Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Бүршік. Б.Әдет Жетісу суреттері. І.Жансүгіров

Пәні:
Әдебиеттік оқу
Күні:
9.02.2018
Сыныбы:
3 <<А>>
4 <<А>>
Сабақтың тақырыбы:
Бүршік. Б.Әдет
Жетісу суреттері. І.Жансүгіров
Сабақтың мақсаты:
Әңгімені оқыта отырып мазмұнын ашу, өткен тақырып бойынша алған білімдерінің сапасын анықтау.
Оқушылардың ой - санасын, сөздік қорларын дамыту, шығармашылық қабілетін жүйелеу.
Жан - жануарларға, құстарға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.
Оқушыларды Жамбыл Жабаевтың <<Алатау>> өлеңімен таныстыру. Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін дамыту.
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Аралас сабақ
Қолданылатын технологиялар:
дамыта оқыту технологиясы, ынтымақтастық технологиясы
ізгілендіру технологиясы, дамыту оқыту технологиясы
Көрнекілігі:
сызбалар
сызбалар, бағандап бөлу кестесі
Пәнаралық байланыс:

қазақ тілі

қазақ тілі
Сабақтың барысы:
3 <<А>> - сыныбы
4 <<А>> - сыныбы
Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылар көңіл-күйі, дайындығы тексеріледі.
Психологиялық дайындық
Армысың, шапағатты күніміз
Армысың, мейірімді жеріміз
Армысың, табиғат анамыз
Келді сізге өзіңізге балаңыз.
Үй тапсырмасын тексеру
Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын сұрау. Жазғытұры өлеңін мәнерлеп оқу.
<<Қазына көтерген бала>> мәтінніен түсінгенін сұрау.Қаныш Сәтбаевқа жазған мінездемесін оқыту.
Миға шабуыл
Үнтаспадан құстардың дауыстарын тыңдату.
- Балалар, бұл нелердің дауыстары?
- Құстардың.
- Құстар жайында не білесіңдер? (Құстар табиғатқа сән береді, ағаштарды зиянкестерден қорғайды, олар тіршілік иелері)
Қалқып тұрып аспанда,
Үн шығарып сан қилы.
Өнеріне басқанда,
Тұла бойың балқиды. (Бозторғай)
Суретте нені көріп тұрсың?
Таулар. Қандай сипаттап берші.

Жаңа материал
Оқушыларға әңгімені мәнерлеп оқып беру.
Әңгіменің мазмұнымен таныстыру.
Оқушыларға іштей оқыту.
Оқушыларға дауыстап оқыту.
Мәтін бойынша сұрақ - жауап.

<<Бүршік>> мәтінін оқу

Жұмбақтар сайысы.
<<Қалт еткізбей қағып ал,
Жауабын тез тауып ал>>
Әуеде бір ноқат,
Тапжылмай қалқып тұр.
Әдемі бір ырғақ,
Аспаннан шалқып тұр.(Бозторғай)
Түсі қара мақпалдай,
Төсі ақ сыр жаққандай.
Ұшса оқтай зулайды,
Көктен жұлдыз аққандай.( Қарлығаш)

Көлдің көркі, сәні екен,
Ұшқанда сазды ән екен.
Ақындар оны мақтаған,
Адамдар оны қорғаған. ( Аққу)

Орманда жоғары,
Ағашқа қонады.
Тұмсығын балта етіп,
Тоқ - тоқ соғады. (Тоқылдақ)
Халық болжамдары.
Құстардың негізгі мекені не? (Ұя)
Адам қай құсты аң аулауға пайдаланған? (Бүркіт)
Қай ай құстың атымен аталады? (Көкек)
Қай құста мүлде ұя болмайды? ( Көкек)
Қандай құс хат тасушы атанған? ( Көгершін)
Құстың жүрегі минутына қанша рет соғады? (960)
Оқулықпен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқушыларға оқыту.
- Мәнерлеп оқып беру.
- Мазмұнын түсіндіру.
- Мәтінді оқушыларға оқыту.
Жалпы сын Жер таппан жерде жете Жетісуым Күркілдек, Көксу, Лепсі, Іле, Шуым, Асқардың аспан сүйген сілекейін, Жан бар ма татпайтұғын, айтпайтұғын. Бөленген бұлтқа мәңгі меңіреу құз,
Ну тоғай, қоғалы көл, қоңыр құмым. Асқардан ақтарыла арқыраған,
Жөкендің кім аңсамас балдай суын. Жетісу, кеудең асқар, аяғың көл,
Қоңың құм, мықыныңда бар сексеуіл.
Тау жайлап, қоңыр күзеп, құмды қыстап, Ол бір маң мал өсірген өлкедегі ел. Көктемде құмнан әсем жер болсын ба, Жайқалып жауқазыны, раң гүлдер. Бойдағы бозбаладай асыр салса,
Қозысы құйрықтанып дөңгеленер. Шөгіскен шоғар асқар қатпарланып,
Қия құз, мұсатыр мұз жақпарланып.
Емес пе көк ала бас ақ буралар,
Оралған шудалары мақпалданып.
Саятта аң аңдыған ол бір мерген,
Мылтық ап, бүркіт ұстап, қақпан салып. Таудағы тас жаңғыртқан қойшы әндері, Қайырлад еткенімен сақпан саңық. Айқыра ала асқарлар жатыр шөгіп,
Жер жаншып, көктің көлбеп төсін еміп. Ойнақы, құба, тарлан тағы аңдарын. Тәбеті тау-тасына қойған теліп. Құлпыртар құмда соққан қоңыр самал Мәсімнің масатысын желі желпіп.
Қар кетіп, қара жері жасанғанда
Қонбасын қалай кұсша өлі келіп.
Ескінің ертегі айтсам ертесінен:
Жетісу қан малшынған белшесінен, Алайда, айналармын, айтам әлі,
Шыға алмай жүрмін әзір жер шетінен, Қалмақты, Қоңтәжіні Жөңкесінен,
Үркітіп Абылай мен Шоңай шауып, Жөңкенің асырыпты желкесінен...
2. Өзің тақырып ойлап, сурет бойынша әңгіме құра.
3. Көрікті табиғат суреті сенде қандай көңіл күй туғызды?
4. Ойланып жауап бер.
Табиғат адамға не береді? Табиғатты қастерлеу дегенді қалай түсінесің?
Бекіту
Біріккен Ұлтар Ұйымының шешімі бойынша 1 сәуір Халықаралық Құстар күні болып белгіленген.
Қазақ халқы ертеден аң - құстарды киелі санаған. Сұлуды - аққуға, әншіні - бұлбұлға, ер жігітті - қыранға, ез жігітті - жапалаққа теңеген.
<<Құс досымыз, қорғаймыз біз,
Сүп - сүйкімді, сүйеміз бозторғайды біз.
Ағашқа ұя жасаймыз ақ көңілмен.
Қанатты туысқанды қолдаймыз>>.
Өлеңдегі ақын ойын және сөзін пайдаланып, сызбаны толтыр.
Берілген сөз ----------------- Осы сөзге қатысты көркем сөз
Таудан аққан су ------------ дыбысы, қимылы
Таудағы жемістер: --------- олардың дәмі...
Таудағы аңдар: ------------- олардың қимыл - қозғалысы...
Тау суындағы жәндік ----- оның қимылы...
Кері байланыс
Бүгінгі сабақтан қандай жаңа мәліметтер алдыңдар?
Қандай сезімде болдыңдар?
Сабақ ұнады ма?
-Бүгін не үйрендіңдер?
-Қандай қиындықтар болды?
Үй тапсырмасы
Бағалау
Әңгімені мәнерлеп, түсінікті оқу.

Жетісу суреттері. Ұнаған шумағын жаттап келу

Ұқсас жұмыстар
Жансүгіров Жетісу суреттері
Заттың атын білідретін сөздер
Сабақтың ғылымилығы
Самолет - орыс тілінен енген сөз
Шоқан Уәлиханов – тұңғыш ғалым
Сәкен Сейфуллиннің шын есімі
Анам тілі , Домбыра өлеңдері
Орыс хан
«көктем сәні» ертегісі
Сабақ жоспарлары мен тәрбие сағаттары
Пәндер