9-сынып информатика: Компьютерлік желілер мен телекоммуникациялар - сабақ жоспары

«Бекітемін»

Мектеп директоры

А. Ақберген

Пәні: Информатика, 9-сынып

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілер

Сабақ өтілген күн: 30 сәуір, 2013 жыл.

Сабақтың бөлімі
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Негізгі дерек көздері (ресурстары)
Сабақтың бөлімі:

Кіріспе

12 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Амандасып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады
Негізгі дерек көздері (ресурстары):
Сабақтың бөлімі: Топтасу
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Қиынды суреттер арқылы топқа бөлінед I топ: “Ноутбук” II топ: “iPad” III топ: “iPhone”
Мұғалімнің іс-әрекеті: Суреттерді құрастыру арқылы топқа бөліну
Оқушының іс-әрекеті: Суреттер
Сабақтың бөлімі: Бағалау парақшасын тарату
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Сабақтың әр кезеңінде бағалап отыру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Слайд
Сабақтың бөлімі:

Білу кезеңі

Үй тапсырмасын сұрау

Тест 4 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Тест жаздыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топ 5 тест сұрақтарын дайындап, келесі топқа береді, бір-бірінің сұрақтарына жауап береді

Оқушының іс-әрекеті:

Слайд, тест парақтары

Сабақтың бөлімі:

Интерактивті тақтада жұмыс

4 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Электронды оқулықтағы тапсырмалар беру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды

Оқушының іс-әрекеті:

Интерактивті тақта, слайд, электронды оқулық

Сабақтың бөлімі: Сергіту сәті 1 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Таңертеңгілік жаттығуларды интерактивті тақтада көрсетіледі

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интерактивті тақтаға қарап жаттығуларды орындап сергиді

Оқушының іс-әрекеті:

Интерактивті тақта, видеоролик

Сабақтың бөлімі:

Негізгі бөлім

30 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Түсіну кезеңі

Интерактивті тақтада жұмыс

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Слайд арқылы тақырыпты түсіндіру

Оқушының іс-әрекеті: 1. Оқушылар қарап тыңдайды
Негізгі дерек көздері (ресурстары): Интерактивті тақта, слайд,
Сабақтың бөлімі: Мәтінмен жұмыс 5 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

2. Тақырыптың мәтіні тапсырылады

Мұғалімнің іс-әрекеті: 2. Мәтінді оқиды
Оқушының іс-әрекеті: мәтіндік ресурстар
Сабақтың бөлімі: Топтық жұмыс 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

3. ДЖИК СО әдісімен бөлінеді

Мұғалімнің іс-әрекеті: 3. Бір-біріне түсіндіреді
Оқушының іс-әрекеті: мәтіндік ресурстар
Сабақтың бөлімі:

Қолдану кезеңі

Топтық жұмыс 6 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: «Ой қорыту» стратегиясы арқылы алған білімдерін қағазға бетіне түсіру, қорғау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Алған білімдерін қағаз бетіне түсіреді, қорғайды
Оқушының іс-әрекеті: Мәтіндік ресурстар
Сабақтың бөлімі:

Талдау кезеңі

Ментальды картамен жұмыс

10 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Топтық тапсырмалар беру
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Шина», «Сақина», «Жұлдыз» топоплогияларының суретін постерде салып, қорғайды
Оқушының іс-әрекеті: Постер, маркер, түсті қағаздар
Сабақтың бөлімі:

Синтез кезеңі

ББҮ кестесімен жұмыс 3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Білемін, білгім келеді, үйрендім кестесінде бүгінгі сабақтан алғанын жаздыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: ББҮ кестесін толтырады және стикерге де жазып тізімге апарып жапсырады
Оқушының іс-әрекеті: Кесте қағаздар, стикерлер
Сабақтың бөлімі:

Қорытынды

3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Сабақты бағалау 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өзін-өзі бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Әр оқушы, топ жинаған ұпай санын есептеп, өз бағасын шығарады
Негізгі дерек көздері (ресурстары): интерактивті тақтада бағалау тақтасы, бағалау парақшасы
Сабақтың бөлімі: Үйге тапсырма: 1 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Тапсырманы түсіндіру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тарау бойынша түсінігін суретпен келтіріп эссе жазып келеді
Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта

Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б

«Бекітемін»

Мектеп директоры

А. Ақберген

Пәні: Информатика, 9-сынып

Сабақтың тақырыбы: Ауқымды желі - интернет

Сабақ өтілген күн: 8 мамыр, 2013 жыл.

Сабақтың бөлімі
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Негізгі дерек көздері (ресурстары)
Сабақтың бөлімі:

Кіріспе

12 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Ұйымдастыру кезеңі

3мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Амандасып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады
Негізгі дерек көздері (ресурстары):
Сабақтың бөлімі: Топтасу
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

4 түрлі түсті қағаздармен топқа бөлінеді:

I топ, II топ, III топ, IV топ

Мұғалімнің іс-әрекеті: Қызыл, жасыл, көк, сары түстерді таңдау арқылы бөліну
Оқушының іс-әрекеті: Түсті кеспе қағаздар
Сабақтың бөлімі: Бағалау критерийімен танысу
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Топты смайликтермен бағалауды түсіндіру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Көріп, тыңдау
Оқушының іс-әрекеті: Слайд, бағалау тақтасы
Сабақтың бөлімі:

Танып білу кезеңі

Үй тапсырмасын сұрау

9 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

1. ББҮ парағын талқылау.

2. Эссе, жіңішке сұрақтар желілік принтерден шығару және интерактивті тақтада көрсету

3. Жалпақ сұрақтар интерактивті тақтадан көрсету

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. ББҮ талқылайды

2. Топта эссені жинап принтерден шығарады, интерактивті тақтадан көрсете отырып оқиды

3. Топта сұрақтарды керекті бағдарлама арқылы сызбалармен интерактивті тақтадан көрсете отырып түсіндіру.

Оқушының іс-әрекеті:

Интерактивті тақта, слайд, ноутбук, 9сынып оқулығы, интернет ресурстары

Сабақтың бөлімі:

Негізгі бөлім

30 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Түсіну кезеңі

Жаңа сабақты түсіндіру

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интерактивті тақтадан слайдтар көрсету арқылы сабақты түсіндіру.

Оқушының іс-әрекеті: Тыңдайды.
Негізгі дерек көздері (ресурстары): Интерактивті тақта, слайд
Сабақтың бөлімі: Жеке жұмыс 5 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Электронды оқулықтағы гипермәтінді тыңдап, материалды игерту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр оқушы құлаққап арқылы гипермәтінді тыңдайды,
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд, электронды оқулық, құлаққап
Сабақтың бөлімі: Топтық жұмыс 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: ДЖИК СО әдісімен бөлінеді
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бір-біріне түсіндіреді
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд
Сабақтың бөлімі: Сергіту сәті 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Тігін машина, қуыршақ, қайық осылардың қимыл іс-әрекеттерін жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тігін машина, қуыршақ, қайық осылардың қолдану әрекеттерін жасап сергиді
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд
Сабақтың бөлімі:

Қолдану кезеңі

Ноутбукпен жұмыс15 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: «Ой қозғау» стратегиясы бойынша интернеттен ақпарат іздеу. Әр топ жеке порталдар бойынша ақпарат іздейді
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-топ www. google. kz cайтынан интернет туралы реферат ізде.

2-топ. www. youtube. com сайтынан өз еліміздің табиғаты жайлы ақпараттар тап

3-топ. www. rambler. ru сайтынан Шымкенттегі бүгінгі ауа райының болжамын интернет арқылы біліп ал.

4-топ. www. yandex. ru сайтына кіріп интернет туралы сурет ізде

Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта, интернет, желілік байланыс арналары, браузерлер
Сабақтың бөлімі:

Синтез кезеңі

Жеке жұмыс 2 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

" Insert әдісі"

Стекерлер таратады

Мұғалімнің іс-әрекеті: Өз пікірлерін жазады
Оқушының іс-әрекеті: Стекерлер
Сабақтың бөлімі:

Қорытынды

3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Сабақты бағалау 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ жұмысын қорытындылап, бағалау тақтасымен бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшы смайликтер арқылы бағалайды
Негізгі дерек көздері (ресурстары): Слайд, бағалау тақтасы,
Сабақтың бөлімі: Үйге тапсырма: 1 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Шығармашылық жұмыс:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

“ Интернет - бүкілдүниежүзілік өрмек ”.

Глосарий, жаңа сөздермен жұмыс

Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта

Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б

«Бекітемін»

Мектеп директоры

А. Ақберген

Пәні: Информатика, 9-сынып

Сабақтың тақырыбы: Электронды пошта

Сабақ өтілген күн: 13 мамыр, 2013 жыл.

Сабақтың бөлімі
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Негізгі дерек көздері (ресурстары)
Сабақтың бөлімі:

Кіріспе

10 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Ұйымдастыру кезеңі

1 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Амандасып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады
Негізгі дерек көздері (ресурстары):
Сабақтың бөлімі: Топтасу 1 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Топқа бөліну
Мұғалімнің іс-әрекеті: Парта бойынша 2 топқа бөлінеді
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақтың бөлімі:

Үй тапсырмасы сұрау

Топтастыру әдісі 4 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:
  1. 1-топқа интернет;
  2. 2-топқа ақпарат іздеу;
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ассосацияны толтыру

Оқушының іс-әрекеті:

Интерактивті тақта, слайд, флипчарт

Сабақтың бөлімі: Сұрақ-жауап әдісі 4 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Гиперсілтеме арқылы сұрақтар беру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интерактивті тақтадағы сұрақтарды көріп, жауап береді

Оқушының іс-әрекеті:

Интерактивті тақта, слайд

Сабақтың бөлімі:

Негізгі бөлім

32 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Түсіну кезеңі

Жаңа сабақты түсіндіру 3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Миға шабуыл

мына суреттке қарап не айтар едіңдер? -

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушы өзінің пікірін айтады

Тыңдайды

Негізгі дерек көздері (ресурстары): Интерактивті тақта, слайд
Сабақтың бөлімі: Электронды оқулықпен жұмыс 4 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Sin kaz электронды оқулығындағы гипертмәтінді беру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Sin kaz электронды оқулығына кіріп гипертмәтінді құлаққап арқылы тыңдайды.
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд, Sin kaz
Сабақтың бөлімі: Топтық жұмыс 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Гипермәтінді түсіндіру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топта гипермәтінді бір-біріне түсіндіреді
Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта
Сабақтың бөлімі: Электронды оқулықпен жұмыс 4 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Sin kaz электронды оқулығындағы тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті: Sin kaz электронды оқулығындағы 6 тапсырманы 1-топ тақ сандарды, 2-топ жұп сандарды орындайды
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд, Sin kaz
Сабақтың бөлімі: Сергіту сәті 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Слайд арқылы көрсету
Мұғалімнің іс-әрекеті: Слайдтағы табиғаттың көрінісін көріп, музыкамен жаттығулар жасап сергиді
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд
Сабақтың бөлімі:

Қолдану кезеңі

Компьютерде жұмыс 8 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Электронды поштамен жұмыс істеу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-топ . 1) Электронды пошта жәшігін ашу

2) Хаттарды қабылдап алу және жөнелту

2-топ . 1) Пошта жәшігіндегі парольді өзгерту

2) Сәнді хаттарды әзірлеу, сыпайылық ережелері

Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта, интернет, желілік байланыс арналары
Сабақтың бөлімі:

Талқылау кезеңі

Топтық жұмыс 3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Венн диаграммасы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Интерактивті тақтаға 2 топ Венн диаграммасы арқылы электронды поштаның айырмашылығы мен ұқсастығын жазады
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд, флипчарт
Сабақтың бөлімі: Диалогтық жұмыс 3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Академиялық дау-дамай тапсырмасы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Электрондық поштаның пайдасы мен зиянынын жақтап екі топқа бөлінеді, әр топ өз ойларын мысал келтіре отырып дәлелдейді.
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақтың бөлімі:

Синтез кезеңі

Кері байланыс 3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Кері байланыс парағын Radmin бағдарламасы және стикер арқылы жазу
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өз пікірлерін жазады
Оқушының іс-әрекеті: Стекерлер
Сабақтың бөлімі:

Қорытынды

3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Сабақты бағалау 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: топ басшының бағасын қорытындылау
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшы критерийлер арқылы бағалайды, жеке оқушылардың бағасын мұғалімге ұсыну
Негізгі дерек көздері (ресурстары): интерактивті тақта, бағалау тақтасы
Сабақтың бөлімі: Үйге тапсырма: 1 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Тапсырманы түсіндіру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өз бетімен жұмыс
Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта

Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б

«Бекітемін»

Мектеп директоры

А. Ақберген

Пәні: Информатика, 9-сынып

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілер және телекоммуникациялар тарауын қорытындылап, қайталау

Қорытынды сабақ

Сабақ өтілген күн: 17 мамыр, 2013 жыл.


Ұқсас жұмыстар
7-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Компьютерлік желілер
9-сынып информатикасы: компьютерлік желілер - түрлері, топологиясы және практикалық қолданылуы
6-сынып информатика: Компьютерлік байланыс түрлері, ауқымды ақпараттық желілер, интернеттен іздеу және электрондық пошта
Компьютерлік желілер: негізгі түрлері, жергілікті желілер және байланыс хаттамалары
Компьютерлік желілер және олардың топологиялары
7-сыныптағы информатика сабағы: Компьютерлік желілер - ұғымы, түрлері және топологиясы
6-сынып: Есептеуіш техниканың даму тарихы - Компьютерлік жүйелер мен желілер бөлімінің ұзақмерзімді сабақ жоспары
Компьютерлік желілер: жалпы түсініктер, жіктелуі және құрамдас бөліктері
Компьютерлік желілер мен жергілікті желі: электрондық пошта арқылы хабар алмасу негіздері
7-сынып информатика сабақ жоспары: Компьютерлік желі және ақпарат алмасу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz