Ғаламтормен жұмыс жасаудың зиянды жақтары

Пәні: Қазақ тілі Т2
Мектеп атауы: Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі
Пәні: Қазақ тілі Т2: Бөлім атауы
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

1-бөлім: Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау - мәдениет

2- сағаты

Пәні: Қазақ тілі Т2: Сабақтың тақырыбы
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Ғаламтормен жұмыс жасаудың зиянды жақтары
Пәні: Қазақ тілі Т2: Уақыты:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Мұғалімнің аты - жөні:

Өксікбаева Күлжақан Жолдасқызы

Пәні: Қазақ тілі Т2: Сыныбы: 7
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Пәні: Қазақ тілі Т2: Оқу мақсаттары
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Т3. Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну. Әлеуметтік - мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну
Пәні: Қазақ тілі Т2: Сабақтың мақсаты
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Оқушылардың барлығы:

Тыңдалымдағы ақпаратты түсінеді, ғаламтордың зиянды жағын ажырата алады.

Оқушылардың көпшілігі:

Қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсініп, қолдана алады.

Оқушылардың кейбірі:

Алынған ақпаратты өздігінше саралап, еркін қолданып, дербес ой айтады.

Пәні: Қазақ тілі Т2: Тілдік мақсаттар
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Пәндік лексика мен терминология:

Одағай, монолог, әлеуметтік желі, қауіптілік деңгейі, ғаламтор, салауатты өмір салты

Пәні: Қазақ тілі Т2: Пәнаралық байланыс
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Информатика
Пәні: Қазақ тілі Т2: Алдыңғы тақырып
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Ғаламтордың пайдасы мен зияны
Пәні: Қазақ тілі Т2: Жоспарланған уақыт
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі: Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздері
Пәні: Қазақ тілі Т2:

Сабақтың басы

5 минут

Сабақтың ортасы

15 минут

7 минут

7 минут

3 минут

3 минут

Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Қызығушылықты ояту кезеңі

Оқушылармен амандасу, сынып түгелдеу, сабаққа дайындықтарын қадағалау.

«Тоқтатылған Кадр» тренингі. Шарты: суретті зерттейді, суретті түсірем дегенше не болды, түсірген соң не болды деп болжау жасайды.

Дұрыс жауабымен танысып, салыстырады. Сабақ тақырыбын болжайды.

Картинки по запросу ғаламтордың пайдасы мен зияны

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылады. Ғаламтормен жұмыс жасаудың зиянды жақтары

  1. Тыңдалым алдындағы тапсырма

- Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасаудың қандай ережелерін білесіздер?

- Қандай артықшылықтары бар деп ойлайсыздар?

- Ғаламтордың жағымсыз жақтары бар ма?

  1. Тыңдалым тапсырмасыhttps://www. youtube. com/watch?v=jLiwVUcKW68

Топтық жұмыс. Тыңдалым тыңдалынады. Ақпаратты кестеге түсіреді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Топтық бағалау

:
:
:
  1. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

Ж/ж. Лексикалық минимумды ( Әлеуметтік желі, қауіптілік деңгейі, ғаламтор, салауатты өмір салты) қатыстыра отырып, ауызша диалог құру. Шарты: бір мезгілде жұптар жұптарға айтылым жасайды, тыңдаушы жұп бағалайды, керісінше қайталанады.

Жұптық бағалау

:
:
:
  1. Ж. Жеке жұмыс. Көңіл-күйін қатыстыра отырып, ғаламтордың зияны туралы образға ене отырып, монолог жазу.

Сөз саны - 50-60 сөз.

Бағалау жұптық түрде жүргізіледі.

:
:
:

6. «Соңғы сөзді мен айтайын!» әдісі бойынша бір сөзбен рефлексия жасайды, келесі оқушы соңғы дыбыстан басталатын сөзбен жалғастырады (тамаша - аңғардым - маңызды . . . )

Ақпарат
Дереккөзі
Ерте гі мазмұны
Кейіп керлері
Жағымсыздық
Ғаламтордың зияны
Ұсыныс
Бағалау критерийі
Дескрипторлар
Ақпаратты түсініп, тірек сөздерді орнымен қолданып, кесте толтыру
Ақпаратты кестеге түсіре алу
Топпен ойласып, әр сұраққа кемінде 2 сөйлеммен жауап беру
Бағалау критерийі
Дескрипторлар
Ақпаратты түсініп, тірек сөздерді орнымен қолданып, диалог құру
Тірек сөздерді толық қолдана алу
1 мақал-мәтел, 1 тұрақты тіркесті тиімді пайдалану
Бағалау критерийі
Дескрипторлар
Ақпаратты түсініп, сөздерді орнымен қолданып, монолог жазу
Құрылымды монолог жазу
Одағай сөздерді (кемінде 2 сөз) қатыстыру
https://www. youtube. com/watch?v=jLiwVUcKW68
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:
Пәні: Қазақ тілі Т2:
Пәні: Қазақ тілі Т2:

Сабақтың соңы

5 минут

Үй тапсырмасы

Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

7. Кері байланыс

  • Не қиын болды?
  • Қандай жұмыс өте оңай болды?
  • Жұмыстардың қай түрі ұнады, неге?
  • Қай түрін жетілдіруді ұсынар едіңіз?

Одағайларды қайталау, одағайлар туралы түсінік беру

Пәні: Қазақ тілі Т2: Қосымша ақпарат
Пәні: Қазақ тілі Т2:

Ажырату - сіз қалай көбірек қолдау берудіжоспарлайсыз?

Басқаларына қарағанда анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Мектеп атауы:Қызылорда қаласы химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі:

Бағалау -

Оқушылардың оқуын қалай


Ұқсас жұмыстар
Компьютерде отыру денсаулыққа зиян
Үйірме отырысын барысы
Іріктеп оқу
Кітапхана бағдарламасы
«хизб-ут-тахрирдің зиянды сипаттары» «біз айтсақ....» бағдарламасымен
Ұзартқын келсе ғұмырды, таста шылым мен арақты
Мектеп оқушыларына ұялы телефон қажет пе?
Тақырып Топтық жұмыстың тиімділігі
Ұялы телефон
Темекі шегуді тоқтату
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz