Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Генеотиптік өзгергіштік
Тақырыбы: Генеотиптік өзгергіштік
Мақсаты:Генотиптік өзгергіштік туралы білу. Олардың түрлерімен танысу.
Күтілетін нәтиже: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алады. Олардың
түрлерімен танысады.
Табыс критерий: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алды. Олардың
түрлерімен танысты, біледі.
2) Жұппен, топпен үйренеді, тақырыпты өздігімен оқып үйренеді, ой
жинақтауға үйренеді, бірін-бірі, өзін-өзі бағалауды үйренеді,ойлайды,
шапшаңдық, тақырыпты қорытындылауға үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауға
үйренеді, көшбасшылық қабілеттерін дамытады.
3)Табиғаттағы маңызын білу.
Әдіс-тәсілдер: СТО, диалогтік оқыту, ЖИГСО, бағалау
Көрнекілік: стикер, карточкалар, бағалау парағы.
Жұмыс формалары: Жұппен, топпен, жеке
Сабақ барысы:
І. Психологиялық ахуал ІІ. Топқа бөлу ІІІ. тақырыпқа шығу
|Барысындағы іс-әрекет |Қолданылатын |Мұғалімнің |Оқушының |Уақыты |
| |әдіс-тәсіл |іс-әрекеті |іс-әрекеті | |
|Психологиялық ахуал |«Мен кіммін?»|ұйымдастырады |Төмендегі |2 мин |
| | | |сөйлемдер бойынша| |
| | | |өздеріне | |
| | | |тұсаукесер | |
| | | |дайындайды. | |
|Топқа бөлу | Әндер |әндердің | Әннің жалғасын |3 мин |
| |бойынша |жалғасын тап |табып 3-топқа | |
| | | |бөлінеді | |
|Білу (еске түсіру) «Қатені|СТО, ОүБ | |" Қатені түзет» "|5мин |
|түзет» әдісі арқылы өткен |«Қатені | |әдісі арқылы | |
|тақырыбын еске түсіреді |түзет» | |оқушылар тест | |
| | | |сұрақтарға жауап | |
| | | |береді. | |
|Тақырыпқа шығу |АКТ, СТО |Бағыт беру. | оқулықтағы |2 мин |
| | | |мәлімет бойынша | |
| | | |тақырыпқа шығады | |
|Түсіну (Өз сөзін білдіру)|СТО, |формативті |Тақырыпқа мақсат |6 мин |
| |диологтік |бағалау |қояды, жұппен, | |
|1 топ- Генотиптік |оқыту, ОүБ | |топпен талқылайды| |
|өзгергіштік Мутациялық | | | | |
|2-топ- .Мутация | | | | |
|себептері,Геномдық | | | | |
|мутациялық 3-топ | | | | |
|Анеуплодия, цитоплазмалық | | | | |
|мутация | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Карусель әдісі |Бір-бірін |Бағыт беру, |«Карусель әдісі» |10 мин |
| |түсіндіру |уәж беру, |бойынша2 шеңбер | |
| | |формативті |құрайды. Берілген| |
| | |бағалау |уақыт ішінде | |
| | | |бір-бірімен | |
| | | |ақпарат алмасады.| |
|Сергіту сәті |АКТ | |Сергіту сәтін |2мин |
| | | |жасайды | |
| | | | « Қызыл өрік » | |
|Қортындылау «Микрофон » | СТО, | |Қолына микрофон |10 мин |
|әдісі арқылы |Формативті | |алған оқушы | |
| |бағалау | |қысқаша түрде өз | |
| | | |ойын айтады, | |
| | | |қорытынды | |
| | | |жасайды. | |
|Рефлексия | |формативті | «Екі жұлдыз бір |3 мин |
| | |бағалау |тілек» | |
| | | |Арал таңдау | |
|Бағалау |ОБ, ОүБ |Суммативті |Бағалау парағы |2мин |
| | |бағалайды |арқылы суммативті| |
| | | |бағасы шығарылады| |
Мақсаты:Генотиптік өзгергіштік туралы білу. Олардың түрлерімен танысу.
Күтілетін нәтиже: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алады. Олардың
түрлерімен танысады.
Табыс критерий: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алды. Олардың
түрлерімен танысты, біледі.
2) Жұппен, топпен үйренеді, тақырыпты өздігімен оқып үйренеді, ой
жинақтауға үйренеді, бірін-бірі, өзін-өзі бағалауды үйренеді,ойлайды,
шапшаңдық, тақырыпты қорытындылауға үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауға
үйренеді, көшбасшылық қабілеттерін дамытады.
3)Табиғаттағы маңызын білу.
Әдіс-тәсілдер: СТО, диалогтік оқыту, ЖИГСО, бағалау
Көрнекілік: стикер, карточкалар, бағалау парағы.
Жұмыс формалары: Жұппен, топпен, жеке
Сабақ барысы:
І. Психологиялық ахуал ІІ. Топқа бөлу ІІІ. тақырыпқа шығу
|Барысындағы іс-әрекет |Қолданылатын |Мұғалімнің |Оқушының |Уақыты |
| |әдіс-тәсіл |іс-әрекеті |іс-әрекеті | |
|Психологиялық ахуал |«Мен кіммін?»|ұйымдастырады |Төмендегі |2 мин |
| | | |сөйлемдер бойынша| |
| | | |өздеріне | |
| | | |тұсаукесер | |
| | | |дайындайды. | |
|Топқа бөлу | Әндер |әндердің | Әннің жалғасын |3 мин |
| |бойынша |жалғасын тап |табып 3-топқа | |
| | | |бөлінеді | |
|Білу (еске түсіру) «Қатені|СТО, ОүБ | |" Қатені түзет» "|5мин |
|түзет» әдісі арқылы өткен |«Қатені | |әдісі арқылы | |
|тақырыбын еске түсіреді |түзет» | |оқушылар тест | |
| | | |сұрақтарға жауап | |
| | | |береді. | |
|Тақырыпқа шығу |АКТ, СТО |Бағыт беру. | оқулықтағы |2 мин |
| | | |мәлімет бойынша | |
| | | |тақырыпқа шығады | |
|Түсіну (Өз сөзін білдіру)|СТО, |формативті |Тақырыпқа мақсат |6 мин |
| |диологтік |бағалау |қояды, жұппен, | |
|1 топ- Генотиптік |оқыту, ОүБ | |топпен талқылайды| |
|өзгергіштік Мутациялық | | | | |
|2-топ- .Мутация | | | | |
|себептері,Геномдық | | | | |
|мутациялық 3-топ | | | | |
|Анеуплодия, цитоплазмалық | | | | |
|мутация | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Карусель әдісі |Бір-бірін |Бағыт беру, |«Карусель әдісі» |10 мин |
| |түсіндіру |уәж беру, |бойынша2 шеңбер | |
| | |формативті |құрайды. Берілген| |
| | |бағалау |уақыт ішінде | |
| | | |бір-бірімен | |
| | | |ақпарат алмасады.| |
|Сергіту сәті |АКТ | |Сергіту сәтін |2мин |
| | | |жасайды | |
| | | | « Қызыл өрік » | |
|Қортындылау «Микрофон » | СТО, | |Қолына микрофон |10 мин |
|әдісі арқылы |Формативті | |алған оқушы | |
| |бағалау | |қысқаша түрде өз | |
| | | |ойын айтады, | |
| | | |қорытынды | |
| | | |жасайды. | |
|Рефлексия | |формативті | «Екі жұлдыз бір |3 мин |
| | |бағалау |тілек» | |
| | | |Арал таңдау | |
|Бағалау |ОБ, ОүБ |Суммативті |Бағалау парағы |2мин |
| | |бағалайды |арқылы суммативті| |
| | | |бағасы шығарылады| |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz