Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Лабиринттан шығу жолды табу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп: <<Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>>КММ
Күні: 23.01.2018ж
Мұғалімнің аты-жөні:Лайбекова А.Б
Сынып: 5 а,б
Қатысқандар саны:
Сынып:
Сабақтың тақырыбы:
Лабиринттан шығу жолды табу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
oo Орындаушылар мен жүйелік командалар мысалдарын келтіру;
oo Алгоритмді ауызша түрде ұсыну

Сабақ мақсаттары

алгоритмді ауызша түрде ұсыну
лабиринттан өту үшін бағыт құру
Жетістік критерийлері

алгоритм анықтамасын тұжырымдау
алгоритмді ауызша түрде ұсыну
орындаушылар мен жүйелік командалар мысалдарын келтіру
оңтайлы бағыт табу
Тілдік мақсаттар

Оқушылар алгоритмді өту алгоритмін суреттей алады
Диалог пен хатқа арналған пайдалы сөздер:
Егер... (шарт), онда ...
Аталмыш мәселені шешу үшін мен ...
Ұсыныстарды таныстру үшін мен келесіні таңдадым ...
Менің бағдарламам келесі командалардан тұрады ...
Құндылықтарды
дарыту

Өмір бойы оқу, бірін бірі бағалау

Пәнаралық
байланыстар

Логика, математика
Бастапқы білім

Осы сабақ алдында оқушылар нені білді және нені білу қажет?
(негізгі , фактілер, формулалар, теориялар)
Қолданыстағы білімді қалай жетілдіруге болады?
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

I.Ұйымдастыру сәті.
Оқушылармен амандасу, қатысушыларды тексеру.Шаттық шеңберін құру.(Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер білдіру)
Оқушыларды топқа бөлу,ат қою (алгоритм және лабиринт)(Сан арқылы-1,2)
II.Үй тапсырмас.
3 таяқша" әдісі
Берілген тақырыпқа байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.
(Смайлик арқылы оқушыларды бағалау)

презентация
Сабақтың ортасы

5 мин

10 мин

Жаңа сабақ
<<Негізгі идеяны суреттеу>> стратегиясы. Тақтада берілген бейнелер арқылы мәтін, әңгіме құрастыру.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын құру.
Оқушылармен біріге отырып, сабақтын мақсатын анықтау/оқыту мақсаты
Оқушылардан лабиринтті қайда кездестіргені туралы мысал келтіруін сұраңыз. Оқушылардың жауаптарының қосымшасы ретінде лабиринттер мен құрылыс мысалдары слайдтар пайдалану.

Тақтамен дәптер мен жұмыс.
Дискриптор тарату.
Сергіту сәті (Көз жаттығулары)
Практикалық жұмыс
1. Тапсырма
Оқушыларға лабиринт бейнеленген сурет тарату.
Оқушыларға робот арқылы лабиринттен өту алгоритм тапсырмаларын жұптаса отырып орындауды ұсыну.
Оқушыларға бір-бірімен лабиринттен өту үшін өз алгоритмдерімен алмасуды ұсыныңыз.
2. Тапсырма компьютермен жұмыс
Сенің үйің мен мектебін орналасқан карта-бағыт құрастыр. Оны қағаз бетіне түсір. Мектептен үйіңе жету үшін Робот-такси алгоритмін құр.
Нәтижелерді талқылау.
Дискриптор ұсыну
Бағытты таңдаңыз
<<Бағыт>> және <<таңдау>> сөзін анықтаңыз.
Оқушыларға кітаптағы лабиринт бейнесі бар парақшалар ұсыныңыз. Олар лабиринттен өтудің үш түрлі жолын тауып, оларды түрлі түстермен белгілеу қажет.
Оқушыларға алгоритімді жазу барысындағы тестілеудің қажеттілігін түсіндіріңіз.
Мұғалім жұмысты бақылайды.
Алгоритмнің дұрыстығын тексеру үшін, тапсырманы орындаған соң сағат тілі бойынша ауысу. Қате табылған жағдайда оны бірлесе отырып дұрыстауды сұраңыз. Нәтижесін сыныппен талқылаңыз.
Қосымша тапсырма
(К) Оқушылардан лабиринттегі элементтердің барлығын жинау арқылы өту алгоритімін жазуды сұраңыз
Лабиринт СУРЕТІ

http://www.iboard.co.uk/iwb/Controlling-Round-a-Rout693
Сабақтың соңы

Сабақты бекіту
<<Алма ағашы>> әдісі
:: Оқушыларға сабақ басында екі түсті "алма" беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма - мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ.

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қосымша тапсырмалар орындау. Оқушыларға көмек көрсету.

Алгоритмді ауызша түрде ұсыну
Робот орындаушы бұйрығын пайдаланады
Виртуалды орындаушы үшін тиімді бағыт таңдау мүмкіндігімен танысады.

Денсаулықты сақтау технологиясы, Денешынықтыру сәттері және қозғалыс белсенді түрлерілігі.
Сабақта пайдаланылатын қауіпсіздік ережесінен қолданылған тармақтар.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (3-сағат)
Арналы бұлақ- асыл сөз. 4 сынып, әдебиет
Ms word тақырыбы бойынша қорытындылау сабағы және графикалық мүмкіндіктері
Махамбет Өтемісұлының өлеңдері
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының бастауыш сынып оқушысының танымдық ойлау, өзіндік дағыдыларын жетілдіру барысында тиімділігі
Отанды біз атамекен
Оқушылар тапсырмаларының жауаптары
Қозғалмалы сүйектер
Программа орындалуын тоқтату
Арқаға сурет салу
Пәндер