Файл қосу

Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы

Пән: Қазақ тілі
| |Қазақ тілі |11-сынып |
|Сабақтың тақырыбы:|Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы |
|Жалпы мақсат: |Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы туралы |
| |білім бере отырып, тілдерін,сөздік қорларын, сыни |
| |көзқарастарын дамыту, адамгершілік қасиеттердің |
| |құндылығы туралыбіліктерін шыңдау |
|Сілтеме: |Қазақ тілі(оқулық) |
| |Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
| |«Қызықты қазақ тілі» жинақ |
| |Интернет материалдары |
|Оқу нәтижесі: |Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымын білудің |
| |маңыздылығын түсінеді, тілдері, сөздік қорлары, сыни|
| |көзқарастары дамиды, рефлексия жасайды, адамгершілік |
| |қасиеттердің құндылығын сезеді |
|Түйінді идеялар: |Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы|
| |ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын |
| |ұғады |
|Сабақта |Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер,|
|қолданылатын |интерактивті тақта |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер |1.Диалог |
| |АКТ |2.Жұптық жұмыс |
| |СТО |3.Топтық жұмыс |
| | |4.Жеке жұмыс |
|Дерек көздері: |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|Тапсырмалар: |Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|тапсырма: | |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

|I.Мұғалімдерге |Коучтің іс- әрекеті |Мұғалімнің іс- |
|психологиялық | |әрекеті |
|ахуал туғызу | | |
|2 минут |Оқушылардың сабаққа дайындықтарын|Сұраққа жауап |
| |бағдарлау (сыныпты түгелдеу, |береді, өздерін |
| |көңіл күйлерін білу) |өздері бағалайды |
|3 минут |Сергіту «Гүлдер» |Слайдты көреді, |
| | |тыңдайды, өз көңіл |
| | |күйлерін көтереді |
|II.Үй тапсырмасын сұрау |
|7 минут |көпшілік алдында сөйлеуге |жеке жұмыс |
|Ой толғау |дайындық |жа-сайды, өз |
| |сөйлеуге дайындық шарттары |білім-дерін |
| |ауызша және жазбаша сөйлеу |жүйелейді, сөйлеп |
| |мәдениеті |жаттығады, өзгені |
| |көпшілік алдында сөйлеу әдістері |тыңдайды, әркімнің |
| | |пікірінің |
| | |құндылығын ұғады |
|ІІІ. Жаңа сабақ |
|1-тапсырма |Берілген материалдарды оқыңдар |Өз беттерімен жұмыс|
|8минут |(ЖИГСО) |жасайды, білімдерін|
| |Өздерің білгендеріңді өзгелерге |шың-дайды,өзгеге |
| |түсіндіріңдер |тү-сіндіреді, |
| |Постер жасаңдар |жауап-кершілікті |
| |(аралап жүру, бағыттау, талдауға |сезеді |
| |көмектесу, формативті бағалау, | |
| |музыка қосып қоя) | |
|2-тапсырма |Жасаған постерлеріңді кубизм |Өз ойларын |
|5 минут |әдісі бойынша талдаңдар |тия-нақтайды, |
| |Суреттеңіз |қорыта- ды, |
| |Салыстырыңыз |салыстырады, |
| |Байланыстырыңыз |талдайды,қолдана- |
| |Талдаңыз |ды, дәлелдейді, |
| |Қолданыңыз |байланыстырады |
| |Дәлелдеңіз | |
|3-тапсырма |Аяқталмаған сөйлем әдісі |Өз ойларын жи- |
|10 минут |«Егер мен...» |нақтайды, жазады, |
| |(ауыл әкімі, аудан әкімі, облыс |жүйелейді, |
| |әкімі, депутат, т\б болсам) |көпші-лік алдында |
| |(жазу кезінде қарап жүру, |сөй-леуді үйренеді |
| |бағыттау) |өз-дерін жақсы |
| | |сезі-неді |
|4-тапсырма |« Мектеп ережесі үнемі сақтала |Жеке жұмыс жа-сайды|
|5минут |ма?» тақырыбында пікірталас |, өз ойларын еркін |
| | |айтады |
|Рефлексия |Power Point көрсетілімі, талдау |Ойланады, жауап |
|3 минут | |береді |
|Бағалау | Жиынтық (сумативті) баға қою |Марапаттар |
|2 минут | |қабылдайды |

Өткізген:
Нургалиева Айгуль Владимировна



Ұқсас жұмыстар
Шешенге қойылатын талаптар 11-сынып
Шешендік сөз өнері. авторлық бағдарлама
Күнтізбелік жоспар. Жаратылыстану- математикалық бағыт жайлы ақпарат. 10 сынып
Шешендік сөздердің түрлері
Пікір алмасу
Шешендік сөз тектері
Шешендік сөздің тағылымы
«шешендік өнер» арнайы курстың күнтізбелік жоспары
Шешендік сөздің түрлерін тап
Шығармашылық жобалау
Пәндер