Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Адам - ардақты ат
Тәрбие сағаты 2-сынып
Тасжанова Назира
№56 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы
Сабақ атауы
Адам - ардақты ат
Сілтеме
Интернет материалдары, Электрондық оқулық
Жалпы мақсаты
<<Адамгершілік>> ұғымының құндылығы ретіндегі маңыздылығын ашу.
адами қасиеттерді бойына сіңіру
Топтарда өзара бірлесіп жұмыс жасауға үйрену
Күтілетін нәтиже
Топтарда өзара бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді.
Тапсырмалар материалдары
Интерактивті тақта, компьютер, постер,стикер.таратпа карточкалар
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Жаңа сабақ
Бағалау
Рефлексия
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
2 минут
6 минут
1 минут
4 минут
3 минут
10 минут
2 минут
6 минут
1 минут
5 минут
1 минут
3 минут
1 минут
І.Ұйымдастыру кезеңі
Сынып оқушыларына жағымды ахуал жүргізу
Абай Құнанбаевтың
<<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңімен 4 топқа бөлінеді
ІІ. Өткенді пысықтау
Түрткі сұрақтар:
1. Бұл кімнің өлеңі?
2. Өлеңде не туралы айтылған?
3.Автор бұл өлең арқылы не айтпақшы болып тұр?
Бейнеролик көрсету
Бұл бейнероликті көріп не түсіндіңдер?
Айтқан ойларына байланысты бүгінгі тақырып жариаланады
Жаңа сабақ
<< Адам -ардақты ат>>
Мәтінмен жұмыс (Мысал)
<<Егінші мен көртышқан>>
Егінші жер жыртып жүр еді.Көртышқан өз інінен шығып,егіншіге қарап таңқалып,егіншіден сұрайды:-Сен сонша жерді не үшін жыртып жатырсың?,-дейді.Сонда егінші мен жерді тек өзім үшін ғана емес басқа адамдарға да жерді жыртып жатырмын ,-дейді.Тышқан таңқалып,сен неге басқа адамдарға да жерді жыртасың,олар неге өздері істемейі,-дейді.Мен өз інімді өзім қазамын ,олар да өз жерін өздері қазсын ,-дейді.Сонда егінші сендер тышқандарсыңдар,ал біз адамбыз,- дейді.
Бұл мысал не туралы?Сухомлинский осы мысал арқылы не айтпақшы болып тұр?
Кім тек өзі үшін ғана еңбек етсе,ол адам хайуан мен тең екен.Ал өзге адамға көмек берген адам ол нағыз адамға жатады екен.
<<Өзің үшін еңбек қылсаң,өзі үшін оттаған хайуанның бірі боларсың>>
Абай
І топАдам деген сөзі талдап көрейікші
ІІ топМақал-мәтелді сәйкестендір
Кекшіл болма
Өзгені де ойлаған, адамдықтың белгісі
Өзін ғана ойлаған, жамандықтың белгісі
Жолы ашық
Қолы ашықтың
Көпшіл бол
ІІІ топРаушан гүлін құрастырайық.Әрбір күлтелеріне адам деген атқа лайықты сөздерді жазайық.
ІV топ Сиқырлы сөздер жаз..
<<Әткеншек>>ойыны
І топ Қазіргі таңда осындай мейірімді, ақылды адамдар керек пе?
ІІ топ Тек өзін ғана ойлайтын адам бақытты бола ала ма?
ІІІ топ Өмірдегі ең маңызды нәрсе не?
ІVАдам болу үшін адамның сұлулығы керек пе?
<<Алтын қол>>ойыны
Ақпараққа өз қолын басып алып, бойындағы жақсы қасиеттерді жазу ал, алақанына өзінің бойындағы жаман қасиеттерді өзгерткісі келетін жерлерін жазу.
<<Басбармақ>> арқылы бағалау
<<Жеке жұмыс>>
Жеке парақша таратылады
Ойыңды аяқта....
Мен түсіндім.....
Мен орындауға тырысамын....
Мен ешқашан да
Өзін - өзі бағалау
Оқушылар <<Ғылым таппай мақтанба >> өлеңімен 4 топқа бөлінеді
Абай Құнанбаевтың өлеңі
Жақсы іс пен жаман іс туралы айтылған.
Автор бұл өлең арқылы кішіпейіл,ақылды,
жаман істерден аулақ болып,жақсы қасиеттерге ие болу керек екенін айтқан.
Балалар өз ойларын айтады.
А-ақылды
Д-дос
А-ажарлы
М-мейірімді
Тек өзін ғана ойлайтын адамның досы болмайды.Бі р адамның көмегінсіз, сенімісіз бақытты өмір сүре алмайды.
Тасжанова Назира
№56 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы
Сабақ атауы
Адам - ардақты ат
Сілтеме
Интернет материалдары, Электрондық оқулық
Жалпы мақсаты
<<Адамгершілік>> ұғымының құндылығы ретіндегі маңыздылығын ашу.
адами қасиеттерді бойына сіңіру
Топтарда өзара бірлесіп жұмыс жасауға үйрену
Күтілетін нәтиже
Топтарда өзара бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді.
Тапсырмалар материалдары
Интерактивті тақта, компьютер, постер,стикер.таратпа карточкалар
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Жаңа сабақ
Бағалау
Рефлексия
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
2 минут
6 минут
1 минут
4 минут
3 минут
10 минут
2 минут
6 минут
1 минут
5 минут
1 минут
3 минут
1 минут
І.Ұйымдастыру кезеңі
Сынып оқушыларына жағымды ахуал жүргізу
Абай Құнанбаевтың
<<Ғылым таппай мақтанба>> өлеңімен 4 топқа бөлінеді
ІІ. Өткенді пысықтау
Түрткі сұрақтар:
1. Бұл кімнің өлеңі?
2. Өлеңде не туралы айтылған?
3.Автор бұл өлең арқылы не айтпақшы болып тұр?
Бейнеролик көрсету
Бұл бейнероликті көріп не түсіндіңдер?
Айтқан ойларына байланысты бүгінгі тақырып жариаланады
Жаңа сабақ
<< Адам -ардақты ат>>
Мәтінмен жұмыс (Мысал)
<<Егінші мен көртышқан>>
Егінші жер жыртып жүр еді.Көртышқан өз інінен шығып,егіншіге қарап таңқалып,егіншіден сұрайды:-Сен сонша жерді не үшін жыртып жатырсың?,-дейді.Сонда егінші мен жерді тек өзім үшін ғана емес басқа адамдарға да жерді жыртып жатырмын ,-дейді.Тышқан таңқалып,сен неге басқа адамдарға да жерді жыртасың,олар неге өздері істемейі,-дейді.Мен өз інімді өзім қазамын ,олар да өз жерін өздері қазсын ,-дейді.Сонда егінші сендер тышқандарсыңдар,ал біз адамбыз,- дейді.
Бұл мысал не туралы?Сухомлинский осы мысал арқылы не айтпақшы болып тұр?
Кім тек өзі үшін ғана еңбек етсе,ол адам хайуан мен тең екен.Ал өзге адамға көмек берген адам ол нағыз адамға жатады екен.
<<Өзің үшін еңбек қылсаң,өзі үшін оттаған хайуанның бірі боларсың>>
Абай
І топАдам деген сөзі талдап көрейікші
ІІ топМақал-мәтелді сәйкестендір
Кекшіл болма
Өзгені де ойлаған, адамдықтың белгісі
Өзін ғана ойлаған, жамандықтың белгісі
Жолы ашық
Қолы ашықтың
Көпшіл бол
ІІІ топРаушан гүлін құрастырайық.Әрбір күлтелеріне адам деген атқа лайықты сөздерді жазайық.
ІV топ Сиқырлы сөздер жаз..
<<Әткеншек>>ойыны
І топ Қазіргі таңда осындай мейірімді, ақылды адамдар керек пе?
ІІ топ Тек өзін ғана ойлайтын адам бақытты бола ала ма?
ІІІ топ Өмірдегі ең маңызды нәрсе не?
ІVАдам болу үшін адамның сұлулығы керек пе?
<<Алтын қол>>ойыны
Ақпараққа өз қолын басып алып, бойындағы жақсы қасиеттерді жазу ал, алақанына өзінің бойындағы жаман қасиеттерді өзгерткісі келетін жерлерін жазу.
<<Басбармақ>> арқылы бағалау
<<Жеке жұмыс>>
Жеке парақша таратылады
Ойыңды аяқта....
Мен түсіндім.....
Мен орындауға тырысамын....
Мен ешқашан да
Өзін - өзі бағалау
Оқушылар <<Ғылым таппай мақтанба >> өлеңімен 4 топқа бөлінеді
Абай Құнанбаевтың өлеңі
Жақсы іс пен жаман іс туралы айтылған.
Автор бұл өлең арқылы кішіпейіл,ақылды,
жаман істерден аулақ болып,жақсы қасиеттерге ие болу керек екенін айтқан.
Балалар өз ойларын айтады.
А-ақылды
Д-дос
А-ажарлы
М-мейірімді
Тек өзін ғана ойлайтын адамның досы болмайды.Бі р адамның көмегінсіз, сенімісіз бақытты өмір сүре алмайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz