Көбейту және бөлу 43 2, 86 2

Бекітемін:

Пәні:
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »
Пәні:: Тақырыбы
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »: Көбейту және бөлу. 43*2, 86:2
Пәні:: Мақсаты
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »:

Екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту және

бөлу тәсілдерімен оқушыларды таныстыру.

Пәні:: Міндеті:
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »:

1) Ауызша есептеу мен жазбаша көбейту және бөлу біліктерін жетілдіру.

2) Есепті шығару дағдыларын жетілдіру, қызығушылықтарын арттыру;

3) Бірлікке, адамгершілікке, бір-біріне көмектесе білуге баулу.

Пәні:: Күтілетін нәтиже
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »: Зат есімнің тәуелденуін ажырата алатын, жаттығуларды орындау арқылы шығармашылық дағдысы қалыптасқан тұлға.
Пәні:: 7 модульдің қолданылуы
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »:

“АКТ”

“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”

“Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”

“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”

“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Пәні:: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »: Сұрақ-жауап, «Ой қозғау», «INSERТ», «Ой тастау», «ПОПС», «Кір жаятын жіп», семантикалық карта
Пәні:: Қолданылатын ресурстар
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »: АКТ, Тақырыптық суреттер, қима қағаздар, А3 форматы, маркер,
Пәні:: Ұйымдастыру кезеңі
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »:

Психологиялық дайындық

Ынтымақтастық орта қалыптастыру.

Мұғалім:

-Көңіл күйлерің қалай?

Мұғалім:

-Сабаққа ынталарың қалай?

Мұғалім:

-Олай болса сабағымызды бастаймыз, ортаға ой тастаймыз.

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Оқушылар:

-Ке-ре-мет! (аяқтарымен тарсылдатады)

Оқушылар:

-Та-ма-ша! (қолдарымен шапалақ ұрады)

Оқушылар:

-О-о-о, о-о-о (бас бармақтарын көрсетеді)

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Қызығушылық

тарын ояту

Білу

Тапсырма:

Қызығушылы ғын ояту

«Ой қозғау»

Топпен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тірек білімді белсендіру.

Ауызша есептеу.

29 бен 43 сандарының қосындысының мәнін табу.

36-ны 4-ке арттыру.

56-ны 8 есе кеміту.

63-ті 7-ге кеміту.

26-ны 60-қа дейін толықтыру.

72 және 14 сандарының айырмасының мәнін табу.

48 бен 8 сандарының бөліндісін 3-ке арттыру.

Екі сыныпта 70 оқушы бар. Бірінші сыныпта 34 оқушы бар. Екінші сыныпта неше оқушы бар?

Қандай бір таңбалы сандардың қосындысының мәні 16-ға тең?

Бір жәшікте 24 кг кәмпит бар, ал екіншісінде 2 есе кем. Екі жәшікте неше килограм кәмпит бар?

Мұнда санның бірліктерін, ондықтарды атау және жазу, сондай-ақ толымсыз көбейтінділер қатары қарастырылады. Тақтаға жазу екі нұсқада беріледі:

1. 43* 2=86

86:2=43

Жазудың алғашқы нұсқасы көбейту алгоритміне толығымен сәйкес болады.

Мұнда оқушыларға бірінші нұсқада 80-нің, ал екіншісінде 8-дің қалай пайда болғаны түсініксіз болады. Сондықтан екінші нұсқадағы 8-дің орналасуы 8 ондықты білдіретініне назар аудару қажет. Егер бұл нұсқа түсініксіз болса, онда позициялық санау жүйесінің ерекшеліктеріне тоқталу қажет. Жазбаша бөлу нұсқасы оқулықтағы түсіндірмелерге сәйкес орындалады.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді, топпен жұмыс жасап, өз білімдерін көрсетеді.

Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма: Жеке жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті:

№1.

Б) 23*2=46 42:2=21 96:3=32 23*3=49

31*3=93 22*4=88 48:4=12 63:3=21

Оқушылардың іс-әрекеті:

Жаңа тақырыпты меңгереді және өз бетінше есепті шығарады.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: Әнді хормен орындау
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Қаражорға» әніне қимыл жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Ән ырғағына қимыл жасайды
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

Тақтамен, дәптермен жұмыс. Цукерман-

ның сиқырлы таяғы.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№2. Есепті әр түрлі тәсілмен шығару

2 өшіргіш-82 тг

4 өшіргіш-? Тг тұрады

Ш: 82 тг:2= 41 тг

41 тг*4= 164 тг

Ж: 4 өшіргіш 164 тг тұрады.

«Сиқыршы болып көр!»

Мысалы: ойлаған сан-436

Берілген тапсырма бойынша әр оқушы тапсырманы өзі жеке орындайды.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Жеке және жұптық жұмыс. Есепті әр түрлі тәсілмен шығарып, дәлелдейді

Өз ойларын еркін айтады, белсенді жұмыс жасайды.

Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма: Жұптық жұмыс.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

№3.

Салқын қорада тұрған сиырға күніне-42 кг

Жылы қорада тұрған сиырға-32 кг жемшөп

Әрқ 7 күнде-? кг жемшөп жұмсалады

Сал. қор. сиырды жылы қор ауыст-? кг жемшөп үнемдейді

Ш: 42кг*7-32 кг*7=294кг-224 кг=70 кг

Ж: 70 кг жемшөп үнемдеуге болады

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар берілген есеп бойынша шартына сәйкес сұрақтарға жауап береді және ойын дәлелдейді.
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Инсерт әдісі

Кім жылдам?

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№4. Берілген тапсырманы түріне қарай топтап жазу:

:
:
:
:

№6.

6*7=42 42:7=6 16*7=112 112:7=16

26*7=182 182:7=26 36*7=252 252:7=36

46*7=322 322:7=46 56*7=392 392:7=56

66*7=462 462:7=66 76*7=532 532:7=76

86*7=602 602:7=86 96*7=672 672:7=96

Оқушылардың іс-әрекеті: Ішіне
Сыртына
Уақыт бірліктері
Ұзындық және салмақ бірліктері

1 сағ 40 мин=100 мин

2 сағ 36 мин=156 мин

1т=10 ц= 1000 кг

2000кг=20ц=2т

32см=3дм2см

2м5см=205см

Кестені толтырады.

Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма: Бағалау парағы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушы біліміне қарай өзін-өзі бағалау.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті: №5, 86 бет
Оқушылардың іс-әрекеті: Тапсырманы шығару және тексеру
Сабақ кезеңдері: Кері байланыс
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кері байланыс парағына БҮҮ кестесін толтырады

:
:
:
:
:
:
Оқушылардың іс-әрекеті: Білемін
Білгім келеді
Үйренгім келеді
Оқушылар кері байланыс парағын толтырады.
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма:

Теңдеуді шеш:

х+284=174*4; 900-х=283*2

1:9
21*3
54:6
113*3
61*4
214*2
102*3
72:8
1:9: Ш
21*3: К
54:6: Р
113*3: А
61*4: Ғ
214*2: Ы
102*3: Р
72:8: Е
1:9: 244
21*3: 339
54:6: 9
113*3: 428
61*4: 9
214*2: 63
102*3: 9
72:8: 306
1:9:
21*3:
54:6:
113*3:
61*4:
214*2:
102*3:
72:8:

72:12= 52:13= 52:2= 75:5= 12*8= 64:4=

45:2= 34*2= 18*5= 19*6= 63:3= 60:5= 210:10= 55:5= 36:12=

1000 - 225: 5 - 36 * 4=
900 - 147 * 3 + 199=
579 + 129 * 3 - 287=
1000 - (200 + 169) * 2=

Бекітемін:

Пәні:
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »
Пәні:: Тақырыбы
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »: Көбейту және бөлу. 14*7, 98:7
Пәні:: Мақсаты
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »:

Екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту және

бөлу тәсілдерімен оқушыларды таныстыру.

Пәні:: Міндеті:
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »:

1) Ауызша есептеу мен жазбаша көбейту және бөлу біліктерін жетілдіру.

2) Есепті шығару дағдыларын жетілдіру, қызығушылықтарын арттыру;

3) Бірлікке, адамгершілікке, бір-біріне көмектесе білуге баулу.

Пәні:: Күтілетін нәтиже
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »: Зат есімнің тәуелденуін ажырата алатын, жаттығуларды орындау арқылы шығармашылық дағдысы қалыптасқан тұлға.
Пәні:: 7 модульдің қолданылуы
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »:

“АКТ”

“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”

“Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”

“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”

“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Пәні:: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »: Сұрақ-жауап, «Ой қозғау», «INSERТ», «Ой тастау», «ПОПС», «Кір жаятын жіп», семантикалық карта
Пәні:: Қолданылатын ресурстар
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »: АКТ, Тақырыптық суреттер, қима қағаздар, А3 форматы, маркер,
Пәні:: Ұйымдастыру кезеңі
Математика Күні: . 04. 2017ж Сыныбы: 3 « »:

Психологиялық дайындық

Ынтымақтастық орта қалыптастыру.

Мұғалім:

-Көңіл күйлерің қалай?

Мұғалім:

-Сабаққа ынталарың қалай?

Мұғалім:

-Олай болса сабағымызды бастаймыз, ортаға ой тастаймыз.

Жақсы оқып сабақты, Кел балалар ойнайық

Әдеп сақтау сәніміз. Ойнайық та ойлайық

Сәлем бердік сіздерге, Қандай есеп болса да

Басымызды иіп бәріміз. Шешпей оны қоймайық.

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Оқушылар:

-Ке-ре-мет! (аяқтарымен тарсылдатады)

Оқушылар:

-Та-ма-ша! (қолдарымен шапалақ ұрады)

Оқушылар:

-О-о-о, о-о-о (бас бармақтарын көрсетеді)

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Үй тапсырмасы:

Білу

Тапсырма:

Қызығушылы ғын ояту

«Ой қозғау» сұрақтары:

Топпен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№5

50-5/5=49 60-36/6=54

70-49/7=63 80+8*8=144

50+25*5=175 60+36*6=276

70+49*7=413 80-64/8=72

Тірек білімді белсендіру.

«Допты қағып ал» ойыны

Көбейту мен бөлуге байланысты есептер беру
- әр оқушыға матрица арқылы сұрақтар беріледі, дұрыс жауапқа ұпай санымен бағаланады.
Математикалық диктант.
- Қандай санды 7 - ге көбейткенде, 56 шығады?
- 8 шығу үшін 72 - ні нешеге бөлеміз?
- Ойланған санды 6 есе арттырғанда, 60 шықты. Ойланған санды тап.
- Көбейткіш 4 көбейткіш 9 көбейтіндіні тап.
- 63 - ті 7 - ге бөлгенде қандай сан шығады?
- 8 - дің квадраты қанша болады?
- 54 санын 6 есе кеміт. Ол қандай сан?
- Қанда санды 5 - ке көбейткенде 45 шығады?
- 48 - ді 6 - ға бөлгенде қандай сан шығады?
- 4 - тің квадраты қандай сан?

1. 14*7=98 98:7=14

Жазудың алғашқы нұсқасы көбейту алгоритміне толығымен сәйкес болады.

Жазбаша бөлу нұсқасы оқулықтағы түсіндірмелерге сәйкес орындалады.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді, топпен жұмыс жасап, өз білімдерін көрсетеді.

Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма: Жеке жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті:

№1.

Б) 13*6=78 65:5=13 78:3=26 19*4=76

14*4=56 96:6=16 96:4=24 17*5=85

Оқушылардың іс-әрекеті:

Жаңа тақырыпты меңгереді және өз бетінше есепті шығарады.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: Логикалық есептер:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?
Жауабы: 4 мысық.

2. 7см шаршының периметрі нешеге тең?

1. 3 сағатта неше минут бар?

2 . Отан сөзіндегі дыбыстар санын 3 есе арттыр

1. Шөпке қояндар тығылып отыр. 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр?

Оқушылардың іс-әрекеті: Ән ырғағына қимыл жасайды
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

Тақтамен, дәптермен жұмыс. Цукерман-

ның сиқырлы таяғы.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№2.

19*7+15*4=193
85*2 - 25*4=70

75*8+51*3=753
28*6 - 48*2=72

45*2+13*7=181
62*3 - 16*6=90

Оқушылардың іс-әрекеті:

Жеке және жұптық жұмыс. Өз ойларын еркін айтады, белсенді жұмыс жасайды.

Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма: Жұптық жұмыс.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

№3.

62 пәтер - 4 үй
90 пәтер - 7 үй
Барлығы -?

Ш: 62*4+90*7=248+630=878

Ж: 878 пәтер

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар берілген есеп бойынша шартына сәйкес сұрақтарға жауап береді және ойын дәлелдейді.
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Инсерт әдісі

Кім жылдам?

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№6. Берілген тапсырманы түріне қарай топтап жазу:

1тәул. 18сағ= 42сағ 1сағ28мин= 88мин
1мин 39с= 99с 1тәул. 4сағ=28 сағ
1сағ7мин= 67мин 1сағ30мин=90мин

№6.

6*8=42 42:7=6 16*8=128 128:7=16

26*8=208 208:7=26 36*8=288 288:7=36

46*8=368 368:7=46 56*8=448 448:7=56

66*8=528 528:7=66 76*8=608 608:7=76

86*8=688 688:7=86 96*8=768 768:7=96

Оқушылардың іс-әрекеті:

Кестені толтырады.

Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма: Бағалау парағы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушы біліміне қарай өзін-өзі бағалау.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті: №4, 5, 88 бет
Оқушылардың іс-әрекеті: Тапсырманы шығару және тексеру
Сабақ кезеңдері: Кері байланыс
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кері байланыс парағына БҮҮ кестесін толтырады

:
:
:
:
:
:
Оқушылардың іс-әрекеті: Білемін
Білгім келеді
Үйренгім келеді
Оқушылар кері байланыс парағын толтырады.
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма:

Оқу ісінің меңгеpушісі:

Пәні: Математика
Күні: 5. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «З» Мұғалім: Дүйсебекова Г
Пәні:Математика: Тақырыбы
Күні: 5. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «З» Мұғалім: Дүйсебекова Г: Қалдықпен бөлу. 76:6
Пәні:Математика: Мақсаты
Күні: 5. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «З» Мұғалім: Дүйсебекова Г: Қалдықпен бөлудің жолдарын анықтауға және оны шығаруды үйренуді бірге орындау
Пәні:Математика: Міндеті:
Күні: 5. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «З» Мұғалім: Дүйсебекова Г:

Қалдықпен бөлудің жолдарын өздіктерін іс-әрекет арқылы шешуге көмектесу

Бөліндінің мәні мен бөлгішті көбейтіп, оған қалдықты қосқанда амалдың дұрыс орындалатынын біріге орындау

Өрнектерді бір-бірімен салыстыру, саралау, талдау жұмыстарын жүргізуге нұсқаулар беру

Жеке жазып,, жұпта ойларын бөлісіп, топта талқылау жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру

Пәні:Математика: Күтілетін нәтиже
Күні: 5. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «З» Мұғалім: Дүйсебекова Г:

Сабақ соңында балалар қалдықпен бөле алады

Тексеру жолдарын үйренеді

Өрнектерді салыстырып, талдау жұмыстарын жүргізе алады

Жеке, жұпта, топта бір-біріне сенімділік білдіреді, ұйымшыл болады, бірін бірі үйретеді

Пәні:Математика: 7 модульдің қолданылуы
Күні: 5. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «З» Мұғалім: Дүйсебекова Г:

“АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”

“Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”

“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Пәні:Математика: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Күні: 5. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «З» Мұғалім: Дүйсебекова Г: Сұрақ-жауап, «Ой қозғау», «INSERТ», «Ой тастау», «ПОПС», «Кір жаятын жіп», семантикалық карта
Пәні:Математика: Қолданылатын ресурстар
Күні: 5. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «З» Мұғалім: Дүйсебекова Г: АКТ, Тақырыптық суреттер, қима қағаздар, А3 форматы, маркер,
Пәні:Математика: Ұйымдастыру кезеңі
Күні: 5. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «З» Мұғалім: Дүйсебекова Г:

Психологиялық дайындық

Ынтымақтастық орта қалыптастыру.

Мұғалім:

-Көңіл күйлерің қалай?

Мұғалім:

-Сабаққа ынталарың қалай?

Мұғалім:

-Олай болса сабағымызды бастаймыз, ортаға ой тастаймыз.

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Оқушылар:

-Ке-ре-мет! (аяқтарын тарсылдатады)

Оқушылар:

-Та-ма-ша!(қолдарымен шапалақ ұрады)

Оқушылар:

-О-о-о, о-о-о (бас бармақтарын көрсетеді)

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Үй тапсырма-сы:

Білу

Тапсырма:

Қызығушы-лы ғын ояту

Топпен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№6

1 тәул. 1 сағ=42 сағ 1сағ 2 мин= 80мин

1мин 39с=99 с 1 тәул. 4сағ=28 сағ

1 сағ 7 мин=67 мин 1 сағ 30 мин=90 мин

Тірек білімді белсендіру. «Ой қозғау» сұрақтары:

1. 5 қонжық, 7 үйшік. Қонжықтар өз үйлеріне баруы тиіс. неше үйшік артылып қалды?(2 үйшік иесіз қалып қойды)
2. 30 гүлді 7- еуден 4 вазаға орналастыру қажет. Неше гүл қалап қойды?(2 гүл)
3. Әсетте10 шар бар, үш жолдасына 3 -еуден бөліп берді. Қалып қойған шар қанша?(1 шар)
-Нелердің қалдығы?
-Шардың, үйшіктің, гүлдің қалдығын көрдік. Сол сияқты сандардың да қалдығы болады.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап береді, топпен жұмыс жасап, өз білімдерін көрсетеді.

Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма: Жеке жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қалдықпен бөлу дегеніміз-ол бөлгішке көбейткенде, бөлінгіштен аспайтын ең үлкен натурал санды табу. Ол сан толымсыз бөлінді болып табылады. Бөлінді мен көбейтіндінің айырымы қалдық деп аталады. Қалдық әрқашан бөлгіштен кем.
2- ге қалдықсыз бөлінетін сандар- жұп сандар , 2-ге бөлінгенде нәтижесінде қалдық шығатын сандар - тақ сандар деп аталады

№1.

Ә) 21*3=63 55:4=13қ. 3 41:3=13 қ. 2

46:3=15 қ. 1 54:4=13 қ. 2 13*5=65

44:3=14 қ. 2 47:3=15 қ. 2

72:4=18 78:5=15 қ. 3

Оқушылардың іс-әрекеті:

Жаңа тақырыпты меңгереді және өз бетінше есепті шығарады.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: Математика-лық мақал-мәтел айту.
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1) Бір жеңнен қол шығар, Бір жағадан бас шығар
2) Мың қосшыға бір басшы
3) Бір ит көріп үреді, Бір ит еріп үреді.
4) Бір құмалақ бір қарын майды шірітер.
5) Ер бір рет өледі. Қорқақ мың рет өледі.
6) Білекті бірді жығар. Білімді мыңды жығар
7) Мыңның түсін танығанша, Бірдің атын біл.
8) Қонақ бір күн қонса құт.
Оқушылардың іс-әрекеті: Математикалық мақал-мәтелдің мағынасын айтады.
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

Тақтамен, дәптермен жұмыс. Цукерман-

ның сиқырлы таяғы.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№2.

Апельсин-35
Банан-21
бөлінді-7 балаға

Әр бала -?

Ш: 35:7+21:7=5+3=8

Ж: Әр бала 8 жемістен алды

Оқушылардың іс-әрекеті:

Жеке және жұптық жұмыс. Өз ойларын еркін айтады, белсенді жұмыс жасайды.

Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма: Жұптық жұмыс.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

№3. Бос тор көзге тиісті санды тауып қой:

398 см=3м 9дм 8см 568см=5м 6дм 8см

729=7 жүзд. 2онд. 9бірл. 806=8 жүзд 6 бірл

205*2=(200+5) *2=410 421*2=(400+20+1) =842

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар берілген есеп бойынша шартына сәйкес сұрақтарға жауап береді және ойын дәлелдейді.
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма: Кім жылдам?
Мұғалімнің іс-әрекеті:

№5.

Беpілгені- АВСD төpтбұpыш

S=? см 2 P= ? см

Ш: S шаpшы = 4 cм*4 см=16 см 2

P шаpшы = (4 см+4см) *2= 16 см

Ш: S ттб = 7 cм* 4 см=28 см 2

P ттб = (7 см+4см) *2= 22 см

№6.

Ондығы 2-ге бөлінетін сандаp:

2 онд. 8 біpл. 8 онд. 2 біpл.

2онд. 0 біpл. 8онд. 0 біpл.

Ондығы 2-ге бөлгенде қалдық шығатын сандаp:

5 онд. 7 біpл. 7 онд. 5 біpл.

5 онд. 0 біpл. 7 онд. 5 біpл.

0 онд. 8 біpл. 0 онд. 7 біpл.

Шығаpмашылық тапсыpма:

11*11=121 11*22=242 11*33=363

11*44=484 11*55=605 11*66=726

11*77=847 11*88=968 11*99=1089

Оқушылардың іс-әрекеті:

Кестені толтырады.

Топтар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма: Бағалау парағы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушы біліміне қарай өзін-өзі бағалау.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті: №4, 7, 90- бет
Оқушылардың іс-әрекеті: Тапсырманы шығару және тексеру
Сабақ кезеңдері: Кері байланыс
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кері байланыс парағына БҮҮ кестесін толтырады

:
:
:
:
:
:
Оқушылардың іс-әрекеті: Білемін
Білгім келеді
Үйренгім келеді
Оқушылар кері байланыс парағын толтырады.
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма:

Оқу ісінің меңгеpушісі:

Пәні: Математика
Күні: 6. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «И» Мұғалім: Қабылбекова З
Пәні:Математика: Тақырыбы
Күні: 6. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «И» Мұғалім: Қабылбекова З: Көбейту және бөлу. 134*2, 268:2
Пәні:Математика: Мақсаты
Күні: 6. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «И» Мұғалім: Қабылбекова З: Оқушыларға үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу жайында түсінік беру және оны шығаруды үйренуді бірге орындау
Пәні:Математика: Міндеті:
Күні: 6. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «И» Мұғалім: Қабылбекова З:

1) Ауызша есептеу мен жазбаша көбейту және бөлу біліктерін жетілдіру.

2) Есепті шығару дағдыларын жетілдіру, қызығушылықтарын арттыру;

3) Бірлікке, адамгершілікке, бір-біріне көмектесе білуге баулу.

Пәні:Математика: Күтілетін нәтиже
Күні: 6. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «И» Мұғалім: Қабылбекова З:

Сабақ соңында балалар көбейту және бөлуді шығаpа алады

Тексеру жолдарын үйренеді

Өрнектерді салыстырып, талдау жұмыстарын жүргізе алады

Жеке, жұпта, топта бір-біріне сенімділік білдіреді, ұйымшыл болады, бірін бірі үйретеді

Пәні:Математика: 7 модульдің қолданылуы
Күні: 6. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «И» Мұғалім: Қабылбекова З:

“АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”

“Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”

“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Пәні:Математика: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Күні: 6. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «И» Мұғалім: Қабылбекова З: Сұрақ-жауап, «Ой қозғау «Ой тастау
Пәні:Математика: Қолданылатын ресурстар
Күні: 6. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «И» Мұғалім: Қабылбекова З: АКТ, Тақырыптық суреттер, қима қағаздар, А3 форматы, маркер,
Пәні:Математика: Ұйымдастыру кезеңі
Күні: 6. 04. 2017ж Сыныбы: 3 «И» Мұғалім: Қабылбекова З:

Психологиялық дайындық

Ынтымақтастық орта қалыптастыру.

Мұғалім:

-Көңіл күйлерің қалай?

Мұғалім:

-Сабаққа ынталарың қалай?

Мұғалім:

-Олай болса сабағымызды бастаймыз, ортаға ой тастаймыз.

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Оқушылар:

-Ке-ре-мет! (аяқтарын тарсылдатады)

Оқушылар:

-Та-ма-ша!(қолдарымен шапалақ ұрады)

Оқушылар:

-О-о-о, о-о-о (бас бармақтарын көрсетеді)


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектерді қосу және азайту, 5 сынып
16∙5, 80:5 жағдайларындағы ауызша көбейту және бөлу
Ондық бөлшектерді қосу, азайту, натурал санға көбейту тақырыбын бекіту
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Теңдеуге есептер шешу
Жай бөлшектерді және аралас сандар көбейту
Сызықтық функция
Сандарды қосу және азайту
Беске көбейту
Деңгейлік тапсырмалар орындау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz