Сан аралықтары жайлы

.
6 сынып
математика
Сабақтың тақырыбы: Сан аралықтары
Сабақтың мақсаты:
1. Сан аралықтарын түсіне отырып
есептер шығару,
тақырыптың маңыздылығын
анықтау.
2. Оқушылардың ойлау қабілетін
дамыта
отырып,тақырыпты толық
меңгерту..
Ұжымдық, топтық, жұптық,
жекелеген жұмыстар
жүргізу.
3. Еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: мультимедиа кешені, кесте, үлестірмелі
қағаздар.
Сабағымыз мақсатына жетсін, жақсы өтсін деп , өзімізді жақсы көңіл күйге
келтіріп алайық.
«Сабағымыз жақсы өтсін, бірімізге-біріміз сәттілік тілейміз »
Үй жұмысы: № 980 Қос теңсіздікті мүшелеп бөліп,бөліндісін
бағалап, кестені толтырыңдар. 2 мин
Жауаптары : 1. 2 2. 2 3. 2 4. 0,4 Блум таксономиясын қолдану.

1 Білу. / бүгінгі тақырыпқа байланысты ережелерді еске түсіру./
5-мин
1.Өтілген материалдар бойынша сұрақ –жауап
а) Санды теңсіздіктердің қасиеттері (5 қасиет)
б) Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.
в) Санды теңсіздіктерді көбейту және бөлу

2 Түсіну. СТО технологиясының элементтерін қолдану .Жаңа тақырып «
Сан аралықтары» Жаңа тақырыпты оқушыларға бөлініп беріледі, өздері 3
топпен жұмыс жасайды. Басқа топқа түсіндіреді . 15-мин

3 Қолдану. Есептер шығару /Практикалық жұмыстар/ ұжымдық жұмыс
ауызша №986 есеп Берілген сан аралығын оқыңдар 2 мин
1) (7; 15) 2) [ -5;5] 3) ( 6; +∞) 4) ( -∞ ;9) 5) [2; +∞)
6) [0 ; +∞)
жазбаша №987 есеп Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер
4 Талдау . Ережелерді пайдалана отырып жұптық жұмыс №988 7 мин
«интервал», «кесінді», «жартылай интервал», «сәуле», «ашық сәуле»
карточкалардың таңдап алып, өз жұптарымен бірлесіп тапсырманы орындайды .

-6
3,7
1)

1)

1)

5 Топтау. а) № 989есеп 1- топ X> 7,5
2-топ Y<3
3-топ т≥−3
теңсіздіктердің шешімдерін координаталық
түзуде қалай сызуға
болады?
ә) №996есеп 1- топ −4,5≤X≤2
2-топ −8 3-топ 0,4≤Y<3 Қос
теңсіздіктің шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндеп,сан
аралығын кескіндеп қарастыруға болама? /Проблемалық сұрақ- есеп/
топтық жұмыс. 5-мин
Бекіту кезеңі а) №997 есеп кестедегі сан аралықтарына
тиісті ең үлкен бүтін санды,ең кіші бүтін санды тауып кестені толтырыңдар
|Сан аралықтары|[ -10; 8] |( -2; 8 ) | [ -3; 3 ) |( -5; 4] |
|Ең үлкен бүтін| | | | |
|сан | | | | |
|Ең кіші бүтін | | | | |
|сан | | | | |

6 Бағалау. Рефлекция
Сіздердің ойларыңызша бүгінгі тақырып қаншалықты маңызды, осы тақырып
болашақта сіздердің өмірлеріңізде қажеті бар ма?
Пайымдау 5-мин

«интервал» «кесінді» «жартылай интервал» «сәуле» «ашық
сәуле»

«интервал» «кесінді» «жартылай интервал» «сәуле» «ашық
сәуле»

Мұғаліммен біргемін Мұғаліммен біргемін

Батық орта мектебі
.

Тақырыбы:

6 сынып.

Математика пәнінің мұғалімі:Г.Т. Сапарбай .

2014 жыл

Батық орта мектебі
.

Тақырыбы:

5 сынып.

Математика пәнінің мұғалімі:Г.Т. Сапарбай .


Ұқсас жұмыстар
Дәрежелік функция
Теңсіздіктердің шешімдері жиынын сан аралығында кескіндеуді, теңсіздіктер шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуды үйрету
Сабақ мақсаттары. Сан аралықтары
Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Теңсіздіктер жүйесі. 6 сынып
Үзілме сызық
Сын тұрғысынан ойлау жобасы
Бірлестік мүшелері
Сан аралықтары
Біріншіден халық ауыз әдебиеті арқылы оқушы тілінде қолданыс аясын кеңейту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz