Генотиптік өзгергіштік: түрлері мен себептері және оқу-әдістемелік жоспар

Тақырыбы: Генеотиптік өзгергіштік

Мақсаты :Генотиптік өзгергіштік туралы білу. Олардың түрлерімен танысу.

Күтілетін нәтиже: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алады. Олардың түрлерімен танысады.

Табыс критерий: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алды. Олардың түрлерімен танысты, біледі.

2) Жұппен, топпен үйренеді, тақырыпты өздігімен оқып үйренеді, ой жинақтауға үйренеді, бірін-бірі, өзін-өзі бағалауды үйренеді, ойлайды, шапшаңдық, тақырыпты қорытындылауға үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, көшбасшылық қабілеттерін дамытады.

3) Табиғаттағы маңызын білу.

Әдіс-тәсілдер : СТО, диалогтік оқыту, ЖИГСО, бағалау

Көрнекілік : стикер, карточкалар, бағалау парағы.

Жұмыс формалары : Жұппен, топпен, жеке

Сабақ барысы :

І. Психологиялық ахуал ІІ. Топқа бөлу ІІІ. тақырыпқа шығу

Барысындағы іс-әрекет: Барысындағы іс-әрекет
Қолданылатын әдіс-тәсіл: Қолданылатын әдіс-тәсіл
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Уақыты: Уақыты
Барысындағы іс-әрекет: Психологиялық ахуал
Қолданылатын әдіс-тәсіл: «Мен кіммін?»
Мұғалімнің іс-әрекеті: ұйымдастырады
Оқушының іс-әрекеті: Төмендегі сөйлемдер бойынша өздеріне тұсаукесер дайындайды.
Уақыты: 2 мин
Барысындағы іс-әрекет: Топқа бөлу
Қолданылатын әдіс-тәсіл: Әндер бойынша
Мұғалімнің іс-әрекеті: әндердің жалғасын тап
Оқушының іс-әрекеті: Әннің жалғасын табып 3-топқа бөлінеді
Уақыты: 3 мин
Барысындағы іс-әрекет: Білу (еске түсіру) «Қатені түзет» әдісі арқылы өткен тақырыбын еске түсіреді
Қолданылатын әдіс-тәсіл: СТО, ОүБ «Қатені түзет»
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті: " Қатені түзет» " әдісі арқылы оқушылар тест сұрақтарға жауап береді.
Уақыты: 5мин
Барысындағы іс-әрекет: Тақырыпқа шығу
Қолданылатын әдіс-тәсіл: АКТ, СТО
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағыт беру.
Оқушының іс-әрекеті: оқулықтағы мәлімет бойынша тақырыпқа шығады
Уақыты: 2 мин
Барысындағы іс-әрекет:

Түсіну (Өз сөзін білдіру)

1 топ- Генотиптік өзгергіштік Мутациялық 2-топ- . Мутация себептері, Геномдық мутациялық 3-топ Анеуплодия, цитоплазмалық мутация

Қолданылатын әдіс-тәсіл:

СТО,

диологтік оқыту, ОүБ

Мұғалімнің іс-әрекеті: формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Тақырыпқа мақсат қояды, жұппен, топпен талқылайды
Уақыты: 6 мин
Барысындағы іс-әрекет: Карусель әдісі
Қолданылатын әдіс-тәсіл: Бір-бірін түсіндіру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағыт беру, уәж беру, формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті: «Карусель әдісі» бойынша2 шеңбер құрайды. Берілген уақыт ішінде бір-бірімен ақпарат алмасады.
Уақыты: 10 мин
Барысындағы іс-әрекет: Сергіту сәті
Қолданылатын әдіс-тәсіл: АКТ
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:

Сергіту сәтін жасайды

« Қызыл өрік »

Уақыты: 2мин
Барысындағы іс-әрекет: Қортындылау «Микрофон » әдісі арқылы
Қолданылатын әдіс-тәсіл:

СТО,

Формативті бағалау

Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті: Қолына микрофон алған оқушы қысқаша түрде өз ойын айтады, қорытынды жасайды.
Уақыты: 10 мин
Барысындағы іс-әрекет: Рефлексия
Қолданылатын әдіс-тәсіл:
Мұғалімнің іс-әрекеті: формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті:

«Екі жұлдыз бір тілек»

Арал таңдау

Уақыты: 3 мин
Барысындағы іс-әрекет: Бағалау
Қолданылатын әдіс-тәсіл: ОБ, ОүБ
Мұғалімнің іс-әрекеті: Суммативті бағалайды
Оқушының іс-әрекеті: Бағалау парағы арқылы суммативті бағасы шығарылады
Уақыты: 2мин

Ұқсас жұмыстар
Мутациялық өзгергіштік: түрлері, пайда болу себептері және селекциялық маңызы
Модификациялық өзгергіштік: анықтама, түрлері және статистикалық зерттеу әдістері
Қазіргі қазақ тілі: шылау және оның түрлері - оқу-әдістемелік жоспар
Модификациялық өзгергіштік және вариациялық қатарлар: теория және зертханалық жұмыс
Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары: модификациялық өзгергіштікті вариациялық қатар мен вариациялық қисық арқылы зерттеу (зертханалық жұмыс)
9-сынып қазақ тілі: Дилеммалар мен таңдаулар бойынша оқу-әдістемелік жоспар
6-сынып география: Желдің түрлері мен пайда болу себептері және ауа массалары
Информатика пәнінің негізгі буындағы оқу-әдістемелік кешен: талаптары, құрылымы және түрлері
Педагогикалық кәсіби дайындық жүйесіндегі ғылыми шығармашылық: орны, түрлері және оқу-әдістемелік талаптары
Математика II тоқсан: рационал сандар және геометрия (оқу-әдістемелік жоспар)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz