Генеотиптік өзгергіштік

Тақырыбы: Генеотиптік өзгергіштік

Мақсаты :Генотиптік өзгергіштік туралы білу. Олардың түрлерімен танысу.

Күтілетін нәтиже: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алады. Олардың түрлерімен танысады.

Табыс критерий: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алды. Олардың түрлерімен танысты, біледі.

2) Жұппен, топпен үйренеді, тақырыпты өздігімен оқып үйренеді, ой жинақтауға үйренеді, бірін-бірі, өзін-өзі бағалауды үйренеді, ойлайды, шапшаңдық, тақырыпты қорытындылауға үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, көшбасшылық қабілеттерін дамытады.

3) Табиғаттағы маңызын білу.

Әдіс-тәсілдер : СТО, диалогтік оқыту, ЖИГСО, бағалау

Көрнекілік : стикер, карточкалар, бағалау парағы.

Жұмыс формалары : Жұппен, топпен, жеке

Сабақ барысы :

І. Психологиялық ахуал ІІ. Топқа бөлу ІІІ. тақырыпқа шығу

Барысындағы іс-әрекет: Барысындағы іс-әрекет
Қолданылатын әдіс-тәсіл: Қолданылатын әдіс-тәсіл
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Уақыты: Уақыты
Барысындағы іс-әрекет: Психологиялық ахуал
Қолданылатын әдіс-тәсіл: «Мен кіммін?»
Мұғалімнің іс-әрекеті: ұйымдастырады
Оқушының іс-әрекеті: Төмендегі сөйлемдер бойынша өздеріне тұсаукесер дайындайды.
Уақыты: 2 мин
Барысындағы іс-әрекет: Топқа бөлу
Қолданылатын әдіс-тәсіл: Әндер бойынша
Мұғалімнің іс-әрекеті: әндердің жалғасын тап
Оқушының іс-әрекеті: Әннің жалғасын табып 3-топқа бөлінеді
Уақыты: 3 мин
Барысындағы іс-әрекет: Білу (еске түсіру) «Қатені түзет» әдісі арқылы өткен тақырыбын еске түсіреді
Қолданылатын әдіс-тәсіл: СТО, ОүБ «Қатені түзет»
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті: " Қатені түзет» " әдісі арқылы оқушылар тест сұрақтарға жауап береді.
Уақыты: 5мин
Барысындағы іс-әрекет: Тақырыпқа шығу
Қолданылатын әдіс-тәсіл: АКТ, СТО
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағыт беру.
Оқушының іс-әрекеті: оқулықтағы мәлімет бойынша тақырыпқа шығады
Уақыты: 2 мин
Барысындағы іс-әрекет:

Түсіну (Өз сөзін білдіру)

1 топ- Генотиптік өзгергіштік Мутациялық 2-топ- . Мутация себептері, Геномдық мутациялық 3-топ Анеуплодия, цитоплазмалық мутация

Қолданылатын әдіс-тәсіл:

СТО,

диологтік оқыту, ОүБ

Мұғалімнің іс-әрекеті: формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Тақырыпқа мақсат қояды, жұппен, топпен талқылайды
Уақыты: 6 мин
Барысындағы іс-әрекет: Карусель әдісі
Қолданылатын әдіс-тәсіл: Бір-бірін түсіндіру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағыт беру, уәж беру, формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті: «Карусель әдісі» бойынша2 шеңбер құрайды. Берілген уақыт ішінде бір-бірімен ақпарат алмасады.
Уақыты: 10 мин
Барысындағы іс-әрекет: Сергіту сәті
Қолданылатын әдіс-тәсіл: АКТ
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:

Сергіту сәтін жасайды

« Қызыл өрік »

Уақыты: 2мин
Барысындағы іс-әрекет: Қортындылау «Микрофон » әдісі арқылы
Қолданылатын әдіс-тәсіл:

СТО,

Формативті бағалау

Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті: Қолына микрофон алған оқушы қысқаша түрде өз ойын айтады, қорытынды жасайды.
Уақыты: 10 мин
Барысындағы іс-әрекет: Рефлексия
Қолданылатын әдіс-тәсіл:
Мұғалімнің іс-әрекеті: формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті:

«Екі жұлдыз бір тілек»

Арал таңдау

Уақыты: 3 мин
Барысындағы іс-әрекет: Бағалау
Қолданылатын әдіс-тәсіл: ОБ, ОүБ
Мұғалімнің іс-әрекеті: Суммативті бағалайды
Оқушының іс-әрекеті: Бағалау парағы арқылы суммативті бағасы шығарылады
Уақыты: 2мин

Ұқсас жұмыстар
Модификациялық өзгергіштік
Модификациялық өзгергіштіктің туындау себептерін түсіндіру
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Мутациялық өзгергіштік
Өзгергіштік заңдылықтары тарауы. орта мерзімді жоспар. 10 сынып
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату
Адам организмндеги тұқым қуалайтын және қуаламайтын белгілер
Тұқымқуалаушылық белгілерінің цитологиялық негізі
Қолдан сұрыптау
Сабақ мақсаттары. Сабақ барысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz