Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Генеотиптік өзгергіштік

Тақырыбы: Генеотиптік өзгергіштік
Мақсаты:Генотиптік өзгергіштік туралы білу. Олардың түрлерімен танысу.

Күтілетін нәтиже: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алады. Олардың
түрлерімен танысады.

Табыс критерий: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алды. Олардың
түрлерімен танысты, біледі.

2) Жұппен, топпен үйренеді, тақырыпты өздігімен оқып үйренеді, ой
жинақтауға үйренеді, бірін-бірі, өзін-өзі бағалауды үйренеді,ойлайды,
шапшаңдық, тақырыпты қорытындылауға үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауға
үйренеді, көшбасшылық қабілеттерін дамытады.

3)Табиғаттағы маңызын білу.

Әдіс-тәсілдер: СТО, диалогтік оқыту, ЖИГСО,  бағалау

Көрнекілік: стикер, карточкалар,  бағалау парағы.

Жұмыс формалары: Жұппен, топпен, жеке

Сабақ барысы:

І. Психологиялық ахуал ІІ. Топқа бөлу ІІІ. тақырыпқа шығу

|Барысындағы іс-әрекет |Қолданылатын |Мұғалімнің |Оқушының |Уақыты |
| |әдіс-тәсіл |іс-әрекеті |іс-әрекеті | |
|Психологиялық ахуал |«Мен кіммін?»|ұйымдастырады |Төмендегі |2 мин |
| | | |сөйлемдер бойынша| |
| | | |өздеріне | |
| | | |тұсаукесер | |
| | | |дайындайды. | |
|Топқа бөлу | Әндер |әндердің | Әннің жалғасын |3 мин |
| |бойынша |жалғасын тап |табып 3-топқа | |
| | | |бөлінеді | |
|Білу (еске түсіру) «Қатені|СТО, ОүБ | |" Қатені түзет» "|5мин |
|түзет» әдісі арқылы өткен |«Қатені | |әдісі арқылы | |
|тақырыбын еске түсіреді |түзет» | |оқушылар тест | |
| | | |сұрақтарға жауап | |
| | | |береді. | |
|Тақырыпқа шығу |АКТ, СТО |Бағыт беру. | оқулықтағы |2 мин |
| | | |мәлімет бойынша | |
| | | |тақырыпқа шығады | |
|Түсіну  (Өз сөзін білдіру)|СТО, |формативті |Тақырыпқа мақсат |6 мин |
| |диологтік |бағалау |қояды, жұппен, | |
|1 топ- Генотиптік |оқыту, ОүБ | |топпен талқылайды| |
|өзгергіштік Мутациялық | | | | |
|2-топ- .Мутация | | | | |
|себептері,Геномдық | | | | |
|мутациялық 3-топ | | | | |
|Анеуплодия, цитоплазмалық | | | | |
|мутация | | | | |
| | | | | |
|  | | | | |
|Карусель әдісі |Бір-бірін |Бағыт беру, |«Карусель әдісі» |10 мин |
| |түсіндіру |уәж беру, |бойынша2 шеңбер | |
| | |формативті |құрайды. Берілген| |
| | |бағалау |уақыт ішінде | |
| | | |бір-бірімен | |
| | | |ақпарат алмасады.| |
|Сергіту сәті |АКТ |  |Сергіту сәтін |2мин |
| | | |жасайды | |
| | | | « Қызыл өрік » | |
|Қортындылау «Микрофон » | СТО, |  |Қолына микрофон |10 мин |
|әдісі арқылы |Формативті | |алған оқушы | |
| |бағалау | |қысқаша түрде өз | |
| | | |ойын айтады, | |
| | | |қорытынды | |
| | | |жасайды. | |
|Рефлексия |  |формативті | «Екі жұлдыз бір |3 мин |
| | |бағалау |тілек» | |
| | | |Арал таңдау | |
|Бағалау |ОБ, ОүБ |Суммативті |Бағалау парағы |2мин |
| | |бағалайды |арқылы суммативті| |
| | | |бағасы шығарылады| |

Ұқсас жұмыстар
Модификациялық өзгергіштік
Модификациялық өзгергіштіктің туындау себептерін түсіндіру
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Мутациялық өзгергіштік
Өзгергіштік заңдылықтары тарауы. орта мерзімді жоспар. 10 сынып
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату
Адам организмндеги тұқым қуалайтын және қуаламайтын белгілер
Тұқымқуалаушылық белгілерінің цитологиялық негізі
Қолдан сұрыптау
Сабақ мақсаттары. Сабақ барысы
Пәндер