Ойнайық та, ойлайық ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту

Техналогиялық карта
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық»
Мақсаты:
-балалардың жабайы аңдар туралы білімдерін бекіту;
-танымдық білімдерін кеңейтіп,төрт түлік малдың адам өміріндегі маңызы
туралы түсінік беру;
-ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту;
-сөйлеу белсенділігін артттыр;
-қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.

|Іс-әрекеттің |Тәрбиеші әрекеттері |Балалардың әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Тәрбиеші балаларды көктем туралы |Балалар тәрбиешінің |
|кезеңі |білімдерін сұрап бекітеді. |сұрақтарына жауап беріп, |
| |Құстардың суреттерін |«Нан қоқымы» тақпақты |
| |пайдаланып,атауларын балалардан |айтып береді.Құстардың |
| |сұрайды. |суреттеріне қарап |
| | |атауларын атайды. |
| |Тәрбиеші қонаққа келген гүлде |Балалар Түйме қызбен |
| |отырған Түйме қызды балаларға |амандасады. |
| |көрсетеді. | |
| | |Балалар гүлді өсіру үшін |
| |Жалмауыз кемпір топқа |қандай мүмкіндік бар |
| |кіреді.Амандасады.Гүлге ғашық |екенін |
| |болып,ұрлап алады.Тәрбиеші жаңа |тыңдайды. |
| |гүлді өсіруге мүмкіндік бар екенін | |
| |айтады.Ол үшін су керектігін айтады.| |
|Ұйымдастыру- |Тәрбиеші Жалмауыз кемпірге суды |Балалар өз білімдерін |
|іздеу кезеңі |балалардың білімдеріне айырбастауын |суға айырбастауға келісім|
| |ұсынады.Жалмауыз кемпір келіседі. |береді. |
| |1 тапсырма: «Оқу құралдарын ата» | |
| |2.тапсырма: «Үй жануарларын ата» |Оқу құралдарын атайды. |
| |3.тапсырма: Ойын «Жабайы жануарлар» | |
| |4.тапсырма: «Ұлттық киімдерді ата» |«Мынау не?» деген сұраққа|
| |Сергіту сәті |жауап беріп,жабайы |
| |5.тапсырма: «Жануарлар сияқты |жануарлардың атауларын |
| |қимылда» |атайды ( қоян,тиын,қасқыр|
| |6.тапсырма: «Түстерді ажырат» |т.б.) Балалар әрбір |
| |7.тапсырма: Ойын «Төлін тап» |жабайы жануардың қалай |
| |8.Жабайы құстар мен үй құстарының |қимылдайтынын көрсетеді. |
| |айырмашылы мен пайдасы қандай? | |
| |Балалармен жұмбақ жасыру арқылы үй |Құстардың пайдасын айтып |
| |жануарларымен құстардың атауларын |береді. |
| |бекіту. | |
| |Жалмауыз кемпір әрбір тапсырма | |
| |орындалғаны үшін 2 стакан судан | |
| |береді. | |
| | | |
|Қорытындылау- |Жиналған суды гулге құйғанда 10-ға |Балалар суды |
|түзету кезеңі |дейін тура кері санау ұсынылады. |құйғанда,10-ға дейін тура|
| |Гүл әдемі болып өседі.Жалмауыз |кері санайды. |
| |кемпір риза болып кетеді. | |
| |Тәрбиеші Түйме қызды жаңа гүлге |Балалар тамсаңа қарайды. |
| |отырғып Түйме қыз алғысын | |
| |білдіріп,балалармен қоштасады. |Балалар Түйме қызбен |
| | |қоштасады. |

Күткен нәтижелер:

Білуі:
-тақырыпқа лайық сөздерді,сөз тіркестеріді білу;
-жабайы құстар мен үй құстарының бір-бірінен айырмашылығы туралы білу;
-түстерді,ұлттық киімдердерді,оқу құралдарын ажырата білу.

Болуы:
-үй жануарларының адамға әкелетін пайдасы туралы білімдері болуы;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдері болуы.

Істей білуі:
- «Нан қоқымы» тақпақты мәнерлеп айта білу;
- Қазақ тіліне тән дыбыстарды анық , дұрыс айта білу.

Батыс Қазақстан обылысы.Орал қаласы.Чапаев ауылы.
№1 ОЖББМ мектепалды даярлық топ жетекшісі Б.Н.Кулмагамбетова

Ұқсас жұмыстар
Балалар әрбір жабайы
Одағай сөздер. Одағайдың түрлері
Практикалық сабақ сатылай кешенді талдау
Сәукеле тігу
Мен және менің досым. Нәтиже сабақ
Ө дыбысы мен әріпі. 1 сынып
Балалар тақтада ненің суреттерін көріп тұрсыңдар
Ашық сабақ. Сабақтың мақсаты
Дауысты дыбыстар
М.м.жанпейісованың модульдік технологиясын қолдану негізінде ойын арқылы оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz