Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кестелі тақия тігу

Пәні |Еңбекке баулу | |
|Сыныбы |4 сынып |
|Тақырыбы |Кестелі тақия тігу |
|Уақыты | |
|Құзыреттілікке жеткізетін |Ақпараттық: |
|мақсат-міндеттері |Ұлттық баскиімдер туралы түсініктерін кеңейту |
| |Коммуникативтік: |
| |Әр түрлі баскиім үлгілерін ұлттық өрнекпен әшекейлеу |
| |Пробеманы шешу: |
| |Оқушыларды ұлттық өнерге баулу |
|Сабаққа түрі |Жаңа материалмен жұмыс |
|Сабақтың көрнекіліктері |Кестелі тақия үлгілері, плакат үлгі суреттер т.б. |
|Пәнаралық байланыс | |
|Сабақтың барысы |Оқытушының әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|І. Ұйымдастыру бөлімі |- Сәлеметсіздерме |Мұғаліммен амандасып, сабаққа |Белсенді іс-әрекет жасауға|
| |оқушылар?! |дайындалады. |дайындалады. |
| |- Отырыңыздар! | | |
| |- Сыныпта оқушылар түгелме?| | |
|ІІ. Жаңа материалды |Тақия туралы түсінік |Тақия, кестелеу туралы |Оқушыларға қоршаған |
|түсіндіру |Тақия – ерлердің киетін бас|мәліметті қабылдап, өз |ортаның ерекшеліктеріне |
| |киімі, оны жасөспірімдерден|білетіндерін оқушылармен |сай ою-өрнектерді түс |
| |бастап, ақсақалдарға дейін |бөлісу. Бүгінгі сабақтан не |үйлесімділіктерін сақтай |
| |киеді. Ерлер бас киімнің |түсінгендерін айтып, |отырып, кестелей білдуді |
| |үлгілері өте көп: бөрік, |барлығымен ой бөлісу. |үйрету. Халық шеберлері |
| |қалпақ, тымақ, құлақшыңң, | |түс киіздерді, шымылдықты,|
| |т.б. Тақияны барқыт, сәтен | |бас киімдерді, киімдерді |
| |және шыт маталардан тігуге | |кестелеп тігіп |
| |болады. | |әшекейлеген. |
| |Кестелеу – ерте заманнан | | |
| |бері келе жатқан қолөнердің| | |
| |түрі. Халық шеберлері | | |
| |кестелеу өнерін ғасырлар | | |
| |бойы өткендете отырып, оның| | |
| |бар құндылығын жоғалтпай | | |
| |бүгінгі күнге жеткізіп | | |
| |отыр. Кестелеу өнері | | |
| |халықтың тұрмысымен, | | |
| |салт-дәстүрімен тығыз | | |
| |байланысты. Қазақстанның | | |
| |оймақтарында кестелеу өнері| | |
| |жақсы дамыған. | | |
|ІІІ.Машықтық кезең |Ең алдымен керекті | |Оқушылар машықық кезеңді |
| |материалдар мен | |ретімен отындап шықты. Бұл|
| |құрал-жабдықтар: | |тапсырма оқушыларды |
| |сейтінемейтін, мата қайшы, | |тиянақтылыққа, іскерлікке,|
| |сызғыш, метрлік, желім бор.| |шығармашылыққа балау болып|
| | | |табылады. |
| |Жұмыстың орындалу реті: | | |
| |Тақия тігуге шеті | | |
| |шетінемейтін, бір түсті | | |
| |мата қажет. Радиусы 10см | | |
| |дөңгелектік үлгісін | | |
| |пайдаланып, матадан | | |
| |тақияның төюесін қиып ал. | | |
| |Тақияның жиегін жасау үшін,| | |
| |ұзындығын 45см, енін 6см | | |
| |жолақ қиып ал. Шеттерінен | | |
| |1см тігіске пайдаланады. | | |
| |тақияның шетіне шынжыр | | |
| |тігіспен әр түсті жіппен | | |
| |кесте тік. | | |
| |Тақияның төбесін және | | |
| |жиегін біріктіріп тік | | |
| | | | |
| | | | |
|IV. Қорытынды. Бағалау |Жаңа сабақты қорытындылау |Балалардың жауаптары |Жаңа сабақты қалац |
| |мақсатында сұрақтар қою. |тыңдалады. Жаңа тақырып туралы|меңгергендерін білу. |
| | |оқушылардың басқа қосымша |Оқушыларды бағалау. Сабақ |
| | |мәліметтері болса, толық |оқушыларға сұрақ-жауап |
| |Сұрақтар: |тыңдалады. |арқылы қорытындылады. |
| |Қандай тігіс түрлерін | | |
| |білесің? |Тігістер қолдануына қарай шет | |
| | |және көркем тігіс топтарына | |
| |Бас киімдерді әшекейлеудің |бөлінеді. | |
| |басқа қандай тәсілдері бар?|Әшекейлеу жолдары асыл тастар | |
| | |тігу, кестелеу, зерлеу, үкі | |
| | |тағу арқылы жүзеге асырылшып | |
| |Ерлердің киетін бас киімі |отырған. | |
| |қалай аталады. |Ерлердің киетін бас киімі | |
| |Тақияны қандай маталардан |тақия деп аталады. | |
| |тігуге болады? |Тақияны барқыт, сәтен және шыт| |
| | |маталардан тігуге болады. | |

Ұқсас жұмыстар
"кесте тігу өнері. "
Әшекейлі бет орамалдар
Кесте тігу
Қазақ әйелінің ұлттық киімі
Жоба бойынша кестелеп тігу
Сәукеле тігу. Ұлттық бас киім түрлерімен таныстыру
Киімді әшекейлеу
Ғажайып алаң
Бас киімдер.Сарамандық жұмыс Қасаба тігу
Сұрақ - жауаптар
Пәндер