Лабиринттан шығу жолды табу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ: Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Күні: 23. 01. 2018ж
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ: Мұғалімнің аты-жөні:Лайбекова А. Б
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сынып: 5 а, б
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ: Қатысқандар саны:
Сынып:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ: Лабиринттан шығу жолды табу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ:
  • Орындаушылар мен жүйелік командалар мысалдарын келтіру;
  • Алгоритмді ауызша түрде ұсыну
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ мақсаттары
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ:

алгоритмді ауызша түрде ұсыну

лабиринттан өту үшін бағыт құру

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Жетістік критерийлері
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ:

алгоритм анықтамасын тұжырымдау

алгоритмді ауызша түрде ұсыну

орындаушылар мен жүйелік командалар мысалдарын келтіру

оңтайлы бағыт табу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Тілдік мақсаттар
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ:

Оқушылар алгоритмді өту алгоритмін суреттей алады

Диалог пен хатқа арналған пайдалы сөздер:

Егер… (шарт), онда …

Аталмыш мәселені шешу үшін мен …

Ұсыныстарды таныстру үшін мен келесіні таңдадым …

Менің бағдарламам келесі командалардан тұрады …

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Құндылықтарды

дарыту

Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ: Өмір бойы оқу, бірін бірі бағалау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Пәнаралық

байланыстар

Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ: Логика, математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Бастапқы білім
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ:

Осы сабақ алдында оқушылар нені білді және нені білу қажет?

(негізгі, фактілер, формулалар, теориялар)

Қолданыстағы білімді қалай жетілдіруге болады?

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың басы
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ:

I. Ұйымдастыру сәті.

Оқушылармен амандасу, қатысушыларды тексеру. Шаттық шеңберін құру. (Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер білдіру)

Оқушыларды топқа бөлу, ат қою (алгоритм және лабиринт) (Сан арқылы-1, 2)

II. Үй тапсырмас.

3 таяқша” әдісі
Берілген тақырыпқа байланысты
1 сұрақ
1 жауап
1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады.

(Смайлик арқылы оқушыларды бағалау)

презентация
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың ортасы

5 мин

10 мин

Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ:

Жаңа сабақ

«Негізгі идеяны суреттеу» стратегиясы. Тақтада берілген бейнелер арқылы мәтін, әңгіме құрастыру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын құру.

Оқушылармен біріге отырып, сабақтын мақсатын анықтау/оқыту мақсаты

Оқушылардан лабиринтті қайда кездестіргені туралы мысал келтіруін сұраңыз. Оқушылардың жауаптарының қосымшасы ретінде лабиринттер мен құрылыс мысалдары слайдтар пайдалану.

Тақтамен дәптер мен жұмыс.

Дискриптор тарату.

Сергіту сәті (Көз жаттығулары)

Практикалық жұмыс

  1. Тапсырма

Оқушыларға лабиринт бейнеленген сурет тарату.

Оқушыларға робот арқылы лабиринттен өту алгоритм тапсырмаларын жұптаса отырып орындауды ұсыну.

Оқушыларға бір-бірімен лабиринттен өту үшін өз алгоритмдерімен алмасуды ұсыныңыз.

  1. Тапсырма компьютермен жұмыс

Сенің үйің мен мектебін орналасқан карта-бағыт құрастыр. Оны қағаз бетіне түсір. Мектептен үйіңе жету үшін Робот-такси алгоритмін құр.

Нәтижелерді талқылау.

Дискриптор ұсыну

Бағытты таңдаңыз

«Бағыт» және «таңдау» сөзін анықтаңыз.

Оқушыларға кітаптағы лабиринт бейнесі бар парақшалар ұсыныңыз. Олар лабиринттен өтудің үш түрлі жолын тауып, оларды түрлі түстермен белгілеу қажет.

Оқушыларға алгоритімді жазу барысындағы тестілеудің қажеттілігін түсіндіріңіз.

Мұғалім жұмысты бақылайды.

Алгоритмнің дұрыстығын тексеру үшін, тапсырманы орындаған соң сағат тілі бойынша ауысу. Қате табылған жағдайда оны бірлесе отырып дұрыстауды сұраңыз. Нәтижесін сыныппен талқылаңыз.

Қосымша тапсырма
(К) Оқушылардан лабиринттегі элементтердің барлығын жинау арқылы өту алгоритімін жазуды сұраңыз

Лабиринт СУРЕТІ

http://www. iboard. co. uk/iwb/Controlling-Round-a-Rout693

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың соңы
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ:

Сабақты бекіту

«Алма ағашы» әдісі
• Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма - мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп: «Көктал орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және

Ұқсас жұмыстар
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (3-сағат)
Арналы бұлақ- асыл сөз. 4 сынып, әдебиет
Ms word тақырыбы бойынша қорытындылау сабағы және графикалық мүмкіндіктері
Махамбет Өтемісұлының өлеңдері
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының бастауыш сынып оқушысының танымдық ойлау, өзіндік дағыдыларын жетілдіру барысында тиімділігі
Отанды біз атамекен
Оқушылар тапсырмаларының жауаптары
Қозғалмалы сүйектер
Программа орындалуын тоқтату
Арқаға сурет салу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz