Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Мағжан Жұмабаев. Балапан қанат қақты
2 сынып Кадина Алтын Зекеновна
Ана тілі
Тақырыбы: Мағжан Жұмабаев. Балапан қанат қақты.
Мақсаты: 1.Оқушыларды мәтінді түсініп оқуға және оқыған мәтінді
Суретпен байланыстырып сөйлеуге үйрету. Оқиғаны өз
бетімен жалғастыру жағдыларын қалыптастыру.
2.Оқудың түрлерін
қолдана отырып, өз тілдерінде көркем, әсерлі сөздерді пайдалана алу
дағдыларын дамыту.
3.Сөздік қорларын, тіл байлықтарын арттыру, табиғатты
аялауға, құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: М.Жұмабаевтың суреті, мәтін мазмұнына сәйкес келтірілген
суреттер. ( балапан, қыс, торғайға жем беріп жүрген балалар т/б)
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: оқу, мазмұнын әңгімелеу, қорытынды жасау, түсіндіру,
оқулықпен жұмыс, бақылау, оқиғаны жалғастыру.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, дүниетану, өзін өзі тану.
Сабақтың барысы:
І.
Ұйымдастыру кезеңі.
Түзу отыр партаңы
Не қисайма, шалқайма
Тыңдамаған балаға
Миына сабақ қонама ?
ІІ. Өтілген тақырыптар бойынша жұмыс.
1. Біз қандай тарауды бастап едік?
Қыста талай қызық бар. 2.Онда қандай әңгіме
оқыдық ? М. Дулатовтың ’’Қыс ‘’
3.М. Дулатов кім, ол кісі туралы не білесіңдер ?
4.Оқушылар әңгімені кезек оқу.
5. ,, Күн шұғыласы.,, ойыны.
(тақтада)
1 қатар .
2.қатар.
3.қатар. Сөздік қорым сандығымен жұмыс. (кітаптан тауып оқы)
Бапсыз – жайсыз.
Қыстыгүні үй жануарларына да бапсыз.
Бек қиын – өте қиын. Қыстыгүні жылқышыларға бек қиын.
Жалтаң аяз – үскірік, суық аяз.
Қарыған – үсіткен.
Жалтаң аяз көбінің бетін қарыған.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Үйге не берілді ?
- М.Дулатовтың Мектепке және Мектептен өлеңін
жаттап келу. 1.Оқушылар өлеңді жатқа айтады.
2.Сұрақ – жауап. (оқушылар өздері жүргізеді)
Мектепке өлеңі бойынша.
-Ақын қысқы қар
туралы не дейді?
- Ақынның пікірі:
-Осы пікір бұрын оқыған қай өлеңде кездесіп еді ?
Мектептен өлеңі бойынша.
–
Балалардың көңіл күйі туралы не делінген ?
Екі мәтінге ортақ белгілер бойынша сұрақтар.
– Авторы кім?
– Өлеңде жылдың
қай мезгілі бейнеленген ?
- Суыққа тоңған адамдардың беті туралы екі өлеңдегі
пікір қандай ? 3.Қайнап тұрған самауырдың суреті . Бұл жөнінде
не айтар едің ? -Самауыр отпен қайнайды. Оған
ағаш, көмір салады. Сергіту сәті:
Торғай, торғай, тоқылд
Жерден тары шоқып ап.
Дірілдейді, тоңады
Жан – жағына қарап ап
Сергіту сәті.
ІҮ. Жаңа сабақ. (қыс
мезгілінің суреті)
1.-Балалар, қыста құстар бола ма
? Болады. Бірақ аз. –
Олар қайда кеткен ?
Күзде жылы жаққа ұшып кетеді.
Ал кейбір құстар қыстап қалады. Олар: суықторғай, құр,
сауысқан, тоқылдақ т/б.
Ендеше балалар біз осы құстар жайлы жаңылтпаш айтып көрейік.
Қыс қатты – ақ
Қыспаққа
ап,
Құс тоңып жұр
Қыстап қап. (түсініп оқу,
жаттау)
2. Міне біз бүгін Мағжан Жұмабаевтың әңгімесінде қыстап қалған
балапан жайында оқимыз.
А) Сызбаны пайдаланып М. Жұмабаев туралы әңгімелеңдер.
Ә) Балапан қанат қақты.
1.Оқушылар мәнерлеп оқиды.
2.Суретпен жұмыс.
– Жылдың
қай мезгілі бейнеленген ?
– Балапан неге жылы жаққа кете алмады?
- Мәтіндегі
жазушы сөзін пайдаланып, суреттегі балапанның қимылын, іс-
әрекетін сипатта.
Қандай?
3.Дәптерге жазу.
Қанаты қатып жетпеген, суық сүйегінен өткен, ызғар
өкпесіне өткен, аш, тоңған.
4. Енді әңгімедегі оқиғаны өз
бетімізбен жалғастырып ,әрі сахналап ойнап көрейік. Балапан киімін
киген оқушы сахнада, автор мәтінді оқиды. Балапан өз ролін
көрсетіп жатыр
Ү. Қорытынды:
1. Әңгімені
оқушылар өз ойларымен жалғастырады және аяқтайды.
2. Барлық оқушы хормен айтады.
Нан қиқымын шашпаңдар
Жерде жатса баспаңдар
Теріп алып қастерлеп
Торғайларға тастаңдар
(торғайға нан қиқымын беріп жүрген балалар суреті)
ҮІ. Үйге тапсырма: Балапан қанат қақты. Оқисыздар, әңгімені әрі
қарай жалғастырып келесіздер және балапанның суретін саласыздар.
ҮІІ. Бағалау:
2 сынып Еңбек
Сабатың тақырыбы: Жіп туралы мағлұмат.
Сабатың мақсаты. Оқушыларды жіп иіру, жіптен тоқылатын заттар және
олардың түрлерімен, сапасымен таныстыру.
Жіпті қандай жағдайда қалай таңдау керектігін үйрету. Зейін қою,
есте сақтау қабіліттерін дамыта түсу. Ұқыптылыққа, мәдениеттілікке және
көркемді, сәнді заттарға көңіл аудара білуге тәрбиелеу.
Көрнекілгі: жіп түрлері, тоқыма бұйымдар, фабрика суреті, тоқымаға
арналған сымдар.
І . Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа дайындықтарын тексеру.
Еңбек сабағының қауіпсіздік және басқа да ережелерін ескерту.
ІІ. Өткен сабақтарға шолу жасау.
1. Мақта жайында не білеміз ?
Қазақстанның оңтүстігінде өседі. Оны қолмен немесе комбайынмен
жинайды. Мақтадан жіп жасайды, жіптен мата тоқиды.
2. Алғашқы адамдардың киімдері жайлы не білеміз?
Олар мата дегенді білмеген , киімдерін теріден тігіп киген.
3. Инені қайдан алған ?
Аңдардың сүйегінен жасаған.
4. Маталар неден жасалады ?
5. Маталардың түрлерін білесіңдер ме?
6. Мата не үшін қажет ?
Бүгінгі күнде матанаң қанша түрі бар екенін айту қиын , күн сайын шеберлер
, мамандар неше түрін шығаруда.
ІІІ. Жаңа сабақ. Жіп туралы мағлұмат.
1. Жіп иіру.
Жіп жасау үшін біз оны иіруіміз қажет. Тоқыма фабрикаларында
жіпті машиналар иіреді. Ол мақта, кендір, жүн жіптерді өзі иіреді.
Иіру машиналарында қызмет ететін адамдарды жіп иіруші дейді.
Ал жіпті өз қолымызбен де иіруге болады. Онда ерте заманда
фабрикалар болмағанның өзінде жіптің неше түрлерін ҰРШЫҚПЕН -АҚ
иірген екен. Ауылда әліде болса әжелеріміз осы ұршығын тастаған
емес.
2. Жіп – қолөнерге қолайлы материал. Одан киім, кілем немесе гобелен
секілді бұйымдарды тоқуға немесе тігуге болады. Жіп түрлерін және
ұршықты көрсету.
3. Жіппен тоқылған заттардың ерекшеліктері, сан түрлі өзгеріс
жасау. Тоқыма заттардан көрме көрсету.
ІҮ. Қорытынды:
1. Схема арқылы қайталатып шығу.
2. Өздерінің үйлерінде тоқыма пайдалана ма ?
Ү. Үйге тапсырма: Жіп туралы мағлұмат.
ҮІ. Бағалау.
Ана тілі
Тақырыбы: Мағжан Жұмабаев. Балапан қанат қақты.
Мақсаты: 1.Оқушыларды мәтінді түсініп оқуға және оқыған мәтінді
Суретпен байланыстырып сөйлеуге үйрету. Оқиғаны өз
бетімен жалғастыру жағдыларын қалыптастыру.
2.Оқудың түрлерін
қолдана отырып, өз тілдерінде көркем, әсерлі сөздерді пайдалана алу
дағдыларын дамыту.
3.Сөздік қорларын, тіл байлықтарын арттыру, табиғатты
аялауға, құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: М.Жұмабаевтың суреті, мәтін мазмұнына сәйкес келтірілген
суреттер. ( балапан, қыс, торғайға жем беріп жүрген балалар т/б)
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: оқу, мазмұнын әңгімелеу, қорытынды жасау, түсіндіру,
оқулықпен жұмыс, бақылау, оқиғаны жалғастыру.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, дүниетану, өзін өзі тану.
Сабақтың барысы:
І.
Ұйымдастыру кезеңі.
Түзу отыр партаңы
Не қисайма, шалқайма
Тыңдамаған балаға
Миына сабақ қонама ?
ІІ. Өтілген тақырыптар бойынша жұмыс.
1. Біз қандай тарауды бастап едік?
Қыста талай қызық бар. 2.Онда қандай әңгіме
оқыдық ? М. Дулатовтың ’’Қыс ‘’
3.М. Дулатов кім, ол кісі туралы не білесіңдер ?
4.Оқушылар әңгімені кезек оқу.
5. ,, Күн шұғыласы.,, ойыны.
(тақтада)
1 қатар .
2.қатар.
3.қатар. Сөздік қорым сандығымен жұмыс. (кітаптан тауып оқы)
Бапсыз – жайсыз.
Қыстыгүні үй жануарларына да бапсыз.
Бек қиын – өте қиын. Қыстыгүні жылқышыларға бек қиын.
Жалтаң аяз – үскірік, суық аяз.
Қарыған – үсіткен.
Жалтаң аяз көбінің бетін қарыған.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Үйге не берілді ?
- М.Дулатовтың Мектепке және Мектептен өлеңін
жаттап келу. 1.Оқушылар өлеңді жатқа айтады.
2.Сұрақ – жауап. (оқушылар өздері жүргізеді)
Мектепке өлеңі бойынша.
-Ақын қысқы қар
туралы не дейді?
- Ақынның пікірі:
-Осы пікір бұрын оқыған қай өлеңде кездесіп еді ?
Мектептен өлеңі бойынша.
–
Балалардың көңіл күйі туралы не делінген ?
Екі мәтінге ортақ белгілер бойынша сұрақтар.
– Авторы кім?
– Өлеңде жылдың
қай мезгілі бейнеленген ?
- Суыққа тоңған адамдардың беті туралы екі өлеңдегі
пікір қандай ? 3.Қайнап тұрған самауырдың суреті . Бұл жөнінде
не айтар едің ? -Самауыр отпен қайнайды. Оған
ағаш, көмір салады. Сергіту сәті:
Торғай, торғай, тоқылд
Жерден тары шоқып ап.
Дірілдейді, тоңады
Жан – жағына қарап ап
Сергіту сәті.
ІҮ. Жаңа сабақ. (қыс
мезгілінің суреті)
1.-Балалар, қыста құстар бола ма
? Болады. Бірақ аз. –
Олар қайда кеткен ?
Күзде жылы жаққа ұшып кетеді.
Ал кейбір құстар қыстап қалады. Олар: суықторғай, құр,
сауысқан, тоқылдақ т/б.
Ендеше балалар біз осы құстар жайлы жаңылтпаш айтып көрейік.
Қыс қатты – ақ
Қыспаққа
ап,
Құс тоңып жұр
Қыстап қап. (түсініп оқу,
жаттау)
2. Міне біз бүгін Мағжан Жұмабаевтың әңгімесінде қыстап қалған
балапан жайында оқимыз.
А) Сызбаны пайдаланып М. Жұмабаев туралы әңгімелеңдер.
Ә) Балапан қанат қақты.
1.Оқушылар мәнерлеп оқиды.
2.Суретпен жұмыс.
– Жылдың
қай мезгілі бейнеленген ?
– Балапан неге жылы жаққа кете алмады?
- Мәтіндегі
жазушы сөзін пайдаланып, суреттегі балапанның қимылын, іс-
әрекетін сипатта.
Қандай?
3.Дәптерге жазу.
Қанаты қатып жетпеген, суық сүйегінен өткен, ызғар
өкпесіне өткен, аш, тоңған.
4. Енді әңгімедегі оқиғаны өз
бетімізбен жалғастырып ,әрі сахналап ойнап көрейік. Балапан киімін
киген оқушы сахнада, автор мәтінді оқиды. Балапан өз ролін
көрсетіп жатыр
Ү. Қорытынды:
1. Әңгімені
оқушылар өз ойларымен жалғастырады және аяқтайды.
2. Барлық оқушы хормен айтады.
Нан қиқымын шашпаңдар
Жерде жатса баспаңдар
Теріп алып қастерлеп
Торғайларға тастаңдар
(торғайға нан қиқымын беріп жүрген балалар суреті)
ҮІ. Үйге тапсырма: Балапан қанат қақты. Оқисыздар, әңгімені әрі
қарай жалғастырып келесіздер және балапанның суретін саласыздар.
ҮІІ. Бағалау:
2 сынып Еңбек
Сабатың тақырыбы: Жіп туралы мағлұмат.
Сабатың мақсаты. Оқушыларды жіп иіру, жіптен тоқылатын заттар және
олардың түрлерімен, сапасымен таныстыру.
Жіпті қандай жағдайда қалай таңдау керектігін үйрету. Зейін қою,
есте сақтау қабіліттерін дамыта түсу. Ұқыптылыққа, мәдениеттілікке және
көркемді, сәнді заттарға көңіл аудара білуге тәрбиелеу.
Көрнекілгі: жіп түрлері, тоқыма бұйымдар, фабрика суреті, тоқымаға
арналған сымдар.
І . Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа дайындықтарын тексеру.
Еңбек сабағының қауіпсіздік және басқа да ережелерін ескерту.
ІІ. Өткен сабақтарға шолу жасау.
1. Мақта жайында не білеміз ?
Қазақстанның оңтүстігінде өседі. Оны қолмен немесе комбайынмен
жинайды. Мақтадан жіп жасайды, жіптен мата тоқиды.
2. Алғашқы адамдардың киімдері жайлы не білеміз?
Олар мата дегенді білмеген , киімдерін теріден тігіп киген.
3. Инені қайдан алған ?
Аңдардың сүйегінен жасаған.
4. Маталар неден жасалады ?
5. Маталардың түрлерін білесіңдер ме?
6. Мата не үшін қажет ?
Бүгінгі күнде матанаң қанша түрі бар екенін айту қиын , күн сайын шеберлер
, мамандар неше түрін шығаруда.
ІІІ. Жаңа сабақ. Жіп туралы мағлұмат.
1. Жіп иіру.
Жіп жасау үшін біз оны иіруіміз қажет. Тоқыма фабрикаларында
жіпті машиналар иіреді. Ол мақта, кендір, жүн жіптерді өзі иіреді.
Иіру машиналарында қызмет ететін адамдарды жіп иіруші дейді.
Ал жіпті өз қолымызбен де иіруге болады. Онда ерте заманда
фабрикалар болмағанның өзінде жіптің неше түрлерін ҰРШЫҚПЕН -АҚ
иірген екен. Ауылда әліде болса әжелеріміз осы ұршығын тастаған
емес.
2. Жіп – қолөнерге қолайлы материал. Одан киім, кілем немесе гобелен
секілді бұйымдарды тоқуға немесе тігуге болады. Жіп түрлерін және
ұршықты көрсету.
3. Жіппен тоқылған заттардың ерекшеліктері, сан түрлі өзгеріс
жасау. Тоқыма заттардан көрме көрсету.
ІҮ. Қорытынды:
1. Схема арқылы қайталатып шығу.
2. Өздерінің үйлерінде тоқыма пайдалана ма ?
Ү. Үйге тапсырма: Жіп туралы мағлұмат.
ҮІ. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz