Математика сабағының жоспары: Санның бөлігін табу (Асқарбекова Б. Д., Астана қ. №50 Қазғарыш мектеп-лицейі)

Асқарбекова Балымкүл Дайрашқызы

Астана қаласы. Райымбек батыр атындағы №50 «Қазғарыш» мектеп-лицейінің математика пәні мұғалімі

Жас кезіңде алған білім,

Тасқа жазған жазумен тең.

Есейгенде алған білім,

Құмға жазған жазумен тең.

Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділігі: Санның бөлігін табу ережесін білу.
  2. Дамытушылық: Ережелерді есептер шығару барысында қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
  3. Тәрбиелілігі: Аралас сан, жай бөлшекті жазу колографиясын қадағалау, таза, көркем жазуға тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі : парақшалар, интерактивті тақта, ДК.

Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру

Сабақтың түрі: іздендіру сабағы

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі
  2. Үй тапсырмасын тексеру (Математикалық диктант )

\[\begin{array}{c}{{1^{\frac{3}{2}}+{\frac{3}{4}}}}\\ {{2)5\cdot2{\frac{1}{2}}}}\\ {{3)2{\frac{1}{3}}\cdot{\frac{5}{4}}}}\\ {{3)2{\frac{2}{5}}}}\end{array}\]
Математикалық диктант

Математикалық диктант жауабы:

\[\scriptstyle{\frac{11}{8}}\,_{2{\frac{1}{2}}}\]

Бағалау шкаласы : «5»-5

«4»-4

«3»-3

«2, 1»-2

  1. Жаңа сабақты түсіндіру. (Іздендіру кезеңі)

Санның бөлігін табу

Есеп: Математика кабинетінің еденінің ауданы 36 м 2 . Еденнің

\[\frac{\mathbb{S}}{\mathbb{C}}\]
-інде парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңыз.

S еден = 36м 2

Парта-

\[\frac{\mathbb{S}}{\mathbb{C}}\]
-бөлігі

S парта = ?

Шешуі: S парта = 36 *

\[\frac{\mathbb{S}}{\mathbb{C}}\]
=20 м 2

Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек.

1-мысал:

\[1{\frac{1}{2}}\]
санының бөлігін табайық.

\[{\frac{1}{2}}\cdot{\frac{3}{5}}={\frac{3}{2}}\cdot{\frac{3}{5}}={\frac{9}{10}},\]

2-мысал:

\[{\mathfrak{S}}{\overline{{\bigcup_{3}}}}\]
санының
\[1{\frac{}{8}}\]
бөлігін табайық.

\[5{\frac{1}{3}}\cdot1{\frac{1}{8}}={\frac{16}{3}}\cdot{\frac{9}{8}}=6\]

  1. Есептер шығару (Дамыту кезеңі)
  1. Оқулықтан: № 813, 814, 815 есептерді орындайды.
  2. Кеспе парақшалар таратылады.

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің

\[\frac{\lambda}{\lambda}\]
бөлігін тап Қ.
\[{\frac{5}{18}}\cdot{\frac{9}{25}}=\]
А.
\[{\frac{17}{18}}-{\frac{5}{6}}=\]
Р.
\[7\frac5{11}\cdot8\frac14=\]

\[\frac{\prod}{\bigoplus}\]
\[\mathsf{\mathcal{C}}\]
\[\frac{1}{10}\]
\[\frac{\prod}{\bigoplus}\]
\[61{\frac{1}{2}}\]
: А
: С
: Қ
: А
: Р
  1. Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

  1. Бекіту.

Есеп: Наурыз мерекесіне арнап мектеп 48 кг торт дайындады. Оның

\[\frac{\lambda}{\infty}\]
бөлігі бастауыш сынып оқушыларына берілді. Бастауыш сынып оқушыларына неше кг торт бөлінді?

Торт-48 кг.

Бастауыш-

\[\frac{\lambda}{\infty}\]
бөлігі

Бастауыш - ? Кг

Шешуі:

\[48\cdot{\frac{3}{8}}=6\cdot3=18\]
кг.

  1. Үйге тапсырма: №816, 817, 818, 819, 820
  2. Бағалау.

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің

\[\frac{\mathcal{\mathbf{A}}}{\mathcal{A}}\]
бөлігін тап Қ.
\[{\frac{5}{18}}\cdot{\frac{9}{25}}=\]
А.
\[{\frac{17}{18}}-{\frac{5}{6}}=\]
Р.
\[7\frac5{11}\cdot8\frac14=\]

\[\frac{\prod}{\bigoplus}\]
\[\mathsf{\mathcal{C}}\]
\[\frac{1}{10}\]
\[\frac{\prod}{\bigoplus}\]
\[61{\frac{1}{2}}\]
:
:
:
:
:

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің

\[\frac{\mathcal{\mathbf{A}}}{\mathit{A}}\]
бөлігін тап Қ.
\[{\frac{5}{18}}\cdot{\frac{9}{25}}=\]
А.
\[{\frac{17}{18}}-{\frac{5}{6}}=\]
Р.
\[7\frac5{11}\cdot8\frac14=\]

\[\frac{\prod}{\bigoplus}\]
\[\mathsf{\mathcal{C}}\]
\[\frac{1}{10}\]
\[\frac{\prod}{\bigoplus}\]
\[61{\frac{1}{2}}\]
:
:
:
:
:

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің

\[\frac{\lambda}{\lambda}\]
бөлігін тап Қ.
\[{\frac{5}{18}}\cdot{\frac{9}{25}}=\]
А.
\[{\frac{17}{18}}-{\frac{5}{6}}=\]
Р.
\[7\frac5{11}\cdot8\frac14=\]

\[\frac{\prod}{\bigoplus}\]
\[\mathsf{\mathcal{C}}\]
\[\frac{1}{10}\]
\[\frac{\prod}{\bigoplus}\]
\[61{\frac{1}{2}}\]
:
:
:
:
:

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

\[\frac{\ddot{\bf e}}{\bf e}\frac{2}{15}-2\frac{1}{3}\frac{\ddot{\bf o}}{\dot{\phi}}\cdot2\frac{1}{2}+5\frac{3}{4}=\]

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

\[\ _{\dot{\alpha}}^{\dot{\alpha}}\frac{2}{15}-2\frac{1}{3}\frac{\ddot{\Phi}}{\dot{\phi}}\cdot2\frac{1}{2}+5\frac{3}{4}=\]

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

\[\ _{\dot{\alpha}}^{\dot{\alpha}}\frac{2}{15}-2\frac{1}{3}\frac{\ddot{\Phi}}{\dot{\phi}}\cdot2\frac{1}{2}+5\frac{3}{4}=\]

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

\[\ _{\dot{\alpha}}^{\dot{\alpha}}\frac{2}{15}-2\frac{1}{3}\frac{\ddot{\Phi}}{\dot{\phi}}\cdot2\frac{1}{2}+5\frac{3}{4}=\]

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

\[\frac{\breve{\bf e}}{\bf e}\frac{2}{15}-2\frac{1}{3}\frac{\breve{\bf o}}{\dot{\phi}}\cdot2\frac{1}{2}+5\frac{3}{4}=\]


Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспары: Санның бөлігін табу - ереже, есептер және бағалау
5-сынып математика сабақ жоспары: Санның бөлігін табу
Санның бөлігін табу: сабақ жоспары мен практикалық тапсырмалар
5-сынып математикасы: Санның бөлігін табу - сабақ жоспары
Санның пайызын табу: бекіту сабағының мақсаттары, әдістері және есептері
Исабекова Г.М., №56 мектеп-лицейі (Астана) - 4-9 сыныптарға арналған математика мектепішілік олимпиада тапсырмалары
Райымбек батыр атындағы №50 Қазғарыш мектеп-лицейінің Ғасырдан ғасырға: тәуелсіздікке арналған тарихи-танымдық сайысы
5-сынып математикасы: Санның пайызын табу - сабақ жоспары
Екі жиынның ортақ бөлігін табу
Әліппемен қоштасу ертеңгілігінің сценарийі - Астана қаласы №48 мектеп-лицейі бастауыш сыныбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz