Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Адамның дене мүшелері. Дене мүшелері туралы

Қысқа мерзімді жоспар
Бөлімі: Адам
Мектеп: Сыдық Абланов атындағы орта мектебі
Күні: 24.11.17ж
Мұғалімнің аты- жөні: Дузелбаева А.К
Пәні:
Жаратылыстану
СЫНЫП: 1 <<А>>
Қатысқандар саны: 18
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Адамның дене мүшелері
Сабаққа негізделген оқу
мақсаттары
1.2.3.1. адамның негізгі дене мүшелерін және олардың қызметтерін атау
Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Адамның негізгі мүшелерін атайды
Көптеген оқушылар: Дене мүшелерінің атқаратын қызметін біледі және оларды ажырата алады.
Кейбір оқушылар: Адамның дене мүшелерінің бір - бірімен байланысуын біледі.
Бағалау критерийлері
Адамның дене мүшелерін таниды.
Әр мүшенің қызметі туралы біледі.
Сөздерді үш тілде айта алады.
Сыртқы , ішкі мүшелерді ажырата алады.
Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Адам, дене мүшелері, бас, бет, көз, ауыз, мұрын, иық, кеуде, аяқ, тізе,башпай,қол,саусақ.
Құндылықтарды дарыту
Ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылыққа баулу.
Салауатты өмір салтын ұстану.
Пәнаралық байланыс
Дүниетану, дене шынықтыру, көркем еңбек, математика
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, слайд, ойлау қабілетін дамыту
Бастапқы білім
Дене мүшелері туралы жалпы мағлұмат біледі
Сабақ барысы
Жоспарланған
уақыт
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет
Ресурстар

Сабақтың басы
Психологиялық дайындық
Аспанымыз ашық болсын!
Көк туымыз биік болсын!
Деніміз сау болсын!
Еліміз тыныш болсын!
1.
2. <<Мозайка>> әдісі арқылы сыныпты топқа болу.
3. І топ <<Бас>>, ІІ топ <<Қол>>, ІІІ топ <<Аяқ>>
4. Әр топ мүшелері топтарын қорғайды және үш тілде тірек сөздерді айтады.

1. Көрініс көрсету. << Арманның түсі>>
2. Бас бірінші болып былай дейді:
<<Мен бәріне баспын менде көз, ауыз, құлақ, мұрын бар. Мен болмасам ештеңені көрмейді, естімейді, иісті де сезбейді, сөйлейде алмайды, тіпті аштан өлер еді.>>
Мойын:
2. <<Егер мен болмасам сені арлы-берлі жан-жаққа бұрар еді>>- деп мойын да дауласа кетеді.
3. Қол :- <<Достар білесіңдер ме, егер де біз болмасақ жүкті әрлі-бері тасу , тамақ дайындау, ішу, кірді жуу, жазусурет салу, ойнау да өте қиын болар еді>>-дейді қол.
4. Көп ойланып кеуденің де шыдамы кетті: <<Мен, мен ше?! Егер мен болмасам адам болар ма еді?.>>
Аяқ: <<Егер мен болмасам не істер еді адам. Сіздер ешқайсысыңыз аяқсыз ешқайда да бара алмайсыңдар, күні бойы біз сіздерді бақшаға , дүкенге , жұмысқа апарамыз. Күні бойы жүгіреміз, сонда да біз сіздерден рахмет алмаймыз>>- дейді аяқтар.Бұл айтыс дау ұзаққа созылар еді, ұйықтап жатқан Арман өз түсінен өзі шошынып, оянып кетті.
-Ал балалар мына көріністе не үшін бәсекеге түсіп дауласып жатыр? Неліктен, деп ойлайсыңдар? (себебі бұл дене мүшелері өздерінің атқаратын қызметі мен артықшылықтарын көрсетіп жатыр.)
- Бұл көріністе дауласқан кімдер? (Адамның дене мүшелері.)
-Ал, сендер қалай ойлайсыңдар адамға қандай дене мүшелері керек?(Адамға барлық дене мүшелері керек.)
-Олай болса, балалар бүгінгі біздің өтетін ашық сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар? (<<Адамның дене мүшелері>>.) Адамның дене мүшелері мен және оның атқаратын қызметі туралы танысамыз

Қима қағаздар

Бетперделер

Оқушылар сахналайды.

Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс

Ой тастау

Сергіту сәті

Топтық жұмыс
1 тапсырма.
<<Сұлба құрастыру>> әдісі
Дене мүшелерін құрастыр және зертте
1. Әр топқа дене мүшелерінің бөлшектерін таратып беру. Ретімен орналастырып, берілген сұлбадан не шыққанын айтады. Адам бейнесі. Бас, дене, қол, аяқ. Бұлар сыртқы дене мүшелер. Көрінбейтін тағы қандай мүшелерді білесіңдер? Ішкі дене мүшелерін атап шығады. Ми, жүрек, бауыр, асқазан,бүйрек, ішек.
2. Сыртқы дене мүшелеріне зерттеу жүргіз. Оқушылар бір- бірінің дене мүшелеріне қарай отырып зерттеу жұмысын жүргізеді, атқаратын қызметін айтады.
І топ. Бас бөлігіне: шаш, құлақ, көз, мұрын, ауыз, қас, бет жататын және олардың атқаратын қызметтерін айтады.
ІІ топ. Қол бөлігіне иық, білек, білезік, шынтақ саусақтар жатады.
ІІІ топ Аяқ бөлігінде сан, тізе, жіліншік, табан, башпайлар және олардың атқаратын қызметін айтады.
Осы айтқан сөздерін дұрысын салыстыру үшін АКТ арқылы көрсету.
Дескриптор:
1. Дене мүшелерін біледі.
2. Дене мүшелерінің орналасу ретін ажыратады.
3. Дене мүшелерінің атқаратын қызметін айтады
Салауатты өмір салтын ұстана отырып,сергіту сәтін жасайық.
Оқулықпен жұмыс -32 бет ашамыз
Сен білесің бе?
Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін өткізілетін спорттық жарыстар, ойындар туралы мәлімет беру. Паралимпиада. Мүмкіндіктері шектеулі адамдарға арналған халықаралық деңгейдегі спорттық жарыс. Олимпиададан кейін өткізіледі.
Оған қазақстандық спортшылар да қатысып, жетістіктерге жетуде. Лондонда өткен сайыста Қабира Асқарова 65 килограмдық зілтемірді көтерді. Александр Колядин Сочида өткен Паралимпиадада оң аяғына жасанды сүйек қойылғанына қарамастан, шаңғымен 20 километрді 1 сағат 4 минутта жүріп өтті!
2- тапсырма.
Дәптермен жұмыс. Әр оқушы жеке орындайды , интербелсенді тақтадан дұрыстығын тексереді.
3-тапсырма.
І топқа:
Сыртқы дене мүшелер: Ішкі дене мүшелер:
Бас, көз, мұрын, құлақ, Ми, жүрек, бауыр,өкпе,
мойын, иық қол, аяқ,тізе, ішек, бүйрек,асқазан
табан, саусақ

ІІ топқа:
Жұп дене мүшелер: Тақ дене мүшелер:
Көз, құлақ, қол, иық, қас, Бас, мойын, асқазан
тізе, алақан, табан, өкпе бүйрек

Дескриптор
1 Сыртқы және ішкі дене мүшелерін ажыратады
2 Жұп және тақ дене мүшелерін біледі

ІІІ топқа: <<Сөйлемді сәйкестендір>> әдісі
1. ------------------ ұстайды,
2. ------------------ жүреді,
3.-------------------- ойлайды,
4.---------------------- естиді,
5. ------------------ көреді.
Дескриптор
1. Сөйлемдегі сөздердің байланысын табады, сөйлем құрастыра алады

.

плакат
қималар

видеожазба

Плакат ,қима суреттер

Қима суреттер

Плакат, маркер

Сабақтың соңы

Кері байланыс
Білімді бекіту: <<Қалам ортада>> әдісі арқылы бүгінгі сабақты сұрақтар қою арқылы , жұмбақтар шешу арқылы тиянақтайды.
-Бүгінгі сабақта біз не туралы өттік?
- Дене мүшелеріне нелер жатады?
-Адамның дене мүшесі неше бөліктен тұрады?
Ти десем,тиеді,
Тиме десем,тиеді. Ол не? (Ерін)
Екі ағайынды,
Екеуі де бір үйде,
Бірін-бірі көрмейді. (Көз)
-Достарым сендерге сабақ ұнады ма?
<<Бағдаршам>> әдісі арқылы кері байланыс жасайды. Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын бағдаршам түстерін көрсету арқылы ауызша айтады
Топ мүшелері сұрақтарға жауап береді, жұмбақтар шешімін табады

Жасыл түс- мен барлығын түсіндім
Сары түс-менің әлі де сұрақтарым бар
Қызыл түс - мен мүлде түсінбедім
Жоспар

Қосымша ақпарат
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?
Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс құндылықтардағы байланыс
Тапсырмалар беру

Мадақтау
Әлемтану, бейнелеу, сергіту сәтін жасату, партада отыру ережесін айту, АКТ-ны 10 мин көлемінде қолдану
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төменгі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?
1.Қызығушылықтарын ояту дағдысы
2.Бекітудегі ойындар
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?
1. Мадақтау
2. <<Қалам ортада>>
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеме оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Дене мүшелері Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек
Дене мүшесін тап
Адамның дене мүшелері
Адамның дене мүшелерін жаттау
Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Шылау. Адамның дене мүшелері
Жұмыр құрттардың аталығынан аналығы ұзын
Адам денесінің ішкі мүшелері
Дара диаграммаға дене мүшелерін жазыңдар
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Пәндер