Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы

| |Қазақ тілі |11-сынып |
|Сабақтың тақырыбы:|Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы |
|Жалпы мақсат: |Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы туралы |
| |білім бере отырып, тілдерін,сөздік қорларын, сыни |
| |көзқарастарын дамыту, адамгершілік қасиеттердің |
| |құндылығы туралыбіліктерін шыңдау |
|Сілтеме: |Қазақ тілі(оқулық) |
| |Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
| |«Қызықты қазақ тілі» жинақ |
| |Интернет материалдары |
|Оқу нәтижесі: |Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымын білудің |
| |маңыздылығын түсінеді, тілдері, сөздік қорлары, сыни|
| |көзқарастары дамиды, рефлексия жасайды, адамгершілік |
| |қасиеттердің құндылығын сезеді |
|Түйінді идеялар: |Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы|
| |ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын |
| |ұғады |
|Сабақта |Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер,|
|қолданылатын |интерактивті тақта |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер |1.Диалог |
| |АКТ |2.Жұптық жұмыс |
| |СТО |3.Топтық жұмыс |
| | |4.Жеке жұмыс |
|Дерек көздері: |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|Тапсырмалар: |Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|тапсырма: | |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

|I.Мұғалімдерге |Коучтің іс- әрекеті |Мұғалімнің іс- |
|психологиялық | |әрекеті |
|ахуал туғызу | | |
|2 минут |Оқушылардың сабаққа дайындықтарын|Сұраққа жауап |
| |бағдарлау (сыныпты түгелдеу, |береді, өздерін |
| |көңіл күйлерін білу) |өздері бағалайды |
|3 минут |Сергіту «Гүлдер» |Слайдты көреді, |
| | |тыңдайды, өз көңіл |
| | |күйлерін көтереді |
|II.Үй тапсырмасын сұрау |
|7 минут |көпшілік алдында сөйлеуге |жеке жұмыс |
|Ой толғау |дайындық |жа-сайды, өз |
| |сөйлеуге дайындық шарттары |білім-дерін |
| |ауызша және жазбаша сөйлеу |жүйелейді, сөйлеп |
| |мәдениеті |жаттығады, өзгені |
| |көпшілік алдында сөйлеу әдістері |тыңдайды, әркімнің |
| | |пікірінің |
| | |құндылығын ұғады |
|ІІІ. Жаңа сабақ |
|1-тапсырма |Берілген материалдарды оқыңдар |Өз беттерімен жұмыс|
|8минут |(ЖИГСО) |жасайды, білімдерін|
| |Өздерің білгендеріңді өзгелерге |шың-дайды,өзгеге |
| |түсіндіріңдер |тү-сіндіреді, |
| |Постер жасаңдар |жауап-кершілікті |
| |(аралап жүру, бағыттау, талдауға |сезеді |
| |көмектесу, формативті бағалау, | |
| |музыка қосып қоя) | |
|2-тапсырма |Жасаған постерлеріңді кубизм |Өз ойларын |
|5 минут |әдісі бойынша талдаңдар |тия-нақтайды, |
| |Суреттеңіз |қорыта- ды, |
| |Салыстырыңыз |салыстырады, |
| |Байланыстырыңыз |талдайды,қолдана- |
| |Талдаңыз |ды, дәлелдейді, |
| |Қолданыңыз |байланыстырады |
| |Дәлелдеңіз | |
|3-тапсырма |Аяқталмаған сөйлем әдісі |Өз ойларын жи- |
|10 минут |«Егер мен...» |нақтайды, жазады, |
| |(ауыл әкімі, аудан әкімі, облыс |жүйелейді, |
| |әкімі, депутат, т\б болсам) |көпші-лік алдында |
| |(жазу кезінде қарап жүру, |сөй-леуді үйренеді |
| |бағыттау) |өз-дерін жақсы |
| | |сезі-неді |
|4-тапсырма |« Мектеп ережесі үнемі сақтала |Жеке жұмыс жа-сайды|
|5минут |ма?» тақырыбында пікірталас |, өз ойларын еркін |
| | |айтады |
|Рефлексия |Power Point көрсетілімі, талдау |Ойланады, жауап |
|3 минут | |береді |
|Бағалау | Жиынтық (сумативті) баға қою |Марапаттар |
|2 минут | |қабылдайды |

Өткізген:
Нургалиева Айгуль Владимировна

Ұқсас жұмыстар
Шешенге қойылатын талаптар 11-сынып
Шешендік сөз өнері. авторлық бағдарлама
Күнтізбелік жоспар. Жаратылыстану- математикалық бағыт жайлы ақпарат. 10 сынып
Шешендік сөздердің түрлері
Пікір алмасу
Шешендік сөз тектері
Қазақ халқының сөз өнері
Шешендік сөздің тағылымы
«шешендік өнер» арнайы курстың күнтізбелік жоспары
Шешендік сөздің түрлерін тап
Пәндер