Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Араб елдері, Египеттегі үстем тап өкілдері және перғауындардың басқыншылық саясаты
А
қ
т
ө
б
е
о
б
л
ы
с
ы
Ш
а
л
қ
а
р
қ
а
л
а
с
ы
№
5
о
р
т
а
м
е
к
т
е
б
і
З
а
г
и
т
о
в
а
М
и
р
а
м
г
у
л
З
а
г
и
т
о
в
н
а
Сабақтың тақырыбы: Араб елдері, Египеттегі үстем тап өкілдері және
перғауындардың басқыншылық саясаты.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың ХІХ ғасырдың соңындағы араб елдерінің
жағдай туралы таным-түсініктерін кеңейту , білімдерін тереңдету.
2. Өз беттерінше салыстырып, қорытынды жасауға , шығармашылықпен жұмыс
жасауға үйрету.
3. Ел,жердің тарихын білуге , оны құрметтеуге үйрету, Топтық жұмыстар
арқылы ұйымшылдыққа , тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес. Технология. Сын тұрғыдан ойлау, элементтерін
пайдалану.
Көрнекілігі: Слайд, интерактивті тақта, кесте толтыру.
Сабақ барысы:
|№ |Сабақ бөлімі|Уақыты |Сабақ әдісі |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|1 |Ұйымдастыру |минут | |Амандасып, бүгінгі сабақтың |Мұғаліммен, келген |Сабақ барысын біледі,|
| | | | |ерекшелігін айтып, сабақ |қонақтармен |назарлары сабаққа |
| | | | |барысын түсіндіреді. Оқушыларды|амандасады, мұғалімді|аударылады. |
| | | | |бөледі. |мұқият тыңдайды. | |
|2 |Үй |минут |Қызығушылықты |Өткен сабақ бойынша 2 топтан 4 |Үй тапсырмасы бойынша|Өткен тақырып бойынша|
| |тапсырмасын | |ояту |оқушыдан сабақ сұрайды (барлық |білімдерін |оқушы білімі |
| |сұрау. | |І. Миға шабуыл |тақырыптар қамтылады). |тексертеді. |тиянақталады. |
| | | |(деңгейлік | | | |
| | | |тапсырмалар, | | | |
| | | |тест сұрақтары) | | | |
|3 |Жаңа сабақты|минут |Ой шақыру ІІ. |Оқушылардың сабағын түйіндеп, |Жаңа сабақ тақырыбын |1 бөлімнен 2 бөлімге |
| |меңгерту. | |Мағынаны ашу |жаңа сабақты бастау мақсатында |табады. |едергісіз өтеді. |
| | | |Пирамидалық |оқушыларға суреттер |2 топ мүшелері мәтін |Сабақтың басталуына |
| | | |стратегиясы. |көрсетіледі. |бойынша жұмыс |өздері қатысады. |
| | | |Сұрақ-жауап. |Сабақ жоспарын хабарлайды: 1. |жасайды, керекті |Мәтін бойынша сабақты|
| | | |Кесте толтыру. |ХІХғ. Соңы араб елдерінің |сөздерді теріп |оқушылар өздері |
| | | |Картамен жұмыс. |жағдайы. |жазады. Араб елдерін |меңгереді. |
| | | | |2. Мысыр елі. |анықтап, европалықтар| |
| | | | |3. Араби паша көтерілісі және |жаулап алуы туралы | |
| | | | |ағылшындардың Мысырды басып |оқушы өзі айтып | |
| | | | |алуы. |береді. | |
| | | | |4. Басқа араб елдерінің | | |
| | | | |жағдайы. |Мұстафа Кемалға | |
| | | | |5. Араб елдеріндегі ұлт-азаттық|сипаттама береді, | |
| | | | |қозғалыстар. Араб ұлттқ |оның қасиеттерін | |
| | | | |сана-сезімінің қалыптасуы. |көрсетеді. | |
| | | |Топтастыру |Оқушылардың ой-пікірін тыңдап, |Жылдарды теріп жазып,|Жаңа тақырып бойынша |
| | | |стратегиясы. |жаңа сабақты толықтырып |оқиғалармен |білімдері толығады. |
| | | |Кесте толтыру. |түсіндіреді. |сәйкестендіреді. | |
| | | |Түйіндеу. | | | |
| | | |Баяндау. | |Оқушылар мұқият | |
| | | | | |тыңдайды, керек | |
| | | | | |жерлерін жазып алып | |
| | | | | |отырады. | |
|4 |Жаңа сабақты|минут |ІІІ. | |Берілген уақыт ішінде|Шапшаңдыққа, |
| |бекіту. | |Ой-толғаныс. | |тобымен ақылдасып, |ұйымшылдыққа |
| | | |Сөзжұмбақ. | |тапсырманы орындайды.|үйретеді, тұйықтан |
| | | | | | |шыға білу қабілетін |
| | | | | | |дамытады.эОқушылар |
| | | | | | |есиіген, білгендерін |
| | | | | | |ой елегінен өткізіп, |
| | | |Рефлекция | | |саралай білуге |
| | | | | | |үйренеді. Өзіндік |
| | | | | | |пікірлері |
| | | | | | |қалыптасады. |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | |а | | |
| | | | |р | | |
| | | | |а | | |
| | | | |б | | |
| | | | |е | | |
| | | | |л | | |
| | | | |д | | |
| | | | |е | | |
| | | | |р | | |
| | | | |і | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | |Оқиғалар тізімі | | |
| | | | |Келісемін | | |
| | | | |Келіспеймін | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | |Бүгінгі тақырып бойынша негізгі| | |
| | | | |оқиғаларды айқындап, | | |
| | | | |қорытындылайды. | | |
| | | | | | | |
|5 |Бағалау |минут |Сараптау |Топқа баға беріп, жеңімпаз |Әркім өзіне және |Оқушылардың әртүрлі |
| | | | |топты марапаттайды. Жекелеген |топқа берілген баға |эмоциялық сезімі. |
| | | | |оқушыларға баға қояды. |арқылы жұмыстарының | |
| | | | | |нәтижесін тыңдайды. | |
|6 |Үйге |минут |Түсіндіру |36 оқып, түсінгенін айту. Араб | | |
| |тапсырма. | | |елдерінің қазіргі жағдайы | | |
| | | | |туралы мәліметтер әкелу. | | |
қ
т
ө
б
е
о
б
л
ы
с
ы
Ш
а
л
қ
а
р
қ
а
л
а
с
ы
№
5
о
р
т
а
м
е
к
т
е
б
і
З
а
г
и
т
о
в
а
М
и
р
а
м
г
у
л
З
а
г
и
т
о
в
н
а
Сабақтың тақырыбы: Араб елдері, Египеттегі үстем тап өкілдері және
перғауындардың басқыншылық саясаты.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың ХІХ ғасырдың соңындағы араб елдерінің
жағдай туралы таным-түсініктерін кеңейту , білімдерін тереңдету.
2. Өз беттерінше салыстырып, қорытынды жасауға , шығармашылықпен жұмыс
жасауға үйрету.
3. Ел,жердің тарихын білуге , оны құрметтеуге үйрету, Топтық жұмыстар
арқылы ұйымшылдыққа , тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес. Технология. Сын тұрғыдан ойлау, элементтерін
пайдалану.
Көрнекілігі: Слайд, интерактивті тақта, кесте толтыру.
Сабақ барысы:
|№ |Сабақ бөлімі|Уақыты |Сабақ әдісі |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|1 |Ұйымдастыру |минут | |Амандасып, бүгінгі сабақтың |Мұғаліммен, келген |Сабақ барысын біледі,|
| | | | |ерекшелігін айтып, сабақ |қонақтармен |назарлары сабаққа |
| | | | |барысын түсіндіреді. Оқушыларды|амандасады, мұғалімді|аударылады. |
| | | | |бөледі. |мұқият тыңдайды. | |
|2 |Үй |минут |Қызығушылықты |Өткен сабақ бойынша 2 топтан 4 |Үй тапсырмасы бойынша|Өткен тақырып бойынша|
| |тапсырмасын | |ояту |оқушыдан сабақ сұрайды (барлық |білімдерін |оқушы білімі |
| |сұрау. | |І. Миға шабуыл |тақырыптар қамтылады). |тексертеді. |тиянақталады. |
| | | |(деңгейлік | | | |
| | | |тапсырмалар, | | | |
| | | |тест сұрақтары) | | | |
|3 |Жаңа сабақты|минут |Ой шақыру ІІ. |Оқушылардың сабағын түйіндеп, |Жаңа сабақ тақырыбын |1 бөлімнен 2 бөлімге |
| |меңгерту. | |Мағынаны ашу |жаңа сабақты бастау мақсатында |табады. |едергісіз өтеді. |
| | | |Пирамидалық |оқушыларға суреттер |2 топ мүшелері мәтін |Сабақтың басталуына |
| | | |стратегиясы. |көрсетіледі. |бойынша жұмыс |өздері қатысады. |
| | | |Сұрақ-жауап. |Сабақ жоспарын хабарлайды: 1. |жасайды, керекті |Мәтін бойынша сабақты|
| | | |Кесте толтыру. |ХІХғ. Соңы араб елдерінің |сөздерді теріп |оқушылар өздері |
| | | |Картамен жұмыс. |жағдайы. |жазады. Араб елдерін |меңгереді. |
| | | | |2. Мысыр елі. |анықтап, европалықтар| |
| | | | |3. Араби паша көтерілісі және |жаулап алуы туралы | |
| | | | |ағылшындардың Мысырды басып |оқушы өзі айтып | |
| | | | |алуы. |береді. | |
| | | | |4. Басқа араб елдерінің | | |
| | | | |жағдайы. |Мұстафа Кемалға | |
| | | | |5. Араб елдеріндегі ұлт-азаттық|сипаттама береді, | |
| | | | |қозғалыстар. Араб ұлттқ |оның қасиеттерін | |
| | | | |сана-сезімінің қалыптасуы. |көрсетеді. | |
| | | |Топтастыру |Оқушылардың ой-пікірін тыңдап, |Жылдарды теріп жазып,|Жаңа тақырып бойынша |
| | | |стратегиясы. |жаңа сабақты толықтырып |оқиғалармен |білімдері толығады. |
| | | |Кесте толтыру. |түсіндіреді. |сәйкестендіреді. | |
| | | |Түйіндеу. | | | |
| | | |Баяндау. | |Оқушылар мұқият | |
| | | | | |тыңдайды, керек | |
| | | | | |жерлерін жазып алып | |
| | | | | |отырады. | |
|4 |Жаңа сабақты|минут |ІІІ. | |Берілген уақыт ішінде|Шапшаңдыққа, |
| |бекіту. | |Ой-толғаныс. | |тобымен ақылдасып, |ұйымшылдыққа |
| | | |Сөзжұмбақ. | |тапсырманы орындайды.|үйретеді, тұйықтан |
| | | | | | |шыға білу қабілетін |
| | | | | | |дамытады.эОқушылар |
| | | | | | |есиіген, білгендерін |
| | | | | | |ой елегінен өткізіп, |
| | | |Рефлекция | | |саралай білуге |
| | | | | | |үйренеді. Өзіндік |
| | | | | | |пікірлері |
| | | | | | |қалыптасады. |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | |а | | |
| | | | |р | | |
| | | | |а | | |
| | | | |б | | |
| | | | |е | | |
| | | | |л | | |
| | | | |д | | |
| | | | |е | | |
| | | | |р | | |
| | | | |і | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | |Оқиғалар тізімі | | |
| | | | |Келісемін | | |
| | | | |Келіспеймін | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | |Бүгінгі тақырып бойынша негізгі| | |
| | | | |оқиғаларды айқындап, | | |
| | | | |қорытындылайды. | | |
| | | | | | | |
|5 |Бағалау |минут |Сараптау |Топқа баға беріп, жеңімпаз |Әркім өзіне және |Оқушылардың әртүрлі |
| | | | |топты марапаттайды. Жекелеген |топқа берілген баға |эмоциялық сезімі. |
| | | | |оқушыларға баға қояды. |арқылы жұмыстарының | |
| | | | | |нәтижесін тыңдайды. | |
|6 |Үйге |минут |Түсіндіру |36 оқып, түсінгенін айту. Араб | | |
| |тапсырма. | | |елдерінің қазіргі жағдайы | | |
| | | | |туралы мәліметтер әкелу. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz