Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Ойнайық та, ойлайық ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту
Техналогиялық карта
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық»
Мақсаты:
-балалардың жабайы аңдар туралы білімдерін бекіту;
-танымдық білімдерін кеңейтіп,төрт түлік малдың адам өміріндегі маңызы
туралы түсінік беру;
-ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту;
-сөйлеу белсенділігін артттыр;
-қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
|Іс-әрекеттің |Тәрбиеші әрекеттері |Балалардың әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Тәрбиеші балаларды көктем туралы |Балалар тәрбиешінің |
|кезеңі |білімдерін сұрап бекітеді. |сұрақтарына жауап беріп, |
| |Құстардың суреттерін |«Нан қоқымы» тақпақты |
| |пайдаланып,атауларын балалардан |айтып береді.Құстардың |
| |сұрайды. |суреттеріне қарап |
| | |атауларын атайды. |
| |Тәрбиеші қонаққа келген гүлде |Балалар Түйме қызбен |
| |отырған Түйме қызды балаларға |амандасады. |
| |көрсетеді. | |
| | |Балалар гүлді өсіру үшін |
| |Жалмауыз кемпір топқа |қандай мүмкіндік бар |
| |кіреді.Амандасады.Гүлге ғашық |екенін |
| |болып,ұрлап алады.Тәрбиеші жаңа |тыңдайды. |
| |гүлді өсіруге мүмкіндік бар екенін | |
| |айтады.Ол үшін су керектігін айтады.| |
|Ұйымдастыру- |Тәрбиеші Жалмауыз кемпірге суды |Балалар өз білімдерін |
|іздеу кезеңі |балалардың білімдеріне айырбастауын |суға айырбастауға келісім|
| |ұсынады.Жалмауыз кемпір келіседі. |береді. |
| |1 тапсырма: «Оқу құралдарын ата» | |
| |2.тапсырма: «Үй жануарларын ата» |Оқу құралдарын атайды. |
| |3.тапсырма: Ойын «Жабайы жануарлар» | |
| |4.тапсырма: «Ұлттық киімдерді ата» |«Мынау не?» деген сұраққа|
| |Сергіту сәті |жауап беріп,жабайы |
| |5.тапсырма: «Жануарлар сияқты |жануарлардың атауларын |
| |қимылда» |атайды ( қоян,тиын,қасқыр|
| |6.тапсырма: «Түстерді ажырат» |т.б.) Балалар әрбір |
| |7.тапсырма: Ойын «Төлін тап» |жабайы жануардың қалай |
| |8.Жабайы құстар мен үй құстарының |қимылдайтынын көрсетеді. |
| |айырмашылы мен пайдасы қандай? | |
| |Балалармен жұмбақ жасыру арқылы үй |Құстардың пайдасын айтып |
| |жануарларымен құстардың атауларын |береді. |
| |бекіту. | |
| |Жалмауыз кемпір әрбір тапсырма | |
| |орындалғаны үшін 2 стакан судан | |
| |береді. | |
| | | |
|Қорытындылау- |Жиналған суды гулге құйғанда 10-ға |Балалар суды |
|түзету кезеңі |дейін тура кері санау ұсынылады. |құйғанда,10-ға дейін тура|
| |Гүл әдемі болып өседі.Жалмауыз |кері санайды. |
| |кемпір риза болып кетеді. | |
| |Тәрбиеші Түйме қызды жаңа гүлге |Балалар тамсаңа қарайды. |
| |отырғып Түйме қыз алғысын | |
| |білдіріп,балалармен қоштасады. |Балалар Түйме қызбен |
| | |қоштасады. |
Күткен нәтижелер:
Білуі:
-тақырыпқа лайық сөздерді,сөз тіркестеріді білу;
-жабайы құстар мен үй құстарының бір-бірінен айырмашылығы туралы білу;
-түстерді,ұлттық киімдердерді,оқу құралдарын ажырата білу.
Болуы:
-үй жануарларының адамға әкелетін пайдасы туралы білімдері болуы;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдері болуы.
Істей білуі:
- «Нан қоқымы» тақпақты мәнерлеп айта білу;
- Қазақ тіліне тән дыбыстарды анық , дұрыс айта білу.
Батыс Қазақстан обылысы.Орал қаласы.Чапаев ауылы.
№1 ОЖББМ мектепалды даярлық топ жетекшісі Б.Н.Кулмагамбетова
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық»
Мақсаты:
-балалардың жабайы аңдар туралы білімдерін бекіту;
-танымдық білімдерін кеңейтіп,төрт түлік малдың адам өміріндегі маңызы
туралы түсінік беру;
-ойын – тапсырма арқылы балалардың сөздік қорын байыту;
-сөйлеу белсенділігін артттыр;
-қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
|Іс-әрекеттің |Тәрбиеші әрекеттері |Балалардың әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Тәрбиеші балаларды көктем туралы |Балалар тәрбиешінің |
|кезеңі |білімдерін сұрап бекітеді. |сұрақтарына жауап беріп, |
| |Құстардың суреттерін |«Нан қоқымы» тақпақты |
| |пайдаланып,атауларын балалардан |айтып береді.Құстардың |
| |сұрайды. |суреттеріне қарап |
| | |атауларын атайды. |
| |Тәрбиеші қонаққа келген гүлде |Балалар Түйме қызбен |
| |отырған Түйме қызды балаларға |амандасады. |
| |көрсетеді. | |
| | |Балалар гүлді өсіру үшін |
| |Жалмауыз кемпір топқа |қандай мүмкіндік бар |
| |кіреді.Амандасады.Гүлге ғашық |екенін |
| |болып,ұрлап алады.Тәрбиеші жаңа |тыңдайды. |
| |гүлді өсіруге мүмкіндік бар екенін | |
| |айтады.Ол үшін су керектігін айтады.| |
|Ұйымдастыру- |Тәрбиеші Жалмауыз кемпірге суды |Балалар өз білімдерін |
|іздеу кезеңі |балалардың білімдеріне айырбастауын |суға айырбастауға келісім|
| |ұсынады.Жалмауыз кемпір келіседі. |береді. |
| |1 тапсырма: «Оқу құралдарын ата» | |
| |2.тапсырма: «Үй жануарларын ата» |Оқу құралдарын атайды. |
| |3.тапсырма: Ойын «Жабайы жануарлар» | |
| |4.тапсырма: «Ұлттық киімдерді ата» |«Мынау не?» деген сұраққа|
| |Сергіту сәті |жауап беріп,жабайы |
| |5.тапсырма: «Жануарлар сияқты |жануарлардың атауларын |
| |қимылда» |атайды ( қоян,тиын,қасқыр|
| |6.тапсырма: «Түстерді ажырат» |т.б.) Балалар әрбір |
| |7.тапсырма: Ойын «Төлін тап» |жабайы жануардың қалай |
| |8.Жабайы құстар мен үй құстарының |қимылдайтынын көрсетеді. |
| |айырмашылы мен пайдасы қандай? | |
| |Балалармен жұмбақ жасыру арқылы үй |Құстардың пайдасын айтып |
| |жануарларымен құстардың атауларын |береді. |
| |бекіту. | |
| |Жалмауыз кемпір әрбір тапсырма | |
| |орындалғаны үшін 2 стакан судан | |
| |береді. | |
| | | |
|Қорытындылау- |Жиналған суды гулге құйғанда 10-ға |Балалар суды |
|түзету кезеңі |дейін тура кері санау ұсынылады. |құйғанда,10-ға дейін тура|
| |Гүл әдемі болып өседі.Жалмауыз |кері санайды. |
| |кемпір риза болып кетеді. | |
| |Тәрбиеші Түйме қызды жаңа гүлге |Балалар тамсаңа қарайды. |
| |отырғып Түйме қыз алғысын | |
| |білдіріп,балалармен қоштасады. |Балалар Түйме қызбен |
| | |қоштасады. |
Күткен нәтижелер:
Білуі:
-тақырыпқа лайық сөздерді,сөз тіркестеріді білу;
-жабайы құстар мен үй құстарының бір-бірінен айырмашылығы туралы білу;
-түстерді,ұлттық киімдердерді,оқу құралдарын ажырата білу.
Болуы:
-үй жануарларының адамға әкелетін пайдасы туралы білімдері болуы;
-жануарларға деген сүйіспеншілік сезімдері болуы.
Істей білуі:
- «Нан қоқымы» тақпақты мәнерлеп айта білу;
- Қазақ тіліне тән дыбыстарды анық , дұрыс айта білу.
Батыс Қазақстан обылысы.Орал қаласы.Чапаев ауылы.
№1 ОЖББМ мектепалды даярлық топ жетекшісі Б.Н.Кулмагамбетова
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz