Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Фетр матасынан жасалатын бұйымдар

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: <<Фетр матасынан жасалатын бұйымдар >>
Мектеп: Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп

Күні:
Мұғалімі: Жаркимбаева С.С.
СЫНЫП: 6 <<б>> сынып
Қатысқаны: 10

Қатыспағаны: 0
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Бүйымның бөліктерін дұрыс орналастыру реттілігін түсінеді. Теориялық білімдерін іс-жүзінде шығармашылықпен ұштастыра алады. Шығармашылық пен ізденіске қол жеткізу барысында жаңа технология элементтерін тимді пайдаланыла алады.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:

Бүйымның бөліктерін дұрыс орналастыру реттілігін түсінеді. Фетраның шығу тарихы туралы біледі.
Мұғалімнің көмегімен тігеді .

Оқушылардың басым бөлігі:

Қолөнер түрлерін талқылайды. Топта әшекейлеудің түрлерін ойластырады . Дайын бұйымға қарап жасап үйренеді

Кейбір оқушылар:

Бұйымдардың эскизын жасай алады
Бұйымдардың тігу технологиясын біледі.
Мақсат
Күтілетін нәтиже
Оқушылар: Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді,көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Шығармашылық пен ізденіске қол жеткізу барысында жаңа технология элементтерін тиімді пайдаланады .Сәндік қолданбалы қолөнерді пайдалану арқылы жас мамандардың шығармашылық қабілеттерін шыңдау

Қолөнердің өмірдегі маңыздылығы қандай?

Сыныптағы диалог:

Талқылауға арналған тармақтар (сұрақтар?):

Қолөнер түрлері қандай?

Қол тігістің неше түрі бар?

Әшекей бұйымдар?

Қолөнердің өмірдегі маңыздылығы қандай?
Дискрипторлар
Талантты дарынды балалар анықталады.
Алдыңғы оқу. Ұлттық қолөнер түрлерін біледі. Эскизін сыза алады.Қол жұмыс тігістерін біледі, жұмыс жасай алады.
Жоспар

Жоспарланған
Уақыт
Жоспарланған жаттығулар
Бағалау
Ресурстар
Басталуы
5 минут
Ә) Психологиялық ахуал туғызу.
<<Сен білесің бе?>> ойыны
Көк түс- ақылды, сабырлы, ұстамды балалар
Жасыл түс- зерек, пысық, өжет балалар
Қызыл түс- білімпаз, аса белсенді, мейірімді балалар
Оқушылар шеңберде жиналып ,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тіледі.
Ұйымдастыру кезеңі.
А)Топтастыру
Бір шарғы жіп(катушка ниток) арқылы бөлу (көк, жасыл, қызыл)
Үй жұмысын тексеру
І тапсырма
<<Ойқозғау>>
Реферат <<Қазақ қолөнері туралы не білеміз?>>

Оқушылар бір бірін таниды. Өздерін зерттейді. Жұмысқа ынталанады

Қазақ қолөнері туралы білімін бағалаймын

Түрлі- түсті жіптер

.

2 тапсырма
Топтық жұмыс (қауіпсіздік ережесін еске түсіру)
І топ көктеу тігіс
ІІ топ торлау тігіс
ІІІ топ айқас тігісі

Мата, ине жіп, қайшы
Сергіту сәті
2 мин
<<Көңіл күй>>күйін тыңдау (оқушы орындауында бейнежазба)

Сабақтың ортасы
25 мин
Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту . <<Ой тастау стратегиясы>>
Слайд арқылы фетра туралы, оның шығу тарихы мен одан жасалатын бұйымдар туралы түсінік алуға бағыттаймын.
Слайд 1
Жүн дегеніміз жануарлардың мата, киіз-шұға бұйымдарын жасауға жарамды және белгілі бір физикалық қасиеттері бар түк. Жүннен жасалған бұйымдар гигиеналық тазалығымен, сыртқы түрінің әдемілігімен көзге түседі және оларды халық көп тұтынады. Қойдан немесе тері шикізаты өңдеуге жіберілетін қой терісінен қырқып алынған жүн табиғи жүн деп аталады
. Слайд 2 Фетра матаны өңдеу технологиясы жүнді өңдеу технологиясымен бірдей болып келеді. Фетраға көбіне синтетикалық маталар көп араластырады. Бұл материалды көбіне әйел адамның аксессуарларларына, брош, қалпа жасауға қолданады.
Слайд 3 Фетра әр түрлі болады: таза жүні, жартылай жүнді, эко фетр, акрилді ферт, жасанды фетр, синтетикалық фетр.
Постермен жұмыс.

Слайд

Соңы

Сарамандық жұмыс
І топ жасыл түсті матадан торсық тігеді
ІІ топ қызыл түсті матадан жүрекше ине түйрегіш
ІІІ топ көк түсті матадан ұялы телефонға қорап
<<Қүпияға толы зат>>, <<Бумеранг>>, ЖИГСО әдіс тәсілдері.

"Күн шуақтары"

"Күн шуақтары"
Сары түс (бәрін жақсы түсіндім, орындадым, сабақ маған ұнады)
Қоңыр түс (тапсырманы орындай алмадым, сабақ ұнамады)

Саралау. Оқушыға мейлінше қолдау көрсету.Әр оқушының іс-қимылына көңіл бөліп жеке көмек көрсету.
Қабілетті оқушыға тапсырма:Бұйымды әсемдеу.

Бағалау- оқушы білімін тексеру.
Теориялық білімін сұрақ- жауап арқылы тексеру.Практикалық білімін жасалған бұйымның дұрыстығы мен сапасымен бағалау.

Пәнаралық байланыс
Математика пәнімен (геометриялық фигуралар, үзындық өлшем бірліктері),бейнелеу өнері пәні,тарих.
қауіпсіздік АКТ мен байланыс Құндылықтар мен байланыс тәрбие элементі
Топ ішіндегі бақылаушы оқушылардың жұмысын қадағалап отырады, мықты оқушы нашар оқитын оқушыларға бағыт бағдар беріп отырады. Нашар оқитын оқушы постерді салу арқылы мәліметтерді есте сақтайды.

.
Тәрбиелік құндылықтар қазақ халқының салт-дәстүрін жете меңгерту

Жоспарланған саралау іске асты.Тапсырмалар сәйкес болды. Уақытымды тиімді пайдаландым.Жоспарыма өзгеріс енгізген жоқпын.
Қорытынды бағамдау

Сабақтың жақсы өтуіне ықпал тигізетін екі нәрсе:
1.Оқушыларды сабаққа және жасалатын бұйымдарға қызықтыру
2.Сабақтың мақсатын анықтауға арналған тапсырма жұмыстары.

Сабақ барысында:1.жекелеген оқұшылармен жүмысты кеңінен қолдану керек екенін түсіндім; 2.шығармашылық жұмысқа көңіл аудару
Ж.Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ

Тақырыбы
Фетр матадан әшекей бұйымдар жасау
(Ашық сабақ 6 сынып)

Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С.С.
Көкпекті ауданы
2017- 2018 оқу жылы
Ж.Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ

Тақырыбы
Камзол тігу
(Ашық сабақ 11 сынып)

Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С.С.
Көкпекті ауданы
2016- 2017 оқу жыл

Ж.Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ

Тақырыбы
Үлгіні матаға тиімді, үнемді орналастыру, пішу
(Ашық сабақ 6 сынып)

Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С.С.
Көкпекті ауданы
2013- 2014 оқу жылы Ж.Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ

Тақырыбы
Дарынды және таланнты балаларды анықтау
(Коучинг мектепішілік)

Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С.С.
Көкпекті ауданы
2016- 2017 оқу жылы Коучинг жоспары

Апта
Күн
Күні
Тренер

Өткізілетін орны
Тақырыбы
Талантты және дарынды балаларды анықтау және жетілдіру жолдары.
Мақсаты
Мұғалімдермен бірлесіп ынтымақтаса жұмыс жасай отырып, талантты және дарынды балаларды анықтау тәсілдерін тапсырмалар беру арқылы талдау, тәжірибе алмасу.
Балалар бойындағы дарындылық қабілетін жетілдіру жолдары мен дарынды балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшелігін нақтылау, әрі жүйелеу.
Нәтижесі
Дарынды және талантты балаларды анықтай алады.
Оқушының дарындылығын анықтауда,жетілдіруде әр түрлі әдіс - тәсілдерді қолдана біледі.
Түйінді идея
Мұғалімдердің оқушыларға арналған шығармашылық бағыттағы жұмыстарын жүйелеуге мүмкіндік жасау.
Сілтеме
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық /49-55беттер/

Ресурстар :
Оқулық, интербелсенді тақта, маркер, бланк.
Коучинг сабағының оқу барысы
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
Әріптестерді қарсы алу;
5 мин.
1.Ұйымдастыру (сәлемдесу, кіріспе сөз,психологиялық
ахуал)
Психологиялық
ахуал
Алдарыңызда жатқан параққа өздеріңіздің жақындарыңыздан
қандай жылы сөздерді естігілеріңіз келеді,соны жазып қойыңыздар. Енді, ортаға
шығып шеңбер құрайық.
Жазған қағаздарыңыздан қаршық жасап бірге жоғары лақтырайық.Содан
кейін бір қаршықты көтеріп , жазылған сөздерді оқыңыз.Сол жылы сөздер сіздерге арналған. Рахмет!
Мақсаты: Ынтымақтастық
байланыс
орнату.
Нәтижесі: көңілденіп жүйелі, жинақы түрде жұмыс жасауға дайын болады
Нұсқау бойынша сурет салу.
Миға шабуыл
<<Әріптестерді топқа бөлу>>.

5 мин
Топтарға бөлу. <<Ою,гүл,кітап таңдайық>>
Мақсаты: жұмыстың тиімділігін арттыру,ынтымақтаса жұмыс жасату
Нәтижесі:жұмыстың тиімділігі артады,ынтымақтаса жұмыс жасайды, сыни тұрғыдан ойлайды, oйын жeдeл қaлыптacтырa aлaды.
Төңкеріліп қойылған ақ қағаздарды таңдау бойынша 3 топқа бөлінді.

5 мин
Топ ережесін құру.
Мақсаты:нәтижелі бағытта жұмыс жасату.
Нәтижесі: бірлece oтырып тoптың eрeжecін құрaды жәнe тoптaғы көшбacшыны тaғaйындaп aлaды
Бірлесе отырып, топ ережесін құрады және ережемен таныстырады.
Топтың көшбасшысын сайлап алады.
Кіріспе
Теориялық білім
15мин
Сілтеме
Нәтижесі:

Мақсаты: Таланты және дарынды балалар түралы түсінік бере отырып өздеріне талантты және дарынды оқушылардың моделін жасату.
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық /50-57беттер/
Мұғалімдер талантты мен дарынды балаларды тани отырып , сыныбындағы оқушылардың қандай қабілетке икемі бар екенін анықтай алады. Дарынды және талантты оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту жолдарын біледі
Дарынды бала- өз қатарынан әлде қайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі бір іс-әрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып,жоғары жетістіктерімен дараланатын бала!
Мұғалімдер әңгімені мұқият тыңдайды.
Тапсырма№ 1
10мин

Бейне жазба көрсету <<Невероятно талантливые дети>>, <<Дарынды балалар>>
Мақсаты:дарынды, талантты балалар туралы өз ойларын ортаға салып, ,өзі мен өзгенің пікіріне сеніммен қарап, шешім қабылдауда парасатты болуын дамыту.
Нәтижесі:дарынды, талантты балалар туралы өз ойларын ортаға салады, сын тұрғысынан ойлау арқылы өз ойын бағалайды ,өзі мен өзгенің пікіріне сеніммен қарайтын және шешім қабылдауда парасатты болуы дамиды.
Дарынды, талантты балалар туралы ойларын айтады

Тапсырма №2
Тест

10мин

Нәтижесі
Гарднердің ақыл ой теориясы әдістемесін жүргізу

Мақсаты:тест көмегімен зияттың түрлерін анықтауға болатынын,шыққан қорытындысына орай, дарынды және талантты балалармен жұмыстың әдіс-тәсіл түрлерін ұйымдастыру, қолдану.
Тест көмегімен зияттың түрлерін анықтайды, дарынды және талантты балалармен жұмыстың әдіс-тәсіл түрлерін ұйымдастыра, қолдана біледі.

Арнайы бланкіге жауап жазады.
Тапсырма№3
10мин

Нәтижесі:

Гарднер ақыл ой теориясының кейбір түрлерімен жұмыс жүргізу
Мақсаты:Гарднердің зият түрлеріне шығарамашылық жұмыс жасату.
Шығарамашылық жұмыс жасай отырып, мұғалімдер креативті ойлайды, шапшаңдыққа дағыланады.

шығармашылық жұмыс жасау
15мин

Әр топ өз ойларын А3парағына постер жасау арқылы жасап, коучинг тақырыбын қорғайды.
Сауалнаманы орындайды
кеңейтілген тапсырмаларды қолдана отырып жұмыс көрсету.
VІІ. Рефлексия
5мин
Бастапқыда өз көңіл күйлерін бейнелеген стикер артына сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады.
Мақсаты: тиімді кері байланыс ұсынуына, өздік оқуға белсенді қатысуға, қатысушының өзін - өзі бағалауға қатысуы және өзара бағалау арқылы бірлесіп жұмыс істеу дағдыландыру.
Нәтижесі:тиімді кері байланыс ұсынады, өзін - өзі бағалауға қатысады және өзара бағалау арқылы бірлесіп жұмыс істеуге дағдыланады.

Кері байланыс
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайлик арқылы бейнелейді не жазады.

Ұқсас жұмыстар
Бүгінгі сабақтың мақсаты құрақ құрау әдісін меңгеру
Құрақ құрау, қалдық қалдырмау
Жүннен жасалатын бұйымдармен таныстыру. киіз басу технологиясы. киіздің эскизін дайындау
Бисерден жасалатын бұйымдар
Қазақ халық қолөнері мен шеберлері
Қазақ халқының ұлттық сырт киімдерін ата
Қазақ халқының қолөнері - ұзақ тарихы бар ежелгі өнер
Сумоншақ пен моншақтан сырға жасау
Қолөнер
Өнерлі өрге жетелейді
Пәндер