Бейімбет Майлин Түйебай әңгімесі

Күні: Пәні: қазақ әдебиеті. Сыныбы: 6. Бекітемін:

Тақырыбы
Бейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі (2-сабақ)
Тақырыбы: Жалпы мақсат
Бейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі (2-сабақ): Жазушының шығармашылығы туралы, әңгіменің мазмұнын меңгере отырып, тақырыбы мен идеясын ашу, талдау. Шығармашылық жұмысқа баулу, көркем әдебиетке қызығушылығын ояту, біліп-үйренуде бір-біріне көмектесуге дағдыландыру
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Бейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі (2-сабақ): Әңгіменің тақырыбы мен идеясын, тәрбиелік мәнін ашады, топ ішіндегі белсенділігі артады
Тақырыбы: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Бейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі (2-сабақ): Блум жүйесі, СТО стратегиялары.
Тақырыбы: Қолданылатын ресурстар
Бейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі (2-сабақ): Ақ парақтар, маркерлер, бағалау парақшалары.
Тақырыбы: Ұйымдастыру кезеңі
Бейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі (2-сабақ): Оқушыларды сапқа тұрғызып, 4-ке дейін санау арқылы топқа бөлу. Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: Білу
Тапсырма:

Жуан, жіңішке сұрақтар

Мәтінмен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Жазушы қай жылы, қай жерде дүниеге келген?

2. Қандай шығармалары бар?

3. Әңгіменің негізгі кейіпкерлері кімдер?

4. Жазушы қай жерді суреттейді?

5. Балалар көлден не іздейді?

Оқушылардың іс-әрекеті: Сұрақтарға жеке-жеке жауап береді, түсінігін айтады.
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма: Неліктен?
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Молда неліктен әңгімені айтушы баланы ұрмайды?

Неліктен Түйебайды ұрады?

Оқушылардың іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап береді.
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: Әңгіменің құрылысын талдау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушылардың іс-әрекеті: Басталуы
Байланысы
Дамуы
Шиеленісуі
Шарықтау шегі
Шешімі
Кесте толтырады
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-топ. Әңгімедегі мәліметтер. Кейіпкерлері туралы сөйлейді. Жазушының айтпақ ойы.

2-топ. Әңгіменің сәтті тұстарын айтады.

3-топ. Әңгіменің сәтсіз тұстары.

4-топ. Талдайды. Не себепті Түйебай өз заманында құқығын қорғай алмады? - Егер де Түйебай бү-гінгі заманда өмір сүрсе, өмірі қалай болар еді?Молда алдындағы оқу мен қазіргі оқудың қандай айырмашылығы бар?

Түйебайдың бойынан қандай жақсы қасиетті байқадың-дар? Түйебайдың болашағын қалай елестетесің? Түйебай өз бақытын, орнын өмірде таба ала ма? Түйебайдың балалығын ұрлаған жоқшылықтан, барлық қиындықтан шығудың қандай жолдарын ұсынар едіңдер?

6-топ. Әңгімені оқығаннан кейін қандай әсерде болдың? Қай тұстары ерекше әсер етті, қандай көңіл-күйде болдың?

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ тапсырмаларды орындайды.
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма: «Еркін жазу» стратегиясы
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Кейіпкерге хат» Түйебайға хат жазады
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ тапсырмаларды орындайды.
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма: Қалай ойлайсың?
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Әңгімені оқу барысында нені үйрендік? Қандай білім алдық? 2. Бүгінгі таңда оқу-білімнің қандай маңызы бар?

3. Қазіргі кезде Түйебай сияқты балалар бар ма?

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып жауап береді.
Сабақ кезеңдері: Үй жұмысы
Тапсырма: Қосымша мәлімет

Критериалды бағалау. 6-сынып. Қазақ әдебиеті


Ұқсас жұмыстар
Бейімбет Майлин. Түйебай
Түйебай әңгімесінің кейіпкерлері кімдер
Анам тілі , Домбыра өлеңдері
АЙТ КҮНДЕРІ
Сәкен Сейфуллиннің шын есімі
Күлпаш Б.Майлин
Әбдірахман кім
Анасымен арасындағы әңгіме
Б.майлин жаңбырлы күні. 2 сынып
Халық ауыз әдебиеті туралы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz