Адамның дене мүшелері. Дене мүшелері туралы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі: Адам

Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Күні: 24. 11. 17ж
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі: Мұғалімнің аты- жөні: Дузелбаева А. К
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Пәні:
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі: Жаратылыстану
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: СЫНЫП: 1 «А»
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі: Қатысқандар саны: 18
Қатыспағандар саны:
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі: Адамның дене мүшелері
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам:

Сабаққа негізделген оқу

мақсаттары

Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі: 1. 2. 3. 1. адамның негізгі дене мүшелерін және олардың қызметтерін атау
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Сабақтың мақсаты
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі: Барлық оқушылар:
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам:

Адамның негізгі мүшелерін атайды

Көптеген оқушылар: Дене мүшелерінің атқаратын қызметін біледі және оларды ажырата алады.

Кейбір оқушылар: Адамның дене мүшелерінің бір - бірімен байланысуын біледі.

Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Бағалау критерийлері
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі:

Адамның дене мүшелерін таниды.

Әр мүшенің қызметі туралы біледі.

Сөздерді үш тілде айта алады.

Сыртқы, ішкі мүшелерді ажырата алады.

Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Тілдік мақсат
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Адам, дене мүшелері, бас, бет, көз, ауыз, мұрын, иық, кеуде, аяқ, тізе, башпай, қол, саусақ.

Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі:

Ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылыққа баулу.

Салауатты өмір салтын ұстану.

Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Пәнаралық байланыс
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі: Дүниетану, дене шынықтыру, көркем еңбек, математика
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі: Интербелсенді тақта, слайд, ойлау қабілетін дамыту
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Бастапқы білім
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі: Дене мүшелері туралы жалпы мағлұмат біледі
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Сабақ барысы
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам:

Жоспарланған

уақыт

Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет
Ресурстар
Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам: Сабақтың басы
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі:

Психологиялық дайындық

Аспанымыз ашық болсын!

Көк туымыз биік болсын!

Деніміз сау болсын!

Еліміз тыныш болсын!

  1. «Мозайка» әдісі арқылы сыныпты топқа болу.
  2. І топ «Бас», ІІ топ «Қол», ІІІ топ «Аяқ»
  3. Әр топ мүшелері топтарын қорғайды және үш тілде тірек сөздерді айтады.
  1. Көрініс көрсету. « Арманның түсі»
  2. Бас бірінші болып былай дейді:

«Мен бәріне баспын менде көз, ауыз, құлақ, мұрын бар. Мен болмасам ештеңені көрмейді, естімейді, иісті де сезбейді, сөйлейде алмайды, тіпті аштан өлер еді. »

Мойын:

  1. «Егер мен болмасам сені арлы-берлі жан-жаққа бұрар еді»- деп мойын да дауласа кетеді.
  2. Қол :- «Достар білесіңдер ме, егер де біз болмасақ жүкті әрлі-бері тасу, тамақ дайындау, ішу, кірді жуу, жазусурет салу, ойнау да өте қиын болар еді»-дейді қол.
  3. Көп ойланып кеуденің де шыдамы кетті: «Мен, мен ше?! Егер мен болмасам адам болар ма еді?. »

Аяқ: «Егер мен болмасам не істер еді адам. Сіздер ешқайсысыңыз аяқсыз ешқайда да бара алмайсыңдар, күні бойы біз сіздерді бақшаға, дүкенге, жұмысқа апарамыз. Күні бойы жүгіреміз, сонда да біз сіздерден рахмет алмаймыз»- дейді аяқтар. Бұл айтыс дау ұзаққа созылар еді, ұйықтап жатқан Арман өз түсінен өзі шошынып, оянып кетті.

-Ал балалар мына көріністе не үшін бәсекеге түсіп дауласып жатыр? Неліктен, деп ойлайсыңдар? (себебі бұл дене мүшелері өздерінің атқаратын қызметі мен артықшылықтарын көрсетіп жатыр. )

- Бұл көріністе дауласқан кімдер? (Адамның дене мүшелері. )

-Ал, сендер қалай ойлайсыңдар адамға қандай дене мүшелері керек?(Адамға барлық дене мүшелері керек. )

-Олай болса, балалар бүгінгі біздің өтетін ашық сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар? («Адамның дене мүшелері». ) Адамның дене мүшелері мен және оның атқаратын қызметі туралы танысамыз

Қима қағаздар

Бетперделер

Оқушылар сахналайды.

Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам:

Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс

Ой тастау

Сергіту сәті

Топтық жұмыс

Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі:

1 тапсырма.

«Сұлба құрастыру» әдісі

Дене мүшелерін құрастыр және зертте

1. Әр топқа дене мүшелерінің бөлшектерін таратып беру. Ретімен орналастырып, берілген сұлбадан не шыққанын айтады. Адам бейнесі. Бас, дене, қол, аяқ. Бұлар сыртқы дене мүшелер. Көрінбейтін тағы қандай мүшелерді білесіңдер? Ішкі дене мүшелерін атап шығады. Ми, жүрек, бауыр, асқазан, бүйрек, ішек.

2. Сыртқы дене мүшелеріне зерттеу жүргіз. Оқушылар бір- бірінің дене мүшелеріне қарай отырып зерттеу жұмысын жүргізеді, атқаратын қызметін айтады.

І топ. Бас бөлігіне: шаш, құлақ, көз, мұрын, ауыз, қас, бет жататын және олардың атқаратын қызметтерін айтады.

ІІ топ. Қол бөлігіне иық, білек, білезік, шынтақ саусақтар жатады.

ІІІ топ Аяқ бөлігінде сан, тізе, жіліншік, табан, башпайлар және олардың атқаратын қызметін айтады.

Осы айтқан сөздерін дұрысын салыстыру үшін АКТ арқылы көрсету.

Дескриптор:

  1. Дене мүшелерін біледі.
  2. Дене мүшелерінің орналасу ретін ажыратады.
  3. Дене мүшелерінің атқаратын қызметін айтады

Салауатты өмір салтын ұстана отырып, сергіту сәтін жасайық.

Оқулықпен жұмыс -32 бет ашамыз

Сен білесің бе?

Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін өткізілетін спорттық жарыстар, ойындар туралы мәлімет беру. Паралимпиада. Мүмкіндіктері шектеулі адамдарға арналған халықаралық деңгейдегі спорттық жарыс. Олимпиададан кейін өткізіледі.

Оған қазақстандық спортшылар да қатысып, жетістіктерге жетуде. Лондонда өткен сайыста Қабира Асқарова 65 килограмдық зілтемірді көтерді. Александр Колядин Сочида өткен Паралимпиадада оң аяғына жасанды сүйек қойылғанына қарамастан, шаңғымен 20 километрді 1 сағат 4 минутта жүріп өтті!

2- тапсырма.

Дәптермен жұмыс. Әр оқушы жеке орындайды, интербелсенді тақтадан дұрыстығын тексереді.

3-тапсырма.

І топқа:

Сыртқы дене мүшелер: Ішкі дене мүшелер:

Бас, көз, мұрын, құлақ, Ми, жүрек, бауыр, өкпе,

мойын, иық қол, аяқ, тізе, ішек, бүйрек, асқазан

табан, саусақ

ІІ топқа:

Жұп дене мүшелер: Тақ дене мүшелер:

Көз, құлақ, қол, иық, қас, Бас, мойын, асқазан

тізе, алақан, табан, өкпе бүйрек

Дескриптор

1 Сыртқы және ішкі дене мүшелерін ажыратады

2 Жұп және тақ дене мүшелерін біледі

ІІІ топқа: «Сөйлемді сәйкестендір» әдісі

1. ұстайды,

2. жүреді,

3. ойлайды,

4. естиді,

5. көреді.

Дескриптор

  1. Сөйлемдегі сөздердің байланысын табады, сөйлем құрастыра алады

.

плакат

қималар

видеожазба

Плакат, қима суреттер

Қима суреттер

Плакат, маркер

Қысқа мерзімді жоспарБөлімі: Адам:

Сабақтың соңы

Кері байланыс

Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі:

Білімді бекіту: «Қалам ортада» әдісі арқылы бүгінгі сабақты сұрақтар қою арқылы, жұмбақтар шешу арқылы тиянақтайды.

-Бүгінгі сабақта біз не туралы өттік?

- Дене мүшелеріне нелер жатады?

-Адамның дене мүшесі неше бөліктен тұрады?

Ти десем, тиеді,

Тиме десем, тиеді. Ол не? (Ерін)

Екі ағайынды,

Екеуі де бір үйде,

Бірін-бірі көрмейді. (Көз)

-Достарым сендерге сабақ ұнады ма?

«Бағдаршам» әдісі арқылы


Ұқсас жұмыстар
Дене мүшелері Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек
Дене мүшесін тап
Адамның дене мүшелері
Адамның дене мүшелерін жаттау
Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Шылау. Адамның дене мүшелері
Жұмыр құрттардың аталығынан аналығы ұзын
Адам денесінің ішкі мүшелері
Дара диаграммаға дене мүшелерін жазыңдар
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz