Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сәулет өнері жайлы
Тақырыбы: Сәулет өнері
6«А» сыныбы
|18 қазан 2012 жыл |
|Уақыты: 15.40. |
|Сабақтың мақсаты: |Сәулет өнері жайлы мағұлматтар жинату. |
| |Оқушыларды сыни ойландыру арқылы сәулет |
| |өнерін ұғындыру. Алған білімдерін сурет |
| |салу барысында қолдануға, әсемдікке, |
| |ұқыптылыққа үйрету. |
|Әдісі: |Сыни ойландыру, топпен жұмыс, бірін-бірі|
| |бағалауға үйрету. |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар, |
| | | |көрнекі |
| | | |құралдар |
|Сабақ барысы: |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |
|2 мин |Оқушылармен сәлемдесу. | | |
| |Топқа бөлу (өткен сабақта |Оқушылар 3 топқа бөлінеді | |
| |құрылған топтар бойынша отырады )| | |
|2. Үй жұмысын тексеру |
|8 мин |1. Салған суреттерінен ерекше, |Оқушылар әрқайсысы үй | |
| |талапқа сай салған оқушыны |тапсырмаларын ортаға қойып | |
| |анықтау. |ішінен ерекше салынған | |
| | |суретті тауып,тақтаға | |
| | |іледі, себебін айтады. | |
| | | | |
| |2. Топқа берілген Бәйтерек, |Әр топ өздеріне берілген | |
| |Ханшатыры, Думан ғимараттары |тапсырмалары бойынша кім не| |
| |жайлы мағлұматтарын сұрау. |жинақтады сол бойынша | |
| | |айтады. | |
| |3.Үй тапсырмасы бойынша өздерін |Оқушылар берілген | |
| |бағалату үшін оқушыға сұрақтар |сұрақтарға жауап бере | |
| |қоямын. |отырып, біріне-бірі баға | |
| | |береді. | |
| |1. Кімді қалай бағалар едің? | | |
| |2. Себебі? Неге? | | |
|3. Жаңа сабаққа ену |
|5 мин |1. Жаңа сабаққа ену мақсатында | | |
| |оқушыларға сыни ойландыру | | |
| |мақсатында сұрақ қоямын. | | |
| |Осы жасап келген тапсырмаларың |Жасаған жұмыстары сәулет | |
| |өнердің қай түріне жатады? |өнері екенін табады. | |
| |2. Ендеше бүгінгі тақырыбымыз | |Интерактивті|
| |«Сәулет өнері» деп тақырыпты | |тақта. |
| |жазамын. | | |
|10мин |3. Электронды оқулықтан сәулет |Бар ынтасымен зер салып | |
| |өнері жайлы үзінділер көрсету. |тыңдайды, көреді. | |
| |4. Көрген үзінділерді сұрақтар |Сұрақтарға жауап береді. | |
| |қою арқылы талдату. | | |
| |1.Сәулет өнері дегеніміз не екен?| | |
| |2.Сәуле өнері дегенде көз | | |
| |алдымызға не келеді? | | |
| |3.Өздерің сәулет өнеріне анықтама| | |
| |беріп көріңдерші? | | |
| |5.Сәулет өнерінің дұрыс |Өз пікірлерін айтады, |Интерактивті|
| |анықтамасын көрсетіп, ал енді |кемшіліктерімен |тақта. |
| |балалар өздеріңнің айтқан |жетістіктерін байқайды. | |
| |анықтамаларыңмен салыстырып | | |
| |көріңдер, сәйкес келетін жерлері | | |
| |бар ма екен? | | |
|4. Практикалық жұмыс |
|10мин |Әр топқа әр түрлі фигуралар |Оқушылар фигуралармен |Фигуралар |
| |салынған парақтар тарату. |танысады. |салынған |
| | | |суреттер |
| |Осы фигураларды пайдалана отырып,|Топ болып жұмыс істеп сурет|Плакат, |
| |топ болып сәулет өнеріне қатысты |салады. Топта талқылай келе|пламастер, |
| |сурет салыңдар. |тілек білдірген оқушы |акварель, |
| | |суреттерін түсіндіреді. |түрлі-түсті |
| | | |қалам. |
|5. Сабақты бекіту |
|5мин |Сабақтан не үйренгендерін анықтау|Өздері бүгін не білгені, |Кестенің |
| |үшін «Білемін? Білгім келеді? |үйренгені, нені білгісі |үлгісі, ақ |
| |Үйрендім?» кестесін толтыртамын.|келетіндіктерін жазады. |парақ. |
|6. Бағалау |
|5мин |Топ лидеріне сұрақтар қою арқылы | | |
| |өздерін бағалату. | | |
| |Топ ішінде кім белсенділік |Сұрақтарға жауап бере | |
| |көрсетті? |отырып өздерін бағалайды | |
| |Сурет салу барысында кім | | |
| |белсенділік танытты? | | |
| |Қандай пікір қосты? | | |
|7. Үйге тапсырма |
| |Болашақ менің үйім тақырыбына | | |
| |сурет салу. | | |
6«А» сыныбы
|18 қазан 2012 жыл |
|Уақыты: 15.40. |
|Сабақтың мақсаты: |Сәулет өнері жайлы мағұлматтар жинату. |
| |Оқушыларды сыни ойландыру арқылы сәулет |
| |өнерін ұғындыру. Алған білімдерін сурет |
| |салу барысында қолдануға, әсемдікке, |
| |ұқыптылыққа үйрету. |
|Әдісі: |Сыни ойландыру, топпен жұмыс, бірін-бірі|
| |бағалауға үйрету. |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар, |
| | | |көрнекі |
| | | |құралдар |
|Сабақ барысы: |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |
|2 мин |Оқушылармен сәлемдесу. | | |
| |Топқа бөлу (өткен сабақта |Оқушылар 3 топқа бөлінеді | |
| |құрылған топтар бойынша отырады )| | |
|2. Үй жұмысын тексеру |
|8 мин |1. Салған суреттерінен ерекше, |Оқушылар әрқайсысы үй | |
| |талапқа сай салған оқушыны |тапсырмаларын ортаға қойып | |
| |анықтау. |ішінен ерекше салынған | |
| | |суретті тауып,тақтаға | |
| | |іледі, себебін айтады. | |
| | | | |
| |2. Топқа берілген Бәйтерек, |Әр топ өздеріне берілген | |
| |Ханшатыры, Думан ғимараттары |тапсырмалары бойынша кім не| |
| |жайлы мағлұматтарын сұрау. |жинақтады сол бойынша | |
| | |айтады. | |
| |3.Үй тапсырмасы бойынша өздерін |Оқушылар берілген | |
| |бағалату үшін оқушыға сұрақтар |сұрақтарға жауап бере | |
| |қоямын. |отырып, біріне-бірі баға | |
| | |береді. | |
| |1. Кімді қалай бағалар едің? | | |
| |2. Себебі? Неге? | | |
|3. Жаңа сабаққа ену |
|5 мин |1. Жаңа сабаққа ену мақсатында | | |
| |оқушыларға сыни ойландыру | | |
| |мақсатында сұрақ қоямын. | | |
| |Осы жасап келген тапсырмаларың |Жасаған жұмыстары сәулет | |
| |өнердің қай түріне жатады? |өнері екенін табады. | |
| |2. Ендеше бүгінгі тақырыбымыз | |Интерактивті|
| |«Сәулет өнері» деп тақырыпты | |тақта. |
| |жазамын. | | |
|10мин |3. Электронды оқулықтан сәулет |Бар ынтасымен зер салып | |
| |өнері жайлы үзінділер көрсету. |тыңдайды, көреді. | |
| |4. Көрген үзінділерді сұрақтар |Сұрақтарға жауап береді. | |
| |қою арқылы талдату. | | |
| |1.Сәулет өнері дегеніміз не екен?| | |
| |2.Сәуле өнері дегенде көз | | |
| |алдымызға не келеді? | | |
| |3.Өздерің сәулет өнеріне анықтама| | |
| |беріп көріңдерші? | | |
| |5.Сәулет өнерінің дұрыс |Өз пікірлерін айтады, |Интерактивті|
| |анықтамасын көрсетіп, ал енді |кемшіліктерімен |тақта. |
| |балалар өздеріңнің айтқан |жетістіктерін байқайды. | |
| |анықтамаларыңмен салыстырып | | |
| |көріңдер, сәйкес келетін жерлері | | |
| |бар ма екен? | | |
|4. Практикалық жұмыс |
|10мин |Әр топқа әр түрлі фигуралар |Оқушылар фигуралармен |Фигуралар |
| |салынған парақтар тарату. |танысады. |салынған |
| | | |суреттер |
| |Осы фигураларды пайдалана отырып,|Топ болып жұмыс істеп сурет|Плакат, |
| |топ болып сәулет өнеріне қатысты |салады. Топта талқылай келе|пламастер, |
| |сурет салыңдар. |тілек білдірген оқушы |акварель, |
| | |суреттерін түсіндіреді. |түрлі-түсті |
| | | |қалам. |
|5. Сабақты бекіту |
|5мин |Сабақтан не үйренгендерін анықтау|Өздері бүгін не білгені, |Кестенің |
| |үшін «Білемін? Білгім келеді? |үйренгені, нені білгісі |үлгісі, ақ |
| |Үйрендім?» кестесін толтыртамын.|келетіндіктерін жазады. |парақ. |
|6. Бағалау |
|5мин |Топ лидеріне сұрақтар қою арқылы | | |
| |өздерін бағалату. | | |
| |Топ ішінде кім белсенділік |Сұрақтарға жауап бере | |
| |көрсетті? |отырып өздерін бағалайды | |
| |Сурет салу барысында кім | | |
| |белсенділік танытты? | | |
| |Қандай пікір қосты? | | |
|7. Үйге тапсырма |
| |Болашақ менің үйім тақырыбына | | |
| |сурет салу. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz