Санның бөлігін табу жайлы

Асқарбекова Балымкүл Дайрашқызы
Астана қаласы. Райымбек батыр атындағы №50 «Қазғарыш» мектеп-лицейінің математика пәні мұғалімі
Жас кезіңде алған білім,
Тасқа жазған жазумен тең.
Есейгенде алған білім,
Құмға жазған жазумен тең.
Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу
Сабақтың мақсаты:
- Білімділігі: Санның бөлігін табу ережесін білу.
- Дамытушылық: Ережелерді есептер шығару барысында қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
- Тәрбиелілігі: Аралас сан, жай бөлшекті жазу колографиясын қадағалау, таза, көркем жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі : парақшалар, интерактивті тақта, ДК.
Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру
Сабақтың түрі: іздендіру сабағы
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі
- Үй тапсырмасын тексеру (Математикалық диктант )
Математикалық диктант жауабы:
\[\scriptstyle{\frac{11}{8}}\,_{2{\frac{1}{2}}}\]
Бағалау шкаласы : «5»-5
«4»-4
«3»-3
«2, 1»-2
- Жаңа сабақты түсіндіру. (Іздендіру кезеңі)
Санның бөлігін табу
Есеп: Математика кабинетінің еденінің ауданы 36 м 2 . Еденнің
\[\frac{\mathbb{S}}{\mathbb{C}}\]-інде парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңыз.S еден = 36м 2
Парта-
\[\frac{\mathbb{S}}{\mathbb{C}}\]-бөлігіS парта = ?
Шешуі: S парта = 36 *
\[\frac{\mathbb{S}}{\mathbb{C}}\]=20 м 2Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек.
1-мысал:
\[1{\frac{1}{2}}\]санының бөлігін табайық.
\[{\frac{1}{2}}\cdot{\frac{3}{5}}={\frac{3}{2}}\cdot{\frac{3}{5}}={\frac{9}{10}},\]2-мысал:
\[{\mathfrak{S}}{\overline{{\bigcup_{3}}}}\]санының\[1{\frac{}{8}}\]бөлігін табайық.
\[5{\frac{1}{3}}\cdot1{\frac{1}{8}}={\frac{16}{3}}\cdot{\frac{9}{8}}=6\]
- Есептер шығару (Дамыту кезеңі)
- Оқулықтан: № 813, 814, 815 есептерді орындайды.
- Кеспе парақшалар таратылады.
КЕСПЕ
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.
С. 8 метрдің
\[\frac{\lambda}{\lambda}\]бөлігін тап Қ.\[{\frac{5}{18}}\cdot{\frac{9}{25}}=\]А.\[{\frac{17}{18}}-{\frac{5}{6}}=\]Р.\[7\frac5{11}\cdot8\frac14=\]
- Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
![]()
- Бекіту.
Есеп: Наурыз мерекесіне арнап мектеп 48 кг торт дайындады. Оның
\[\frac{\lambda}{\infty}\]бөлігі бастауыш сынып оқушыларына берілді. Бастауыш сынып оқушыларына неше кг торт бөлінді?Торт-48 кг.
Бастауыш-
\[\frac{\lambda}{\infty}\]бөлігіБастауыш - ? Кг
Шешуі:
\[48\cdot{\frac{3}{8}}=6\cdot3=18\]кг.
- Үйге тапсырма: №816, 817, 818, 819, 820
- Бағалау.
КЕСПЕ
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.
С. 8 метрдің
\[\frac{\mathcal{\mathbf{A}}}{\mathcal{A}}\]бөлігін тап Қ.\[{\frac{5}{18}}\cdot{\frac{9}{25}}=\]А.\[{\frac{17}{18}}-{\frac{5}{6}}=\]Р.\[7\frac5{11}\cdot8\frac14=\]
КЕСПЕ
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.
С. 8 метрдің
\[\frac{\mathcal{\mathbf{A}}}{\mathit{A}}\]бөлігін тап Қ.\[{\frac{5}{18}}\cdot{\frac{9}{25}}=\]А.\[{\frac{17}{18}}-{\frac{5}{6}}=\]Р.\[7\frac5{11}\cdot8\frac14=\]
КЕСПЕ
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.
С. 8 метрдің
\[\frac{\lambda}{\lambda}\]бөлігін тап Қ.\[{\frac{5}{18}}\cdot{\frac{9}{25}}=\]А.\[{\frac{17}{18}}-{\frac{5}{6}}=\]Р.\[7\frac5{11}\cdot8\frac14=\]
Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
\[\frac{\ddot{\bf e}}{\bf e}\frac{2}{15}-2\frac{1}{3}\frac{\ddot{\bf o}}{\dot{\phi}}\cdot2\frac{1}{2}+5\frac{3}{4}=\]Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz