Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Абай шығармаларына иллюстрация
Тақырыбы: Абай шығармаларына иллюстрация.
6 «а» сыныбы
|23 қазан 2012 жыл |
|Уақыты: 16.30 |
|Сабақ мақсаты: |Абай өлеңдеріне иллюстрация жасату. Оқушыларды|
| |сыни ойландыру, шешімін табуға үйрету. Топпен |
| |жұмыс жасату, ой еркіндігін беру. Алған |
| |білімдерін қағаз бетіне суреттей білуге, |
| |әсемдікке, ұқыптылыққа үйрету. |
|Әдісі: |Топпен, ұжыммен жұмыс жасау, оқушылардың |
| |өздерін екі жұлдыз бір ұсыныстарын айту арқылы|
| |бағалауы. |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар,көрнекі |
| | | |құралдар |
|Сабақ барысы: |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |
|2 мин |1. Оқушылармен сәлемдесу | | |
| |2. Топқа бөлу (өткен |Оқушылар 3 топқа бөлінеді | |
| |сабақта құрылған топтар | | |
| |бойынша отырады) | | |
|2. Үй жұмысын тексеру |
|7 мин |Үй тапсырмасы бойынша әр |Оқушылар суреттерін |Суреттер |
| |оқушы салып келген |салыстыра отырып баға қояды.| |
| |суреттерін тақтаға | | |
| |ілулерін өтіну. Өздері | | |
| |суреттерін бір-бірімен | | |
| |салыстыра отырып баға | | |
| |қоюларын сұрау. | | |
|3. Жаңа сабаққа ену |
|10мин |Сабақты бастамас бұрын | | |
| |оқушылаға сыни ойландыру | | |
| |мақсатында сұрақтар | | |
| |қоямын. | | |
| |1. Абай дегеніміз кім? |Сұраққа жауап береді. | |
| |2. Абайдың табиғат |Өздері білетін өлеңдерінің | |
| |көрінісін суреттейтін |аттарын айтады. | |
| |қандай өлеңдерін | | |
| |білесіңдер? | | |
| |3. «Желсіз түнде жарық |Бір оқушы «Желсіз түнде | |
| |ай»өлеңін кім біледі? |жарық ай» өлеңін әндетіп | |
| | |орындайды. | |
| |4.Ақынның бұл өлеңі қандай| | |
| |ғажайып құбылыстарға толы?| | |
| |5. Біз ақынның өлеңіне не |Иллустрация жасадық. | |
| |жасадық? | | |
|7мин |Бүгінгі тақырыбымыз Абай |Жаңа тақырыппен танысады, не|Интерактивті тақта|
| |өлеңдеріне иллустрация |жасап жатқандарын түсінеді. | |
| |жасау деп тақырыпты жазу | | |
| |1-тапсырма | | |
| |Иллустрация сөзіне |Әр топ өз беттерінше |Плакат,маркер. |
| |анықтама жазыңдар. |анықтама жазады. | |
| |Тақтадан иллустрация |Өздерінң анықтамалары |Интерактивті |
| |сөзінің анықтамасын |қаншалықты жақын екенін, |тақта, слайд. |
| |көрсету. Оқушылардың |үйлесетін жерлерін | |
| |білімдерін толықтыру. |анықтайды. | |
|4. Практикалық жұмыс |
|10-мин |2-тапсырма |Плакатқа бірлесе сурет |Плакат,сабаққа |
| |Әр топ өздеріңше Абайдың |салады,салған суреттерін |қажетті құралдар. |
| |бір өлеңіне иллустация |орталарынан тілек білдірген | |
| |жасап суреттеп салып |бір оқушы шығып қорғайды. | |
| |шығыңдар. | | |
|5. Оқушыларды бағалау |
|5мин |Екі жұлдыз бір ұсыныс |Өздерінің ұсыныстарын, | |
| |арқылы топтар біріне бірі |пікірлерін білдіре отырып | |
| |баға береді. |бірін-бірі бағалайды. | |
|6. Үйге тапсырма |
| |Өздеріңе ұнаған Абайдың | | |
| |бір өлеңіне иллустрация | | |
| |жасап келу. | | |
|7. Рефлексия |
|4мин |Бүгінгі сабақтан алған |Оқушылар бүінгі сабақтан |Ақ парақ. |
| |әсерлері жайлы жаздырту. |алған әсерлері жайлы | |
| | |рефлексия жазып береді. | |
6 «а» сыныбы
|23 қазан 2012 жыл |
|Уақыты: 16.30 |
|Сабақ мақсаты: |Абай өлеңдеріне иллюстрация жасату. Оқушыларды|
| |сыни ойландыру, шешімін табуға үйрету. Топпен |
| |жұмыс жасату, ой еркіндігін беру. Алған |
| |білімдерін қағаз бетіне суреттей білуге, |
| |әсемдікке, ұқыптылыққа үйрету. |
|Әдісі: |Топпен, ұжыммен жұмыс жасау, оқушылардың |
| |өздерін екі жұлдыз бір ұсыныстарын айту арқылы|
| |бағалауы. |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар,көрнекі |
| | | |құралдар |
|Сабақ барысы: |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |
|2 мин |1. Оқушылармен сәлемдесу | | |
| |2. Топқа бөлу (өткен |Оқушылар 3 топқа бөлінеді | |
| |сабақта құрылған топтар | | |
| |бойынша отырады) | | |
|2. Үй жұмысын тексеру |
|7 мин |Үй тапсырмасы бойынша әр |Оқушылар суреттерін |Суреттер |
| |оқушы салып келген |салыстыра отырып баға қояды.| |
| |суреттерін тақтаға | | |
| |ілулерін өтіну. Өздері | | |
| |суреттерін бір-бірімен | | |
| |салыстыра отырып баға | | |
| |қоюларын сұрау. | | |
|3. Жаңа сабаққа ену |
|10мин |Сабақты бастамас бұрын | | |
| |оқушылаға сыни ойландыру | | |
| |мақсатында сұрақтар | | |
| |қоямын. | | |
| |1. Абай дегеніміз кім? |Сұраққа жауап береді. | |
| |2. Абайдың табиғат |Өздері білетін өлеңдерінің | |
| |көрінісін суреттейтін |аттарын айтады. | |
| |қандай өлеңдерін | | |
| |білесіңдер? | | |
| |3. «Желсіз түнде жарық |Бір оқушы «Желсіз түнде | |
| |ай»өлеңін кім біледі? |жарық ай» өлеңін әндетіп | |
| | |орындайды. | |
| |4.Ақынның бұл өлеңі қандай| | |
| |ғажайып құбылыстарға толы?| | |
| |5. Біз ақынның өлеңіне не |Иллустрация жасадық. | |
| |жасадық? | | |
|7мин |Бүгінгі тақырыбымыз Абай |Жаңа тақырыппен танысады, не|Интерактивті тақта|
| |өлеңдеріне иллустрация |жасап жатқандарын түсінеді. | |
| |жасау деп тақырыпты жазу | | |
| |1-тапсырма | | |
| |Иллустрация сөзіне |Әр топ өз беттерінше |Плакат,маркер. |
| |анықтама жазыңдар. |анықтама жазады. | |
| |Тақтадан иллустрация |Өздерінң анықтамалары |Интерактивті |
| |сөзінің анықтамасын |қаншалықты жақын екенін, |тақта, слайд. |
| |көрсету. Оқушылардың |үйлесетін жерлерін | |
| |білімдерін толықтыру. |анықтайды. | |
|4. Практикалық жұмыс |
|10-мин |2-тапсырма |Плакатқа бірлесе сурет |Плакат,сабаққа |
| |Әр топ өздеріңше Абайдың |салады,салған суреттерін |қажетті құралдар. |
| |бір өлеңіне иллустация |орталарынан тілек білдірген | |
| |жасап суреттеп салып |бір оқушы шығып қорғайды. | |
| |шығыңдар. | | |
|5. Оқушыларды бағалау |
|5мин |Екі жұлдыз бір ұсыныс |Өздерінің ұсыныстарын, | |
| |арқылы топтар біріне бірі |пікірлерін білдіре отырып | |
| |баға береді. |бірін-бірі бағалайды. | |
|6. Үйге тапсырма |
| |Өздеріңе ұнаған Абайдың | | |
| |бір өлеңіне иллустрация | | |
| |жасап келу. | | |
|7. Рефлексия |
|4мин |Бүгінгі сабақтан алған |Оқушылар бүінгі сабақтан |Ақ парақ. |
| |әсерлері жайлы жаздырту. |алған әсерлері жайлы | |
| | |рефлексия жазып береді. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz