Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Программалау құрылымы, тармақтау, таңдау операторлын қайталау
№ 14 сабақ.
Тақырыбы: Программалау құрылымы, тармақтау, таңдау операторлын
қайталау.
Мақсаты:
Паскаль құрылымы, шартты операторлар тақырыбы бойынша қорытынды жасау;
Программалау ұғымын дамыту;
Оқушынының өз ісіне есеп беру, ойлау, жоспарлау дағдыларын дамыту.
Көрнекілігі:
Мульт.мед.жабдықтар, интерактивті тақта, компьютер.
Өтілу әдісі: Қорытынды тест сабағы.
Сабақтың барысы
І. Кіріспе. (2мин)
• Оқушыларды түгелдеу, сынып бөлмесі, тақта тазалығына назар аудару;
• Журнал толтыру;
• Оқушылардың назарын сабаққа бұру,
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (5мин)
Үй жұмысын тексеру §3.6 (83-88бет), №4 есептің толық шығарылуы.
ІІІ. Жаңа сабақ (30мин)
Тестің жалпы сұрақтарын экранға проекциялап қою.
Енді, әр оқушы өзіне бөлінген компьютерге отырып Excel-де жасалаған
intet9.xls файлын ашады. Тиісті өрістерге аты-жөніңді жазып тест бетіне
өтесіз. Арқы қарай дұрыс деген жауаптың тұсындағы дөңгелекті мауыспен
шертіп белгі саламыз. Тест тапсырып біткен соң компьютер шығарған нәтижені
маған көрсетесіздер.
ІV. Оқушыларды бағалау. (7мин) Тест нәтижесі бойынша шығарылған бағлар
журналға қойылады.
V. Үйге Ттест нәтижесі бойынша төмен ұпай алған сұрақтарыңды қайталап
келіңдер.
Тақырыбы: Программалау құрылымы, тармақтау, таңдау операторлын
қайталау.
Мақсаты:
Паскаль құрылымы, шартты операторлар тақырыбы бойынша қорытынды жасау;
Программалау ұғымын дамыту;
Оқушынының өз ісіне есеп беру, ойлау, жоспарлау дағдыларын дамыту.
Көрнекілігі:
Мульт.мед.жабдықтар, интерактивті тақта, компьютер.
Өтілу әдісі: Қорытынды тест сабағы.
Сабақтың барысы
І. Кіріспе. (2мин)
• Оқушыларды түгелдеу, сынып бөлмесі, тақта тазалығына назар аудару;
• Журнал толтыру;
• Оқушылардың назарын сабаққа бұру,
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (5мин)
Үй жұмысын тексеру §3.6 (83-88бет), №4 есептің толық шығарылуы.
ІІІ. Жаңа сабақ (30мин)
Тестің жалпы сұрақтарын экранға проекциялап қою.
Енді, әр оқушы өзіне бөлінген компьютерге отырып Excel-де жасалаған
intet9.xls файлын ашады. Тиісті өрістерге аты-жөніңді жазып тест бетіне
өтесіз. Арқы қарай дұрыс деген жауаптың тұсындағы дөңгелекті мауыспен
шертіп белгі саламыз. Тест тапсырып біткен соң компьютер шығарған нәтижені
маған көрсетесіздер.
ІV. Оқушыларды бағалау. (7мин) Тест нәтижесі бойынша шығарылған бағлар
журналға қойылады.
V. Үйге Ттест нәтижесі бойынша төмен ұпай алған сұрақтарыңды қайталап
келіңдер.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz