Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Табыс септік туралы

|Қазақ тілі |Күні: 23.01.2018ж. |
|4- сынып | |
|Сабақтың |Табыс септік |
|тақырыбы: | |
|Сілтеме: |қазақ тілі оқулығы, 4 сынып «Атамұра» баспасы |
|Сабақ мақсаттары:|Барлық оқушылар: Зат есімнің септелуі туралы біледі. Септік |
| |жалғауларын және сұрақтарын толық меңгереді. Табыс септіктегі |
| |сөздердің қандай сұрақтарға жауап беретінімен және оның |
| |жалғауларын біледі. Табыс септіктегі сөз сөйлемде тұрлаусыз мүше |
| |болатынын және өзіндік ерекшелігін меңгереді. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: Зат есімнің септелуі туралы біледі. |
| |Септік жалғауларын және сұрақтарын толық меңгереді. Табыс |
| |септіктегі сөздердің қандай сұрақтарға жауап беретінімен және |
| |оның жалғауларын біледі. Табыс септіктегі сөз сөйлемде тұрлаусыз |
| |мүше болатынын және өзіндік ерекшелігін меңгереді және |
| |салыстырады. |
| |Кейбір оқушылар: Зат есімнің септелуі туралы біледі. Септік |
| |жалғауларын және сұрақтарын толық меңгереді. Табыс септіктегі |
| |сөздердің қандай сұрақтарға жауап беретінімен және оның |
| |жалғауларын біледі. Табыс септіктегі сөз сөйлемде тұрлаусыз мүше |
| |болатынын және өзіндік ерекшелігін меңгереді, салыстырады. Сурет |
| |бойынша мәтін құрастырып, мәтінде табыс септігіндегі сөздерді |
| |қатыстырады, дәлелдейді. |
|Құндылықтарды |Балалардың таным қабілеттерін дамыту, сабаққа деген қызығушылығын|
|дарыту: |арттыру, сөздік қорын, күнделікті сөйлеу тілін дамыту. Топта |
| |ынтымақтастықта бір-бірін сыйлап тыңдайды.. |
|Бағалау |Табыс септігінің сұрақтары мен жалғауларын біледі. |
|критерийлері: |Сөйлемнен табыс септіктегі сөздерді таба алады. |
| |Басқа септіктерден ажырата алады. |
| |Табыс септіктегі сөздер сөйлемнің қай мүшесі болатынын біледі. |
| |Зат есімдерді табыс септігінде септеп сөйлем құрай алады. |
| |Сурет бойынша мәтін құрастырып, мәтінде табыс септігіндегі |
| |сөздерді қатыстырады және салыстырады. |
|Тілдік мақсаттар:|Кітап, арыстан, білезік, бала. |
|Қолданылған |СТО, Диалогты оқыту, «Тікелей эфир», «Топтастыру », «Әуе шары», |
|әдістер мен |«Сауат-тылық хаты», «Ассоциация», «Ұшақ», «Екі жұлдыз және |
|тәсілдер: |тілек», «Темпера-тураны өлшеу», «Өзін-өзі бағалау», «Топтық |
| |бағалау», «6 ойлау қалпағы». |
|Сабақтағы жұмыс | |
|түрлері: | |
|Пәнаралық |Әдебиеттік оқу |
|байланыс: | |
|АКТ қолдану |Слайд, бейне жазба. |
|дағдылары: | |
|Бастапқы білім: |Зат есімнің септелуі, барыс септік. |
|Сабақ барысы: |
|Сабақтың өтілетін|40минут |
|уақыты | |
|Сабақтың басы: |
|Ұйымдастыру |1. Сәлемдесу, назарларын сабаққа аудару |
|кезеңі: |2. Ынтымақтастық атмосфера құру |
|(2 минут) |3. Атау, Ілік, Барыс, Табыс септігінің сұрқтары арқылы топтасады.|
| |(Кім? Не? Кімнің? Ненің? Кімге? Неге? Қайда? Кімді? Нені?) |
| |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Қызығушылықты |«Тікелей эфир» әдісі бойынша : |Ламинатталған |
|ояту: |Өткен сабақтарды қайталау мақсатында |парақшаларына |
|(3 минут) |Балнұр, «бейне жазбадан» өзінің |сұрақтардың жауаптарын|
| |дайндаған сұрақтарын қояды. |жазады. Осылайша, өткен|
| |1. Сөйлемдегі сөздерді бір-бірімен |сабақтан алған |
| |байланыстыру үшін жалғанатын жалғауларды |білімдерін |
| |не деп атайды? (септік жалғаулары) |қорытындылайды. |
| |2. Қазақ тілінде неше септік бар? (7) |(әр дұрыс жауап 1 |
| |3. Зат есімнің септік жалғаулары арқылы |баллмен есептелінеді) |
| |өзгеруін не дейді? (зат есімнің септелуі)|ЖЖ |
| Сабақтың ортасы: |
|Білу: |«Ой шақыру» |Сабақтың тақырыбын |
|Жаңа тақырыпты |Ойын: Ата мен әженің өз заттарын жинап |ашады, табыс септігі |
|меңгерту |бер. |қандай сұраққа жауап |
|тапсырмасы: | |беретінін және |
|(5 минут) | |жалғауларын табады. |
| | |ЖЖ |
| |48-жаттығу. Оқытып, көшіріп жаз. | |
| |Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой. Олар| |
| |қай септікте тұрғанын айт. Табыс септік | |
| |жалғауы-ның астын сыз. | |
| |Айжан кітапты көп оқиды. Оқушылар қысқы | |
| |демалысты қызықты өткізді. Әкесі Әселді | |
| |мұражайға апарды. Шекараны шекара-шылар |Тапсырманы дәптерде |
| |күзетеді. Ұшқыш ұшақты ұшырыды. |орындайды. Оқушылар |
| | |дәптерден оқып, олардың|
| | |қай септікте тұрғанын |
| | |айтады. |
|Түсіну: |«Топтастыру » әдісі бойынша: |Сөздерді оқып, |
|Ақпараттық |«Температураны өлшеу» әдісі арқылы |белгілеріне қарай |
|ізденіс |оқушы-ларға бағыт беріледі. |топтайды. Неге олай |
|тапсырмасы: |50-жаттығу. Сөздерді оқып, белгілеріне |топтағандарын |
|(3 минут) |қарай топтап, бір-бірінен айырмашылығын |дәлелдеп, табыс |
| |табу. |септігіндегі сөздерді |
| | |басқа септіктерден |
| | |ажырата алады, |
| | |айырмашылығын таба |
| | |алады. |
| | |(постермен жұмыс) ТЖ |
| | |Септіктер бойынша |
| | |топтастырады. |
| | |Атау, Ілік, Барыс, |
| | |Табыс |
| | |«6 ойлау қалпағы» |
| | |арқылы өз ойларын |
| | |білдіреді. |
|Қолдану: |«Ұшақ» әдісі бойынша: |Зат есімдерді табыс |
|Терең ойлау |52-жаттығу. Берілген сөздерді табыс |септігінде септеп, |
|тапсырмасы: |септігіне қойып сөйлем құрайды, табыс |сөйлем құрай алады. |
|(5 минут) |септігіндегі сөздер қай сөзбен байланысып|Табыс септігіндегі |
| |тұрғанын тауып, кестені пайдаланып |сөздер қай сөзбен |
| |пікірлерін дәлелдейді және атау септікте |байланысып тұрғанын |
| |тұған зат есімдерді үш тілде |табады, кестені |
| |(қазақша-орысша-ағылшынша) айтады. |пайдаланып пікірлерін |
| |І топ ІІ топ ІІІ топ ІҮ топ |дәлелдейді. ТЖ |
| |Кітап, арыстан, білезік, бала. |«Екі жұлдыз және тілек»|
| | |арқылы бағалайды. |
|Талдау: |«Әуе шары» әдісі бойынша: |Бұл сөздерге табыс |
|Шығармашылық |53-жаттығу. Берілген үй бұйымдарының |септік жалғауларының |
|тапсырма: |атауларына табыс септігінің жалғауларын |әртүрлі жалғану себебін|
|(3 минут) |жалғап жаз. Берілген сөздердің |түсіндіреді, табыс |
| |мағыналарын түсіндір. |септігіндегі сөз екенін|
| |І топ ІІ топ ІІІ топ ІҮ топ |дәлелдейді. Берілген |
| |Текемет, сырмақ, кебеже, сандық. |сөздердің мағыналарын |
| | |түсіндіреді. ТЖ |
|Сергіту сәті: |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Жинақтау: |«Сауаттылық хаты» әдісі бойынша: |Зат есімдерді табыс |
|Терең ойлау |54-жаттығу.Сурет бойынша әңгіме құра. |септігінде септеп |
|тапсырмасы: |Әңгімеде табыс септігіндегі сөз болатын |сөйлем құрай алады. |
|(5 минут) |болсын. |Сурет бойынша мәтін |
| | |құрастырып, мәтінде |
| | |табыс септігіндегі |
| | |сөздерді қатыстырады |
| | |және салыстырады. ЖЖ |
| Бағалау: |«Ассоциация» |Оқушылар қойылған |
|Шығармашылық | |сұрақтарға жауап бере |
|тапсырма: |Табыс септіктегі сөздерге қандай |отырып «Ассоциация» |
|(2 минут) |сұрақтар қойылады? |құрайды. |
| |Табыс септіктің жалғаулары қандай? | |
| |Табыс септіктегі сөздер сөйлемде | |
| |қандай мүше болады? | |
| | | |
| |Кімді, нені, -ны, | |
| |-ні, -ды, -ді | |
| |кімдерді, нелерді? | |
| | | |
|Өзін – өзі | |Оқушылар өз |
|бақылап, бағалау.| |парақшаларына |
| | |орындайды. |
|(Тест сұрақтарына| |4 сұрақ: 3ұпай |
|жауап беру.) | |3 сұрақ: 2 ұпай |
|(2 минут) |Тұрлаусыз мүше |2,1 сұрақ: 1ұпай |
| |Өмірмен байланысты мысал келтір. | |
| | | |
| |1. «Астау» сөзі қай септікте тұрғанын тап| |
| |А) А.с.     С) Б.с. В) І.с.    Д) Ж.с. | |
| |2. Ілік септігінде тұрған сөзді белгіле | |
| |А) Дәрігер              С) Дәрігердің | |
| |В) Дәрігерге          Д) Дәрігерді | |
| |3.Барыс септігінің сұрағын белгіле | |
| |А) Кімге? Неге? Қайда?     С) Кімге, | |
| |Кімді? Нені? | |
| |В) Кімдерге? Кімді? Нені? Д) Кіммен? | |
| |Немен? | |
| |4.Табыс септігінің жалғауын белгіле | |
| |А) -ны, -ні, -ды, -ді, -ты, -ті   С) да, | |
| |-де, -та, -те | |
| |В) -да, -де, -та, -те                 | |
| |Д)  -мен, -бен, -пен | |
| |Жауаптары: | |
| |1. А 2.С 3.А 4.А | |
| Сабақтың соңы: |
|Сабақты қорыту: |«Араларды өз гүлдеріне қондыр» ойыны |Оқушылар қолдарындағы |
|(5 минут) |арқылы бүгінгі сабақты бекітеді. |сөз таптарының |
| | |сұрақтары жазылған |
| |Сұрақ-жауап: |араны гүлдерге |
| |Біз гүлге нені қондырдық? (Араны) |қондырады. |
| |Араны қайда қандырдық? (Гүлге) | |
| |Қайда сұрағына қай сөз табы жауап | |
| |беретінін біз сендермен келесі сабақта | |
| |білетін боламыз. | |
| | | |
| |«Сөйлемді аяқтау» әдісі бойынша | |
| |жүргізіледі: | |
| |Мен бүгін көп нәрсені ......, | |
| |Мен үшін ....... қиын болды, | |
| |Мен тапсырманы...., Мен ...... түсіндім, | |
| |Мен .....үйрендім, Алдағы уақытта...., | |
|Кері байланыс: |Мені .......таңқалдырды. | |
| | |Оқушылар өз ойларын, |
| | |сабақтан алған |
| | |әсерлерін, |
| | |ой-тұжырымдарын жазады.|
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Смайликтер арқылы көңіл|
| | |– күйін білдіреді. |
|Үйге тапсырма |49-51-жаттығу. 128-129 беттер. Ережені |Жаңылтпашты оқып жақа |
|(2 минут) |жаттау. |жазады, табыс |
| | |септіктегі сөздерді |
| | |табады. Мақалдарды |
| | |түсініп оқып, табыс |
| | |септігіндегі сөздерді |
| | |табады. |
|Бағалау: |Топтық жұмысты бағалау |«Екі жұлдыз және |
|(3 минут) | |тілек», «Өзін-өзі |
| | |бағалау», «Топтағы |
| | |бағалушының бағалауы», |
| | |«6 ойлау қалпағы» |
| | |арқылы бағалау |
| | |жүргізіледі. |
|Өзін-өзі бағалау парағы |
|Аты-жөні: |
|Пәні: |
| |
|Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз |
|жоғары – 3; орта – 2; төмен - 1 |
| |
|1- тапсырма: |
| |
| |
|2- тапсырма: |
| |
| |
|3- тапсырма: |
| |
| |
|4- тапсырма: |
| |
| |
|5- тапсырма: |
| |
| |
|Бағалау шкаласы: |
|10 баллдан жоғары – “жетті |
|10 баллдан төмен – “талпынады” |
| |
| |
|Топ нөмірі |
|Топтағы бірлестік (орналастыру және міндеттердің орындалуы) |
|Тәртібі (басқа топтардағыларға кедергі жасамау, берілген тапсырмадан ауытқымау, |
|айғайламау) |
|Тапсырманың, тақырыптың, материалдың ашылуы |
|Топтың басқа мүшелерінің презентацияларын тыңдай білу, сұрақтар қою, толықтыру |
|жасау. |
|Барлық ұпайы |
| |
|І |
|+ |
|+ |
|+++ |
|+ |
| |
| |
|ІІ |
|+ |
|+ |
| |
| |
| |
| |
|ІІІ |
|+ |
|- |
|++ |
|+ |
| |
| |
|ІV |
|- |
|- |
|+ |
|+++ |
| |
| |
| | | |

-----------------------
Не?

Кім?

Сергіту сәті
Сергітудің енді сәтін бастайық,
Бір-екі алға қадам басайық.
Орнымызда тұрып қолды созайық,
Шаршамайық тағы бір
іс жасайық.
Бір-екі оңға, үш-төрт солға,
Сау балудың қамын біздер жасайық!

Табыс септігі

Кері байланыс

Ұқсас жұмыстар
Зат есімнің септелуі. 4 сынып
Баланың балаға
Көмектес септік
Шығыс септік. 332-336 жаттығу
"Көмектес септік." 4 сынып.
Жеті ата тапсырмасы
Көмектес септіктің сұрақтары
Сөздердің байланысу тәсілдерін ата
Барыс септігінде тұрған сөзді тап
Сөйлемді көшіріп жазу
Пәндер