Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Сан аралықтары жайлы

.
6 сынып
математика
Сабақтың тақырыбы: Сан аралықтары
Сабақтың мақсаты:
1. Сан аралықтарын түсіне отырып
есептер шығару,
тақырыптың маңыздылығын
анықтау.
2. Оқушылардың ойлау қабілетін
дамыта
отырып,тақырыпты толық
меңгерту..
Ұжымдық, топтық, жұптық,
жекелеген жұмыстар
жүргізу.
3. Еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: мультимедиа кешені, кесте, үлестірмелі
қағаздар.
Сабағымыз мақсатына жетсін, жақсы өтсін деп , өзімізді жақсы көңіл күйге
келтіріп алайық.
«Сабағымыз жақсы өтсін, бірімізге-біріміз сәттілік тілейміз »
Үй жұмысы: № 980 Қос теңсіздікті мүшелеп бөліп,бөліндісін
бағалап, кестені толтырыңдар. 2 мин
Жауаптары : 1. 2 2. 2 3. 2 4. 0,4 Блум таксономиясын қолдану.

1 Білу. / бүгінгі тақырыпқа байланысты ережелерді еске түсіру./
5-мин
1.Өтілген материалдар бойынша сұрақ –жауап
а) Санды теңсіздіктердің қасиеттері (5 қасиет)
б) Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.
в) Санды теңсіздіктерді көбейту және бөлу

2 Түсіну. СТО технологиясының элементтерін қолдану .Жаңа тақырып «
Сан аралықтары» Жаңа тақырыпты оқушыларға бөлініп беріледі, өздері 3
топпен жұмыс жасайды. Басқа топқа түсіндіреді . 15-мин

3 Қолдану. Есептер шығару /Практикалық жұмыстар/ ұжымдық жұмыс
ауызша №986 есеп Берілген сан аралығын оқыңдар 2 мин
1) (7; 15) 2) [ -5;5] 3) ( 6; +∞) 4) ( -∞ ;9) 5) [2; +∞)
6) [0 ; +∞)
жазбаша №987 есеп Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер
4 Талдау . Ережелерді пайдалана отырып жұптық жұмыс №988 7 мин
«интервал», «кесінді», «жартылай интервал», «сәуле», «ашық сәуле»
карточкалардың таңдап алып, өз жұптарымен бірлесіп тапсырманы орындайды .

-6
3,7
1)

1)

1)

5 Топтау. а) № 989есеп 1- топ X> 7,5
2-топ Y<3
3-топ т≥−3
теңсіздіктердің шешімдерін координаталық
түзуде қалай сызуға
болады?
ә) №996есеп 1- топ −4,5≤X≤2
2-топ −8 3-топ 0,4≤Y<3 Қос
теңсіздіктің шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндеп,сан
аралығын кескіндеп қарастыруға болама? /Проблемалық сұрақ- есеп/
топтық жұмыс. 5-мин
Бекіту кезеңі а) №997 есеп кестедегі сан аралықтарына
тиісті ең үлкен бүтін санды,ең кіші бүтін санды тауып кестені толтырыңдар
|Сан аралықтары|[ -10; 8] |( -2; 8 ) | [ -3; 3 ) |( -5; 4] |
|Ең үлкен бүтін| | | | |
|сан | | | | |
|Ең кіші бүтін | | | | |
|сан | | | | |

6 Бағалау. Рефлекция
Сіздердің ойларыңызша бүгінгі тақырып қаншалықты маңызды, осы тақырып
болашақта сіздердің өмірлеріңізде қажеті бар ма?
Пайымдау 5-мин

«интервал» «кесінді» «жартылай интервал» «сәуле» «ашық
сәуле»

«интервал» «кесінді» «жартылай интервал» «сәуле» «ашық
сәуле»

Мұғаліммен біргемін Мұғаліммен біргемін

Батық орта мектебі
.

Тақырыбы:

6 сынып.

Математика пәнінің мұғалімі:Г.Т. Сапарбай .

2014 жыл

Батық орта мектебі
.

Тақырыбы:

5 сынып.

Математика пәнінің мұғалімі:Г.Т. Сапарбай .


Ұқсас жұмыстар
Дәрежелік функция
Теңсіздіктердің шешімдері жиынын сан аралығында кескіндеуді, теңсіздіктер шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуды үйрету
Сабақ мақсаттары. Сан аралықтары
Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Теңсіздіктер жүйесі. 6 сынып
Үзілме сызық
Сын тұрғысынан ойлау жобасы
Бірлестік мүшелері
Сан аралықтары
Біріншіден халық ауыз әдебиеті арқылы оқушы тілінде қолданыс аясын кеңейту
Пәндер