Сан аралықтары жайлы

.
6 сынып математика
Сабақтың тақырыбы: Сан аралықтары
Сабақтың мақсаты:
1. Сан аралықтарын түсіне отырып есептер шығару,
тақырыптың маңыздылығын анықтау.
2. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыта
отырып, тақырыпты толық меңгерту. .
Ұжымдық, топтық, жұптық, жекелеген жұмыстар
жүргізу.
3. Еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: мультимедиа кешені, кесте, үлестірмелі қағаздар.
Сабағымыз мақсатына жетсін, жақсы өтсін деп, өзімізді жақсы көңіл күйге келтіріп алайық.
«Сабағымыз жақсы өтсін, бірімізге-біріміз сәттілік тілейміз »
Үй жұмысы: № 980 Қос теңсіздікті мүшелеп бөліп, бөліндісін бағалап, кестені толтырыңдар. 2 мин
Жауаптары : 1. 2<XY<5
2. 2<XY<6
3. 2<XY<7
4. 0, 4<XY<0, 9
Блум таксономиясын қолдану.
1 Білу. / бүгінгі тақырыпқа байланысты ережелерді еске түсіру. / 5-мин
1. Өтілген материалдар бойынша сұрақ -жауап
а) Санды теңсіздіктердің қасиеттері (5 қасиет)
б) Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.
в) Санды теңсіздіктерді көбейту және бөлу
2 Түсіну. СТО технологиясының элементтерін қолдану . Жаңа тақырып « Сан аралықтары» Жаңа тақырыпты оқушыларға бөлініп беріледі, өздері 3 топпен жұмыс жасайды. Басқа топқа түсіндіреді . 15-мин
3 Қолдану. Есептер шығару /Практикалық жұмыстар/ ұжымдық жұмыс
ауызша №986 есеп Берілген сан аралығын оқыңдар 2 мин
1) (7; 15) 2) [ -5; 5] 3) ( 6; +∞) 4) ( -∞ ; 9) 5) [2; +∞) 6) [0 ; +∞)
жазбаша №987 есеп Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер
4 Талдау . Ережелерді пайдалана отырып жұптық жұмыс №988 7 мин
«интервал», «кесінді», «жартылай интервал», «сәуле», «ашық сәуле» карточкалардың таңдап алып, өз жұптарымен бірлесіп тапсырманы орындайды .
-6 3, 7
1)
1)
1)
5 Топтау. а) № 989есеп 1- топ X> 7, 5
2-топ Y<3
3-топ т≥−3 теңсіздіктердің шешімдерін координаталық
түзуде қалай сызуға болады?
ә) №996есеп 1- топ −4, 5≤X≤2
2-топ −8<Y≤3
3-топ 0, 4≤Y<3 Қос теңсіздіктің шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығын кескіндеп қарастыруға болама? /Проблемалық сұрақ- есеп/
топтық жұмыс. 5-мин
Бекіту кезеңі а) №997 есеп кестедегі сан аралықтарына тиісті ең үлкен бүтін санды, ең кіші бүтін санды тауып кестені толтырыңдар
6 Бағалау. Рефлекция
Сіздердің ойларыңызша бүгінгі тақырып қаншалықты маңызды, осы тақырып болашақта сіздердің өмірлеріңізде қажеті бар ма?
Пайымдау 5-мин
«интервал» «кесінді» «жартылай интервал» «сәуле» «ашық сәуле»
«интервал» «кесінді» «жартылай интервал» «сәуле» «ашық сәуле»
Мұғаліммен біргемін Мұғаліммен біргемін
Батық орта мектебі
.
Тақырыбы:
6 сынып.
Математика пәнінің мұғалімі:Г. Т. Сапарбай .
2014 жыл
Батық орта мектебі
.
Тақырыбы:
5 сынып.
Математика пәнінің мұғалімі:Г. Т. Сапарбай .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz