Ғаламтормен жұмыс жасаудың зиянды жақтары

1-бөлім: Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау - мәдениет
2- сағаты
Мұғалімнің аты - жөні:
Өксікбаева Күлжақан Жолдасқызы
Оқушылардың барлығы:
Тыңдалымдағы ақпаратты түсінеді, ғаламтордың зиянды жағын ажырата алады.
Оқушылардың көпшілігі:
Қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсініп, қолдана алады.
Оқушылардың кейбірі:
Алынған ақпаратты өздігінше саралап, еркін қолданып, дербес ой айтады.
Пәндік лексика мен терминология:
Одағай, монолог, әлеуметтік желі, қауіптілік деңгейі, ғаламтор, салауатты өмір салты
Сабақтың басы
5 минут
Сабақтың ортасы
15 минут
7 минут
7 минут
3 минут
3 минут
Қызығушылықты ояту кезеңі
Оқушылармен амандасу, сынып түгелдеу, сабаққа дайындықтарын қадағалау.
«Тоқтатылған Кадр» тренингі. Шарты: суретті зерттейді, суретті түсірем дегенше не болды, түсірген соң не болды деп болжау жасайды.
Дұрыс жауабымен танысып, салыстырады. Сабақ тақырыбын болжайды.
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылады. Ғаламтормен жұмыс жасаудың зиянды жақтары
- Тыңдалым алдындағы тапсырма
- Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасаудың қандай ережелерін білесіздер?
- Қандай артықшылықтары бар деп ойлайсыздар?
- Ғаламтордың жағымсыз жақтары бар ма?
- Тыңдалым тапсырмасыhttps://www. youtube. com/watch?v=jLiwVUcKW68
Топтық жұмыс. Тыңдалым тыңдалынады. Ақпаратты кестеге түсіреді.
Топтық бағалау
- Тыңдалымнан кейінгі тапсырма
Ж/ж. Лексикалық минимумды ( Әлеуметтік желі, қауіптілік деңгейі, ғаламтор, салауатты өмір салты) қатыстыра отырып, ауызша диалог құру. Шарты: бір мезгілде жұптар жұптарға айтылым жасайды, тыңдаушы жұп бағалайды, керісінше қайталанады.
Жұптық бағалау
- Ж. Жеке жұмыс. Көңіл-күйін қатыстыра отырып, ғаламтордың зияны туралы образға ене отырып, монолог жазу.
Сөз саны - 50-60 сөз.
Бағалау жұптық түрде жүргізіледі.
6. «Соңғы сөзді мен айтайын!» әдісі бойынша бір сөзбен рефлексия жасайды, келесі оқушы соңғы дыбыстан басталатын сөзбен жалғастырады (тамаша - аңғардым - маңызды . . . )
Сабақтың соңы
5 минут
Үй тапсырмасы
7. Кері байланыс
- Не қиын болды?
- Қандай жұмыс өте оңай болды?
- Жұмыстардың қай түрі ұнады, неге?
- Қай түрін жетілдіруді ұсынар едіңіз?
Одағайларды қайталау, одағайлар туралы түсінік беру
Ажырату - сіз қалай көбірек қолдау берудіжоспарлайсыз?
Басқаларына қарағанда анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?
Бағалау -
Оқушылардың оқуын қалай
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz