Таңбалары қарама- қарсы сандарды қосу

Шығыс Қазахстан облысы Семей қаласы
ММ «19 жалпы орта білім беретін мектеп»
Математика пәнің мұғалімі Шаменова Қарлығаш Шаменовна
I. Тақырыбы : Таңбалары қарама- қарсы сандарды қосу.
II. Мақсаты : Оқушыларға таңбалары қарама-қарсы сандарды қосуды үйрету
арқылы оларға суық пен жылыны, көп не азды т. с. с. қарама-
қарсы сандардың айрмасын ажырата білуін қалыптастыру.
III. Көрнекілігі : " Индексті табу ", карточка, үлестірмелі материалдар,
тақтаға плакатқа жазылған " қосу", " таңбалары әртүрлі, бірдей
сандарды қосу" мысалдар.
IV. Жоспары : 1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын сұрау
3. Ауызша өткен тақырыпты қайталау
4. Жаңа сабақ түсіндіру
5. Оны бекіту: а) ережені қайталау
Б) үлестірмелі материалдар
В) " индексті табу"
Г) коррекция беру
6. Үйге тапсырма беру
7. Бағалау
1. Үй тапсырмасын сұрау.
Ауызша сұрақтар : а) санның модулі дегеніміз не? Оң санның, теріс санның
модулі неге тең?
Б) қарама- қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз?
Мысал келтір.
В) теріс сандардың қосындысы неге тең?
Г) сандарды салыстыру: 0 мен теріс сан, 0 мен оң сан,
теріс сан мен оң сан, теріс сандар.
2. Жаңа сабақ түсіндіру:
А)
-ұтыс ұпайы -ұтылған ұпай
.
+ = 3+ (-5) = -2
+ = 6+( -4) =2
+
= 2+(-2) =0
Б) Қолдағы зат пен беретін қағазды " таңбалары әртүрлі сандарды қосудың "
ережесін мысалдар арқылы оқушыларға тұжырымдату.
Ереже :
1. Үлкен модульден кіші модульді аламыз.
2. Үлкен модульдің таңбасын қоямыз.
3. Бекіту : Тақтаға алдын-ала есептер жазылып қойылады.
А) ауызша есептеулер:
-5+20 11+(-50) -2, 8+3, 2 -4+4 -4+5
5+20 -7+50 -3, 8+6, 1 (-3) +3 -5+( ) =0
-15+40 7+(-50) 4, 5+(-7, 5) 6+( ) =11 -3+( ) =0
-11+50 1+(-28) 0, 06+(-0, 6)
15+(-40) -48+6 0, 1+(-4, 9) ( ) +(-6) =-4 ( ) +2=-10
-
(-
)
)
0, 01+(-0, 01)
Б) Оқушыларға жеке-жеке үлестірмелі карточкалар беру, дұрыс шешу
арқылы математикалық терминді табады.


1) 2, 7+(-3, 4) 7) -3, 74+(-1, 74) 13) -8, 98+1, 46
2) -8, 72+(-15, 37) 8) -0, 001+0, 02 "перпендикуляр" т. с. с.
3) -21, 23+7, 81 9)
4) -5, 6+(-2, 4) 10) І-4, 5І+І-9, 6І
5)
11) -3, 75+0, 785
6) -2
12) -6, 54+2, 87
В) Индексті табу.
Мысалы:
Жауаптары:
Г) оқушыларды бағалау.
Д) қорытынды
Е) үйге тапсырма.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz