Сабақ жоспары :: Сурет, сызу
Файл қосу
Қыш ыдыс пен алма. Натюрморт
Сабақтың тақырыбы: Қыш ыдыс пен алма. Натюрморт
Сабақтың мақсаты: 1) Үй тапсырмасында қолданылатын заттар мен бұйымдарды
үйлесімді құрастыру арқылы натюрморт салу.
2)Оқушылардың натюрморт салуға байланысты көлем,
ауқым, кеңістік, жарық пен көлеңке жайлы түсініктерін
кеңейту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс – тәсіл: Әңгімелеу, баяндау, сұрақ-жауап суреттері, мақал – мәтел
жазылған плакат, шығармашылық жұмыс өткен тақырып
суреттерінен хаттама.
Сабақтың пәнаралық байланысы: Дүниетану, ана тілі, математика пәндерімен
байланыстыру.
Сабақтың барысы: Үйге берілген «Күз мерекелерін бейнелейік» тақырыбына
сұрақ – жауап әдісі бойынша оқушылардың теориялық
білімдерін тексеру. Оқушыларды екі тапқа бөлемін: 1
топ «Қарлығаш» жетекшісі Майра, 2 топ «Аққу» жетекшісі
Арайлым. Сабақтың соңында кімнің тобы өнерімен жеңіске
жетсе сол топ ұтқаны. Көп ұпай жинағаны.
1. А) Жыл мезгілдерін кім атайды?
Жауап: қыс, көктем, жаз, күз.
Ә) Күз айларын кім атайды?
Жауап: Қыркүйек, қазан, қараша.
Б) Күз айларында қандай мерекелер бар?
Жауап: Күздің алғашқы күні алғашқы қоңырау, бұл күні біз жазғы
демалыстан мектепке келеміз.
2. Ұстаздардың төл мерекесі – 6 қазан.
Қазақтың ұлы ақыны Абай атамыз айтқандай
Ақырын жүріп анық бас,
Еңбегің кетпес далаға.
Ұстаздық еткен жалықпас
Үйретуден балаға – деп айтқандай оқушыларға білім, тәрбие беру оларды
өнерге баулу ісі ұстаздар еңбегі арқылы іске асатынын айту.
В) Абай атамыз жыл мезгілімен табиғатқа байланысты әңгіме, жыр,
өлеңдер жазғанын білеміз. Кім айтады?
Жаз, Күз, Қыс, Көктем
Г) Күз мезгіліде табиғат көрініс қандай түске боялады?
Жауап: сары, қызылсары түске боялады.
Д) Күз мезгілін қандай теңеумен айтамыз?
Жауап: «Алтын күз»
Е) Күз айларында ауылшаруашылық өнімдерін не істейміз?
Жауап: Күзде егіндер жиналады, қысқа дайндаламыз. (Жүгері, мақта,
бидай, картоп, жеміс-жидек, отын, т.б.)
Үй тапсырмасын пысықтау:
Қорытындылау бағалау.
2. Жаңа сабақ.
А) Тақтаға сабақтың тақырыбы, күні, айы жазылады.
Натюрморт салайық
Қыш ыдыс пен алма
Балалар біз натюрморт деген сөзбен таныспыз. Ендеше натюрморт
тақырыбына сурет саламыз.
Натюрморт – жансы заттар мен құралдары арқылы салағн көркем туынды,
табиғи өңірді, заман келбетін, бір халықтың тұрмыс тіршілігін, әдет ғұрпые,
тарихын танып білуге көмектеседі. «Натюрморт» халықаралық термин
болғандықтан, біз де натюрморт дейміз.
Натюрморт қарапайым және күрделі болып бөлінеді. Сурет салғанда ең
алдымен бейнелейтін нәрселерді қағаз бетіне үйлесімді орналастыруға үйрету.
Бүгінгі біздің тақырыбымыздағы натюрморт екі заттан тұрады.
«Қыш ыдыс пен алма»
Балалар затты алғанда басты нәрселердің өзара орналасуын белгілеу
жұмысын бастағанда заттың өзіне ұқсас бояумен бастауды, бояу үйлесімділігін
іздеп табу керектігін естеріне салу. Ал балалар, бүгінгі тақырыпқа қажетті
оқу құралдарыңды алыңдар, түгел ме?
Тақтамен жұмыс
1. Тақтаға тақырыпқа сай хаттамалар, жыл мезгілдерінің суреттері, мақал –
мәтелдер жазылған плакат, өткен тақырып суреттері ілініп жалпы сабақ
барысы қажетті көрнекіліктермен байланыстырылып түсіндіріледі. Қыш
ыдыс пен алманы бейнелеудің бірінші және екінші кезеңін салып, түсіне
қарап талғаммен бояймыз. Кәне, қай топ тез салып бояйды?
2. Мұғалім оқушылармен қатар тақтаға қыш ыдыс пен алманы бейнелеуді
салады. Осы кезде тақтаны мақал – мәтел жазылған плакат ілінеді.
«Өнерлі бала сүйкімді»
«Өнер өлмес мұра»
«Қыстың қамын жаз ойла»
«Қыс қысыларсың, жаз жазыларсың»
т.б. мақал-мәтелдер сабақ барысында түсіндіріледі.
3. Қорытындылау
Оқушылардың жұмысын салыстырмалы түрде бағалау.
Сөзжұмбақ шешу
|Сиқырлы кітапша | |4 |3 |5 |6 |9 |
|18. 12. 18. 12. 8. 16. 12. |3 |і |т |н |л |и |
|9. 27. 10. 15. 6. 20. |2 |м |а |я | |б |
|9. 6. 24. |4 |д | |і |у | |
4.Үйге тапсырма
1.Қыш ыдысы мен алманы бейнелеп бояу
2.Шығармашылық жұмысты аяқтау
-----------------------
Бейнелеу жанры
Келбет
Пейзаж
Натюрморт
Қарапайым
Күрделі
Натюрморт
Сабақтың мақсаты: 1) Үй тапсырмасында қолданылатын заттар мен бұйымдарды
үйлесімді құрастыру арқылы натюрморт салу.
2)Оқушылардың натюрморт салуға байланысты көлем,
ауқым, кеңістік, жарық пен көлеңке жайлы түсініктерін
кеңейту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс – тәсіл: Әңгімелеу, баяндау, сұрақ-жауап суреттері, мақал – мәтел
жазылған плакат, шығармашылық жұмыс өткен тақырып
суреттерінен хаттама.
Сабақтың пәнаралық байланысы: Дүниетану, ана тілі, математика пәндерімен
байланыстыру.
Сабақтың барысы: Үйге берілген «Күз мерекелерін бейнелейік» тақырыбына
сұрақ – жауап әдісі бойынша оқушылардың теориялық
білімдерін тексеру. Оқушыларды екі тапқа бөлемін: 1
топ «Қарлығаш» жетекшісі Майра, 2 топ «Аққу» жетекшісі
Арайлым. Сабақтың соңында кімнің тобы өнерімен жеңіске
жетсе сол топ ұтқаны. Көп ұпай жинағаны.
1. А) Жыл мезгілдерін кім атайды?
Жауап: қыс, көктем, жаз, күз.
Ә) Күз айларын кім атайды?
Жауап: Қыркүйек, қазан, қараша.
Б) Күз айларында қандай мерекелер бар?
Жауап: Күздің алғашқы күні алғашқы қоңырау, бұл күні біз жазғы
демалыстан мектепке келеміз.
2. Ұстаздардың төл мерекесі – 6 қазан.
Қазақтың ұлы ақыны Абай атамыз айтқандай
Ақырын жүріп анық бас,
Еңбегің кетпес далаға.
Ұстаздық еткен жалықпас
Үйретуден балаға – деп айтқандай оқушыларға білім, тәрбие беру оларды
өнерге баулу ісі ұстаздар еңбегі арқылы іске асатынын айту.
В) Абай атамыз жыл мезгілімен табиғатқа байланысты әңгіме, жыр,
өлеңдер жазғанын білеміз. Кім айтады?
Жаз, Күз, Қыс, Көктем
Г) Күз мезгіліде табиғат көрініс қандай түске боялады?
Жауап: сары, қызылсары түске боялады.
Д) Күз мезгілін қандай теңеумен айтамыз?
Жауап: «Алтын күз»
Е) Күз айларында ауылшаруашылық өнімдерін не істейміз?
Жауап: Күзде егіндер жиналады, қысқа дайндаламыз. (Жүгері, мақта,
бидай, картоп, жеміс-жидек, отын, т.б.)
Үй тапсырмасын пысықтау:
Қорытындылау бағалау.
2. Жаңа сабақ.
А) Тақтаға сабақтың тақырыбы, күні, айы жазылады.
Натюрморт салайық
Қыш ыдыс пен алма
Балалар біз натюрморт деген сөзбен таныспыз. Ендеше натюрморт
тақырыбына сурет саламыз.
Натюрморт – жансы заттар мен құралдары арқылы салағн көркем туынды,
табиғи өңірді, заман келбетін, бір халықтың тұрмыс тіршілігін, әдет ғұрпые,
тарихын танып білуге көмектеседі. «Натюрморт» халықаралық термин
болғандықтан, біз де натюрморт дейміз.
Натюрморт қарапайым және күрделі болып бөлінеді. Сурет салғанда ең
алдымен бейнелейтін нәрселерді қағаз бетіне үйлесімді орналастыруға үйрету.
Бүгінгі біздің тақырыбымыздағы натюрморт екі заттан тұрады.
«Қыш ыдыс пен алма»
Балалар затты алғанда басты нәрселердің өзара орналасуын белгілеу
жұмысын бастағанда заттың өзіне ұқсас бояумен бастауды, бояу үйлесімділігін
іздеп табу керектігін естеріне салу. Ал балалар, бүгінгі тақырыпқа қажетті
оқу құралдарыңды алыңдар, түгел ме?
Тақтамен жұмыс
1. Тақтаға тақырыпқа сай хаттамалар, жыл мезгілдерінің суреттері, мақал –
мәтелдер жазылған плакат, өткен тақырып суреттері ілініп жалпы сабақ
барысы қажетті көрнекіліктермен байланыстырылып түсіндіріледі. Қыш
ыдыс пен алманы бейнелеудің бірінші және екінші кезеңін салып, түсіне
қарап талғаммен бояймыз. Кәне, қай топ тез салып бояйды?
2. Мұғалім оқушылармен қатар тақтаға қыш ыдыс пен алманы бейнелеуді
салады. Осы кезде тақтаны мақал – мәтел жазылған плакат ілінеді.
«Өнерлі бала сүйкімді»
«Өнер өлмес мұра»
«Қыстың қамын жаз ойла»
«Қыс қысыларсың, жаз жазыларсың»
т.б. мақал-мәтелдер сабақ барысында түсіндіріледі.
3. Қорытындылау
Оқушылардың жұмысын салыстырмалы түрде бағалау.
Сөзжұмбақ шешу
|Сиқырлы кітапша | |4 |3 |5 |6 |9 |
|18. 12. 18. 12. 8. 16. 12. |3 |і |т |н |л |и |
|9. 27. 10. 15. 6. 20. |2 |м |а |я | |б |
|9. 6. 24. |4 |д | |і |у | |
4.Үйге тапсырма
1.Қыш ыдысы мен алманы бейнелеп бояу
2.Шығармашылық жұмысты аяқтау
-----------------------
Бейнелеу жанры
Келбет
Пейзаж
Натюрморт
Қарапайым
Күрделі
Натюрморт
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz