Фетр матасынан жасалатын бұйымдар

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бүйымның бөліктерін дұрыс орналастыру реттілігін түсінеді. Фетраның шығу тарихы туралы біледі.
Мұғалімнің көмегімен тігеді .
Бұйымдардың эскизын жасай алады
Бұйымдардың тігу технологиясын біледі.
Мақсат
Күтілетін нәтиже
Оқушылар: Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Шығармашылық пен ізденіске қол жеткізу барысында жаңа технология элементтерін тиімді пайдаланады . Сәндік қолданбалы қолөнерді пайдалану арқылы жас мамандардың шығармашылық қабілеттерін шыңдау
Жоспарланған
Уақыт
Басталуы
5 минут
Ә) Психологиялық ахуал туғызу.
«Сен білесің бе?» ойыны
Көк түс- ақылды, сабырлы, ұстамды балалар
Жасыл түс- зерек, пысық, өжет балалар
Қызыл түс- білімпаз, аса белсенді, мейірімді балалар
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тіледі.
Ұйымдастыру кезеңі.
А) Топтастыру
Бір шарғы жіп(катушка ниток) арқылы бөлу (көк, жасыл, қызыл)
Үй жұмысын тексеру
І тапсырма
«Ойқозғау»
Реферат «Қазақ қолөнері туралы не білеміз?»
Оқушылар бір бірін таниды. Өздерін зерттейді. Жұмысқа ынталанады
Қазақ қолөнері туралы білімін бағалаймын
Түрлі- түсті жіптер
.
2 тапсырма
Топтық жұмыс (қауіпсіздік ережесін еске түсіру)
І топ көктеу тігіс
ІІ топ торлау тігіс
ІІІ топ айқас тігісі

Мата, ине жіп, қайшы
Сергіту сәті
2 мин
Сабақтың ортасы
25 мин
Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту . «Ой тастау стратегиясы»
Слайд арқылы фетра туралы, оның шығу тарихы мен одан жасалатын бұйымдар туралы түсінік алуға бағыттаймын.
Слайд 1
Жүн дегеніміз жануарлардың мата, киіз-шұға бұйымдарын жасауға жарамды және белгілі бір физикалық қасиеттері бар түк. Жүннен жасалған бұйымдар гигиеналық тазалығымен, сыртқы түрінің әдемілігімен көзге түседі және оларды халық көп тұтынады. Қойдан немесе тері шикізаты өңдеуге жіберілетін қой терісінен қырқып алынған жүн табиғи жүн деп аталады
. Слайд 2 Фетра матаны өңдеу технологиясы жүнді өңдеу технологиясымен бірдей болып келеді. Фетраға көбіне синтетикалық маталар көп араластырады. Бұл материалды көбіне әйел адамның аксессуарларларына, брош, қалпа жасауға қолданады.
Слайд 3 Фетра әр түрлі болады: таза жүні, жартылай жүнді, эко фетр, акрилді ферт, жасанды фетр, синтетикалық фетр.
Постермен жұмыс.
Слайд
Сарамандық жұмыс
І топ жасыл түсті матадан торсық тігеді
ІІ топ қызыл түсті матадан жүрекше ине түйрегіш
ІІІ топ көк түсті матадан ұялы телефонға қорап
«Қүпияға толы зат», «Бумеранг», ЖИГСО әдіс тәсілдері.
"Күн шуақтары"
“Күн шуақтары”
Сары түс (бәрін жақсы түсіндім, орындадым, сабақ маған ұнады)
Қоңыр түс (тапсырманы орындай алмадым, сабақ ұнамады)
Саралау. Оқушыға мейлінше қолдау көрсету. Әр оқушының іс-қимылына көңіл бөліп жеке көмек көрсету.
Қабілетті оқушыға тапсырма:Бұйымды әсемдеу.
Бағалау- оқушы білімін тексеру.
Теориялық білімін сұрақ- жауап арқылы тексеру. Практикалық білімін жасалған бұйымның дұрыстығы мен сапасымен бағалау.
Пәнаралық байланыс
Математика пәнімен (геометриялық фигуралар, үзындық өлшем бірліктері), бейнелеу өнері пәні, тарих.
қауіпсіздік АКТ мен байланыс Құндылықтар мен байланыс тәрбие элементі
.
Тәрбиелік құндылықтар қазақ халқының салт-дәстүрін жете меңгерту
Қорытынды бағамдау
Сабақтың жақсы өтуіне ықпал тигізетін екі нәрсе:
1. Оқушыларды сабаққа және жасалатын бұйымдарға қызықтыру
2. Сабақтың мақсатын анықтауға арналған тапсырма жұмыстары.
Сабақ барысында: 1. жекелеген оқұшылармен жүмысты кеңінен қолдану керек екенін түсіндім; 2. шығармашылық жұмысқа көңіл аудару
Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ
Тақырыбы
Фетр матадан әшекей бұйымдар жасау
(Ашық сабақ 6 сынып)
Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С. С.
Көкпекті ауданы
2017- 2018 оқу жылы
Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ
Тақырыбы
Камзол тігу
(Ашық сабақ 11 сынып)
Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С. С.
Көкпекті ауданы
2016- 2017 оқу жыл
Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ
Тақырыбы
Үлгіні матаға тиімді, үнемді орналастыру, пішу
(Ашық сабақ 6 сынып)
Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С. С.
Көкпекті ауданы
2013- 2014 оқу жылы Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ
Тақырыбы
Дарынды және таланнты балаларды анықтау
(Коучинг мектепішілік)
Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С. С.
Көкпекті ауданы
2016- 2017 оқу жылы Коучинг жоспары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz