Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жай бөлшектерді көбейту, бөлу тақырыптарын қайталау
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы
Бершүгір орта мектебі
Тулесинова Райхан Жубанышовна
Математика пәні мұғалімі
Сабақ тақырыбы: «Жай бөлшектерді көбейту, бөлу» тақырыптарын қайталау.
Сабақ мақсаты: а) «Оқушыларға жай бөлшектердікөбейту, бөлу» тақырыптары
бойынша алған білімдерін
ә) есептер шығаруда алған білімдерін дұрыс
қолдана білу іскерліктері мен
дағдыларын қалытастыру, білімдерін
толықтыру, танымдық белсенділіктерін
дамыту.
в)Алған біліміне жауапкершілікпен қарауға, өз жауаптарын
бағалай білуге
үйрету, ойларын еркін жеткізе білуге баулу.
Сабақ типі:Қайталау сабағы.
Сабақ әдісі: Сұрақ – жауап,
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, спорт түрлері бейнеленген
суреттер, карта,
Сабақ барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеріп, сабаққа әзірлеу.
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру.
ІІІ. Өткен материалдарды еске
түсіру.
2011 жылы 30 қаңтарда Астана – Алматы қалаларында УІІ қысқы олимпиада
өтеді. Спортшылар
сайыстың түрінен сынға түседі.
І бөлім. «Қайталау – оқу анасы»
1. Жай бөлшектерді қалай көбейтеді?
2. Жай бөлшектерді бөлу ережесі қалай тұжырымдалады?
3. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады?
4. Натурал санды бөлшекке қалай бөледі?
5. Жай бөлшекті натурал санға қалай бөледі?
ІІ бөлім. «Алау жағу».
Тест жұмысы беріледі, кім тез, әрі дұрыс орындаса, сол оқушы алау жағу
құрметіне ие болады.
Тест жауаптары көрсетіледі. Әрбір жұп бірін – бірі тексеріп, жауабын
береді.
№1. 23 * ; а) ә) ; б) 2.
№2. а) ә) ; б)
№3. а) ә) 10; б)
№4. а) ә) ; б)
№5. а) ә) б)
№6. а) ә) ; б)
№7. а) ә) б)
Жауаптары: №1. А; №2. Ә; №3. Ә; №4. А; №5. Б; №6.
Б; №7. Б.
ІІІ бөлім. «Бой сергіту».
Оқулық бойынша: №
ІУ бөлім.Классикалық стильде сырғанау.
Жұмбақ. Қос сүрлеу бар жолымда,
Екі қамшы қолымда
Міндім де екі арғымақ
Таудан түстім қарғып – ақ. (Шаңғы)
Ендеше шаңғы спортына сайысқа түсеміз. Қай елдің шаңғышылары болуды
оқушылар өздері таңдайды.
1 –Қазақстан. 2 – Қытай 3 –Жапония
Оқулық бойынша: № есеп. Қай қатар бірінші шығарса сол елдің
шаңғышылары жеңіске жеткен болып есептеледі.
У. бөлім. Бой сергіту жаттығуы. «Спортқа тағзым»
Спортқа байланысты сөз болса бастарын иеді, математикаға қатысты
болсаотырады.
–– Шайба – хоккей,
–– - дұрыс бөлшек,
–– - бұрыс бөлшек
–– Арман гол соқты
–– қысқы Азия ойындары барша қазақстандықтарға спорттық серпіліс берді.
У бөлім. Трамплиннен секіру. «Сәйкесін тап».
| | |
| |8 |
| | |
| |4 |
| | |
| | |
| | |
| |Бұрыс бөлшек |
УІ бөлім. Биатлон. Оқулық бойынша №
IV. Қорытындылау.
1. Тапсырмаларды орындау санына байланысты жеке оқушылар алтын, күміс, қола
медальдармен марапатталады.
2. Интерактивті тақта арқылы қысқы Азия ойындарынан суреттер көрсету.
V. Бағалау.
Алған медальдарына байланысты бағаланады. Алтын медаль – «5», күміс медаль
– «4»,
қола медаль – «3».
VI. Үйге тапсырма беру.
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Бершүгір орта мектебі
Тулесинова Райхан Жубанышовна
Математика пәні мұғалімі
Сабақ тақырыбы: «Жай бөлшектерді көбейту, бөлу» тақырыптарын қайталау.
Сабақ мақсаты: а) «Оқушыларға жай бөлшектердікөбейту, бөлу» тақырыптары
бойынша алған білімдерін
ә) есептер шығаруда алған білімдерін дұрыс
қолдана білу іскерліктері мен
дағдыларын қалытастыру, білімдерін
толықтыру, танымдық белсенділіктерін
дамыту.
в)Алған біліміне жауапкершілікпен қарауға, өз жауаптарын
бағалай білуге
үйрету, ойларын еркін жеткізе білуге баулу.
Сабақ типі:Қайталау сабағы.
Сабақ әдісі: Сұрақ – жауап,
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, спорт түрлері бейнеленген
суреттер, карта,
Сабақ барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеріп, сабаққа әзірлеу.
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру.
ІІІ. Өткен материалдарды еске
түсіру.
2011 жылы 30 қаңтарда Астана – Алматы қалаларында УІІ қысқы олимпиада
өтеді. Спортшылар
сайыстың түрінен сынға түседі.
І бөлім. «Қайталау – оқу анасы»
1. Жай бөлшектерді қалай көбейтеді?
2. Жай бөлшектерді бөлу ережесі қалай тұжырымдалады?
3. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады?
4. Натурал санды бөлшекке қалай бөледі?
5. Жай бөлшекті натурал санға қалай бөледі?
ІІ бөлім. «Алау жағу».
Тест жұмысы беріледі, кім тез, әрі дұрыс орындаса, сол оқушы алау жағу
құрметіне ие болады.
Тест жауаптары көрсетіледі. Әрбір жұп бірін – бірі тексеріп, жауабын
береді.
№1. 23 * ; а) ә) ; б) 2.
№2. а) ә) ; б)
№3. а) ә) 10; б)
№4. а) ә) ; б)
№5. а) ә) б)
№6. а) ә) ; б)
№7. а) ә) б)
Жауаптары: №1. А; №2. Ә; №3. Ә; №4. А; №5. Б; №6.
Б; №7. Б.
ІІІ бөлім. «Бой сергіту».
Оқулық бойынша: №
ІУ бөлім.Классикалық стильде сырғанау.
Жұмбақ. Қос сүрлеу бар жолымда,
Екі қамшы қолымда
Міндім де екі арғымақ
Таудан түстім қарғып – ақ. (Шаңғы)
Ендеше шаңғы спортына сайысқа түсеміз. Қай елдің шаңғышылары болуды
оқушылар өздері таңдайды.
1 –Қазақстан. 2 – Қытай 3 –Жапония
Оқулық бойынша: № есеп. Қай қатар бірінші шығарса сол елдің
шаңғышылары жеңіске жеткен болып есептеледі.
У. бөлім. Бой сергіту жаттығуы. «Спортқа тағзым»
Спортқа байланысты сөз болса бастарын иеді, математикаға қатысты
болсаотырады.
–– Шайба – хоккей,
–– - дұрыс бөлшек,
–– - бұрыс бөлшек
–– Арман гол соқты
–– қысқы Азия ойындары барша қазақстандықтарға спорттық серпіліс берді.
У бөлім. Трамплиннен секіру. «Сәйкесін тап».
| | |
| |8 |
| | |
| |4 |
| | |
| | |
| | |
| |Бұрыс бөлшек |
УІ бөлім. Биатлон. Оқулық бойынша №
IV. Қорытындылау.
1. Тапсырмаларды орындау санына байланысты жеке оқушылар алтын, күміс, қола
медальдармен марапатталады.
2. Интерактивті тақта арқылы қысқы Азия ойындарынан суреттер көрсету.
V. Бағалау.
Алған медальдарына байланысты бағаланады. Алтын медаль – «5», күміс медаль
– «4»,
қола медаль – «3».
VI. Үйге тапсырма беру.
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz