабақтың мақсатын айқындау

(Видео не туралы болды? Не түсіндіңіздер? Бүгінгі тақырып не туралы болмақ?)

Дәптермен жұмыс.

Мұғалім түсіндірмесі (слайдпен)

Топтық жұмыс беру . Постер қорғау

Бірінші топ - «Вирустар бұл нәруызды қапшықпен қапталған жаман жаңалықтар».

Екінші топ - «Вирустардың көптүрлілігі»

Үшінші топ - «Өмір сіріңкенің қорабына ұқсас, оны дұрыс қолдана алмасаң-өте қауіпті»

Бағалау. 0, 1, 2, 3- ұпайлар арқылы

  1. Ешқандай мәлімет жоқ
  2. Мәлімет бар, бірақ нақты, түсінікті емес.
  3. Мәлімет бар, жартылай нақты, түсініксіз тұстары бар
  4. Мәлімет бар, нақты әрі толық түсінікті

Жұптық жұмыс беру .

Проблемалық сұрақтың жауабын табуды сұрау (слайд)

Оқушылар топтың атаулары туралы мағлұмат береді.

Видеоролик көреді. Тақырыпты ашады, сабақтың мақсатын құрады.

Видеодан түсінгендерін әңгімелейді.

Дәптермен жұмыс.

Постер қорғайды .

Критерий арқылы ұпаймен топтар бірін бірі бағалайды

Жұппен тапсырманы орындайды

Проблемалық сұрақтың жауабын шешеді.

Пәні: БиологияМектеп: №81: 4
Сыныбы: 10-сыныпМұғалім: Баймуратова Жазира Абеновна:

Қорытынды

10-13 минут

Күні:23. 11. 2017 жыл: Оқушылардың өз ойларын жеткізе білуі, өз бетінше жұмыс жасауына, бірін-бірі бағалауға үйрету.

Тест тапсырмасы арқылы қорытындылау.

Бағалау парақшасын толтыруды сұрау

Кері байланыс алу

«Үш М және Ә»

(Үш М - сабақта орындалған жақсы үш мәселе немесе іс-әрекет;

Ә - жұмысты жақсарта түсетін ұсыныс )

Оқушыларға сабақ барысында жақсы орындалған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады

Тест сұрақтарына жауап береді

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс жазады

Үйге тапсырма:


Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік және биологиялық вирустар
Вирус жүктейтін вирус макровирустар
Топқа мұғаліммен бөлу
Вирус туралы түсінік, түрлері, антивирустық бағдарламалар
Компьютерлік вирус
Вирустан тазарту программасы
Компьютерлік вирустардың зияны
Денсаулық тобы
Ақпараттандырылған сабақ
Компьютерлік вирустар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz