Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Таңбалары қарама- қарсы сандарды қосу
Шығыс Қазахстан облысы Семей қаласы
ММ «19 жалпы орта білім беретін мектеп»
Математика пәнің мұғалімі Шаменова Қарлығаш Шаменовна
I. Тақырыбы: Таңбалары қарама- қарсы сандарды қосу.
II. Мақсаты: Оқушыларға таңбалары қарама-қарсы сандарды қосуды үйрету
арқылы оларға суық пен жылыны , көп не азды т.с.с.
қарама-
қарсы сандардың айрмасын ажырата білуін
қалыптастыру.
III. Көрнекілігі: " Индексті табу " , карточка, үлестірмелі материалдар,
тақтаға плакатқа жазылған " қосу" , " таңбалары
әртүрлі, бірдей
сандарды қосу" мысалдар.
IV. Жоспары: 1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын сұрау
3. Ауызша өткен тақырыпты қайталау
4. Жаңа сабақ түсіндіру
5. Оны бекіту: а) ережені қайталау
Б) үлестірмелі материалдар
В) " индексті табу"
Г) коррекция беру
6. Үйге тапсырма беру
7. Бағалау
1. Үй тапсырмасын сұрау.
Ауызша сұрақтар: а) санның модулі дегеніміз не? Оң санның , теріс санның
модулі неге тең?
Б) қарама- қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз?
Мысал келтір.
В) теріс сандардың қосындысы неге тең?
Г) сандарды салыстыру: 0 мен теріс сан, 0 мен оң сан,
теріс сан мен оң сан, теріс сандар.
2. Жаңа сабақ түсіндіру:
А)
-ұтыс ұпайы -ұтылған ұпай
.
+ = 3+ (-5) = -2
+ = 6+( -4) =2
+
= 2+(-2) =0
Б) Қолдағы зат пен беретін қағазды " таңбалары әртүрлі сандарды қосудың "
ережесін мысалдар арқылы оқушыларға тұжырымдату.
Ереже:
1. Үлкен модульден кіші модульді аламыз.
2. Үлкен модульдің таңбасын қоямыз.
3. Бекіту: Тақтаға алдын-ала есептер жазылып қойылады.
А) ауызша есептеулер:
-5+20 11+(-50) -2,8+3,2 -4+4 -4+5
5+20 -7+50 -3,8+6,1 (-3)+3 -5+( )=0
-15+40 7+(-50) 4,5+(-7,5) 6+( )=11 -3+( )=0
-11+50 1+(-28) 0,06+(-0,6)
15+(-40) -48+6 0,1+(-4,9) ( )+(-6)=-4 ( )+2=-
10
- (-)
) 0,01+(-0,01)
Б) Оқушыларға жеке-жеке үлестірмелі карточкалар беру, дұрыс шешу
арқылы математикалық терминді табады.
| |-13,42 |-5,48 |-5 |
| 2.| -15,06+(-7,059) | 5. | -10,2+0,28 |
| 3.| -6,118+3,2 | 6. | 4,63+(-102,5)|
Жауаптары:
| 1. | 575,63 | 4. | 0,5 | 7. | -9,92 |
| 2.| -22,159 | 5. | -97,87 | 8. | -2,918 |
| 3.| -8,4 | 6. | 1,003 | 9. | -53,6 |
|1 |2 |4 |6 |5 |3 |
Г) оқушыларды бағалау.
Д) қорытынды
Е) үйге тапсырма.
-----------------------
●
●
●
ММ «19 жалпы орта білім беретін мектеп»
Математика пәнің мұғалімі Шаменова Қарлығаш Шаменовна
I. Тақырыбы: Таңбалары қарама- қарсы сандарды қосу.
II. Мақсаты: Оқушыларға таңбалары қарама-қарсы сандарды қосуды үйрету
арқылы оларға суық пен жылыны , көп не азды т.с.с.
қарама-
қарсы сандардың айрмасын ажырата білуін
қалыптастыру.
III. Көрнекілігі: " Индексті табу " , карточка, үлестірмелі материалдар,
тақтаға плакатқа жазылған " қосу" , " таңбалары
әртүрлі, бірдей
сандарды қосу" мысалдар.
IV. Жоспары: 1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын сұрау
3. Ауызша өткен тақырыпты қайталау
4. Жаңа сабақ түсіндіру
5. Оны бекіту: а) ережені қайталау
Б) үлестірмелі материалдар
В) " индексті табу"
Г) коррекция беру
6. Үйге тапсырма беру
7. Бағалау
1. Үй тапсырмасын сұрау.
Ауызша сұрақтар: а) санның модулі дегеніміз не? Оң санның , теріс санның
модулі неге тең?
Б) қарама- қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз?
Мысал келтір.
В) теріс сандардың қосындысы неге тең?
Г) сандарды салыстыру: 0 мен теріс сан, 0 мен оң сан,
теріс сан мен оң сан, теріс сандар.
2. Жаңа сабақ түсіндіру:
А)
-ұтыс ұпайы -ұтылған ұпай
.
+ = 3+ (-5) = -2
+ = 6+( -4) =2
+
= 2+(-2) =0
Б) Қолдағы зат пен беретін қағазды " таңбалары әртүрлі сандарды қосудың "
ережесін мысалдар арқылы оқушыларға тұжырымдату.
Ереже:
1. Үлкен модульден кіші модульді аламыз.
2. Үлкен модульдің таңбасын қоямыз.
3. Бекіту: Тақтаға алдын-ала есептер жазылып қойылады.
А) ауызша есептеулер:
-5+20 11+(-50) -2,8+3,2 -4+4 -4+5
5+20 -7+50 -3,8+6,1 (-3)+3 -5+( )=0
-15+40 7+(-50) 4,5+(-7,5) 6+( )=11 -3+( )=0
-11+50 1+(-28) 0,06+(-0,6)
15+(-40) -48+6 0,1+(-4,9) ( )+(-6)=-4 ( )+2=-
10
- (-)
) 0,01+(-0,01)
Б) Оқушыларға жеке-жеке үлестірмелі карточкалар беру, дұрыс шешу
арқылы математикалық терминді табады.
| |-13,42 |-5,48 |-5 |
| 2.| -15,06+(-7,059) | 5. | -10,2+0,28 |
| 3.| -6,118+3,2 | 6. | 4,63+(-102,5)|
Жауаптары:
| 1. | 575,63 | 4. | 0,5 | 7. | -9,92 |
| 2.| -22,159 | 5. | -97,87 | 8. | -2,918 |
| 3.| -8,4 | 6. | 1,003 | 9. | -53,6 |
|1 |2 |4 |6 |5 |3 |
Г) оқушыларды бағалау.
Д) қорытынды
Е) үйге тапсырма.
-----------------------
●
●
●
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz