6-сынып математикасы: Сан аралықтары сабағының оқу-әдістемелік жоспары

.

6 сынып математика

Сабақтың тақырыбы: Сан аралықтары

Сабақтың мақсаты:

1. Сан аралықтарын түсіне отырып есептер шығару,

тақырыптың маңыздылығын анықтау.

2. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыта

отырып, тақырыпты толық меңгерту. .

Ұжымдық, топтық, жұптық, жекелеген жұмыстар

жүргізу.

3. Еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Жаңа сабақ

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру.

Сабақтың көрнекілігі: мультимедиа кешені, кесте, үлестірмелі қағаздар.

Сабағымыз мақсатына жетсін, жақсы өтсін деп, өзімізді жақсы көңіл күйге келтіріп алайық.

«Сабағымыз жақсы өтсін, бірімізге-біріміз сәттілік тілейміз »

Үй жұмысы: № 980 Қос теңсіздікті мүшелеп бөліп, бөліндісін бағалап, кестені толтырыңдар. 2 мин

Жауаптары : 1. 2<XY<5

2. 2<XY<6

3. 2<XY<7

4. 0, 4<XY<0, 9

Блум таксономиясын қолдану.

1 Білу. / бүгінгі тақырыпқа байланысты ережелерді еске түсіру. / 5-мин

1. Өтілген материалдар бойынша сұрақ -жауап

а) Санды теңсіздіктердің қасиеттері (5 қасиет)

б) Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.

в) Санды теңсіздіктерді көбейту және бөлу

2 Түсіну. СТО технологиясының элементтерін қолдану . Жаңа тақырып « Сан аралықтары» Жаңа тақырыпты оқушыларға бөлініп беріледі, өздері 3 топпен жұмыс жасайды. Басқа топқа түсіндіреді . 15-мин

3 Қолдану. Есептер шығару /Практикалық жұмыстар/ ұжымдық жұмыс

ауызша №986 есеп Берілген сан аралығын оқыңдар 2 мин

1) (7; 15) 2) [ -5; 5] 3) ( 6; +∞) 4) ( -∞ ; 9) 5) [2; +∞) 6) [0 ; +∞)

жазбаша №987 есеп Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер

4 Талдау . Ережелерді пайдалана отырып жұптық жұмыс №988 7 мин

«интервал», «кесінді», «жартылай интервал», «сәуле», «ашық сәуле» карточкалардың таңдап алып, өз жұптарымен бірлесіп тапсырманы орындайды .

-6 3, 7

1)

1)

1)

5 Топтау. а) № 989есеп 1- топ X> 7, 5

2-топ Y<3

3-топ т≥−3 теңсіздіктердің шешімдерін координаталық

түзуде қалай сызуға болады?

ә) №996есеп 1- топ −4, 5≤X≤2

2-топ −8<Y≤3

3-топ 0, 4≤Y<3 Қос теңсіздіктің шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндеп, сан аралығын кескіндеп қарастыруға болама? /Проблемалық сұрақ- есеп/

топтық жұмыс. 5-мин

Бекіту кезеңі а) №997 есеп кестедегі сан аралықтарына тиісті ең үлкен бүтін санды, ең кіші бүтін санды тауып кестені толтырыңдар

Сан аралықтары
[ -10; 8]
( -2; 8 )
[ -3; 3 )
( -5; 4]
Сан аралықтары: Ең үлкен бүтін сан
[ -10; 8]:
( -2; 8 ):
[ -3; 3 ):
( -5; 4]:
Сан аралықтары: Ең кіші бүтін сан
[ -10; 8]:
( -2; 8 ):
[ -3; 3 ):
( -5; 4]:

6 Бағалау. Рефлекция

Сіздердің ойларыңызша бүгінгі тақырып қаншалықты маңызды, осы тақырып болашақта сіздердің өмірлеріңізде қажеті бар ма?

Пайымдау 5-мин

«интервал» «кесінді» «жартылай интервал» «сәуле» «ашық сәуле»

«интервал» «кесінді» «жартылай интервал» «сәуле» «ашық сәуле»

Мұғаліммен біргемін Мұғаліммен біргемін

Батық орта мектебі

.

Тақырыбы:

6 сынып.

Математика пәнінің мұғалімі:Г. Т. Сапарбай .

2014 жыл

Батық орта мектебі

.

Тақырыбы:

5 сынып.

Математика пәнінің мұғалімі:Г. Т. Сапарбай .


Ұқсас жұмыстар
6-сынып математика: Сан аралықтары - сабақ жоспары
6-сынып: Сан аралықтары тақырыбындағы қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сан есім: қазақ тілі сабағының оқу-әдістемелік жоспары
Сан есім (қайталау): оқу-әдістемелік сабақ жоспары
6-сынып математикасы: Рационал сандарға амалдар қолдану - білімді тексеру сабағының жоспары
Сан есім: анықтамасы, түрлері және оқу-әдістемелік сабақ жоспары
6-сынып әдебиет сабағының әдістемелік жоспары: Б.Момышұлының Жауынгердің тұлғасы
Сан құрамы: Ә сыныпқа арналған оқу-әдістемелік сабақ жоспары
6-сынып математикасы: санды теңсіздіктер мен сызықтық теңсіздіктер - сабақ жоспарлары, бақылау жұмыстары және әдістемелік есеп
6-сынып: Рационал сандарға амал қолдану - қайталау сабағының оқу жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz