Файл қосу

Араб елдері, Египеттегі үстем тап өкілдері және перғауындардың басқыншылық саясаты

А
қ
т
ө
б
е

о
б
л
ы
с
ы

Ш
а
л
қ
а
р

қ
а
л
а
с
ы


5

о
р
т
а

м
е
к
т
е
б
і

З
а
г
и
т
о
в
а

М
и
р
а
м
г
у
л

З
а
г
и
т
о
в
н
а

Сабақтың тақырыбы: Араб елдері, Египеттегі үстем тап өкілдері және
перғауындардың басқыншылық саясаты.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың ХІХ ғасырдың соңындағы араб елдерінің
жағдай туралы таным-түсініктерін кеңейту , білімдерін тереңдету.
2. Өз беттерінше салыстырып, қорытынды жасауға , шығармашылықпен жұмыс
жасауға үйрету.
3. Ел,жердің тарихын білуге , оны құрметтеуге үйрету, Топтық жұмыстар
арқылы ұйымшылдыққа , тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес. Технология. Сын тұрғыдан ойлау, элементтерін
пайдалану.
Көрнекілігі: Слайд, интерактивті тақта, кесте толтыру.
Сабақ барысы:
|№ |Сабақ бөлімі|Уақыты |Сабақ әдісі |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|1 |Ұйымдастыру |минут | |Амандасып, бүгінгі сабақтың |Мұғаліммен, келген |Сабақ барысын біледі,|
| | | | |ерекшелігін айтып, сабақ |қонақтармен |назарлары сабаққа |
| | | | |барысын түсіндіреді. Оқушыларды|амандасады, мұғалімді|аударылады. |
| | | | |бөледі. |мұқият тыңдайды. | |
|2 |Үй |минут |Қызығушылықты |Өткен сабақ бойынша 2 топтан 4 |Үй тапсырмасы бойынша|Өткен тақырып бойынша|
| |тапсырмасын | |ояту |оқушыдан сабақ сұрайды (барлық |білімдерін |оқушы білімі |
| |сұрау. | |І. Миға шабуыл |тақырыптар қамтылады). |тексертеді. |тиянақталады. |
| | | |(деңгейлік | | | |
| | | |тапсырмалар, | | | |
| | | |тест сұрақтары) | | | |
|3 |Жаңа сабақты|минут |Ой шақыру ІІ. |Оқушылардың сабағын түйіндеп, |Жаңа сабақ тақырыбын |1 бөлімнен 2 бөлімге |
| |меңгерту. | |Мағынаны ашу |жаңа сабақты бастау мақсатында |табады. |едергісіз өтеді. |
| | | |Пирамидалық |оқушыларға суреттер |2 топ мүшелері мәтін |Сабақтың басталуына |
| | | |стратегиясы. |көрсетіледі. |бойынша жұмыс |өздері қатысады. |
| | | |Сұрақ-жауап. |Сабақ жоспарын хабарлайды: 1. |жасайды, керекті |Мәтін бойынша сабақты|
| | | |Кесте толтыру. |ХІХғ. Соңы араб елдерінің |сөздерді теріп |оқушылар өздері |
| | | |Картамен жұмыс. |жағдайы. |жазады. Араб елдерін |меңгереді. |
| | | | |2. Мысыр елі. |анықтап, европалықтар| |
| | | | |3. Араби паша көтерілісі және |жаулап алуы туралы | |
| | | | |ағылшындардың Мысырды басып |оқушы өзі айтып | |
| | | | |алуы. |береді. | |
| | | | |4. Басқа араб елдерінің | | |
| | | | |жағдайы. |Мұстафа Кемалға | |
| | | | |5. Араб елдеріндегі ұлт-азаттық|сипаттама береді, | |
| | | | |қозғалыстар. Араб ұлттқ |оның қасиеттерін | |
| | | | |сана-сезімінің қалыптасуы. |көрсетеді. | |
| | | |Топтастыру |Оқушылардың ой-пікірін тыңдап, |Жылдарды теріп жазып,|Жаңа тақырып бойынша |
| | | |стратегиясы. |жаңа сабақты толықтырып |оқиғалармен |білімдері толығады. |
| | | |Кесте толтыру. |түсіндіреді. |сәйкестендіреді. | |
| | | |Түйіндеу. | | | |
| | | |Баяндау. | |Оқушылар мұқият | |
| | | | | |тыңдайды, керек | |
| | | | | |жерлерін жазып алып | |
| | | | | |отырады. | |
|4 |Жаңа сабақты|минут |ІІІ. | |Берілген уақыт ішінде|Шапшаңдыққа, |
| |бекіту. | |Ой-толғаныс. | |тобымен ақылдасып, |ұйымшылдыққа |
| | | |Сөзжұмбақ. | |тапсырманы орындайды.|үйретеді, тұйықтан |
| | | | | | |шыға білу қабілетін |
| | | | | | |дамытады.эОқушылар |
| | | | | | |есиіген, білгендерін |
| | | | | | |ой елегінен өткізіп, |
| | | |Рефлекция | | |саралай білуге |
| | | | | | |үйренеді. Өзіндік |
| | | | | | |пікірлері |
| | | | | | |қалыптасады. |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | |а | | |
| | | | |р | | |
| | | | |а | | |
| | | | |б | | |
| | | | |е | | |
| | | | |л | | |
| | | | |д | | |
| | | | |е | | |
| | | | |р | | |
| | | | |і | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | |Оқиғалар тізімі | | |
| | | | |Келісемін | | |
| | | | |Келіспеймін | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | |Бүгінгі тақырып бойынша негізгі| | |
| | | | |оқиғаларды айқындап, | | |
| | | | |қорытындылайды. | | |
| | | | | | | |
|5 |Бағалау |минут |Сараптау |Топқа баға беріп, жеңімпаз |Әркім өзіне және |Оқушылардың әртүрлі |
| | | | |топты марапаттайды. Жекелеген |топқа берілген баға |эмоциялық сезімі. |
| | | | |оқушыларға баға қояды. |арқылы жұмыстарының | |
| | | | | |нәтижесін тыңдайды. | |
|6 |Үйге |минут |Түсіндіру |36 оқып, түсінгенін айту. Араб | | |
| |тапсырма. | | |елдерінің қазіргі жағдайы | | |
| | | | |туралы мәліметтер әкелу. | | |

Ұқсас жұмыстар
Египеттегі үстем тап өкілдері және перғауындардың басқыншылық саясаты
Ежелгі египеттегі ғылыми білім негіздері
Құл мен шаруаның айырмашылығы неде деп ойлайсыңдар
Жаңа тарихтың негізгі мазмұны. Жеке елдерде өндірістің капиталистік жолмен дамуының ерекшеліктері
Қазақстан тарихынан тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Шумер және Аккад
Үнді мемлекетінің құрылуы
§1. Англиядағы капитализмнің жеңісі және орнығуы Англиядағы азамат соғысы
Қазіргі дүние жүзі тарихы. 9-сынып
Республикасының экономикалық және саяси дамуы
Пәндер