Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тік төртбұрыштың қасиеті. есепті әртүрлі тәсілмен шығару
Тақырыбы: Тік төртбұрыштың қасиеті
Мақсаты: Тік төртбұрыштың қасиетін анықтау; есепті әртүрлі тәсілмен
шығару;
қосудың терімділік қасиетін қолдануға өрнектерді және
олардың
мәндерін салыстыру барысында машықтандыра түсу.
Дамытушалық; Танымдық қабілеттерін ойнауын, зейінін,есте сақтауын дамыту.
Тәрбиелік:Оқушыларды өзгені тыңдап,өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге
қызығушылығын арттыру.
Әдісі: Түсіндірме әдіс,сұрақ-жауап,машықтық жұмыс,көрнекілік.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Өткен сабақты пысықтау топтық тапсырма.
І Уақыт бірліктерін ата; минут,сағат,тәулік,апта,ай,жыл,ғасыр
1тәулік= 24сағ
1сағ =60мин
1жыл =12ай
ІІҰзындық бірліктерін ата; мм,см,дм,м.
1м=100см
1дм=10см
2м=20дм
ІІІтоп
--Қосудың қандай қасиеттері бар?
--Ауыстырымдылық,терімділік, қасиеті бар?
6+5= 11 9+5= 14 12-5= 7
Жаңа сабақ
«Ғылымдар патшалығында»
Әлемді таңқалдырған сарай бар. Онда ақылды әрі білгір математика тұрады.
Математика өз сарайына жалқаулар мен түк білместерді кіргізбейді.
Ақылды,білімді,зейінділердің өзі сарайдың үш қақпасын өз қабілетімен ашып
кіреді. Ал қабілетін дәлелдеген оқушыға сыйы да ерекше болады.
1Алдымен білімімізді кеңейтіп алайық.
№1тапсырманы түсіндіру.
Қорытынды: Тік төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең болады.
2Математика патшалығына ену үшін алдымен «Тас қақпаны» ашу үшін жұмыс
істейміз.
Оның шарты:
Ал,достарым келіңдер
Біріңе-бірің еріңдер
Біліміңді тексеріп
Есеп шығарып көріңдер
№2 Қызыл балық-4
Тағы да қызыл балық-5 ?балық
Жасыл балық-3
Шешуі: 4+(5+3) =12
(4+5)+3 =12
(4+3)+5= 12
Жауабы: 12балықтың суретін қиды.
Егер тапсырма дұрыс орындалса «Тас қақпа» ашылады.
«Күміс қақпаның» тапсырмасы
№4Қосудың терімділік қасиетін пайдаланып өрнекті құру,мәнін табу.
Ітоп: (30+20)+40 =90 30+(20+40) =90
(40+10)+20 =70 40+(10+20)= 70
ІІтоп: (10+30)+40 =80 10+(30+40)= 80
(40+30)+20= 90 40+(30+20) =90
ІІІтоп: (50+20)+30= 100 50+(20+30) =100
(60+10)+40= 100 60+(10+50) =110
№5
І Бос төркөздерді толтыр
|12 |3 | |5 | |
| | |8 | |6 |
ІІтоп: қосынды түрінде өрнекте
3+9= 12 5+7= 12
8+3= 12 6+6 =12
ІІІтоп: Сәйкес айырмаларды жаз
12-9= 3 12-7 =5
12-3= 8 12-6 =6
«Алтын қақпаның» тапсырмасы
«Көңілді қадам» ойыны
7+5=осы теңдікті қандай пайдаланып екі таңбалы сандарға қосуға,азайтуға
болады?
Ітоп ІІтоп ІІІтоп
7+5= 12 12-5= 7 5+7 =12
17+5= 22 22-5= 17 5+17=12
27+5= 32 32-5= 27 5+27 =32
Қайырымдылық. Балалар кішкентай балапан мына өрнектің шешімін таба алмай
тұр,көмектесейік.
(9+3)-2= 10 (5+3)+2= 10
Сематикалық карта
| |Төрт бұрышы |Бұрыштары тік |Төрт қабырғасы|Қарама-қарсы |
|Қасиеттері |бар | |бар |қабырғалары |
|Геом-қ | | | |тең. |
|фигуралар | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |+ |+ |+ |+ |
| | | | | |
| |+ | |+ | |
«Алтын қақпа» ашылады.
Сарай ішінен «Алтын сандық» шығады.
Тест
1Қосудың қасиеті
а)ауыстырымдылық ә)еселік б)терімділік
2.30бен 50-дің арасындағы толық ондықты көрсет
а)20 б)40 в)60
3.Тік төртбұрышты көрсет
а) б) в)
4.Тік төртбұрыштың қасиеті.
а)қарама-қарсы қабырғалары тең б)үш қабырғасы тең
в)екі қабырғасы тең
5.Ең үлкен екі таңбалы сан.
а)90 б)100 в)99
«Алтын сандық» ашылып,ішінен көгершіндер шығады.
Үйге тапсырма №3.90-бет
Оқушылар білімін есепке алу.
Баспасөз шахтерлер
күні күні
мұғалімдер дәрігерлер Ораза айт
Құрбан айт
күні күні
Жаңа жыл 8-наурыз
Халықаралық
әйелдер күні
16-желтоқсан
22-наурыз Наурыз
Тәуелсіздік күні мерекесі
30-тамыз Конституция күні 9-мамыр 1-мамыр Бүкілхалықтық
ынтымақ
Жеңіс күні
күні
Топтастыру әдісі:
-----------------------
Діни мерекелер
Кәсіптік мерекелер
Атаулы күндер
Бүкілхалықтық мерекелер
Тәуелсіздік
Мақсаты: Тік төртбұрыштың қасиетін анықтау; есепті әртүрлі тәсілмен
шығару;
қосудың терімділік қасиетін қолдануға өрнектерді және
олардың
мәндерін салыстыру барысында машықтандыра түсу.
Дамытушалық; Танымдық қабілеттерін ойнауын, зейінін,есте сақтауын дамыту.
Тәрбиелік:Оқушыларды өзгені тыңдап,өз ойын еркін айтуға баулу, пәнге
қызығушылығын арттыру.
Әдісі: Түсіндірме әдіс,сұрақ-жауап,машықтық жұмыс,көрнекілік.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Өткен сабақты пысықтау топтық тапсырма.
І Уақыт бірліктерін ата; минут,сағат,тәулік,апта,ай,жыл,ғасыр
1тәулік= 24сағ
1сағ =60мин
1жыл =12ай
ІІҰзындық бірліктерін ата; мм,см,дм,м.
1м=100см
1дм=10см
2м=20дм
ІІІтоп
--Қосудың қандай қасиеттері бар?
--Ауыстырымдылық,терімділік, қасиеті бар?
6+5= 11 9+5= 14 12-5= 7
Жаңа сабақ
«Ғылымдар патшалығында»
Әлемді таңқалдырған сарай бар. Онда ақылды әрі білгір математика тұрады.
Математика өз сарайына жалқаулар мен түк білместерді кіргізбейді.
Ақылды,білімді,зейінділердің өзі сарайдың үш қақпасын өз қабілетімен ашып
кіреді. Ал қабілетін дәлелдеген оқушыға сыйы да ерекше болады.
1Алдымен білімімізді кеңейтіп алайық.
№1тапсырманы түсіндіру.
Қорытынды: Тік төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең болады.
2Математика патшалығына ену үшін алдымен «Тас қақпаны» ашу үшін жұмыс
істейміз.
Оның шарты:
Ал,достарым келіңдер
Біріңе-бірің еріңдер
Біліміңді тексеріп
Есеп шығарып көріңдер
№2 Қызыл балық-4
Тағы да қызыл балық-5 ?балық
Жасыл балық-3
Шешуі: 4+(5+3) =12
(4+5)+3 =12
(4+3)+5= 12
Жауабы: 12балықтың суретін қиды.
Егер тапсырма дұрыс орындалса «Тас қақпа» ашылады.
«Күміс қақпаның» тапсырмасы
№4Қосудың терімділік қасиетін пайдаланып өрнекті құру,мәнін табу.
Ітоп: (30+20)+40 =90 30+(20+40) =90
(40+10)+20 =70 40+(10+20)= 70
ІІтоп: (10+30)+40 =80 10+(30+40)= 80
(40+30)+20= 90 40+(30+20) =90
ІІІтоп: (50+20)+30= 100 50+(20+30) =100
(60+10)+40= 100 60+(10+50) =110
№5
І Бос төркөздерді толтыр
|12 |3 | |5 | |
| | |8 | |6 |
ІІтоп: қосынды түрінде өрнекте
3+9= 12 5+7= 12
8+3= 12 6+6 =12
ІІІтоп: Сәйкес айырмаларды жаз
12-9= 3 12-7 =5
12-3= 8 12-6 =6
«Алтын қақпаның» тапсырмасы
«Көңілді қадам» ойыны
7+5=осы теңдікті қандай пайдаланып екі таңбалы сандарға қосуға,азайтуға
болады?
Ітоп ІІтоп ІІІтоп
7+5= 12 12-5= 7 5+7 =12
17+5= 22 22-5= 17 5+17=12
27+5= 32 32-5= 27 5+27 =32
Қайырымдылық. Балалар кішкентай балапан мына өрнектің шешімін таба алмай
тұр,көмектесейік.
(9+3)-2= 10 (5+3)+2= 10
Сематикалық карта
| |Төрт бұрышы |Бұрыштары тік |Төрт қабырғасы|Қарама-қарсы |
|Қасиеттері |бар | |бар |қабырғалары |
|Геом-қ | | | |тең. |
|фигуралар | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |+ |+ |+ |+ |
| | | | | |
| |+ | |+ | |
«Алтын қақпа» ашылады.
Сарай ішінен «Алтын сандық» шығады.
Тест
1Қосудың қасиеті
а)ауыстырымдылық ә)еселік б)терімділік
2.30бен 50-дің арасындағы толық ондықты көрсет
а)20 б)40 в)60
3.Тік төртбұрышты көрсет
а) б) в)
4.Тік төртбұрыштың қасиеті.
а)қарама-қарсы қабырғалары тең б)үш қабырғасы тең
в)екі қабырғасы тең
5.Ең үлкен екі таңбалы сан.
а)90 б)100 в)99
«Алтын сандық» ашылып,ішінен көгершіндер шығады.
Үйге тапсырма №3.90-бет
Оқушылар білімін есепке алу.
Баспасөз шахтерлер
күні күні
мұғалімдер дәрігерлер Ораза айт
Құрбан айт
күні күні
Жаңа жыл 8-наурыз
Халықаралық
әйелдер күні
16-желтоқсан
22-наурыз Наурыз
Тәуелсіздік күні мерекесі
30-тамыз Конституция күні 9-мамыр 1-мамыр Бүкілхалықтық
ынтымақ
Жеңіс күні
күні
Топтастыру әдісі:
-----------------------
Діни мерекелер
Кәсіптік мерекелер
Атаулы күндер
Бүкілхалықтық мерекелер
Тәуелсіздік
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz