Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Металдардың жемірілуі және онымен күресу жолдары
|Пәні: Химия |9 -сынып |
|Тақырыбы: |“Металдардың жемірілуі және онымен күресу |
| |жолдары ” |
|Мақсаты: |Металдардың жемірілуі туралы ақпарат алу. |
| |Металдардың жемірілуімен күресу жолдарын білу. |
|Күтілетін нәтиже: |Металдардың жемірілуі туралы біледі. Жемірілумен |
| |күресу жолдарын үйренеді. Өз еркімен жұмыс жасай |
| |алады |
|Керекті жабдықтар: | Cу, темір шеге, ас тұзы ерітіндісі, натрий |
| |гидроксиді ерітіндісі,мырыш, мыс сыммен оралған |
| |темір шеге,сынауықтар, постер, маркер, фломастер,|
| |стикерлер, бағалау парағы. |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе. |1.Оқушылармен амандасады. |Мұғаліммен |
| |2. Психологиялық әдіс; « Отбасылық сурет» |амандасады. |
| |3. Сыныпты темір кендері: магнетит, пирит |Топтарға |
| |бойынша 2 топқа бөледі. |бөлінеді. |
| |4.Топ басшыларына бағалау парақтары береді.| |
| |5. Өткен тақырып бойынша оқушылардың |Топ басшылары |
| |білімін тексеру. |бағалау |
| |І кезең « Бәйге » бойынша сұрақтарға жауап |парақтарын |
| |берген топ бір кірпіштен алады , ал жауап |толтырады. |
| |бере алмаса кірпіш алмайды. Осылай үй | |
| |тұрғызылады. | |
| |Сұрақтар | |
| |1.Ерекше қасиеті бар металл ? (Магнит) | |
| |2.Темір қандай температурада балқиды ?(1539| |
| |ºC) | |
| |3.Ең қиын балқитын металл неше градуста | |
| |балқиды (Вольфрам 3416 ºС) | |
| |4.Металл түрлерін ата | |
| | (Қара,түрлі–түсті,бейметалл) | |
| |5.Ауыр металдарға не жатады | |
| |(Мыс,қорғасын,мырыш) | |
| |6.Алюминийдің балқу температурасы (660 | |
| |ºC) | |
| |7.Оңай балқитын металдар | |
| |(Қалайы-232ºС,қорғасын-327ºС,мырыш-419ºС,ал| |
| |юминий-660ºС) | |
| |8.Металдардың физикалық қасиеттеріне не | |
| |жатады ? (Түсі,тығыздығы ,балқу | |
| |температурасы,жылу өткіздігіштігі электр | |
| |кедергісі.) |Оқушылар |
| |9.Металдардың химиялық қасиетіне не жатады |бір-бірін |
| |? (Коррозияға қарсы тұра бүлуі) |тексереді, |
| |10.Металдардың механикалық қасиеттеріне не |балл қояды. |
| |жатады? (Беріктігі, серпімділігі, | |
| |иілгіштігі, қаттылығы, төзімділігі) | |
| |11.Шойын түрлері қандай ? (Ақ шойын,сұр | |
| |шойын) | |
| |12.Металл қорытуға арналған пеш ? | |
| |(Домна) | |
| |13.Ең алғаш пайдаланылған металл түрі | |
| |(Мыс) | |
| |14.Алюминийден не жасалады ? | |
| |(Сымдар,ыдыстар) | |
| |15.Күмістен не жасалады ? | |
| |(Сымдар,ыдыстар,зергерлік бұйымдар) | |
| |16.Алтынан не жасалады ? (Зергерлік | |
| |бұйымдар,әшекейлер) | |
| |17.Бей металға не жатады ? | |
| |(Ағаш,керамиика,резина,шыны,пластмасса,қыш)| |
| |18.Болат қорытушы кім ? (Металлург) | |
| |ІІ кезең « Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ »| |
| |Бұл кезеңде оқушылар металдар туралы мақал| |
| |мен жұмбақ айтудан жарысады. | |
|Тұсаукесер | Металдар мен құймалар қоршаған ортада | |
| |ненің әсерінен бүлінеді? |Сабақтың |
| |. Сабақтың тақырыбы: “Металдар және оның |тақырыбын |
| |құймаларының жемірілуі ”. |дәптерлеріне |
| | |жазады. |
| |Топтарға жаңа тақырыпты ашу үшін тапсырма | |
| |беріледі. | |
| |1-топ. Металдардың жемірілуі деген не? | |
| |Оның қандай түрлері бар? Тұрмыстағы |Оқушылар |
|Негізгі бөлім. |металдың жемірілуіне мысалдар келтіріңдер. |оқулықпен |
| |2-топ . Химиялық жемірілу ненің әсерінен |жұмыс жасайды,|
| |болады? Мысал келтіріңдер.Металдар мен |постер |
| |олардың құймаларын жемірілуден сақтаудың |дайындап, |
| |жолдарын көрсетіңдер |қорғайды, |
| |Сонымен,металдар коррозиясы деген не? Ол |қойылған |
| |ненің әсерінен болады? Металдар коррозиясы |сұрақтарға |
| |қандай заттардың әсерінен күшейеді? Оны |жауап береді. |
| |болдырмау үшін қандай шаралар жүзеге | |
| |асырылады? Күнделікті өмірден мысал | |
| |келтіріңдер. | |
| |ІІІ – кезең. Топтарға деңгейлік тапсырма | |
| |береді. | |
| |Айналымды жүзеге асырыңдар: | |
| |Fe2O3 → Fe → FeCl2 → Fe(OH)2 | |
| |↓ ↓ | |
| |FeO FeO | |
| |2) Құрамында 8 % қоспасы бар 300кг әктасты | |
| |өртегенде алынатын сөндірілмеген әктің | |
| |массасын есептеңдер. | |
| |Тақтада 2 оқушы тапсырма орындайды. | |
| |1-тапсырма. Мүмкін болатын реакция | |
| |теңдеулерін аяқта: | |
| |Fe + HCl → | |
| |Cu + HCl→ | |
| |Zn + Pb(NO3)2 → | |
| |Al + CuSO4 → | |
| |Fe + HNO3 конц. | |
| |Hg + CuCl2 → | |
| |2-тапсырма | |
| |Массасы 15,2 г хром оксидін алюмениймен | |
| |тотықсыздандырғанда 9 г хром түзіледі. | |
| |Хромның теориялықпен салыстырғандағы | |
| |шығымын процентпен көрсетіңдер? | |
| |ІІІ кезең « Ширату » | |
| | | |
| | | |
| |Бұл кезеңде топ басшылары металл | |
| |атауларынан сөз құрастырады.Кімнін сөз қоры| |
| |бай екенін білеміз. | |
| |Мысалы: | |
| |1 – топ. Металлургия | |
| |2 - топ. Жемірілу | |
| | | |
| |ІV кезең . Тәжірибе жасау «Жанартау» | |
| | | |
| |Рефлекция | |
| |Оқушыларға шар беріп, әр үпірген сайын |Топ басшыла-ры|
| |бүгінгі сабақтан алған әсерлерін айтады. |топ мүше-лерін|
| |Оқушылар білімін бағалау. |бағалай-ды.Әр |
| | |оқушы |
| |Үйге тапсырма беру. |стикерлерге |
| | |рефлексия |
| | |жазып, өздерін|
| | |бағалайды. |
| | |Қабырғадағы |
| | |кестеге |
| | |стикерлерін |
|Қорытынды. | |өздерінің жаңа|
| | |тақырыпты |
| | |түсіну |
| | |деңгей-леріне |
| | |қарай |
| | |жапсырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Тақырыбы: |“Металдардың жемірілуі және онымен күресу |
| |жолдары ” |
|Мақсаты: |Металдардың жемірілуі туралы ақпарат алу. |
| |Металдардың жемірілуімен күресу жолдарын білу. |
|Күтілетін нәтиже: |Металдардың жемірілуі туралы біледі. Жемірілумен |
| |күресу жолдарын үйренеді. Өз еркімен жұмыс жасай |
| |алады |
|Керекті жабдықтар: | Cу, темір шеге, ас тұзы ерітіндісі, натрий |
| |гидроксиді ерітіндісі,мырыш, мыс сыммен оралған |
| |темір шеге,сынауықтар, постер, маркер, фломастер,|
| |стикерлер, бағалау парағы. |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе. |1.Оқушылармен амандасады. |Мұғаліммен |
| |2. Психологиялық әдіс; « Отбасылық сурет» |амандасады. |
| |3. Сыныпты темір кендері: магнетит, пирит |Топтарға |
| |бойынша 2 топқа бөледі. |бөлінеді. |
| |4.Топ басшыларына бағалау парақтары береді.| |
| |5. Өткен тақырып бойынша оқушылардың |Топ басшылары |
| |білімін тексеру. |бағалау |
| |І кезең « Бәйге » бойынша сұрақтарға жауап |парақтарын |
| |берген топ бір кірпіштен алады , ал жауап |толтырады. |
| |бере алмаса кірпіш алмайды. Осылай үй | |
| |тұрғызылады. | |
| |Сұрақтар | |
| |1.Ерекше қасиеті бар металл ? (Магнит) | |
| |2.Темір қандай температурада балқиды ?(1539| |
| |ºC) | |
| |3.Ең қиын балқитын металл неше градуста | |
| |балқиды (Вольфрам 3416 ºС) | |
| |4.Металл түрлерін ата | |
| | (Қара,түрлі–түсті,бейметалл) | |
| |5.Ауыр металдарға не жатады | |
| |(Мыс,қорғасын,мырыш) | |
| |6.Алюминийдің балқу температурасы (660 | |
| |ºC) | |
| |7.Оңай балқитын металдар | |
| |(Қалайы-232ºС,қорғасын-327ºС,мырыш-419ºС,ал| |
| |юминий-660ºС) | |
| |8.Металдардың физикалық қасиеттеріне не | |
| |жатады ? (Түсі,тығыздығы ,балқу | |
| |температурасы,жылу өткіздігіштігі электр | |
| |кедергісі.) |Оқушылар |
| |9.Металдардың химиялық қасиетіне не жатады |бір-бірін |
| |? (Коррозияға қарсы тұра бүлуі) |тексереді, |
| |10.Металдардың механикалық қасиеттеріне не |балл қояды. |
| |жатады? (Беріктігі, серпімділігі, | |
| |иілгіштігі, қаттылығы, төзімділігі) | |
| |11.Шойын түрлері қандай ? (Ақ шойын,сұр | |
| |шойын) | |
| |12.Металл қорытуға арналған пеш ? | |
| |(Домна) | |
| |13.Ең алғаш пайдаланылған металл түрі | |
| |(Мыс) | |
| |14.Алюминийден не жасалады ? | |
| |(Сымдар,ыдыстар) | |
| |15.Күмістен не жасалады ? | |
| |(Сымдар,ыдыстар,зергерлік бұйымдар) | |
| |16.Алтынан не жасалады ? (Зергерлік | |
| |бұйымдар,әшекейлер) | |
| |17.Бей металға не жатады ? | |
| |(Ағаш,керамиика,резина,шыны,пластмасса,қыш)| |
| |18.Болат қорытушы кім ? (Металлург) | |
| |ІІ кезең « Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ »| |
| |Бұл кезеңде оқушылар металдар туралы мақал| |
| |мен жұмбақ айтудан жарысады. | |
|Тұсаукесер | Металдар мен құймалар қоршаған ортада | |
| |ненің әсерінен бүлінеді? |Сабақтың |
| |. Сабақтың тақырыбы: “Металдар және оның |тақырыбын |
| |құймаларының жемірілуі ”. |дәптерлеріне |
| | |жазады. |
| |Топтарға жаңа тақырыпты ашу үшін тапсырма | |
| |беріледі. | |
| |1-топ. Металдардың жемірілуі деген не? | |
| |Оның қандай түрлері бар? Тұрмыстағы |Оқушылар |
|Негізгі бөлім. |металдың жемірілуіне мысалдар келтіріңдер. |оқулықпен |
| |2-топ . Химиялық жемірілу ненің әсерінен |жұмыс жасайды,|
| |болады? Мысал келтіріңдер.Металдар мен |постер |
| |олардың құймаларын жемірілуден сақтаудың |дайындап, |
| |жолдарын көрсетіңдер |қорғайды, |
| |Сонымен,металдар коррозиясы деген не? Ол |қойылған |
| |ненің әсерінен болады? Металдар коррозиясы |сұрақтарға |
| |қандай заттардың әсерінен күшейеді? Оны |жауап береді. |
| |болдырмау үшін қандай шаралар жүзеге | |
| |асырылады? Күнделікті өмірден мысал | |
| |келтіріңдер. | |
| |ІІІ – кезең. Топтарға деңгейлік тапсырма | |
| |береді. | |
| |Айналымды жүзеге асырыңдар: | |
| |Fe2O3 → Fe → FeCl2 → Fe(OH)2 | |
| |↓ ↓ | |
| |FeO FeO | |
| |2) Құрамында 8 % қоспасы бар 300кг әктасты | |
| |өртегенде алынатын сөндірілмеген әктің | |
| |массасын есептеңдер. | |
| |Тақтада 2 оқушы тапсырма орындайды. | |
| |1-тапсырма. Мүмкін болатын реакция | |
| |теңдеулерін аяқта: | |
| |Fe + HCl → | |
| |Cu + HCl→ | |
| |Zn + Pb(NO3)2 → | |
| |Al + CuSO4 → | |
| |Fe + HNO3 конц. | |
| |Hg + CuCl2 → | |
| |2-тапсырма | |
| |Массасы 15,2 г хром оксидін алюмениймен | |
| |тотықсыздандырғанда 9 г хром түзіледі. | |
| |Хромның теориялықпен салыстырғандағы | |
| |шығымын процентпен көрсетіңдер? | |
| |ІІІ кезең « Ширату » | |
| | | |
| | | |
| |Бұл кезеңде топ басшылары металл | |
| |атауларынан сөз құрастырады.Кімнін сөз қоры| |
| |бай екенін білеміз. | |
| |Мысалы: | |
| |1 – топ. Металлургия | |
| |2 - топ. Жемірілу | |
| | | |
| |ІV кезең . Тәжірибе жасау «Жанартау» | |
| | | |
| |Рефлекция | |
| |Оқушыларға шар беріп, әр үпірген сайын |Топ басшыла-ры|
| |бүгінгі сабақтан алған әсерлерін айтады. |топ мүше-лерін|
| |Оқушылар білімін бағалау. |бағалай-ды.Әр |
| | |оқушы |
| |Үйге тапсырма беру. |стикерлерге |
| | |рефлексия |
| | |жазып, өздерін|
| | |бағалайды. |
| | |Қабырғадағы |
| | |кестеге |
| | |стикерлерін |
|Қорытынды. | |өздерінің жаңа|
| | |тақырыпты |
| | |түсіну |
| | |деңгей-леріне |
| | |қарай |
| | |жапсырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz