Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Санның бөлігін табу жайлы

Асқарбекова Балымкүл Дайрашқызы
Астана қаласы.Райымбек батыр
атындағы №50 «Қазғарыш» мектеп-
лицейінің математика пәні мұғалімі

Жас кезіңде алған білім,
Тасқа жазған жазумен тең.
Есейгенде алған білім,
Құмға жазған жазумен тең.

Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу

Сабақтың мақсаты:
1) Білімділігі: Санның бөлігін табу ережесін білу.
2) Дамытушылық: Ережелерді есептер шығару барысында қолдана білу дағдысын
қалыптастыру.
3) Тәрбиелілігі: Аралас сан, жай бөлшекті жазу колографиясын қадағалау,
таза, көркем жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: парақшалар, интерактивті тақта, ДК.

Сабақтың типі: Білім мен дағдысын қалыптастыру

Сабақтың түрі: іздендіру сабағы

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру (Математикалық диктант )
Математикалық диктант

Математикалық диктант жауабы:

Бағалау шкаласы: «5»-5
«4»-4
«3»-3
«2,1»-2

3. Жаңа сабақты түсіндіру. (Іздендіру кезеңі)

Санның бөлігін табу
Есеп: Математика кабинетінің еденінің ауданы 36 м2. Еденнің -інде
парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңыз.

Sеден = 36м2
Парта--бөлігі
Sпарта = ?

Шешуі: Sпарта = 36 *=20 м2

Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек.
1-мысал: санының бөлігін табайық.

2-мысал: санының бөлігін табайық.

4. Есептер шығару (Дамыту кезеңі)

1) Оқулықтан: № 813, 814, 815 есептерді орындайды.
2) Кеспе парақшалар таратылады.

КЕСПЕ
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді
қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А.
Р.
| | | | | |
|А |С |Қ |А |Р |

3) Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»

Амалды орында:

5. Бекіту.
Есеп: Наурыз мерекесіне арнап мектеп 48 кг торт дайындады. Оның
бөлігі бастауыш сынып оқушыларына берілді. Бастауыш сынып оқушыларына
неше кг торт бөлінді?
Торт-48 кг.
Бастауыш-бөлігі
Бастауыш -? Кг

Шешуі: кг.

6. Үйге тапсырма: №816, 817,818,819,820
7. Бағалау.

КЕСПЕ
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді
қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А. Р.

| | | | | |
| | | | | |

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді
қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А.
Р.
| | | | | |
| | | | | |

КЕСПЕ

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді
қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

С. 8 метрдің бөлігін тап Қ. А.
Р.
| | | | | |
| | | | | |

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:

Шығармашылық жұмыс: «Дарынды дарабозды анықтау»
Амалды орында:

-----------------------

парта

еден

Ұқсас жұмыстар
"Санның бөлігін табу"
Пропорция көмегімен мәтінді есептер шығару. 6 сынып
Есетпі теңдеу құру арқылы шығару. 4 сынып
Санның бөлігін табу жайлы ақпарат
Талап кезеңі мин
Жай бөлшектерді көбейту, Жай бөлшекті көбейту қасиетімен таныстыру
Теңдеу шығару
Сандардың көбейтіндісін табыңдар
Үлестер мен бөлшектер. бастауыш сыныптарына
5 класс емтихан сұрақтары
Пәндер