4-ті қосу кестесі

Момбекова Римма Жандарбекқызы
Шымкент қаласы №77 А. Асқаров
атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: 4-ті қосу кестесі.
Сабақтың мақсаты: 1) 4-ті қосу кестесімен топтастыру. Есептер жайлы білімдерін кеңейте түсу.
2) Ауызша есептеу арқылы ойлау қабілеттерін белсенділігін арттыру.
3) Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге баулу. Еңбексүйгіштікке, табиғатты қорғауға баулу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, салыстыру, сұрақ-жауап, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: Сөзжұмбақ, алма гүлдің суреті, кесте, карточка, тест сұрақтары.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Қызығушылықты ояту.
а) Психологиялық дайындық жасау. .
Есептеуге жуйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсен басынан.
Барлық ғылым саған үйір болады,
Досың солар табылатын қасыңнан.
Дегендей қадір бізде қай
сабақ болды?
- Математика сабағы
- Математика сабағына дайын болу үшін біз не айтушы едік?
- Есептеуді білмейтін адам,
Түк білмейтін адам, деп айтамыз. Яғни сабаққа бар зейінімізді сабаққа аударамыз. Сонымен қатар бүгінгі сабақтың ашық сабақ екендігін, бізге қонақтар келіп отырғанын ескертемін.
«Келгенше қонақ ұялады», - демекші біз ұятқа қалмауға тырысамыз.
Бүгінгі сабағымыз жарыс сабағы болады. Сондықтан 3 топ болып бөлініп, жарысамыз.
1- топ Алғырлар тобы.
Білімдіге дүние жарық,
Білімсіздің күні кәріп.
2-топ Тапқырлар.
Ақыл арбайды,
Білім тозбайды.
3-топ Білгілер.
Оқу білім бұлағы,
Білім өмір шырағы.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
№1. Шығармашылық жұмыс. Тақтамен жұмыс.
Әйнекшеге >, <, = таңтаңбалар жаз.
6-4 4+2 9-2 4+3 3+5 4+2
5+3 4 -3 8-3 9-6 9 - 6 9 - 4
Партадағы оқушылармен «көршісін ата» ойынын ойнаймыз.
№2 тапсырма «Кім көп біледі». Алдымда гүлдің жапырақтары бар, соның артындағы сұраққа дұрыс жауап берсек әдемі гүл жасаймыз.
- Санды немен белгілейміз?
- Қосудың компаненттерін ата.
- Азайтудың компаненттерін ата.
- Заттарды біріктіргенде, қандай амал қолданамыз?
- Заттарды бөліп алғанда қандай амал қолданамыз?
- Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер?
- Гауһарда 6 сәбіз.
Домада 3 сәбіз.
Барлығын қосқанда
Сәбіз болады неше? ( 9 сәбіз )
- 9 сәбіздің екеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолында қалады? ( 7 сәбіз )
ІІІ. Жаңа сабақ.
а) Ой қозғау « Сөзжұмбақ шешу » Сөзжұмбақты дұрыс шешкенде, ерекше торкөзден бүгінгі сабағымыздың тақырыбын оқып аламыз.
1. 2 мен 2- нің қосындысы неге тең?
2. Сандарды және амал таңбаларын пайдаланып орнындағы жазу қалай аталады? Өрнек
3. Аптаның 3- ші күні қалай аталады?
4. 6 мен 2- нің айырмасы неге тең?
- Ерекше торкөзден қандай сөз келді?
- Төрт. Яғни, бүгін 4- ті қосу кестесімен таныс боламыз.
ә) Мағынаны ашу.
№ 1 Кітаппен жұмыс. Тақтамен жұмыс.
Оқулықты оқып беру.
0+4=4 2+4=6 4+4=6
1+4=5 3+4=7 5+4=6
№ 2. Тақтамен жұмыс. Қосу кестесін құр.
№ 3. Дәптермен жұмыс.
Азайтушы 4 болатын айырмаларды жазу.
№ 4. « Кім зерек » ойынын ойнау.
Әр топтан бір бала келіп, геометриялық фигураның ішінен 2 фигураны табу.
№ 5. Сергіту сәті.
№ 6. « Кім тапқыр » ойынын ойнау.
Өрнектің мәнін табамыз.
№ 7. Шығармашылық жұмыс.
1 топ 2 топ 3 топ
5 теңсіз 5 теңдік 5 теңсіздік
3 < 4 5 = 5 7 < 6
5 < 4 7 = 7 9 < 10
№ 8 « Ойлан, тап » ойынын ойнау. Өрнектің мәніне . . . себеттерге
саңырауқұлақтарыды салу.
№ 9 Тест тапсырмаларын орындау. Әйнекше өрнектерің мәнін жазу.
9 + 0= 9 - 3= 7 - 3=
4 + 4= 6 - = 10 - =
8 - = 10 - 1= 9 + 1=
Қорыту: - Балалар сабақ ұнады ма? Ендеше сабаққа қатысқан топтардың барлығы үшін
« сөзді тап » ойынын ойнаймыз. Дұрыс орындасаңдар,
Үйге тапсырма: 3, 5 мысал.
Бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz