Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Үйшік ертегісі

<<Шығармашылық>> Сурет салу
Тақырыбы: <<Үйшік ертегісі>>
Мақсаты: Сызықтар, нүктелер арқылы үйшікті бейнелеуге үйрету, бағдарлауды дамыту. Негізгі түстерді ажырата білуін бекіту.
Көрнекі құралдар: суреттер, қылқалам, үйшік, ойыншық аю, сүрткіш, бояу.
Оқу қызметтің кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық- қорғаушылық
Бүгін бізде өзгеше сабақ болады, біз сиқырлы пойызға отырып барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа барамыз. Қане, бәріміз пойызға отырып, кетейік.
Балалар бір-бірінің иығынан ұстап <<Пойыз>> өлеңін айтып жүреді.
<<Орман>>. Сол орманда Аю жылап тұр. <<Үйшік>> ертегісін еске түсірейік
Балалар пойыз ойынын ойнайды.

<<Үйшік>> ертегісін еске түсіреді, айтады.
Ұйымдастыру-іздестіру
Тәрбиеші: Аю, сен неге жылап тұрсын, саған не болды?
- Қалай мен жыламаймын, мына жерде үйшік тұрды, мен оған сыймай сындырдым, содан бәрі қашып кетті, кім маған көмектеседі? - деп балалардан сұрайды.
Тәрбиеші: Жылама Аю, біздің балаларымыз сондай шебер, үлкен үйшікті жасай алады. Бізбен бірге сиқырлы пойызға отырып келесі аялдамаға барайық, сол жерде біздің балаларымыз саған үйшік жасауға көмектеседі.
Тәрбиешінің үлгісі бойынша нүктелер арқылы сызықтар сызып, үйшікті бейнелейді.
Қылқаламмен түстерді ажыратып сурет салады. <<Үйшік>> суретін салады.
Балалар үйшіктің суретін үлгіге қарап салады.

Сұрақтарға жауап береді.
Рефлексивті-түзетушілік
Тәрбиеші балалардың салған суреттерін талдап мақтап мадақтайды.
Балалар салған суреттерін тамашалайды

Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Сызықтар, нүктелер арқылы үйшікті бейнелеуді
Түсінеді: Суретке қарап мазмұнын түсіне білу.
Қолданады: Негізгі түстерді ажырата білуін

Ұқсас жұмыстар
Түлкі мен қасқыр
Ертегілер еліне саяхат жайлы ақпарат
Әбілмансұрдың Абылай атануы
"үйшік" орыс халық ертегісі
Отбасы мүшелері
Өркендеген ұлт негізі - оқырман отбасы
Жеті лақ пен қасқыр ертегісі
Тәрбиеші балаларға тапсырма
Алтын күз мерекесі жайлы
Сүйкімді күшік
Пәндер