Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі цитоплазма, эндоплазмалық тор

Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М. Т. Сынып:10 Сабақ: Күні:
Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М. Т. Сынып:10 Сабақ: Күні::

Сабақтың

тақырыбы:

Цитоплазма жəне оның органоидтері, олардың құрылысы жəне қызметі: цитоплазма, эндоплазмалық тор. З ертханалық жұмыс 3 «Өсімдік жасушаларындағы цитоплазманың қозғалысын бақылау».
Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М. Т. Сынып:10 Сабақ: Күні:: Жалпы мақсаты:
Жасуша мен оның органоидтарының құрылысын білу керек; ойлау құзыреттілігін, мәселені шешу құзыреттілігін дамыту; қарым-қатынас құзыреттілігін, ынтымақтастық құзыреттілігі, әрекетті орындау құзыреттілігі, өз-өзін тану құзыреттілігі, өз-өзін басқару құзыреттілігін тәрбиелеу
Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М. Т. Сынып:10 Сабақ: Күні::
Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М. Т. Сынып:10 Сабақ: Күні:: Оқу нәтижелері:

- Митохондриялардың құрылыс ерекшеліктері мен атқаратын қызметін;

- Пластидтердің құрылысын және атқаратын қызметін;

Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М. Т. Сынып:10 Сабақ: Күні:: Сілтеме:

Мұғалімге арналған нұсқаулық. Биология. Жалпы білім беретін мектептің 10 сыныбына арналған оқулық Т. Қасымбаева, К. Мұхамбетжанов. Алматы «Мектеп», 2010

Жалпы биология. Әдістемелік нұсқау. Т. Қасымбаева, А. Қисымова. Алматы «Мектеп», 2006

Биология жұмыс дәптері. Биология оқыту әдістемесі.

Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М. Т. Сынып:10 Сабақ: Күні:: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Уақыты
Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М. Т. Сынып:10 Сабақ: Күні::

Білу.

Түсіну.

Қолдану.

Талдау.

Сәлемдесу. Психологиялық дайындық

«Геометриялық фигуралар» түсті стикерлермен топқа бөлу

Өткен тақырыпқа «Биологиялық көпір» тапсырмасын жүргізу

Қызығушылықты ояту (Әрбір топқа нұсқаулықпен терминдік сөздер берілген)

Микроорганизмдер, микробиология, прокариот (ядросы толық жетілмеген), эукариот (ядросы толық жетілеген), плазмалемма, эндоцитоз түрлері (пиноцитоз - жасушаға ірірек келген сутамшылары өтеді), (фагоцитоз - жасуша мембраналары арқылы ірілеу келген түйіршіктер)

Жұппен қолдарынан ұстап біріне-бірі күн жақсы, сабақ сәтті өтілуін тілейді

Оқушылар өздеріне ұнайтын фигураларды таңдап 4 топқа бөлінеді

Оқушылар Жасуша мембранасы және плазмалемманың қызметтері тақырыбына тапсырмалар орындап жұппен бағалайды

Тест сұрақтары I нұсқа

1. Цитология ғылымы нені зерттейді?

а) жасушаларды; ә) ұлпаларды; б) өсімдіктерді; в) вирустарды.

2. Өсімдіктерде қандай көмірсулар кездеседі?

а) гликоген; ә) липид; б) нәруыз; в) крахмал, жасұнық (клетчатка) .

3. Тұңғыш рет 1736 жылы қандай ғалым бидай ұнынан желімтіктелген нәруыз алды?

а) Р. Воклен; ә) В. Браконно; б) Ч. Дарвин; в) Я. Беккори.

4. Аминқышқылдарының орын ауыстыруы организмге қалай әсер етеді?

а) организм қызметі артады; ә) организмде ауру пайда болады;

б) организмге ешкандай әсері жок; в) организм қызметі баяулайды.

5. ДНК полимерінің мономері қандай заттардан тұрады?

а) нуклеотид ; ә) аминқышқылы б) нуклеин кышқылы; в) ферменттер.

Тест сұрақтары. ІІ нұсқа

1. Нәруыздың неше реттік құрылымы бар?

а) 4; б) 2; ә) 3; в) 5.

2. Жасуша теориясын ашуда қандай ғалымдар еңбек сіңірді?

а) Р. Гук; ә) Т. Шванн, М. Шлейден; б) А. Левенгук; в) Г. Пуркине.

3. Нуклеотидтер құрамындағы азотты негіз, көмірсу жене фосфат топтары арасындағы байланыс қалай аталады?

а) сутектік; ә) коваленттік; б) металдық; в) иондық.

4. ДНК үзінділерін біріктіретін фермент калай аталады?

А) ДHK-пoлимepaзa; ә) лигаза; б) РНҚ-полимераза; в) амилаза.

5. Жасушадағы судың мөлшері кандай?

а) 1, 0%-1, 5%; ә) 1, 0%-2, 0%; б) 70%-80%; в) 0, 2%-2, 0%.

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, диалог негізінде жаңа сабақтың тақырыбына шығарады.

2 мин

10 мин

10 мин

5 мин

Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М. Т. Сынып:10 Сабақ: Күні:: Жинақтау

Топ алдына берілген бағыттау сұрақтарын қою Оқушылардың жауаптарын қорытындылау

Тақырыпты толық меңгергенін бақылау мақсатында Цитоплазма. Эндоплазмалық тор - мембраналы органоид тақырыбын флипчартқа құру тапсырмасын беру

Оқулықтан §14 84 бет тапсырмаларды алған білімдерін бекіту мақсатында орындату

Синквейн .

1. Қандай жаңа түсініктермен таныстыңдар?

2. Бүгінгі сабақта алған білімді қайда қолдана аласыңдар деп ойлайсыңдар?

3. Сабақ қызықты өтті ме, несімен?

4. Сабақтың мақсатына жеттің бе?

Оқушылардың өз пікірі.

Рефлексия

Сөйлемдерді толықтыр.

1. Цитоплазма - . . . (клетканың негізін құрайтын қоймалжың зат, оның түпнегізін гиалоплазма түзеді. )

2. Гиалоплазманың химиялық құрамы күрделі. Оның құрамында . . .

(20-25% белок, гликолиз ферменттері, азотты негіздер, аминқышқылдары, майлар және т. б. болады. )

3. Цитоплазма - . . . тұрады.

(мембраналы және мембранасыз ) органоидтардан тұрады.

4. Эндоплазмалық торды алғаш рет 1945 жылы . . . (К. Портер электрондық микроскоптың көмегімен) тапқан. Эндоплазмалық тор түйіршікті және тегіс болып екіге бөлінеді

7 мин

4 мин

5 мин

Пән: Биология Пән мұғалімі: Қасымгожина М. Т. Сынып:10 Сабақ: Күні:: Бағалау
§ 14 мазмұндау
§ 14 мазмұндау
2мин

Ұқсас жұмыстар
Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі
Жалпы биология
Ядроның құрылысы менқызметі. хромосомалардың химиялық құрамы. 11 сынып
Нағыз вакуоль
Пластидтер – мембраналы органоид
Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметі
9 сынып биологиядан 1-ші тоқсан бойынша тест
Топта постермен жұмыс
Жасуша ядросы
Интерактивті тапсырма
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz