Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ж. Жұмаханов Ер еңбекте сыналады
Бекітемін : А. Ашимов
Пәні:Әдебиеттік оқу Күні: 16.02.2018 жыл.
Сабақ тақырыбы:
Ж. Жұмаханов Ер еңбекте сыналады.
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары
Мәтінді түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқу, ой ізденіс арқылы негізгі ойды анықтау
,
Сабақ мақсаттары :
Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқиды,ой ізденіс арқылы негізгі ойды анықтайды.
Оқушылардың басым бөлігі:Мәтінді іштей түсініп оқи алады, ой ізденіс арқылы негізгі идеясын аша отырып, талдайды, қажетті ақпаратты тауып оқи алады.
Кейбір оқушылар:
Негізгі ойды мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелдей алады. Кран мен жүк машинасының оқиғасын талдау арқылы,адамдық қасиеттің, достықтың ұстанымдарын өмірде пайдалана алады.
Құндылықтарды дамыту
Достыққа ,сабырлылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Пән аралық байланыстар
Еңбек,музыка
АКТ қолдану дағдылары
Алдыңғы оқу
Бірнеше сөйлеммен оқушылардың такырып жайында білетіндерін жинақтау
ЖОСПАР
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Басталуы
7 мин
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық
5 болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз.
Өнер- білім көп оқып,
Өсе берсін санамыз.
<<Ой қозғау>> Жұмбақ шешу
Қуат алар барша жан.
Дүниеде тең келмес ештеңе оған.
Өмір бойы тер төгіп шыңдалады,
Тынымсыз істерімен барлық адам. (Еңбек)
1.Еңбек деген, ер деген ұғымды қалай түсінесіңдер?
1.Еңбек адамның жасайтын жұмысы, дене қозғалысы.
2.Еңбектену арқылы жетістікке жетесің, қуанышқа бөленесің.
3.Ер батыл,батыр еңбектің, істің көзін тапқан кісі
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
-Қандай жетістікке қол жеткіземіз?
Мақсаты: 1.Мәтінді түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқу, ой ізденіс арқылы негізгі ойды анықтау.
2.Кран мен жүк машинасының оқиғасын талдау арқы- лы,адамдық қасиеттің, достықтың ұстанымдарын білу, түсіну
-Біз еңбек ету арқылы ер бола аламыз ба?
Үй тапсырмасын пысықтау
Қош келдің, Наурыз!
1.Көктемге тән қандай табиғат құбылысын білесіңдер?
<<Сұрақтар жаңбыры>> әдісі арқылы пысықтау.
Ортасы
6мин
16 мин
3мин
3мин
Автор туралы мәлімет:
Ер еңбекте сыналады. Жекен Жұмаханов.
Жекен Жұмаханов-жазушы,журналист,мұғалім,қоғам қайраткері.1935ж 5 желтоқсанда Шығыс Қазақстан облысында Абай ауданында Жүрекадыр ауылында кедей отбасында дүниеге келген.1978ж дүниеден өткен.
1.Мәтінмен жұмыс
Мәтінді оқу. <<Оқы. Ойлан .Бөліс>>
1.Мәтін неліктен <<Ер еңбекте сыналады>> деп аталды? Ауылдағы адамдардың еңбегі туралы әңгімелеу.
2.Сөздік жұмыс .
алқынып,гүжілдеп,кекете-мұқата,ойпат,белшеден
3.Топпен жұмыс.
<<Терең ой>>, <<Еңбек>>, <<Өнер>> топтары
1. <<Терең ой>> тобы. (уақыт сақшысына ескертіп отыруды айту)
1.Мәтіндегі жүк машинаның мақтаншақтығын көрсететін жолды тап, негізгі ойды анықта.
II.<<Еңбек>> тобы (уақыт сақшысына ескертіп отыруды айту)
1.Мәтіндегі жағымды , жағымсыз кейіпкерді анықта. Неліктен екенін дәлелде.
кран жүк машинасы
жақсы қасиет ------------------ жаман қасиет
мақтанбау, өз ------------------ Мақтану, кекету,
өнері, өз орны, ----------------- мұқату,
салмақты, сабырлы ----------- көреалмаушылық
III.<<Өнер>> тобы. (уақыт сақшысына ескертіп отыруды айту)
1. Суреттер топтамасын пайдаланып мультфильм құра.Әр кейіпкерді сөйлету.
<<Мақтаншақ бала өзін - өзі мақтайды,
Ақылды бала ар-ұятын сақтайды.>>
4.Бағалау. <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
5.Сергіту минуты
6.Жеке жұмыс.
<<Ия-жоқ>>. кестесі
Ия
Жоқ
Жазушы мақтаншақтық,өзімшілдік қасиетті баса айтып отыр .
+
Мәтін кейіпкерлерінен береке-бірлікті көре алдың ба ?
+
Ер сынағы - еңбекте мақалы мәтінге сай келмейді.
+
Аяқталуы
3мин
2мин
<<Микрафон >> әдісі
*Мәтінді оқып отырып,өзіңе қандай әсер алдың?
*Адам өмірінде осындай жағдайлар кездесе ме?
*Достарыңа ,сыныптастарыңа көмектескен кездерің
болды ма?
*Нәтижелі істі неден байқауға болады деп ойлайсың?.
<<Пиктограмма>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
Қосымша ақпарат
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Сіз қабілеті жоғары оқу шыларға тапсырманы күр-делендіруді қалай жоспар-лайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1)
2)
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?
1)
2)
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Адам кілті - кітапта,
Мінез кілті - өзіңде,
Сол кілтпенен мақсатқа
Жете аласың өзіңде
Сабақ жоспары
Сабақ:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Ж. Жұмаханов Ер еңбектесыналады.
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Оқушылар сабақ соңына қарай не үйренгенін қалайсыз?
Оқушылар мәтінді түсініп оқу, ой ізденіс арқылы негізгі идеясын аша отырып,адамгершілік қасиеттері туралы ұғыну. Кран мен жүк машинасының
оқиғасын талдау арқылы достықтың ұстанымдарын,идеясын меңгерту.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар істей аладыМәнмәтіннің мағынасын ұғынады.
Есте сақтайды.
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Топтық жұмыс орындау арқылы
өз пікірін дәлелдеуге ұмтылады.
Кейбір оқушылар істей алады:
Негізгі ойды мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелдей алады.
Бағалау критерийлері
Пәнаралық байланыс
Құндылықтармен байланыс
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Не істей алады?
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):
алқынып,гүжілдеп,кекете-мұқата,ойпат,белшеден
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Талқылауға арналған сұрақтар:
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:
Алдыңғы білім
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
Ресурстар
Басы
Ортасы
Соңы
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
- Бүгін оқушылар не білді?
- Сыныптағы ахуал қандай болды?
- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пәні:Әдебиеттік оқу Күні: 16.02.2018 жыл.
Сабақ тақырыбы:
Ж. Жұмаханов Ер еңбекте сыналады.
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары
Мәтінді түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқу, ой ізденіс арқылы негізгі ойды анықтау
,
Сабақ мақсаттары :
Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқиды,ой ізденіс арқылы негізгі ойды анықтайды.
Оқушылардың басым бөлігі:Мәтінді іштей түсініп оқи алады, ой ізденіс арқылы негізгі идеясын аша отырып, талдайды, қажетті ақпаратты тауып оқи алады.
Кейбір оқушылар:
Негізгі ойды мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелдей алады. Кран мен жүк машинасының оқиғасын талдау арқылы,адамдық қасиеттің, достықтың ұстанымдарын өмірде пайдалана алады.
Құндылықтарды дамыту
Достыққа ,сабырлылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Пән аралық байланыстар
Еңбек,музыка
АКТ қолдану дағдылары
Алдыңғы оқу
Бірнеше сөйлеммен оқушылардың такырып жайында білетіндерін жинақтау
ЖОСПАР
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Басталуы
7 мин
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық
5 болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз.
Өнер- білім көп оқып,
Өсе берсін санамыз.
<<Ой қозғау>> Жұмбақ шешу
Қуат алар барша жан.
Дүниеде тең келмес ештеңе оған.
Өмір бойы тер төгіп шыңдалады,
Тынымсыз істерімен барлық адам. (Еңбек)
1.Еңбек деген, ер деген ұғымды қалай түсінесіңдер?
1.Еңбек адамның жасайтын жұмысы, дене қозғалысы.
2.Еңбектену арқылы жетістікке жетесің, қуанышқа бөленесің.
3.Ер батыл,батыр еңбектің, істің көзін тапқан кісі
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
-Қандай жетістікке қол жеткіземіз?
Мақсаты: 1.Мәтінді түсініп және қажетті ақпаратты тауып оқу, ой ізденіс арқылы негізгі ойды анықтау.
2.Кран мен жүк машинасының оқиғасын талдау арқы- лы,адамдық қасиеттің, достықтың ұстанымдарын білу, түсіну
-Біз еңбек ету арқылы ер бола аламыз ба?
Үй тапсырмасын пысықтау
Қош келдің, Наурыз!
1.Көктемге тән қандай табиғат құбылысын білесіңдер?
<<Сұрақтар жаңбыры>> әдісі арқылы пысықтау.
Ортасы
6мин
16 мин
3мин
3мин
Автор туралы мәлімет:
Ер еңбекте сыналады. Жекен Жұмаханов.
Жекен Жұмаханов-жазушы,журналист,мұғалім,қоғам қайраткері.1935ж 5 желтоқсанда Шығыс Қазақстан облысында Абай ауданында Жүрекадыр ауылында кедей отбасында дүниеге келген.1978ж дүниеден өткен.
1.Мәтінмен жұмыс
Мәтінді оқу. <<Оқы. Ойлан .Бөліс>>
1.Мәтін неліктен <<Ер еңбекте сыналады>> деп аталды? Ауылдағы адамдардың еңбегі туралы әңгімелеу.
2.Сөздік жұмыс .
алқынып,гүжілдеп,кекете-мұқата,ойпат,белшеден
3.Топпен жұмыс.
<<Терең ой>>, <<Еңбек>>, <<Өнер>> топтары
1. <<Терең ой>> тобы. (уақыт сақшысына ескертіп отыруды айту)
1.Мәтіндегі жүк машинаның мақтаншақтығын көрсететін жолды тап, негізгі ойды анықта.
II.<<Еңбек>> тобы (уақыт сақшысына ескертіп отыруды айту)
1.Мәтіндегі жағымды , жағымсыз кейіпкерді анықта. Неліктен екенін дәлелде.
кран жүк машинасы
жақсы қасиет ------------------ жаман қасиет
мақтанбау, өз ------------------ Мақтану, кекету,
өнері, өз орны, ----------------- мұқату,
салмақты, сабырлы ----------- көреалмаушылық
III.<<Өнер>> тобы. (уақыт сақшысына ескертіп отыруды айту)
1. Суреттер топтамасын пайдаланып мультфильм құра.Әр кейіпкерді сөйлету.
<<Мақтаншақ бала өзін - өзі мақтайды,
Ақылды бала ар-ұятын сақтайды.>>
4.Бағалау. <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
5.Сергіту минуты
6.Жеке жұмыс.
<<Ия-жоқ>>. кестесі
Ия
Жоқ
Жазушы мақтаншақтық,өзімшілдік қасиетті баса айтып отыр .
+
Мәтін кейіпкерлерінен береке-бірлікті көре алдың ба ?
+
Ер сынағы - еңбекте мақалы мәтінге сай келмейді.
+
Аяқталуы
3мин
2мин
<<Микрафон >> әдісі
*Мәтінді оқып отырып,өзіңе қандай әсер алдың?
*Адам өмірінде осындай жағдайлар кездесе ме?
*Достарыңа ,сыныптастарыңа көмектескен кездерің
болды ма?
*Нәтижелі істі неден байқауға болады деп ойлайсың?.
<<Пиктограмма>> әдісі арқылы сабақты қорытындылау
Қосымша ақпарат
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Сіз қабілеті жоғары оқу шыларға тапсырманы күр-делендіруді қалай жоспар-лайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1)
2)
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?
1)
2)
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Адам кілті - кітапта,
Мінез кілті - өзіңде,
Сол кілтпенен мақсатқа
Жете аласың өзіңде
Сабақ жоспары
Сабақ:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Ж. Жұмаханов Ер еңбектесыналады.
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Оқушылар сабақ соңына қарай не үйренгенін қалайсыз?
Оқушылар мәтінді түсініп оқу, ой ізденіс арқылы негізгі идеясын аша отырып,адамгершілік қасиеттері туралы ұғыну. Кран мен жүк машинасының
оқиғасын талдау арқылы достықтың ұстанымдарын,идеясын меңгерту.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар істей аладыМәнмәтіннің мағынасын ұғынады.
Есте сақтайды.
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Топтық жұмыс орындау арқылы
өз пікірін дәлелдеуге ұмтылады.
Кейбір оқушылар істей алады:
Негізгі ойды мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелдей алады.
Бағалау критерийлері
Пәнаралық байланыс
Құндылықтармен байланыс
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Не істей алады?
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):
алқынып,гүжілдеп,кекете-мұқата,ойпат,белшеден
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Талқылауға арналған сұрақтар:
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:
Алдыңғы білім
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
Ресурстар
Басы
Ортасы
Соңы
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
- Бүгін оқушылар не білді?
- Сыныптағы ахуал қандай болды?
- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz