Өзін-өзі танудағы мониторингтің жүйесі

«БӨБЕК» ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ ПРАКТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ САУЫҚТЫРУ ОРТАЛЫҒЫ

Адамның үйлесімді дамуы институты

«Өзін-өзі тану» пәні бойынша мониторинг жүргізудің әдістемелік нұсқаулары

4 сынып

Алматы 2008 жыл

«Өзін - өзі тану» пәні бойынша мониторинг жүргізудің

әдістемелік нұсқаулары

4 сынып

Өзін-өзі танудағы мониторингтің жүйесі

Мониторинг оқу жүйесі жайлы ақпараттарды жинау, өңдеу, сақтау және тарату немесе оның жеке элементтерін басқаруды ақпараттармен қамтамасыз етуге бағытталған. Ол кез-келген уақытта объектінің жағдайы туралы ақпарат беріп, дамуы туралы болжамдармен қамтамасыз ете алады.

Мониторинг тұтастай:

- оқу үрдісінің тиімділігін жақсарту үшін басқару шешімдерін қабылдау;

- өзін-өзі тану бойынша білім стандарттары мен оқу-әдістемелік кешендерді жетілдіру және дамыту.

- оқушының рухани-адамгершілік қалыптасуына «Өзін-өзі тану» пәнінің ықпалының дәрежесін анықтау.

Жүргізілген өлшеулер өзін-өзі тану пәні оқытылатын оқушылар (эксперименталдық сыныптар) мен оқытылмайтын оқушылардың (бақылау сыныптары) арасындағы рухани-адамгершілік қатынастардың мазмұнын тани білу іскерліктері мен бағалауларын анықтау үшін керек.

Диагностика жүргізу тәртібі

Рухани-адамгершілік білім берудің (РАББ) нәтижелерінің диагностикасы оқушыларға оқу жылының аяғында жүргізіледі:

- оқу жылының аяғында (бастауыш сынып оқушыларына арналған сауалнама. 4 сынып ) .

Бақылау сыныптарын анықтау облыстық білім департаментімен жүзеге асырылады. Эксперименталды және бақылау сыныптар төмендегі параметрлер бойынша сипатталады: оқушылардың саны, оқытудың қай тілде жүргізілетіндігі, оқытылу жағдайлары.

Мониторингтің мақсаты: оқушының рухани-адамгершілік қалыптасуына «Өзін-өзі тану» пәнінің әсерінің деңгейлерін анықтау.

«Өзін-өзі тану» пәнінің оқу-әдістемелік қамтамасыз етілуі

Эксперименттік жұмысты жүргізу үшін төмендегідей материалдар болуы қажет:

- Байқау оқулығы. 4 сынып (2006ж. басылым) ;

- Мұғалімге арналған әдістемелік құрал. 4 сынып (2006ж. басылым) ;

- Оқушы дәптері. 4 сынып (2006ж. басылым) ;

- Дидактикалық және үлестірме материал (2006ж. басылым) ;

- Бастауыш сынып оқушыларына арналған қорытынды сауалнамалар

(4 сынып) ;

- Бастауыш сынып оқушыларына арналған қорытынды сауалнаманы өңдеу әдістемесі (4 сынып) ;

- Өзін-өзі тану пәнінің мониторингін жүргізудің әдістемелік нұсқаулары (2008 ж. )

Мониторингті жүргізу тәртібі

Өзін-өзі тану пәні мұғалімі:

- сауалнама жүргізудің ережелерімен мұқият танысуы;

- сауалнаманың құрылымын меңгеріп, алғашқы диагностикасын жүргізуі;

- алынған мәліметтерді өз біліктілік деңгейінде өңдеуі;

- мониторинг нәтижелерін мектеп директорының орынбасарына беруі керек.

Мектеп директорының орынбасары мектеп бойынша жалпы есеп беруді құрып, мониторинг нәтижелерімен директорды таныстыруы керек.

Директор мониторингтің жүргізілу барысын қадағалайды және алынған мәліметтерді білім беруді басқару департаментіне (ББД), Балалардың құқықтарын қорғау департаменті немесе облыстық білім жетілдіру институтына (ОБЖИ) ұсынады.

Облыстық БЖИ, облыстық БББД мамандары, Балалардың құқықтарын қорғау департаменті мониторинг нәтижелері бойынша талдау есебін құрастырып өзін-өзі тануды енгізуді ұйымдастыру мен бақылаудың облыстық кеңесіне тапсырады. Бір данасы «Бөбек» ҰҒПББСО-на өткізіледі.

Мониторингтің 4 сыныпқа арналған диагностикалық жиынтығы

Диагностикалық жиынтық:

- балалардың түсіну және ұғыну мөлшерлерін анықтауға;

- түсініктерді меңгеру деңгейлерін анықтауға;

- дайындықтың теориялық деңгейін анықтауға (айыра білу және өз пікірін айта білу) ;

- балалардың проблемалық жағдаятқа қатынасын бағалауға (талдау және интерпретация) мүмкіндік береді.

  1. «Жоғалған қолғап» әңгімесінің талдауы.

Әрекетті бағалау критериі

Мүмкін жауаптар:
Интерпретация:
Мүмкін жауаптар:: 1. «Маған балалардың ешқайсысы ұнаған жоқ»
Интерпретация:: - бұндай жауап оқушының іс-әрекеттің мәнділігін таппайтындығын көрсетеді. Ол әңгіменің мазмұнын түсінбеді.
Мүмкін жауаптар:: 2. «Маған . . . қылығы ұнады»
Интерпретация:: - оқушы неліктен? деген сұраққа жауап бере алмайды, яғни ол әңгіменің мазмұнын қиындықпен бағдарлайды.
Мүмкін жауаптар:: 3. . «Маған . . . қылығы ұнады өйткені, . . . »
Интерпретация:: - оқушы толық ашылған түсініктеме берсе, ол әңгіменің мазмұнын толық бағдарлай алды, мәнін ұқты.

Әңгіме үш параметр бойынша талданады:

  • жағдаятты бағдарлай алмайды
  • қиындықпен бағдарлайды
  • еркін бағдарлайды.

Талдаудың осындай жіктелуінде мәселені нақты анықтауға болады. Егер, 4-сыныптың барлық қатарларында талдаудың үш кезеңінде 75% төмен, жоғары емес көрсеткіштер алынса, онда ОӘК-нің кейбір қағидаларының жеткіліксіз болғандығынан болуы мүмкін.

Егерде жоғары емес көрсеткіштер тек бір қатарда ғана айқындалса, онда бұл мұғалімнің жұмысындағы кемшіліктен болуы мүмкін.

Егер оқушылар салыстыру арқылы құндылықтарды табу кезеңінде қиындықтарға тап болса, олар салыстырмалы талдауды да жасай алмайды.

Кесте № 1. 1

Жеке көрсеткіштер кестесін толтыру үлгісі

«Жоғалған қолғап» әңгімесінің талдауы

(мұғалім толтырады)

(мәтіннің мазмұны жайлы қарапайым түсінік)

II кезең

Салыстыру

(құндылықтарды субъектілердің іс-әрекеттерін салыстыру

арқылы табады

Сынып

Мұғалім

Барлық оқушылар

Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні
Бағдарлай алмайды

Қиындықпен

бағдарлайды

Еркін бағдарлайды
№: 1
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Асқаров Қайсар
Бағдарлай алмайды:
Қиындықпенбағдарлайды:
Еркін бағдарлайды:
№: 2
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Естаева Назгүл
Бағдарлай алмайды:
Қиындықпенбағдарлайды:
Еркін бағдарлайды:
№: 3
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Диярова Әсел
Бағдарлай алмайды:
Қиындықпенбағдарлайды:
Еркін бағдарлайды:
№: 4…
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Бекенов Дәулет
Бағдарлай алмайды:
Қиындықпенбағдарлайды:
Еркін бағдарлайды:
№: Сыныптың жалпы нәтижесі
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Бағдарлай алмайды
Бағдарлай алмайды:

Қиындықпен

бағдарлайды

Қиындықпенбағдарлайды: Еркін бағдарлайды
№: Барлығы
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Саны
Бағдарлай алмайды: %
Қиындықпенбағдарлайды: Саны
Еркін бағдарлайды: %
Саны
%
№:
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні:
Бағдарлай алмайды:
Қиындықпенбағдарлайды:
Еркін бағдарлайды:

III кезең

Пікір айту

(субъектілердің іс-әрекетін салыстыру негізінде талдайды)

Сынып

Мұғалім

Барлық оқушылар

Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні
Бағдарлай алмайды

Қиындықпен

бағдарлайды

Еркін бағдарлайды
№: 1
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Асқаров Қайсар
Бағдарлай алмайды:
Қиындықпенбағдарлайды:
Еркін бағдарлайды:
№: 2
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Естаева Назгүл
Бағдарлай алмайды:
Қиындықпенбағдарлайды:
Еркін бағдарлайды:
№: 3
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Диярова Әсел
Бағдарлай алмайды:
Қиындықпенбағдарлайды:
Еркін бағдарлайды:
№: 4…
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Бекенов Дәулет
Бағдарлай алмайды:
Қиындықпенбағдарлайды:
Еркін бағдарлайды:
№: Сыныптың жалпы нәтижесі
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Бағдарлай алмайды
Бағдарлай алмайды:

Қиындықпен

бағдарлайды

Қиындықпенбағдарлайды: Еркін бағдарлайды
№: Барлығы
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні: Саны
Бағдарлай алмайды: %
Қиындықпенбағдарлайды: Саны
Еркін бағдарлайды: %
Саны
%
№:
Оқушылардың фамилиясы, аты-жөні:
Бағдарлай алмайды:
Қиындықпенбағдарлайды:
Еркін бағдарлайды:

Кесте № 1. 2

Сыныптың жалпы кестесін толтыру үлгісі

«Жоғалған қолғап» әңгімесінің талдауы

(директордың орынбасарына беріледі)

Мұғалім

Барлық оқушылар

4 А сынып
4 А сынып:

II кезең

Салыстыру (құндылықтарды субъектінің іс-әрекеттерін салыстыру арқылы табады)

Бағдарлай алмайды

Қиындықпен

бағдарлайды

Еркін бағдарлайды
4 А сынып: Саны
%
Саны
%
Саны
%
4 А сынып:
4 А сынып:
4 А сынып:

III кезең

Өз пікірін айту (субъектілердің іс-әрекеттерін салыстыру негізінде талдайды)

Бағдарлай алмайды

Қиындықпен

бағдарлайды

Еркін бағдарлайды
4 А сынып: Саны
%
Саны
%
Саны
%
4 А сынып:

(кесте барлық 4 параллель сыныптарға толтырылады)

Кесте № 1. 3

Мектептің жалпы кестесін толтыру үлгісі

«Жоғалған қолғап» әңгімесінің талдауы

(мектеп директорына беріледі)

Мектеп (гимназия)

Мектеп директоры

4 сыныптардағы барлық оқушылар саны:

II кезең Салыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады)
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады):

Сыныптар,

оқушылар саны

Бағдарлай алмайды

Қиындықпен

бағдарлайды

Еркін бағдарлайды
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): Саны
%
Саны
%
Саны
%
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): 4 А -
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): 4 Б -
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): 4 В -
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): 4 Г -
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): Барлығы
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады):
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): III кезең Өз пікірін айту (субъектілердің іс-әрекеттерін салыстыру негізінде талдайды)
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады):

Сыныптар,

оқушылар саны

Бағдарлай алмайды

Қиындықпен

бағдарлайды

Еркін бағдарлайды
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): Саны
%
Саны
%
Саны
%
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): 4 А -
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): 4 Б -
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): 4 В -
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): 4 Г -
II кезеңСалыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады): Барлығы

(1. 3 кестесі Облыстық БЖИ-на, ББД-не,

Балалардың құқықтарын қорғау департаментіне беріледі)

Кесте № 1. 4

Облыстың жалпы кестесін толтыру үлгісі

«Жоғалған қолғап» әңгімесінің талдауы

(Облыстық БЖИ-ты, ББД-ті,

Балалардың құқықтарын қорғау департаменті толтырады)

II кезең

Салыстыру (құндылықтарды субъектілердің іс-әрекетін салыстыру арқылы табады)

Облыс

4 сыныптардағы барлық оқушылар саны:

Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…:

Сыныптар,

Оқушылар саны

Бағдарлай алмайды

Қиындықпен

бағдарлайды

Еркін бағдарлайды
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Саны
%
Саны
%
Саны
%
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 А -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 Б -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 В -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 Г -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Барлығы
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Облыс бойынша жалпы нәтиже
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…:

Сыныптар,

Оқушылар саны

Бағдарлай алмайды

Қиындықпен

бағдарлайды

Еркін бағдарлайды
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Саны
%
Саны
%
Саны
%
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 А -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 Б -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 В -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 Г -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Барлығы
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Облыс бойынша жалпы нәтиже

(№ 1. 4 кестесі Өзін-өзі тануды ендіруді бақылау және координациялау Кеңесіне және «Бөбек» ҰҒПББСО-на беріледі) .

2., 3. «Батыл әрі ержүрек адам», «ұят» сөздерінің түсініктерінің теориялық деңгейі

Оқушыларға берілген тапсырма олар осындай тапсырмалармен таныс болғандықтан көп қиындықтар тудырмау керек. Оқушылардың түсіну деңгейі 75% төмен болса онда құндылықтарды тани алмайды деуге болады. Осының әсерінен олар өз ойларын айтып жеткізе алмайды. Мұндай нәтиже ОӘК-інде берілген материалдарды жетілдіріп, өңдеуді қажет етеді. Егер төменгі деңгейді кейбір жеке сыныптар ғана көрсетсе, онда осы проблемаға мұғалімнің жеткіліксіз көңіл бөлгендігінен болуы мүмкін.

Кесте № 2. 1

Жеке көрсеткіштер кестесін толтыру үлгісі

Оқушылардың «ұят» сөзінің түсінігінің теориялық деңгейі.

(мұғалім толтырады)

Сынып

Мұғалім

Барлық оқушылар

Оқушылардың фамилиясы,

аты-жөні

түсіну
түсінбеу
№: 1
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Асқаров Қайсар
түсіну:
түсінбеу:
№: 2
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Естаева Назгүл
түсіну:
түсінбеу:
№: 3
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Диярова Әсел
түсіну:
түсінбеу:
№: 4…
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Бекенов Дәулет
түсіну:
түсінбеу:
№: Сыныптың жалпы нәтижесі
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: түсіну
түсіну: түсінбеу
№: Барлығы
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Саны
түсіну: %
түсінбеу: Саны
%
№:
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні:
түсіну:
түсінбеу:

Кесте № 3. 1

Жеке көрсеткіштер кестесін толтыру үлгісі

Оқушылардың «Батыл әрі ержүрек адам» сөзінің түсінігінің

теориялық деңгейі

(мұғалім толтырады)

Сынып

Мұғалім

Барлық оқушылар

Оқушылардың фамилиясы,

аты-жөні

түсіну
түсінбеу
№: 1
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Асқаров Қайсар
түсіну:
түсінбеу:
№: 2
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Естаева Назгүл
түсіну:
түсінбеу:
№: 3
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Диярова Әсел
түсіну:
түсінбеу:
№: 4…
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Бекенов Дәулет
түсіну:
түсінбеу:
№: Сыныптың жалпы нәтижесі
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: түсіну
түсіну: түсінбеу
№: Барлығы
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Саны
түсіну: %
түсінбеу: Саны
%
№:
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні:
түсіну:
түсінбеу:

Кесте № 2. 2, 3. 2

Сыныптың жалпы кестесін толтыру үлгісі

Оқушылардың «Батыл әрі ержүрек адам», «ұят» сөздерінің түсініктерінің теориялық деңгейі

(директордың орынбасарына беріледі)

Мұғалім

Барлық оқушылар

Ұят
Ұят: 4 А сынып
Түсіну
Түсінбеу
Ұят: Саны
%
Саны
%
Ұят:
Ұят: Батыл әрі ержүрек адам
Ұят: 4 А сынып
Түсіну
Түсінбеу
Ұят: Саны
%
Саны
%
Ұят:

(кесте барлық 4 параллель сыныптарға толтырылады)

Кесте № 2. 3, 3. 3

Мектептің жалпы кестесін толтыру үлгісі

Оқушылардың «Батыл әрі ержүрек адам», «ұят» сөздерінің түсініктерінің теориялық деңгейі

(мектеп директорына беріледі)

Мектеп (гимназия)

Мектеп директоры

4 сыныптардағы барлық оқушылар саны:

Ұят
Ұят:

Сыныптар,

оқушылар саны

Түсіну
Түсінбеу
Ұят: Саны
%
Саны
%
Ұят: 4 А -
Ұят: 4 Б -
Ұят: 4 В -
Ұят: 4 Г -
Ұят: Барлығы
Ұят: Батыл әрі ержүрек адам
Ұят: Сыныптар
Түсіну
Түсінбеу
Ұят: Саны
%
Саны
%
Ұят: 4 А -
Ұят: 4 Б -
Ұят: 4 В -
Ұят: 4 Г -
Ұят: Барлығы

(№ 3. 3 кестесі Облыстық БЖИ-на, ББД-не,

Балалардың құқықтарын қорғау департаментіне беріледі)

Кесте № 2. 4, 3. 4

Облыстың жалпы кестесін толтыру үлгісі

Оқушылардың «Батыл әрі ержүрек адам», «ұят» сөздерінің түсініктерінің теориялық деңгейі

(Облыстық БЖИ-ты, ББД-ті,

Балалардың құқықтарын қорғау департаменті толтырады)

Облыс

4 сыныптардағы барлық оқушылар саны:

Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…:

Сыныптар,

оқушылар саны

Түсіну
Түсінбеу
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Ұят
Батыл әрі ержүрек адам
Ұят
Батыл әрі ержүрек адам
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Саны
%
Саны
%
Саны
%
Саны
%
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 А -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 Б -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 В -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 Г -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Барлығы

(№2. 4, 3. 4 кестесі Өзін-өзі тануды ендіруді бақылау және координациялау Кеңесіне және «Бөбек» ҰҒПББСО-на беріледі) .

4. Проблемалық жағдаятты түсіну және оқушының жеке тәжірибесі

Түсінуден біз айырып тану, өз пікірін айту сияқты ойларды тұспалдаймыз. «Ұят» немесе «ұялу» сөздерін толықтырып жазу арқылы оқушылар өздерінің жағдаятты түсінгендігін көрсетеді.

Егер оқушы өзінің жеке тәжірибесімен бөліспесе, бұл оның өз ойын айтқысы келмегендігінен емес, бұл психологиялық қысымды көрсетеді. Бұндай жағдайда оқушыларды қарым-қатынас жасай білуге, тез тіл табыса білуге үйрету керек.

Өзінің жеке жағдаятын айту, яғни өзінің ісін ашық жариялай алуы оқушының батылдығын көрсетеді.

Жазылған жағдаят көпшілігіне таныс болғандықтан тапсырманың бірінші жартысын 90%-ы орындай алуы керек.

Тапсырманың екінші жартысын орындау қиынырақ болады, себебі бұнда адамгершілік өсу деңгейі қажет. Оқушылардың 75%-і өзінің тәжірибесімен бөліссе онда тапсырманы орындалды деп айтуға болады. Бұл сыныптағы психологиялық теңдікті, оқушылардың жақсы тіл табыса алатындығын көрсетеді.

Кесте № 4. 1

Жеке көрсеткіштер кестесін толтыру үлгісі

I Критерий

Проблемалық жағдаятты түсіну

(мұғалім толтырады)

Сынып

Мұғалім

Барлық оқушылар

Оқушылардың фамилиясы,

аты-жөні

Түсіну
Түсінбеу
№: 1
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Асқаров Қайсар
Түсіну:
Түсінбеу:
№: 2
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Естаева Назгүл
Түсіну:
Түсінбеу:
№: 3
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Диярова Әсел
Түсіну:
Түсінбеу:
№: 4…
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Бекенов Дәулет
Түсіну:
Түсінбеу:
№: Сыныптың жалпы нәтижесі
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: түсіну
Түсіну: түсінбеу
№: Барлығы
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Саны
Түсіну: %
Түсінбеу: Саны
%
№:
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні:
Түсіну:
Түсінбеу:

Кесте № 4. 1

Жеке көрсеткіштер кестесін толтыру үлгісі

II Критерий

Оқушының жеке тәжірибесі

(мұғалім толтырады)

Сынып

Мұғалім

Барлық оқушылар

Оқушылардың фамилиясы,

аты-жөні

Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу
№: 1
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Асқаров Қайсар
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:
№: 2
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Естаева Назгүл
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:
№: 3
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Диярова Әсел
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:
№: 4…
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Бекенов Дәулет
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:
№: Сыныптың жалпы нәтижесі
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу: Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу
№: Барлығы
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні: Саны
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу: %
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу: Саны
%
№:
Оқушылардың фамилиясы,аты-жөні:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:

Кесте № 4. 2

Сыныптың жалпы кестесін толтыру үлгісі

I Критерий

Проблемалық жағдаятты түсіну

(директордың орынбасарына беріледі)

Мұғалім

Барлық оқушылар

Сынып
Түсіну
Түсінбеу
Саны
%
Саны
%
Сынып: 4 А сынып
Түсіну:
Түсінбеу:

(кесте барлық 4 параллель сыныптарға толтырылады)

Кесте № 4. 2

Сыныптың жалпы кестесін толтыру үлгісі

II Критерий

Оқушының жеке тәжірибесі

(директордың орынбасарына беріледі)

Мұғалім

Барлық оқушылар

Сынып
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу
Саны
%
Саны
%
Сынып: 4 А сынып
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:

(кесте барлық 4 параллель сыныптарға толтырылады)

Кесте № 4. 3

Мектептің жалпы кестесін толтыру үлгісі

I Критерий

Проблемалық жағдаятты түсіну

(мектеп директорына беріледі)

Мектеп (гимназия) Мектеп директоры

4 сыныптардағы барлық оқушылар саны:

Сыныптар,

оқушылар саны

Түсіну
Түсінбеу
Саны
%
Саны
%
Сыныптар,оқушылар саны: 4 А -
Түсіну:
Түсінбеу:
Сыныптар,оқушылар саны: 4 Б -
Түсіну:
Түсінбеу:
Сыныптар,оқушылар саны: 4 В -
Түсіну:
Түсінбеу:
Сыныптар,оқушылар саны: 4 Г -
Түсіну:
Түсінбеу:
Сыныптар,оқушылар саны: Барлығы
Түсіну:
Түсінбеу:

( №4. 3 кестесі Облыстық БЖИ-на, ББД-не,

Балалардың құқықтарын қорғау департаментіне беріледі)

Кесте № 4. 3

Мектептің жалпы кестесін толтыру үлгісі

II Критерий

Оқушының жеке тәжірибесі

(мектеп директорына беріледі)

Мектеп (гимназия) Мектеп директоры

4 сыныптардағы барлық оқушылар саны:

Сыныптар,

оқушылар саны

Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу
Саны
%
Саны
%
Сыныптар,оқушылар саны: 4 А -
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:
Сыныптар,оқушылар саны: 4 Б -
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:
Сыныптар,оқушылар саны: 4 В -
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:
Сыныптар,оқушылар саны: 4 Г -
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:
Сыныптар,оқушылар саны: Барлығы
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білу:
Өмірлік тәжірибемен ұштастыра білмеу:

(№ 4. 3 кестесі Облыстық БЖИ-на, ББД-не,

Балалардың құқықтарын қорғау департаментіне беріледі)

Кесте № 4. 4

Облыстың жалпы кестесін толтыру үлгісі

I Критерий

Проблемалық жағдаятты түсіну

(Облыстық БЖИ-ты, ББД-ті,

Балалардың құқықтарын қорғау департаменті толтырады)

Облыс

4 сыныптардағы барлық оқушылар саны:

Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…:

Сыныптар,

оқушылар саны

Түсіну
Түсінбеу
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Саны
%
Саны
%
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 А -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 Б -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 В -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: 4 Г -
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Барлығы
Аудан (қала) Орта мектеп (гимназия) №…: Облыс бойынша жалпы нәтиже

(№ 4. 4 кестесі Өзін-өзі тануды ендіруді бақылау және координациялау Кеңесіне және «Бөбек» ҰҒПББСО-на беріледі) .

Кесте № 4. 4

Облыстың жалпы кестесін толтыру үлгісі

II Критерий

Оқушының жеке тәжірибесі

(Облыстық БЖИ-ты, ББД-ті,

Балалардың құқықтарын қорғау департаменті толтырады)

Облыс

4 сыныптардағы барлық оқушылар саны:


Ұқсас жұмыстар
Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану
Өзін-өзі тану - жаңа заман педагогикасы
ТҰЛҒАНЫҢ ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУЫ ЖӘНЕ ДАМУЫ
Экологиялық факторлар
ПӘНАРАЛЫҚ ЕСЕПТЕР ЖӘНЕ ОЛАРҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырудағы өзін-өзі тану пәнінің ролі
Саусақтардың ұсақ моторикасының үлкен мүмкіндіктері
Функционалдық сауаттылық - білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары
ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Адамның ақыл парасаты мінез-құлқынан басталады
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz