Менің алғашқы программам

Менің алғашқы программам.
Менің алғашқы программам.: Оқу мақсаттары

1. Scratch ойын программалау ортасымен танысу

2. Білім жетістіктерін әділ бағалауды қамтамасыз ету.

Менің алғашқы программам.: Жетістіктер критерийлері
Барлық оқушылар
Менің алғашқы программам.:

1. Программалау тілі туралы меңгереді.

2. Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.

Менің алғашқы программам.: Оқушылардың басым бөлігі
Менің алғашқы программам.: Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: Scratch ойын программалау ортасымен танысады.
Менің алғашқы программам.: Кейбір оқушылар
Менің алғашқы программам.: Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: алғашқы программа құруды үйренеді.
Менің алғашқы программам.: Өткен тақырып
«Өрмекші торы» стратегиясы арқылы өткен тақырыпты қайталау.
Менің алғашқы программам.: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Сын тұрғысынан ойлау, «Өрмекші торы», «Миға шабуыл» «Джиксо», «Кубизм».
Менің алғашқы программам.: Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, слайд, оқулық.
Менің алғашқы программам.: Пәнаралық байланыс
Математика, тарих.
Менің алғашқы программам.:
Менің алғашқы программам.: Жұмыс түрлері
Тапсырмалар, қосымшалар

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті (нәтижесі)

Менің алғашқы программам.: І кезең
Менің алғашқы программам.: Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг «Мен қандаймвн?» Оқушылар өздері туралы кезекпен айтып шығады.
Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Топтастыру

Сынып оқушылары

Топтасады.

«Программа» «Алгоритм» «Команда».

Менің алғашқы программам.: Үй тапсырмасын тексеру

Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы сұрау.

Лабиринт, виртуалды лабиринт туралы сұрау. Олардан шығу жолдары қандай?

Лабиринт туралы қызықты мәліметтерді тексеру.

Үй тапсырмасын қайталау, пысықтау.
Мұғалім қойған сұрақтарды бірлесе талқылайды.
Менің алғашқы программам.:

Қызығушылы-

ғын ояту, мәселе қою

Көпір тапсырмасы тексеріледі «Кубизм» әдісі бойынша сұралады. Алгоритм деген не? Сөздік алгоритм деген не?
Оқушы жауаптарын тыңдайды. Қосымша сұрақтар қою арқылы толықтырады.
Көпір тапсырмаларында берілген сұрақтарға әр топ сыни тұрғыдан ойлау арқылы жауап береді. .
Менің алғашқы программам.: Жұмыс түрлері
Тапсырмалар, қосымшалар

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті (нәтижесі)

Менің алғашқы программам.: ІІ кезең
Менің алғашқы программам.: Теория бойыша «Білу», «Түсіну», «Талдау», «Жинақтау» тапсырмалары (топтық жұмыс, презентация, мұғаліммен бірге талдау)

Мазмұнды сызбамен (постермен) жұмыс.

Әр топқа берілген тақырып бойынша мазмұнды сызба дайындау және қорғау қорғау тапсырмасы беріледі.

1-топ. Программалау.

2-топ. Программаның жазылу түрлері.

3-топ. Scratch (Скреч) ортасы (топтық жұмыс)

Оқулықтағы 1, 2, 3, 4- қадам тапсыр-ды орындау:

«Білім» тапсырмасында сұрақтартар қойылады. «Түсіну» тапсырмасында

сыни сұрақтарға жауап береді.

«Талдау» тапсырмасында

Алгоритм мен программалау ұғымдарын салыстырады.

«Жинақтау» тапсырмасындағы ребусты шешеді.

Жаңа сабақты меңгеру мақсатында жаңа ұғымдармен, материалдармен таныстыру, слайдтар көрсету арқылы мәліметтер беру.

Әр қадам тапсырмаларына нұсқау беру, тексеру. Топ бойынша жасалған жұмыстарды тексеру.

Ребустың жауабы:

1) «Программалау;

2) «Команда»;

3) «Конструктор»

Жаңа тақырыпты өздері оқып, меңгереді. Тақырып бойынша постер дайындайды. Джиксо әдісі бойынша бір-біріне түсіндіреді. Оқулықпен жұмыс жасау. Қадам тапсырмаларын орындау, тексеру.
Менің алғашқы программам.: Сергіту сәті
«Көңілді күн» әніне жаттығу жасау
Оқушылармен бірге сергіту жасау
Интербелсенді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығу жасайды.
Менің алғашқы программам.: ІІІ кезең
Менің алғашқы программам.: «Қолдану» және «Бағалау» тапсырмалары

Оқулықтағы

5-6-қадамдық тапсырмаларды орындау.

«Қолдану» практикалық тапсырмасын орындайды.

«Бағалау» тапсырмасында киіз үйдің жетпей тұрған бөлігін табады және киіз үйді құрудың алгоритмін жазады.

Компьютерде орындалған практикалық тапсырмаларды тексеру, білмеген жағдайда бірлесе отырып, орындату

Тақырып бойынша алған білімдерін практикада қолданады. Берілген тапсырмаларды компьютерде орындайды.

Теориялық білімін бекіту арқылы біліктілігі қалыптасады.

Менің алғашқы программам.: Бағалау кері байланыс (бағалау парағы бойынша)

Сабақ кезеңдері бойынша критериалды бағалау әдісімен топ басшысы оқушыларды бағалайды.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша кері байланыс алынады. .

Мұғалім бағаның дұрыс қойылуын бақылайды. Қажет жағдайда толықтырады.
Топ басшысы оқушыларды бағалайды. Кері байланыс парағын толтырады.
Менің алғашқы программам.:

Үй тапсырмасы

§ 20-ны оқу. Scratch программалау ортасы туралы реферат дайындап келу.

Оқушыларға бағдар беру, түсіндіру, үй тапсырмасының қалай орындалу керектігіне шолу жасау
Оқушылар үй тапсырмасын орындайды.
Менің алғашқы программам.: Қорытынды: Сабақтың соңына дейін әр оқушы қадам тапсырмаларын үлгергенінше орындайды, қалғанын үйге алады. Сабақтың соңғы үш минутында сыныпта жинаған балл санын әр оқушы өздерінің жеке бағалау парағына белгілейді. Оған келесі сабақтың басында үйде жинаған балы қосылып, барлық балл саны мониторингке тіркеледі, сәйкес бағасы сынып журналына қойылады.

Ұқсас жұмыстар
Интерактивті тақтаны сабақта пайдаланудың тиімділігі
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Менің алғашқы ұстазым Светлана апай
Менің мамандығымдағы алғашқы қадамдар
Әліппенің ар жағы – білім бағы!
Әліппенің әр жағы- білім бағы Әліппемен қоштасу кеші
Менің алғашқы ұстазым. Тәуелдік жалғау
Бастауыш білімнің бұлағы
Бастауышым - балбұлағым
Сабақ басталар қуанышты сәт ..
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz