Таңбалары қарама- қарсы сандарды қосу

Шығыс Қазахстан облысы Семей қаласы

ММ «19 жалпы орта білім беретін мектеп»

Математика пәнің мұғалімі Шаменова Қарлығаш Шаменовна

I. Тақырыбы : Таңбалары қарама- қарсы сандарды қосу.

II. Мақсаты : Оқушыларға таңбалары қарама-қарсы сандарды қосуды үйрету

арқылы оларға суық пен жылыны, көп не азды т. с. с. қарама-

қарсы сандардың айрмасын ажырата білуін қалыптастыру.

III. Көрнекілігі : " Индексті табу ", карточка, үлестірмелі материалдар,

тақтаға плакатқа жазылған " қосу", " таңбалары әртүрлі, бірдей

сандарды қосу" мысалдар.

IV. Жоспары : 1. Ұйымдастыру

2. Үй тапсырмасын сұрау

3. Ауызша өткен тақырыпты қайталау

4. Жаңа сабақ түсіндіру

5. Оны бекіту: а) ережені қайталау

Б) үлестірмелі материалдар

В) " индексті табу"

Г) коррекция беру

6. Үйге тапсырма беру

7. Бағалау

1. Үй тапсырмасын сұрау.

Ауызша сұрақтар : а) санның модулі дегеніміз не? Оң санның, теріс санның

модулі неге тең?

Б) қарама- қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз?

Мысал келтір.

В) теріс сандардың қосындысы неге тең?

Г) сандарды салыстыру: 0 мен теріс сан, 0 мен оң сан,

теріс сан мен оң сан, теріс сандар.

2. Жаңа сабақ түсіндіру:

А)

-ұтыс ұпайы -ұтылған ұпай

.

+ = 3+ (-5) = -2

+ = 6+( -4) =2

+

= 2+(-2) =0

Б) Қолдағы зат пен беретін қағазды " таңбалары әртүрлі сандарды қосудың "

ережесін мысалдар арқылы оқушыларға тұжырымдату.

Ереже :

1. Үлкен модульден кіші модульді аламыз.

2. Үлкен модульдің таңбасын қоямыз.

3. Бекіту : Тақтаға алдын-ала есептер жазылып қойылады.

А) ауызша есептеулер:

-5+20 11+(-50) -2, 8+3, 2 -4+4 -4+5

5+20 -7+50 -3, 8+6, 1 (-3) +3 -5+( ) =0

-15+40 7+(-50) 4, 5+(-7, 5) 6+( ) =11 -3+( ) =0

-11+50 1+(-28) 0, 06+(-0, 6)

15+(-40) -48+6 0, 1+(-4, 9) ( ) +(-6) =-4 ( ) +2=-10

- (- )

) 0, 01+(-0, 01)

Б) Оқушыларға жеке-жеке үлестірмелі карточкалар беру, дұрыс шешу

арқылы математикалық терминді табады.

-13, 42
-5, 48
-5
-8
0
-2, 965
-0, 7
14, 1
-24, 09
-367
-0, 019
: е
-13, 42: р
-5, 48: д
-5: н
-8: п
0: к
-2, 965: л
-0, 7: п
14, 1: У
-24, 09: Е
-367: я
-0, 019: и
: р

1) 2, 7+(-3, 4) 7) -3, 74+(-1, 74) 13) -8, 98+1, 46

2) -8, 72+(-15, 37) 8) -0, 001+0, 02 "перпендикуляр" т. с. с.

3) -21, 23+7, 81 9)

4) -5, 6+(-2, 4) 10) І-4, 5І+І-9, 6І

5) 11) -3, 75+0, 785

6) -2 12) -6, 54+2, 87

В) Индексті табу.

Мысалы:

1.
591, 6+( -15, 97)
4.
-12, 9+4, 5
1.: 2.
591, 6+( -15, 97): -15, 06+(-7, 059)
4.: 5.
-12, 9+4, 5: -10, 2+0, 28
1.: 3.
591, 6+( -15, 97): -6, 118+3, 2
4.: 6.
-12, 9+4, 5: 4, 63+(-102, 5)

Жауаптары:

1.
575, 63
4.
0, 5
7.
-9, 92
1.: 2.
575, 63: -22, 159
4.: 5.
0, 5: -97, 87
7.: 8.
-9, 92: -2, 918
1.: 3.
575, 63: -8, 4
4.: 6.
0, 5: 1, 003
7.: 9.
-9, 92: -53, 6
1.: 1
575, 63: 2
4.: 4
0, 5: 6
7.: 5
-9, 92: 3

Г) оқушыларды бағалау.

Д) қорытынды

Е) үйге тапсырма.


Ұқсас жұмыстар
Лекция мод сандарды қосу
Анықтамаларды есептер шығаруда қолдану
Рационал сандарды қосу және азайту
Рационал сандарды көбейту жайлы
Рационал сандарды азайту
Таңбалар ережесі
Таңбалары әртүрлі екі санды қосу 6-сынып
Теріс сандар тобына Топтастыру стратегиясы
Теріс санның модулі
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу тақырыбына есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz