Фетр матасынан жасалатын бұйымдар

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: « Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »
Мектеп: Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп
Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »: Күні:
Мектеп:Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп: Мұғалімі: Жаркимбаева С. С.
Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »: СЫНЫП: 6 «б» сынып
Мектеп:Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп: Қатысқаны: 10
Қатыспағаны: 0
Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп:Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп: Бүйымның бөліктерін дұрыс орналастыру реттілігін түсінеді. Теориялық білімдерін іс-жүзінде шығармашылықпен ұштастыра алады. Шығармашылық пен ізденіске қол жеткізу барысында жаңа технология элементтерін тимді пайдаланыла алады.
Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп: Барлық оқушылар:
Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »:

Бүйымның бөліктерін дұрыс орналастыру реттілігін түсінеді. Фетраның шығу тарихы туралы біледі.

Мұғалімнің көмегімен тігеді .

Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »: Қолөнер түрлерін талқылайды. Топта әшекейлеудің түрлерін ойластырады . Дайын бұйымға қарап жасап үйренеді
Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »: Кейбір оқушылар:
Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »:

Бұйымдардың эскизын жасай алады

Бұйымдардың тігу технологиясын біледі.

Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »:

Мақсат

Күтілетін нәтиже

Мектеп:Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп:

Оқушылар: Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

Шығармашылық пен ізденіске қол жеткізу барысында жаңа технология элементтерін тиімді пайдаланады . Сәндік қолданбалы қолөнерді пайдалану арқылы жас мамандардың шығармашылық қабілеттерін шыңдау

Сабақтың тақырыбы: «Фетр матасынан жасалатын бұйымдар »: Қолөнердің өмірдегі маңыздылығы қандай?
Сыныптағы диалог:
Талқылауға арналған тармақтар (сұрақтар?) :
Қолөнер түрлері қандай?
Қол тігістің неше түрі бар?
Әшекей бұйымдар?
Қолөнердің өмірдегі маңыздылығы қандай?
: Дискрипторлар
Сыныптағы диалог:: Талантты дарынды балалар анықталады.
: Алдыңғы оқу. Ұлттық қолөнер түрлерін біледі. Эскизін сыза алады. Қол жұмыс тігістерін біледі, жұмыс жасай алады.
: Жоспар
Сыныптағы диалог::
:

Жоспарланған

Уақыт

Сыныптағы диалог:: Жоспарланған жаттығулар
Бағалау
Ресурстар
:

Басталуы

5 минут

Сыныптағы диалог::

Ә) Психологиялық ахуал туғызу.

«Сен білесің бе?» ойыны

Көк түс- ақылды, сабырлы, ұстамды балалар

Жасыл түс- зерек, пысық, өжет балалар

Қызыл түс- білімпаз, аса белсенді, мейірімді балалар

Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тіледі.

Ұйымдастыру кезеңі.

А) Топтастыру

Бір шарғы жіп(катушка ниток) арқылы бөлу (көк, жасыл, қызыл)

Үй жұмысын тексеру

І тапсырма

«Ойқозғау»

Реферат «Қазақ қолөнері туралы не білеміз?»

Оқушылар бір бірін таниды. Өздерін зерттейді. Жұмысқа ынталанады

Қазақ қолөнері туралы білімін бағалаймын

Түрлі- түсті жіптер

.

:
Сыныптағы диалог::

2 тапсырма

Топтық жұмыс (қауіпсіздік ережесін еске түсіру)

І топ көктеу тігіс

ІІ топ торлау тігіс

ІІІ топ айқас тігісі

http://www.webdesigninutah.com/images/facebook-application-development.png

Мата, ине жіп, қайшы

:

Сергіту сәті

2 мин

Сыныптағы диалог:: «Көңіл күй»күйін тыңдау (оқушы орындауында бейнежазба)
:

Сабақтың ортасы

25 мин

Сыныптағы диалог::

Жаңа сабақ

Қызығушылықты ояту . «Ой тастау стратегиясы»

Слайд арқылы фетра туралы, оның шығу тарихы мен одан жасалатын бұйымдар туралы түсінік алуға бағыттаймын.

Слайд 1

Жүн дегеніміз жануарлардың мата, киіз-шұға бұйымдарын жасауға жарамды және белгілі бір физикалық қасиеттері бар түк. Жүннен жасалған бұйымдар гигиеналық тазалығымен, сыртқы түрінің әдемілігімен көзге түседі және оларды халық көп тұтынады. Қойдан немесе тері шикізаты өңдеуге жіберілетін қой терісінен қырқып алынған жүн табиғи жүн деп аталады

. Слайд 2 Фетра матаны өңдеу технологиясы жүнді өңдеу технологиясымен бірдей болып келеді. Фетраға көбіне синтетикалық маталар көп араластырады. Бұл материалды көбіне әйел адамның аксессуарларларына, брош, қалпа жасауға қолданады.

Слайд 3 Фетра әр түрлі болады: таза жүні, жартылай жүнді, эко фетр, акрилді ферт, жасанды фетр, синтетикалық фетр.

Постермен жұмыс.

http://cs11261.vk.me/u161945432/152864176/x_4e236e59.jpg

http://www.zdorovieinfo.ru/upload/images/neutral-01.jpg

Фетр в рулонах Слайд

Набор фетра

: Соңы
Сыныптағы диалог::

Сарамандық жұмыс

І топ жасыл түсті матадан торсық тігеді

ІІ топ қызыл түсті матадан жүрекше ине түйрегіш

ІІІ топ көк түсті матадан ұялы телефонға қорап

«Қүпияға толы зат», «Бумеранг», ЖИГСО әдіс тәсілдері.

"Күн шуақтары"

“Күн шуақтары” Описание: C:\Users\Компьютер\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Screenshot_2016-05-23-22-31-52-1.png

Сары түс (бәрін жақсы түсіндім, орындадым, сабақ маған ұнады)

Қоңыр түс (тапсырманы орындай алмадым, сабақ ұнамады)

:

Саралау. Оқушыға мейлінше қолдау көрсету. Әр оқушының іс-қимылына көңіл бөліп жеке көмек көрсету.

Қабілетті оқушыға тапсырма:Бұйымды әсемдеу.

Сыныптағы диалог::

Бағалау- оқушы білімін тексеру.

Теориялық білімін сұрақ- жауап арқылы тексеру. Практикалық білімін жасалған бұйымның дұрыстығы мен сапасымен бағалау.

Пәнаралық байланыс

Математика пәнімен (геометриялық фигуралар, үзындық өлшем бірліктері), бейнелеу өнері пәні, тарих.

қауіпсіздік АКТ мен байланыс Құндылықтар мен байланыс тәрбие элементі

: Топ ішіндегі бақылаушы оқушылардың жұмысын қадағалап отырады, мықты оқушы нашар оқитын оқушыларға бағыт бағдар беріп отырады. Нашар оқитын оқушы постерді салу арқылы мәліметтерді есте сақтайды .
Сыныптағы диалог::

.

Тәрбиелік құндылықтар қазақ халқының салт-дәстүрін жете меңгерту

:
Сыныптағы диалог:: Жоспарланған саралау іске асты. Тапсырмалар сәйкес болды. Уақытымды тиімді пайдаландым. Жоспарыма өзгеріс енгізген жоқпын.
:

Қорытынды бағамдау

Сабақтың жақсы өтуіне ықпал тигізетін екі нәрсе:

1. Оқушыларды сабаққа және жасалатын бұйымдарға қызықтыру

2. Сабақтың мақсатын анықтауға арналған тапсырма жұмыстары.

Сабақ барысында: 1. жекелеген оқұшылармен жүмысты кеңінен қолдану керек екенін түсіндім; 2. шығармашылық жұмысқа көңіл аудару

Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ

Тақырыбы

Фетр матадан әшекей бұйымдар жасау

(Ашық сабақ 6 сынып)

Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С. С.

Көкпекті ауданы

2017- 2018 оқу жылы

Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ

Тақырыбы

Камзол тігу

(Ашық сабақ 11 сынып)

Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С. С.

Көкпекті ауданы

2016- 2017 оқу жыл

Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ

Тақырыбы

Үлгіні матаға тиімді, үнемді орналастыру, пішу

(Ашық сабақ 6 сынып)

Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С. С.

Көкпекті ауданы

2013- 2014 оқу жылы Ж. Шайжүнісов атындағы орта мектеп КММ

Тақырыбы

Дарынды және таланнты балаларды анықтау

(Коучинг мектепішілік)

Технология пән мұғалімі: Жаркимбаева С. С.

Көкпекті ауданы

2016- 2017 оқу жылы Коучинг жоспары


Ұқсас жұмыстар
Бүгінгі сабақтың мақсаты құрақ құрау әдісін меңгеру
Құрақ құрау, қалдық қалдырмау
Жүннен жасалатын бұйымдармен таныстыру. киіз басу технологиясы. киіздің эскизін дайындау
Бисерден жасалатын бұйымдар
Қазақ халық қолөнері мен шеберлері
Қазақ халқының ұлттық сырт киімдерін ата
Қазақ халқының қолөнері - ұзақ тарихы бар ежелгі өнер
Сумоншақ пен моншақтан сырға жасау
Қолөнер
Өнерлі өрге жетелейді
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz