ХІХ ғасырдың соңындағы араб елдері: Мысырдағы үстем тап өкілдері мен перғауындардың басқыншылық саясаты


Ақтөбе облысы

Шалқар қаласы

№5 орта мектебі

Загитова Мирамгул Загитовна

Сабақтың тақырыбы: Араб елдері, Египеттегі үстем тап өкілдері және перғауындардың басқыншылық саясаты.

Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың ХІХ ғасырдың соңындағы араб елдерінің жағдай туралы таным-түсініктерін кеңейту, білімдерін тереңдету.

2. Өз беттерінше салыстырып, қорытынды жасауға, шығармашылықпен жұмыс жасауға үйрету.

3. Ел, жердің тарихын білуге, оны құрметтеуге үйрету, Топтық жұмыстар арқылы ұйымшылдыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес. Технология. Сын тұрғыдан ойлау, элементтерін пайдалану.

Көрнекілігі: Слайд, интерактивті тақта, кесте толтыру.

Сабақ барысы:

Сабақ бөлімі
Уақыты
Сабақ әдісі
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
№: 1
Сабақ бөлімі: Ұйымдастыру
Уақыты: минут
Сабақ әдісі:
Мұғалім іс-әрекеті: Амандасып, бүгінгі сабақтың ерекшелігін айтып, сабақ барысын түсіндіреді. Оқушыларды бөледі.
Оқушы іс-әрекеті: Мұғаліммен, келген қонақтармен амандасады, мұғалімді мұқият тыңдайды.
Күтілетін нәтиже: Сабақ барысын біледі, назарлары сабаққа аударылады.
№: 2
Сабақ бөлімі: Үй тапсырмасын сұрау.
Уақыты: минут
Сабақ әдісі:

Қызығушылықты ояту

І. Миға шабуыл (деңгейлік тапсырмалар, тест сұрақтары)

Мұғалім іс-әрекеті: Өткен сабақ бойынша 2 топтан 4 оқушыдан сабақ сұрайды (барлық тақырыптар қамтылады) .
Оқушы іс-әрекеті: Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексертеді.
Күтілетін нәтиже: Өткен тақырып бойынша оқушы білімі тиянақталады.
№: 3
Сабақ бөлімі: Жаңа сабақты меңгерту.
Уақыты: минут
Сабақ әдісі:

Ой шақыру ІІ. Мағынаны ашу

Пирамидалық стратегиясы.

Сұрақ-жауап.

Кесте толтыру.

Картамен жұмыс.

Мұғалім іс-әрекеті:

Оқушылардың сабағын түйіндеп, жаңа сабақты бастау мақсатында оқушыларға суреттер көрсетіледі.

Сабақ жоспарын хабарлайды: 1. ХІХғ. Соңы араб елдерінің жағдайы.

2. Мысыр елі.

3. Араби паша көтерілісі және ағылшындардың Мысырды басып алуы.

4. Басқа араб елдерінің жағдайы.

5. Араб елдеріндегі ұлт-азаттық қозғалыстар. Араб ұлттқ сана-сезімінің қалыптасуы.

Оқушы іс-әрекеті:

Жаңа сабақ тақырыбын табады.

2 топ мүшелері мәтін бойынша жұмыс жасайды, керекті сөздерді теріп жазады. Араб елдерін анықтап, европалықтар жаулап алуы туралы оқушы өзі айтып береді.

Мұстафа Кемалға сипаттама береді, оның қасиеттерін көрсетеді.

Күтілетін нәтиже:

1 бөлімнен 2 бөлімге едергісіз өтеді.

Сабақтың басталуына өздері қатысады.

Мәтін бойынша сабақты оқушылар өздері меңгереді.

№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:

Топтастыру стратегиясы.

Кесте толтыру.

Түйіндеу.

Баяндау.

Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылардың ой-пікірін тыңдап, жаңа сабақты толықтырып түсіндіреді.
Оқушы іс-әрекеті:

Жылдарды теріп жазып, оқиғалармен сәйкестендіреді.

Оқушылар мұқият тыңдайды, керек жерлерін жазып алып отырады.

Күтілетін нәтиже: Жаңа тақырып бойынша білімдері толығады.
№: 4
Сабақ бөлімі: Жаңа сабақты бекіту.
Уақыты: минут
Сабақ әдісі:

ІІІ. Ой-толғаныс. Сөзжұмбақ.

Рефлекция

Мұғалім іс-әрекеті:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Бүгінгі тақырып бойынша негізгі оқиғаларды айқындап, қорытындылайды.

Оқушы іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
а
р
а
б
е
л
д
е
р
і
Оқиғалар тізімі
Келісемін
Келіспеймін
Берілген уақыт ішінде тобымен ақылдасып, тапсырманы орындайды.
Шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа үйретеді, тұйықтан шыға білу қабілетін дамытады. эОқушылар есиіген, білгендерін ой елегінен өткізіп, саралай білуге үйренеді. Өзіндік пікірлері қалыптасады.
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
Сабақ әдісі:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
№:
Сабақ бөлімі:
Уақыты:
№: 5
Сабақ бөлімі: Бағалау
Уақыты: минут
Сабақ әдісі: Сараптау
Мұғалім іс-әрекеті: Топқа баға беріп, жеңімпаз топты марапаттайды. Жекелеген оқушыларға баға қояды.
Оқушы іс-әрекеті: Әркім өзіне және топқа берілген баға арқылы жұмыстарының нәтижесін тыңдайды.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың әртүрлі эмоциялық сезімі.
№: 6
Сабақ бөлімі: Үйге тапсырма.
Уақыты: минут
Сабақ әдісі: Түсіндіру
Мұғалім іс-әрекеті: 36 оқып, түсінгенін айту. Араб елдерінің қазіргі жағдайы туралы мәліметтер әкелу.
Оқушы іс-әрекеті:
Күтілетін нәтиже:

Ұқсас жұмыстар
Ежелгі Египеттегі үстем тап өкілдері мен перғауындардың жаулаушылық саясаты
ХІХ ғасырдың соңындағы Қазақстанның саяси және әлеуметтік дамуы
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті: негізгі бағыттары мен көрнекті өкілдері
ХІХ ғасырдың соңы - ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы халық ағарту жүйесінің құрылымы мен бағыттары
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті мен мәдениеті: сабақ жоспары
ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы қазақ әдебиетіне арналған тест
8-сынып: ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстан қалалары - пайда болуы мен даму ерекшеліктері
ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстанның экономикалық дамуы: қоныстандыру, капитализм және сауда
ХІХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы ұлт-азаттық қозғалыстар: тарих сабағының жоспары
Қазақстанның Ресейге бодандығы: Әбілқайыр ханның саясаты мен салдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz