Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ашықхат жазамын. Модуль бойынша өткенді қайталау
күні: 30.10.17 ж.
пәні: қазақ тілі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ашықхат жазамын. Модуль бойынша өткенді қайталау.
Сабақтың мақсаты: Әр түрлі тілдік тапсырмалар арқылы модуль бойынша алған білімдерін бекіту; тілдік коммуникация барысында сөйлеу және жазу мәдениетін қалыптастыру.
Сабақтың нәтижесі: қарапайым сөйлемдер арқылы ашықхаттар жазып, бір-бірімен тілдесе алады; ауыспалы мағынада тұрған сөздерді ажырата алады, сәйкестендіру тестін орындай алады.
Сабақтың түйінді идеялары: Сауаттылық, ойын жүйелеу, жағымды қарым-қатынас нығайту.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: <<Психологиялық дайындық>>, <<Білгенге маржан>>, <<Топтастыру>>, топпен жұмыс, жеке жұмыс, <<Сәйкестендіру тесті>>, <<Рефлексия>>.
Сабақтың кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының
іс - әрекеті
І. Кіріспе
Психологиялық дайындық
Топқа бөлу
<<Білгенге маржан>>
2 мин
2 мин
10 мин
Армысың, көк аспан!
Армысың, алтын күн!
Армысың, жер-ана!
Армысың, жан досым!
Міне, менің қолым бос,
Жүрегіңе жылу қос. -- дей отырып, бүгінгі қазақ тілі сабағымызды бастайық.
Сурет қиындылары арқылы үш топқа бөлінеді.
Тапсырма: Критерийді ескерту
1. Барлық топ мүшелерінің қатысуы
2. Уақытында аяқтау
3. Сурет пен әңгіме мазмұнының сәйкестігі
4. Топ ережесінің сақталуы.
Суретке қарап шағын әңгіме құрастыру.
Оқушылар бір-біріне ұарап хормен қайталайды. Араларында жақсы көңіл-күй қалыптасады.
3 топқа бөлінеді. Көшбасшыларды анықтайды. Бағалау парақтарымен жұмыс жасайды.Топ ережесін бекіту.
Критерийді ескере отырып, тапсырманы орындайды. Көшбасшы топ мүшелерін бағалайды.
II.Таныстырылым
<<Топтастыру>>
3 мин
Ашық хат
Ашық хат
тілек
лебіз
Сезім
көңіл
ықылас
III.Негізгі бөлім
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс
Сергіту сәті
Жеке жұмыс
Сәйкестендіру тесті
3 мин
10 мин
3 мин
5 мин
5 мин
-- Жақсы, балалар, енді жаңа сабағымызды бастайық. Дәптерді ашып, бүгінгі күнді және жаңа сабағымыздың тақырыбын жазып қойыңыздар. Ашықхат дегенді қалай түсінесіңдер? Ол не? Адамдар оны қалай жасайды? Ашықхаттар не үшін қолданылады?
Критерийлерді ескерту.
Ашықхаттар дайындап, тілектер жазу. Ашықхат <<Қымбатты>> деген сөзден басталып, <<Тілек білдіруші>> деген сөзбен аяқталуы керек.
1- топ - Аналар күні
2- топ - Наурыз мейрамы
3- топ - Жаңа жыл мерекесі
Топтар кезектесе отырып, <<Айдаһар, батыр, ханшайым>> ойынын ойнайды.
Жақшадағы ауыспалы мағынада тұрған сөзді жаз.
Дәптердің (парағы, беті).
Таудың (басы, шыңы)
Күн (сәулесі, көзі)
(Қымбат, жақсы) дос
Жүйрік (тіл, ат)
Сөздер мен сөз тіркестерін сәйкестендір.
1- топ.
Тілек
күні
Ұстаздар
білдіруші
Сізге
денсаулық
Еңбегіңіз
мейірімдісіз
Сіз
тілейміз
2-топ.
Ақыл-кеңес
тырысамыз
Сеніміңізді
ақтауға
Сізді
орындалсын
Арманыңыз
ұстаздар күнімен
Келе жатқан
мақтан етеміз
3- топ.
Қымбатты
балаңыз
Тілек
білдірушіі
Өзі
тырысамын
Атап
ұйымдастырады
Ренжітпеуге
өтеді
Күнді, тақырыпты жазады.
Топпен орындалады. Көшбасшылар бағалау парағына белгілеп отырады.
Ойын ойнап, миларын аздап танықтырады.
Топ мүшелерінен 3 оқушы ауызша жауап береді. Көшбасшылар бағалау парағына белгілеп отырады.
Тапсырманы орындайыды.Үш топ бірін-бірі тексереді. Көшбасшылар бағалау парағына жинаған ұпайларын жазып отырады.
IV.Қорытынды
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Бағалау
4 мин
Топтық жұмыста
Әрқашан
Кей кезде
Мүлде
Жаңа ой-пікірлер ұсындым
Басқа топ мүшелерінің көмегін пайдаландым
Берілген уақытты ұтымды пайдаландым
Талдау жасап қорытындылауға қатыстым
Қателерін тауып, түзетулер енгіздім
Топ мүшелеріне көмектестім
<< Отбасы>> тақырыбында диалог құрастыру.
Жиынтық баллдарын есепке алу.
Күнделіктеріне тапсырманы жазып алады.
Формативті және жиынтық алған бағаларымен танысып шығады.
ДОІЖО: К.Жұмашева
пәні: қазақ тілі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ашықхат жазамын. Модуль бойынша өткенді қайталау.
Сабақтың мақсаты: Әр түрлі тілдік тапсырмалар арқылы модуль бойынша алған білімдерін бекіту; тілдік коммуникация барысында сөйлеу және жазу мәдениетін қалыптастыру.
Сабақтың нәтижесі: қарапайым сөйлемдер арқылы ашықхаттар жазып, бір-бірімен тілдесе алады; ауыспалы мағынада тұрған сөздерді ажырата алады, сәйкестендіру тестін орындай алады.
Сабақтың түйінді идеялары: Сауаттылық, ойын жүйелеу, жағымды қарым-қатынас нығайту.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: <<Психологиялық дайындық>>, <<Білгенге маржан>>, <<Топтастыру>>, топпен жұмыс, жеке жұмыс, <<Сәйкестендіру тесті>>, <<Рефлексия>>.
Сабақтың кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының
іс - әрекеті
І. Кіріспе
Психологиялық дайындық
Топқа бөлу
<<Білгенге маржан>>
2 мин
2 мин
10 мин
Армысың, көк аспан!
Армысың, алтын күн!
Армысың, жер-ана!
Армысың, жан досым!
Міне, менің қолым бос,
Жүрегіңе жылу қос. -- дей отырып, бүгінгі қазақ тілі сабағымызды бастайық.
Сурет қиындылары арқылы үш топқа бөлінеді.
Тапсырма: Критерийді ескерту
1. Барлық топ мүшелерінің қатысуы
2. Уақытында аяқтау
3. Сурет пен әңгіме мазмұнының сәйкестігі
4. Топ ережесінің сақталуы.
Суретке қарап шағын әңгіме құрастыру.
Оқушылар бір-біріне ұарап хормен қайталайды. Араларында жақсы көңіл-күй қалыптасады.
3 топқа бөлінеді. Көшбасшыларды анықтайды. Бағалау парақтарымен жұмыс жасайды.Топ ережесін бекіту.
Критерийді ескере отырып, тапсырманы орындайды. Көшбасшы топ мүшелерін бағалайды.
II.Таныстырылым
<<Топтастыру>>
3 мин
Ашық хат
Ашық хат
тілек
лебіз
Сезім
көңіл
ықылас
III.Негізгі бөлім
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс
Сергіту сәті
Жеке жұмыс
Сәйкестендіру тесті
3 мин
10 мин
3 мин
5 мин
5 мин
-- Жақсы, балалар, енді жаңа сабағымызды бастайық. Дәптерді ашып, бүгінгі күнді және жаңа сабағымыздың тақырыбын жазып қойыңыздар. Ашықхат дегенді қалай түсінесіңдер? Ол не? Адамдар оны қалай жасайды? Ашықхаттар не үшін қолданылады?
Критерийлерді ескерту.
Ашықхаттар дайындап, тілектер жазу. Ашықхат <<Қымбатты>> деген сөзден басталып, <<Тілек білдіруші>> деген сөзбен аяқталуы керек.
1- топ - Аналар күні
2- топ - Наурыз мейрамы
3- топ - Жаңа жыл мерекесі
Топтар кезектесе отырып, <<Айдаһар, батыр, ханшайым>> ойынын ойнайды.
Жақшадағы ауыспалы мағынада тұрған сөзді жаз.
Дәптердің (парағы, беті).
Таудың (басы, шыңы)
Күн (сәулесі, көзі)
(Қымбат, жақсы) дос
Жүйрік (тіл, ат)
Сөздер мен сөз тіркестерін сәйкестендір.
1- топ.
Тілек
күні
Ұстаздар
білдіруші
Сізге
денсаулық
Еңбегіңіз
мейірімдісіз
Сіз
тілейміз
2-топ.
Ақыл-кеңес
тырысамыз
Сеніміңізді
ақтауға
Сізді
орындалсын
Арманыңыз
ұстаздар күнімен
Келе жатқан
мақтан етеміз
3- топ.
Қымбатты
балаңыз
Тілек
білдірушіі
Өзі
тырысамын
Атап
ұйымдастырады
Ренжітпеуге
өтеді
Күнді, тақырыпты жазады.
Топпен орындалады. Көшбасшылар бағалау парағына белгілеп отырады.
Ойын ойнап, миларын аздап танықтырады.
Топ мүшелерінен 3 оқушы ауызша жауап береді. Көшбасшылар бағалау парағына белгілеп отырады.
Тапсырманы орындайыды.Үш топ бірін-бірі тексереді. Көшбасшылар бағалау парағына жинаған ұпайларын жазып отырады.
IV.Қорытынды
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Бағалау
4 мин
Топтық жұмыста
Әрқашан
Кей кезде
Мүлде
Жаңа ой-пікірлер ұсындым
Басқа топ мүшелерінің көмегін пайдаландым
Берілген уақытты ұтымды пайдаландым
Талдау жасап қорытындылауға қатыстым
Қателерін тауып, түзетулер енгіздім
Топ мүшелеріне көмектестім
<< Отбасы>> тақырыбында диалог құрастыру.
Жиынтық баллдарын есепке алу.
Күнделіктеріне тапсырманы жазып алады.
Формативті және жиынтық алған бағаларымен танысып шығады.
ДОІЖО: К.Жұмашева
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz