Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Есептерді әр түрлі тәсілмен шығару
Есептерді әр түрлі тәсілмен шығару
Мақсаты: Білімділік. Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында
қолдану жолдарын пысықтау. Өткен сабақтардағы өтілген тік төрт-бұрыштың
периметрі, аудан, кубтың элементтері және кубтың көлемін табу жолдары,
көбейту амалының әр түрлі қасиеттерін қайталау.
Дамытушылық Оқушылардың «Математика» еліне ойша саяхат жасау арқылы, ақыл-
ойын, ой-өрісін, шығармашылық қабілеттерін, сондай-ақ тіл байлығын және
сөздік қорын дамыту. Танымдылыққа, ізденімпаздыққа баулу. Оқушылардың
дәптерге көркем, таза жазуларын қалыптастыру.
Тәрбиелік. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа,
жылдамдыққа ептілікке тәрбиелеу. Достық қарым-қатынас, ұжымдық, іс-әрекет
тәрбиесін беру.
Сабақтың түрі: Саяхат, сайыс сабақ.
Сабақтың типі: Жаңа білімді дамыту
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, түсіндірмесін есептеу, сұрақ-
жауап, ойын, көрне-кілік.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз,
Бар адамды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
2. Сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын дайындау.
3. Сабаққа назарын аудару
4. Психологиялық дайыңдық
Білімнің тұңғиығын бойлайтұғын.
Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын,
Ғылымдар патшасы боп дараланып.
Математика — қызықты тоймайтұғын.
5. Балалар, біз бүгін сабағымызда «Математика» еліне саяхат жасаймыз. Ол
үшін екі топқа бөлініп екі кемеге отырамыз. Білім теңізімен жүзе отырып
жолдағы кедергілерден кідірмей «Математика» еліне бұрын барған топ
оқушылары жеңімпаз болады. Кедергілерден өту үшін берілген тапсырмаларды
орындау керек.
6. Оқушыларды 2 топқа бөлу.
1-топ. 2-топ
|1. Мадина |Ерасыл |
|2. Нұрдәулет |Салтанат |
|3. Алмас |Дулат |
|4. Ботагөз |Нұрша |
|5. Балнұр |Қуаныш |
|6. Рутана |Жәнібек |
|7. Бекжан |Дастан |
7. Жоспар кестесі
а) Тест
2) Сандар қатарымен жұмыс
3) Зерттеу жұмысы
4) Оқулықпен жұмыс
5) Топпен жұмыс
б) Шығармашылық жұмыс
8. Балалар сендерге «Сәтті сапар» тілеймін.
Білімнің шыңынан көрініңіздер.
Біз ақылды баламыз, Есеп, жұмбақ, ойынның. Жауабын тез табамыз, Туын
ұстап білімнің Саяхатқа шығамыз.
9. Теңізге саяхатқа шығу үшін не керек? (кеме)
Кеме қай жерден жүреді? (Айлақтан)
Онда айлаққа барып кемеге отырайық.
Білім туралы мақал-мәтел айту
Әр топтан бір оқушы
Еңді кемеге отырамыз.
Соныменен 1-тапсырма.
1 Тест
73 2v—А см 4 см 4^см 1 сағ 25 мин= □ мин
а) 456 а) 64 см а) 70 мин
ө) 343 ә) 86 см ә) 80 мин
6) 578 6)73 см ' б) 85 мин
Жеңген топқа бір балық тапсыру
2. Сандар қатарымен жұмыс
1 топ 2 топ
47 зерттеу 48 зерттеу
3. Зерттеу жұмыс
∆ тапсырма <3 —
О есептер □ —
4. Сергіту сәті
Музыка тыңдау
5. Оқулықпен жұмыс
1-жаттығу. Әр түрлі тәсілмен есептеп тап. 3= 4 х 2=8см~ немесе 2см х
4см=8см"
. 5= 2см х 4 см=4см х=8см"
Мұнда көбейтудің
ауыстырымдық қасиеті
пайдаланған.
Тік төртбұрыштың периметрі:
4 см + 2см + 4см + 2см=
2х
(4см+2см)= 8см+4см= 12 см
немесе 2х4см+2х2см=2х (4см+2см)=12см 1) Үлестірімділік қасиеті пайдаланған
Енді осы жаттығудың оң жақтағы есебі: Қораптың көлемі V= (3 см х1 см)2
см= 6 см Қораптың әр түрлі беттерінің аудандары
а) Зсм х 2см = 6см'
ә) 5=1смх2см= 2см 2
б) 8= 3 смх1см=3см
Олардың қосындысы (аудандардың қосындысы)
6см2 +2см2+3см2=11см2
Қораптың көлемін табу барысында көбейтудің теремділік қасиеті
пайдаланды.
2-жаттығудағы есепті әр түрлі тәсілмен шығар
а) 5 х (7+3)= 5 х 10=50 (теңге)
б) 5 х (7+3) = 5 х 7+5 х 3=35+15=50 (теңге)
б) 5 х 7+5 х 3=35+15=50 (теңге)
М9ңда көбейтудің үлестірімділік қасиеті пайдаланылды.
З.Ш: 6x3+4x3=18+12 =30
3 х (6+4) = 3 х 10=30
3 х (6+4)=3 х 10 = 30
4. 7 х С с=100, 90, 80, 70, 60, 50, 40, 30, 20, 10, 0.
7 х 100= 700
7 х 900=6300
7 х 800=5600
7 х 700=4900
7 х 600=4200
7 х 500 = 3500
7 х 400=2800
7х300=2100
7x200=1400
7 х 100= 700
7х 0 = 0
5.4x36, 16,25,9,49,81,64
4= 2 х 2 25= 5 х 5, 49= 7 х 7, 36=6x6, 9=3x3,
81=9x9
6. Теңдеуді шеш
С - 5= 250 250:а=50 х:5=50
С=250:5 а=250:50 х=50 х 5
С = 50 а=5 х=250
7.Шығармашылық, жұмыс І топ
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 сандарын үшбұрыштың әр қабырғасы бойында
олардың қосындысының мәні 17-ге тең болсын
ІІ-топ
1 ден 9-ға дейінгі сандарды дөңгелектерге орналастыр. Сонда біртүзудің
бойында орналасқан үш санның қосыңдысы 15-ке тең болсын.
8. Капитандар сайысы
1. Бал арасының ұясы неше бұрыш болып келеді (6)
2. Үйшілер күніне 5 шаңырақ дайындайды. Олар үш күнде неше шаңырақ
дайындайды.
3. Тік төртбұрыштың ауданы неге тең?
4. Тік төртбұрыштың қасиетін айт?
ІІІ топ
1) Шыбынның аяғы нешеу? (6)
2) Тойға келген 27 адам 3 үйге тең бөлініп 3 үйге орналасты. Әр үйге неше
адамнан орналасты?
3) Шаршының ауданы неге тең?
4) Көбейтудің қасиетін тап.
Корытындылау
Бағалау
Үйге тапсырма N'3 (119 бет)
-----------------------
4 см
2 см
Мақсаты: Білімділік. Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында
қолдану жолдарын пысықтау. Өткен сабақтардағы өтілген тік төрт-бұрыштың
периметрі, аудан, кубтың элементтері және кубтың көлемін табу жолдары,
көбейту амалының әр түрлі қасиеттерін қайталау.
Дамытушылық Оқушылардың «Математика» еліне ойша саяхат жасау арқылы, ақыл-
ойын, ой-өрісін, шығармашылық қабілеттерін, сондай-ақ тіл байлығын және
сөздік қорын дамыту. Танымдылыққа, ізденімпаздыққа баулу. Оқушылардың
дәптерге көркем, таза жазуларын қалыптастыру.
Тәрбиелік. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа,
жылдамдыққа ептілікке тәрбиелеу. Достық қарым-қатынас, ұжымдық, іс-әрекет
тәрбиесін беру.
Сабақтың түрі: Саяхат, сайыс сабақ.
Сабақтың типі: Жаңа білімді дамыту
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, түсіндірмесін есептеу, сұрақ-
жауап, ойын, көрне-кілік.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз,
Бар адамды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
2. Сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын дайындау.
3. Сабаққа назарын аудару
4. Психологиялық дайыңдық
Білімнің тұңғиығын бойлайтұғын.
Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын,
Ғылымдар патшасы боп дараланып.
Математика — қызықты тоймайтұғын.
5. Балалар, біз бүгін сабағымызда «Математика» еліне саяхат жасаймыз. Ол
үшін екі топқа бөлініп екі кемеге отырамыз. Білім теңізімен жүзе отырып
жолдағы кедергілерден кідірмей «Математика» еліне бұрын барған топ
оқушылары жеңімпаз болады. Кедергілерден өту үшін берілген тапсырмаларды
орындау керек.
6. Оқушыларды 2 топқа бөлу.
1-топ. 2-топ
|1. Мадина |Ерасыл |
|2. Нұрдәулет |Салтанат |
|3. Алмас |Дулат |
|4. Ботагөз |Нұрша |
|5. Балнұр |Қуаныш |
|6. Рутана |Жәнібек |
|7. Бекжан |Дастан |
7. Жоспар кестесі
а) Тест
2) Сандар қатарымен жұмыс
3) Зерттеу жұмысы
4) Оқулықпен жұмыс
5) Топпен жұмыс
б) Шығармашылық жұмыс
8. Балалар сендерге «Сәтті сапар» тілеймін.
Білімнің шыңынан көрініңіздер.
Біз ақылды баламыз, Есеп, жұмбақ, ойынның. Жауабын тез табамыз, Туын
ұстап білімнің Саяхатқа шығамыз.
9. Теңізге саяхатқа шығу үшін не керек? (кеме)
Кеме қай жерден жүреді? (Айлақтан)
Онда айлаққа барып кемеге отырайық.
Білім туралы мақал-мәтел айту
Әр топтан бір оқушы
Еңді кемеге отырамыз.
Соныменен 1-тапсырма.
1 Тест
73 2v—А см 4 см 4^см 1 сағ 25 мин= □ мин
а) 456 а) 64 см а) 70 мин
ө) 343 ә) 86 см ә) 80 мин
6) 578 6)73 см ' б) 85 мин
Жеңген топқа бір балық тапсыру
2. Сандар қатарымен жұмыс
1 топ 2 топ
47 зерттеу 48 зерттеу
3. Зерттеу жұмыс
∆ тапсырма <3 —
О есептер □ —
4. Сергіту сәті
Музыка тыңдау
5. Оқулықпен жұмыс
1-жаттығу. Әр түрлі тәсілмен есептеп тап. 3= 4 х 2=8см~ немесе 2см х
4см=8см"
. 5= 2см х 4 см=4см х=8см"
Мұнда көбейтудің
ауыстырымдық қасиеті
пайдаланған.
Тік төртбұрыштың периметрі:
4 см + 2см + 4см + 2см=
2х
(4см+2см)= 8см+4см= 12 см
немесе 2х4см+2х2см=2х (4см+2см)=12см 1) Үлестірімділік қасиеті пайдаланған
Енді осы жаттығудың оң жақтағы есебі: Қораптың көлемі V= (3 см х1 см)2
см= 6 см Қораптың әр түрлі беттерінің аудандары
а) Зсм х 2см = 6см'
ә) 5=1смх2см= 2см 2
б) 8= 3 смх1см=3см
Олардың қосындысы (аудандардың қосындысы)
6см2 +2см2+3см2=11см2
Қораптың көлемін табу барысында көбейтудің теремділік қасиеті
пайдаланды.
2-жаттығудағы есепті әр түрлі тәсілмен шығар
а) 5 х (7+3)= 5 х 10=50 (теңге)
б) 5 х (7+3) = 5 х 7+5 х 3=35+15=50 (теңге)
б) 5 х 7+5 х 3=35+15=50 (теңге)
М9ңда көбейтудің үлестірімділік қасиеті пайдаланылды.
З.Ш: 6x3+4x3=18+12 =30
3 х (6+4) = 3 х 10=30
3 х (6+4)=3 х 10 = 30
4. 7 х С с=100, 90, 80, 70, 60, 50, 40, 30, 20, 10, 0.
7 х 100= 700
7 х 900=6300
7 х 800=5600
7 х 700=4900
7 х 600=4200
7 х 500 = 3500
7 х 400=2800
7х300=2100
7x200=1400
7 х 100= 700
7х 0 = 0
5.4x36, 16,25,9,49,81,64
4= 2 х 2 25= 5 х 5, 49= 7 х 7, 36=6x6, 9=3x3,
81=9x9
6. Теңдеуді шеш
С - 5= 250 250:а=50 х:5=50
С=250:5 а=250:50 х=50 х 5
С = 50 а=5 х=250
7.Шығармашылық, жұмыс І топ
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 сандарын үшбұрыштың әр қабырғасы бойында
олардың қосындысының мәні 17-ге тең болсын
ІІ-топ
1 ден 9-ға дейінгі сандарды дөңгелектерге орналастыр. Сонда біртүзудің
бойында орналасқан үш санның қосыңдысы 15-ке тең болсын.
8. Капитандар сайысы
1. Бал арасының ұясы неше бұрыш болып келеді (6)
2. Үйшілер күніне 5 шаңырақ дайындайды. Олар үш күнде неше шаңырақ
дайындайды.
3. Тік төртбұрыштың ауданы неге тең?
4. Тік төртбұрыштың қасиетін айт?
ІІІ топ
1) Шыбынның аяғы нешеу? (6)
2) Тойға келген 27 адам 3 үйге тең бөлініп 3 үйге орналасты. Әр үйге неше
адамнан орналасты?
3) Шаршының ауданы неге тең?
4) Көбейтудің қасиетін тап.
Корытындылау
Бағалау
Үйге тапсырма N'3 (119 бет)
-----------------------
4 см
2 см
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz