Көбейту және бөлу 43 2, 86 2

Бекітемін:
Екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту және
бөлу тәсілдерімен оқушыларды таныстыру.
1) Ауызша есептеу мен жазбаша көбейту және бөлу біліктерін жетілдіру.
2) Есепті шығару дағдыларын жетілдіру, қызығушылықтарын арттыру;
3) Бірлікке, адамгершілікке, бір-біріне көмектесе білуге баулу.
“АКТ”
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”
“Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Психологиялық дайындық
Ынтымақтастық орта қалыптастыру.
Мұғалім:
-Көңіл күйлерің қалай?
Мұғалім:
-Сабаққа ынталарың қалай?
Мұғалім:
-Олай болса сабағымызды бастаймыз, ортаға ой тастаймыз.
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Оқушылар:
-Ке-ре-мет! (аяқтарымен тарсылдатады)
Оқушылар:
-Та-ма-ша! (қолдарымен шапалақ ұрады)
Оқушылар:
-О-о-о, о-о-о (бас бармақтарын көрсетеді)
Қызығушылық
тарын ояту
Білу
Қызығушылы ғын ояту
«Ой қозғау»
Топпен жұмыс
Тірек білімді белсендіру.
Ауызша есептеу.
29 бен 43 сандарының қосындысының мәнін табу.
36-ны 4-ке арттыру.
56-ны 8 есе кеміту.
63-ті 7-ге кеміту.
26-ны 60-қа дейін толықтыру.
72 және 14 сандарының айырмасының мәнін табу.
48 бен 8 сандарының бөліндісін 3-ке арттыру.
Екі сыныпта 70 оқушы бар. Бірінші сыныпта 34 оқушы бар. Екінші сыныпта неше оқушы бар?
Қандай бір таңбалы сандардың қосындысының мәні 16-ға тең?
Бір жәшікте 24 кг кәмпит бар, ал екіншісінде 2 есе кем. Екі жәшікте неше килограм кәмпит бар?
Мұнда санның бірліктерін, ондықтарды атау және жазу, сондай-ақ толымсыз көбейтінділер қатары қарастырылады. Тақтаға жазу екі нұсқада беріледі:
1. 43* 2=86
86:2=43
Жазудың алғашқы нұсқасы көбейту алгоритміне толығымен сәйкес болады.
Мұнда оқушыларға бірінші нұсқада 80-нің, ал екіншісінде 8-дің қалай пайда болғаны түсініксіз болады. Сондықтан екінші нұсқадағы 8-дің орналасуы 8 ондықты білдіретініне назар аудару қажет. Егер бұл нұсқа түсініксіз болса, онда позициялық санау жүйесінің ерекшеліктеріне тоқталу қажет. Жазбаша бөлу нұсқасы оқулықтағы түсіндірмелерге сәйкес орындалады.
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді, топпен жұмыс жасап, өз білімдерін көрсетеді.
Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
№1.
Б) 23*2=46 42:2=21 96:3=32 23*3=49
31*3=93 22*4=88 48:4=12 63:3=21
Жаңа тақырыпты меңгереді және өз бетінше есепті шығарады.
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Тақтамен, дәптермен жұмыс. Цукерман-
ның сиқырлы таяғы.
№2. Есепті әр түрлі тәсілмен шығару
2 өшіргіш-82 тг
4 өшіргіш-? Тг тұрады
Ш: 82 тг:2= 41 тг
41 тг*4= 164 тг
Ж: 4 өшіргіш 164 тг тұрады.
«Сиқыршы болып көр!»
Мысалы: ойлаған сан-436
Берілген тапсырма бойынша әр оқушы тапсырманы өзі жеке орындайды.
Жеке және жұптық жұмыс. Есепті әр түрлі тәсілмен шығарып, дәлелдейді
Өз ойларын еркін айтады, белсенді жұмыс жасайды.
Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
№3.
Салқын қорада тұрған сиырға күніне-42 кг
Жылы қорада тұрған сиырға-32 кг жемшөп
Әрқ 7 күнде-? кг жемшөп жұмсалады
Сал. қор. сиырды жылы қор ауыст-? кг жемшөп үнемдейді
Ш: 42кг*7-32 кг*7=294кг-224 кг=70 кг
Ж: 70 кг жемшөп үнемдеуге болады
Инсерт әдісі
Кім жылдам?
№4. Берілген тапсырманы түріне қарай топтап жазу:
№6.
6*7=42 42:7=6 16*7=112 112:7=16
26*7=182 182:7=26 36*7=252 252:7=36
46*7=322 322:7=46 56*7=392 392:7=56
66*7=462 462:7=66 76*7=532 532:7=76
86*7=602 602:7=86 96*7=672 672:7=96
1 сағ 40 мин=100 мин
2 сағ 36 мин=156 мин
1т=10 ц= 1000 кг
2000кг=20ц=2т
32см=3дм2см
2м5см=205см
Кестені толтырады.
Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Кері байланыс парағына БҮҮ кестесін толтырады
Теңдеуді шеш:
х+284=174*4; 900-х=283*2
72:12= 52:13= 52:2= 75:5= 12*8= 64:4=
45:2= 34*2= 18*5= 19*6= 63:3= 60:5= 210:10= 55:5= 36:12=
1000 - 225: 5 - 36 * 4=
900 - 147 * 3 + 199=
579 + 129 * 3 - 287=
1000 - (200 + 169) * 2=
Бекітемін:
Екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту және
бөлу тәсілдерімен оқушыларды таныстыру.
1) Ауызша есептеу мен жазбаша көбейту және бөлу біліктерін жетілдіру.
2) Есепті шығару дағдыларын жетілдіру, қызығушылықтарын арттыру;
3) Бірлікке, адамгершілікке, бір-біріне көмектесе білуге баулу.
“АКТ”
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”
“Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Психологиялық дайындық
Ынтымақтастық орта қалыптастыру.
Мұғалім:
-Көңіл күйлерің қалай?
Мұғалім:
-Сабаққа ынталарың қалай?
Мұғалім:
-Олай болса сабағымызды бастаймыз, ортаға ой тастаймыз.
Жақсы оқып сабақты, Кел балалар ойнайық
Әдеп сақтау сәніміз. Ойнайық та ойлайық
Сәлем бердік сіздерге, Қандай есеп болса да
Басымызды иіп бәріміз. Шешпей оны қоймайық.
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Оқушылар:
-Ке-ре-мет! (аяқтарымен тарсылдатады)
Оқушылар:
-Та-ма-ша! (қолдарымен шапалақ ұрады)
Оқушылар:
-О-о-о, о-о-о (бас бармақтарын көрсетеді)
Үй тапсырмасы:
Білу
Қызығушылы ғын ояту
«Ой қозғау» сұрақтары:
Топпен жұмыс
№5
50-5/5=49 60-36/6=54
70-49/7=63 80+8*8=144
50+25*5=175 60+36*6=276
70+49*7=413 80-64/8=72
Тірек білімді белсендіру.
«Допты қағып ал» ойыны
Көбейту мен бөлуге байланысты есептер беру
- әр оқушыға матрица арқылы сұрақтар беріледі, дұрыс жауапқа ұпай санымен бағаланады.
Математикалық диктант.
- Қандай санды 7 - ге көбейткенде, 56 шығады?
- 8 шығу үшін 72 - ні нешеге бөлеміз?
- Ойланған санды 6 есе арттырғанда, 60 шықты. Ойланған санды тап.
- Көбейткіш 4 көбейткіш 9 көбейтіндіні тап.
- 63 - ті 7 - ге бөлгенде қандай сан шығады?
- 8 - дің квадраты қанша болады?
- 54 санын 6 есе кеміт. Ол қандай сан?
- Қанда санды 5 - ке көбейткенде 45 шығады?
- 48 - ді 6 - ға бөлгенде қандай сан шығады?
- 4 - тің квадраты қандай сан?
1. 14*7=98 98:7=14
Жазудың алғашқы нұсқасы көбейту алгоритміне толығымен сәйкес болады.
Жазбаша бөлу нұсқасы оқулықтағы түсіндірмелерге сәйкес орындалады.
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді, топпен жұмыс жасап, өз білімдерін көрсетеді.
Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
№1.
Б) 13*6=78 65:5=13 78:3=26 19*4=76
14*4=56 96:6=16 96:4=24 17*5=85
Жаңа тақырыпты меңгереді және өз бетінше есепті шығарады.
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
1. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?
Жауабы: 4 мысық.
2. 7см шаршының периметрі нешеге тең?
1. 3 сағатта неше минут бар?
2 . Отан сөзіндегі дыбыстар санын 3 есе арттыр
1. Шөпке қояндар тығылып отыр. 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр?
Тақтамен, дәптермен жұмыс. Цукерман-
ның сиқырлы таяғы.
№2.
19*7+15*4=193
85*2 - 25*4=70
75*8+51*3=753
28*6 - 48*2=72
45*2+13*7=181
62*3 - 16*6=90
Жеке және жұптық жұмыс. Өз ойларын еркін айтады, белсенді жұмыс жасайды.
Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
№3.
62 пәтер - 4 үй
90 пәтер - 7 үй
Барлығы -?
Ш: 62*4+90*7=248+630=878
Ж: 878 пәтер
Инсерт әдісі
Кім жылдам?
№6. Берілген тапсырманы түріне қарай топтап жазу:
1тәул. 18сағ= 42сағ 1сағ28мин= 88мин
1мин 39с= 99с 1тәул. 4сағ=28 сағ
1сағ7мин= 67мин 1сағ30мин=90мин
№6.
6*8=42 42:7=6 16*8=128 128:7=16
26*8=208 208:7=26 36*8=288 288:7=36
46*8=368 368:7=46 56*8=448 448:7=56
66*8=528 528:7=66 76*8=608 608:7=76
86*8=688 688:7=86 96*8=768 768:7=96
Кестені толтырады.
Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Кері байланыс парағына БҮҮ кестесін толтырады
Оқу ісінің меңгеpушісі:
Қалдықпен бөлудің жолдарын өздіктерін іс-әрекет арқылы шешуге көмектесу
Бөліндінің мәні мен бөлгішті көбейтіп, оған қалдықты қосқанда амалдың дұрыс орындалатынын біріге орындау
Өрнектерді бір-бірімен салыстыру, саралау, талдау жұмыстарын жүргізуге нұсқаулар беру
Жеке жазып,, жұпта ойларын бөлісіп, топта талқылау жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру
Сабақ соңында балалар қалдықпен бөле алады
Тексеру жолдарын үйренеді
Өрнектерді салыстырып, талдау жұмыстарын жүргізе алады
Жеке, жұпта, топта бір-біріне сенімділік білдіреді, ұйымшыл болады, бірін бірі үйретеді
“АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”
“Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Психологиялық дайындық
Ынтымақтастық орта қалыптастыру.
Мұғалім:
-Көңіл күйлерің қалай?
Мұғалім:
-Сабаққа ынталарың қалай?
Мұғалім:
-Олай болса сабағымызды бастаймыз, ортаға ой тастаймыз.
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Оқушылар:
-Ке-ре-мет! (аяқтарын тарсылдатады)
Оқушылар:
-Та-ма-ша!(қолдарымен шапалақ ұрады)
Оқушылар:
-О-о-о, о-о-о (бас бармақтарын көрсетеді)
Үй тапсырма-сы:
Білу
Қызығушы-лы ғын ояту
Топпен жұмыс
№6
1 тәул. 1 сағ=42 сағ 1сағ 2 мин= 80мин
1мин 39с=99 с 1 тәул. 4сағ=28 сағ
1 сағ 7 мин=67 мин 1 сағ 30 мин=90 мин
Тірек білімді белсендіру. «Ой қозғау» сұрақтары:
1. 5 қонжық, 7 үйшік. Қонжықтар өз үйлеріне баруы тиіс. неше үйшік артылып қалды?(2 үйшік иесіз қалып қойды)
2. 30 гүлді 7- еуден 4 вазаға орналастыру қажет. Неше гүл қалап қойды?(2 гүл)
3. Әсетте10 шар бар, үш жолдасына 3 -еуден бөліп берді. Қалып қойған шар қанша?(1 шар)
-Нелердің қалдығы?
-Шардың, үйшіктің, гүлдің қалдығын көрдік. Сол сияқты сандардың да қалдығы болады.
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді, топпен жұмыс жасап, өз білімдерін көрсетеді.
Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Қалдықпен бөлу
дегеніміз-ол бөлгішке көбейткенде, бөлінгіштен аспайтын ең үлкен натурал санды табу. Ол сан толымсыз бөлінді болып табылады. Бөлінді мен көбейтіндінің айырымы
қалдық
деп аталады. Қалдық әрқашан бөлгіштен кем.
2- ге қалдықсыз бөлінетін сандар-
жұп сандар
, 2-ге бөлінгенде нәтижесінде қалдық шығатын сандар -
тақ сандар
деп аталады
№1.
Ә) 21*3=63 55:4=13қ. 3 41:3=13 қ. 2
46:3=15 қ. 1 54:4=13 қ. 2 13*5=65
44:3=14 қ. 2 47:3=15 қ. 2
72:4=18 78:5=15 қ. 3
Жаңа тақырыпты меңгереді және өз бетінше есепті шығарады.
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
2) Мың қосшыға бір басшы
3) Бір ит көріп үреді, Бір ит еріп үреді.
4) Бір құмалақ бір қарын майды шірітер.
5) Ер бір рет өледі. Қорқақ мың рет өледі.
6) Білекті бірді жығар. Білімді мыңды жығар
7) Мыңның түсін танығанша, Бірдің атын біл.
8) Қонақ бір күн қонса құт.
Тақтамен, дәптермен жұмыс. Цукерман-
ның сиқырлы таяғы.
№2.
Апельсин-35
Банан-21
бөлінді-7 балаға
Әр бала -?
Ш: 35:7+21:7=5+3=8
Ж: Әр бала 8 жемістен алды
Жеке және жұптық жұмыс. Өз ойларын еркін айтады, белсенді жұмыс жасайды.
Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
№3. Бос тор көзге тиісті санды тауып қой:
398 см=3м 9дм 8см 568см=5м 6дм 8см
729=7 жүзд. 2онд. 9бірл. 806=8 жүзд 6 бірл
205*2=(200+5) *2=410 421*2=(400+20+1) =842
№5.
Беpілгені- АВСD төpтбұpыш
S=? см 2 P= ? см
Ш: S шаpшы = 4 cм*4 см=16 см 2
P шаpшы = (4 см+4см) *2= 16 см
Ш: S ттб = 7 cм* 4 см=28 см 2
P ттб = (7 см+4см) *2= 22 см
№6.
Ондығы 2-ге бөлінетін сандаp:
2 онд. 8 біpл. 8 онд. 2 біpл.
2онд. 0 біpл. 8онд. 0 біpл.
Ондығы 2-ге бөлгенде қалдық шығатын сандаp:
5 онд. 7 біpл. 7 онд. 5 біpл.
5 онд. 0 біpл. 7 онд. 5 біpл.
0 онд. 8 біpл. 0 онд. 7 біpл.
Шығаpмашылық тапсыpма:
11*11=121 11*22=242 11*33=363
11*44=484 11*55=605 11*66=726
11*77=847 11*88=968 11*99=1089
Кестені толтырады.
Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Кері байланыс парағына БҮҮ кестесін толтырады
Оқу ісінің меңгеpушісі:
1) Ауызша есептеу мен жазбаша көбейту және бөлу біліктерін жетілдіру.
2) Есепті шығару дағдыларын жетілдіру, қызығушылықтарын арттыру;
3) Бірлікке, адамгершілікке, бір-біріне көмектесе білуге баулу.
Сабақ соңында балалар көбейту және бөлуді шығаpа алады
Тексеру жолдарын үйренеді
Өрнектерді салыстырып, талдау жұмыстарын жүргізе алады
Жеке, жұпта, топта бір-біріне сенімділік білдіреді, ұйымшыл болады, бірін бірі үйретеді
“АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”
“Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Психологиялық дайындық
Ынтымақтастық орта қалыптастыру.
Мұғалім:
-Көңіл күйлерің қалай?
Мұғалім:
-Сабаққа ынталарың қалай?
Мұғалім:
-Олай болса сабағымызды бастаймыз, ортаға ой тастаймыз.
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Оқушылар:
-Ке-ре-мет! (аяқтарын тарсылдатады)
Оқушылар:
-Та-ма-ша!(қолдарымен шапалақ ұрады)
Оқушылар:
-О-о-о, о-о-о (бас бармақтарын көрсетеді)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz