Компьютерлік желілер туралы

«Бекітемін»

Мектеп директоры

А. Ақберген

Пәні: Информатика, 9-сынып

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілер

Сабақ өтілген күн: 30 сәуір, 2013 жыл.

Сабақтың бөлімі
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Негізгі дерек көздері (ресурстары)
Сабақтың бөлімі:

Кіріспе

12 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Амандасып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады
Негізгі дерек көздері (ресурстары):
Сабақтың бөлімі: Топтасу
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Қиынды суреттер арқылы топқа бөлінед I топ: “Ноутбук” II топ: “iPad” III топ: “iPhone”
Мұғалімнің іс-әрекеті: Суреттерді құрастыру арқылы топқа бөліну
Оқушының іс-әрекеті: Суреттер
Сабақтың бөлімі: Бағалау парақшасын тарату
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Сабақтың әр кезеңінде бағалап отыру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Слайд
Сабақтың бөлімі:

Білу кезеңі

Үй тапсырмасын сұрау

Тест 4 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Тест жаздыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топ 5 тест сұрақтарын дайындап, келесі топқа береді, бір-бірінің сұрақтарына жауап береді

Оқушының іс-әрекеті:

Слайд, тест парақтары

Сабақтың бөлімі:

Интерактивті тақтада жұмыс

4 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Электронды оқулықтағы тапсырмалар беру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды

Оқушының іс-әрекеті:

Интерактивті тақта, слайд, электронды оқулық

Сабақтың бөлімі: Сергіту сәті 1 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Таңертеңгілік жаттығуларды интерактивті тақтада көрсетіледі

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интерактивті тақтаға қарап жаттығуларды орындап сергиді

Оқушының іс-әрекеті:

Интерактивті тақта, видеоролик

Сабақтың бөлімі:

Негізгі бөлім

30 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Түсіну кезеңі

Интерактивті тақтада жұмыс

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Слайд арқылы тақырыпты түсіндіру

Оқушының іс-әрекеті: 1. Оқушылар қарап тыңдайды
Негізгі дерек көздері (ресурстары): Интерактивті тақта, слайд,
Сабақтың бөлімі: Мәтінмен жұмыс 5 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

2. Тақырыптың мәтіні тапсырылады

Мұғалімнің іс-әрекеті: 2. Мәтінді оқиды
Оқушының іс-әрекеті: мәтіндік ресурстар
Сабақтың бөлімі: Топтық жұмыс 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

3. ДЖИК СО әдісімен бөлінеді

Мұғалімнің іс-әрекеті: 3. Бір-біріне түсіндіреді
Оқушының іс-әрекеті: мәтіндік ресурстар
Сабақтың бөлімі:

Қолдану кезеңі

Топтық жұмыс 6 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: «Ой қорыту» стратегиясы арқылы алған білімдерін қағазға бетіне түсіру, қорғау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Алған білімдерін қағаз бетіне түсіреді, қорғайды
Оқушының іс-әрекеті: Мәтіндік ресурстар
Сабақтың бөлімі:

Талдау кезеңі

Ментальды картамен жұмыс

10 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Топтық тапсырмалар беру
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Шина», «Сақина», «Жұлдыз» топоплогияларының суретін постерде салып, қорғайды
Оқушының іс-әрекеті: Постер, маркер, түсті қағаздар
Сабақтың бөлімі:

Синтез кезеңі

ББҮ кестесімен жұмыс 3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Білемін, білгім келеді, үйрендім кестесінде бүгінгі сабақтан алғанын жаздыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: ББҮ кестесін толтырады және стикерге де жазып тізімге апарып жапсырады
Оқушының іс-әрекеті: Кесте қағаздар, стикерлер
Сабақтың бөлімі:

Қорытынды

3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Сабақты бағалау 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өзін-өзі бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Әр оқушы, топ жинаған ұпай санын есептеп, өз бағасын шығарады
Негізгі дерек көздері (ресурстары): интерактивті тақтада бағалау тақтасы, бағалау парақшасы
Сабақтың бөлімі: Үйге тапсырма: 1 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Тапсырманы түсіндіру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тарау бойынша түсінігін суретпен келтіріп эссе жазып келеді
Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта

Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б

«Бекітемін»

Мектеп директоры

А. Ақберген

Пәні: Информатика, 9-сынып

Сабақтың тақырыбы: Ауқымды желі - интернет

Сабақ өтілген күн: 8 мамыр, 2013 жыл.

Сабақтың бөлімі
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Негізгі дерек көздері (ресурстары)
Сабақтың бөлімі:

Кіріспе

12 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Ұйымдастыру кезеңі

3мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Амандасып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады
Негізгі дерек көздері (ресурстары):
Сабақтың бөлімі: Топтасу
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

4 түрлі түсті қағаздармен топқа бөлінеді:

I топ, II топ, III топ, IV топ

Мұғалімнің іс-әрекеті: Қызыл, жасыл, көк, сары түстерді таңдау арқылы бөліну
Оқушының іс-әрекеті: Түсті кеспе қағаздар
Сабақтың бөлімі: Бағалау критерийімен танысу
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Топты смайликтермен бағалауды түсіндіру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Көріп, тыңдау
Оқушының іс-әрекеті: Слайд, бағалау тақтасы
Сабақтың бөлімі:

Танып білу кезеңі

Үй тапсырмасын сұрау

9 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

1. ББҮ парағын талқылау.

2. Эссе, жіңішке сұрақтар желілік принтерден шығару және интерактивті тақтада көрсету

3. Жалпақ сұрақтар интерактивті тақтадан көрсету

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. ББҮ талқылайды

2. Топта эссені жинап принтерден шығарады, интерактивті тақтадан көрсете отырып оқиды

3. Топта сұрақтарды керекті бағдарлама арқылы сызбалармен интерактивті тақтадан көрсете отырып түсіндіру.

Оқушының іс-әрекеті:

Интерактивті тақта, слайд, ноутбук, 9сынып оқулығы, интернет ресурстары

Сабақтың бөлімі:

Негізгі бөлім

30 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Түсіну кезеңі

Жаңа сабақты түсіндіру

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интерактивті тақтадан слайдтар көрсету арқылы сабақты түсіндіру.

Оқушының іс-әрекеті: Тыңдайды.
Негізгі дерек көздері (ресурстары): Интерактивті тақта, слайд
Сабақтың бөлімі: Жеке жұмыс 5 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Электронды оқулықтағы гипермәтінді тыңдап, материалды игерту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр оқушы құлаққап арқылы гипермәтінді тыңдайды,
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд, электронды оқулық, құлаққап
Сабақтың бөлімі: Топтық жұмыс 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: ДЖИК СО әдісімен бөлінеді
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бір-біріне түсіндіреді
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд
Сабақтың бөлімі: Сергіту сәті 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Тігін машина, қуыршақ, қайық осылардың қимыл іс-әрекеттерін жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тігін машина, қуыршақ, қайық осылардың қолдану әрекеттерін жасап сергиді
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд
Сабақтың бөлімі:

Қолдану кезеңі

Ноутбукпен жұмыс15 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: «Ой қозғау» стратегиясы бойынша интернеттен ақпарат іздеу. Әр топ жеке порталдар бойынша ақпарат іздейді
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-топ www. google. kz cайтынан интернет туралы реферат ізде.

2-топ. www. youtube. com сайтынан өз еліміздің табиғаты жайлы ақпараттар тап

3-топ. www. rambler. ru сайтынан Шымкенттегі бүгінгі ауа райының болжамын интернет арқылы біліп ал.

4-топ. www. yandex. ru сайтына кіріп интернет туралы сурет ізде

Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта, интернет, желілік байланыс арналары, браузерлер
Сабақтың бөлімі:

Синтез кезеңі

Жеке жұмыс 2 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

" Insert әдісі"

Стекерлер таратады

Мұғалімнің іс-әрекеті: Өз пікірлерін жазады
Оқушының іс-әрекеті: Стекерлер
Сабақтың бөлімі:

Қорытынды

3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Сабақты бағалау 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ жұмысын қорытындылап, бағалау тақтасымен бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшы смайликтер арқылы бағалайды
Негізгі дерек көздері (ресурстары): Слайд, бағалау тақтасы,
Сабақтың бөлімі: Үйге тапсырма: 1 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Шығармашылық жұмыс:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

“ Интернет - бүкілдүниежүзілік өрмек ”.

Глосарий, жаңа сөздермен жұмыс

Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта

Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б

«Бекітемін»

Мектеп директоры

А. Ақберген

Пәні: Информатика, 9-сынып

Сабақтың тақырыбы: Электронды пошта

Сабақ өтілген күн: 13 мамыр, 2013 жыл.

Сабақтың бөлімі
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Негізгі дерек көздері (ресурстары)
Сабақтың бөлімі:

Кіріспе

10 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Ұйымдастыру кезеңі

1 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Амандасып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады
Негізгі дерек көздері (ресурстары):
Сабақтың бөлімі: Топтасу 1 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Топқа бөліну
Мұғалімнің іс-әрекеті: Парта бойынша 2 топқа бөлінеді
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақтың бөлімі:

Үй тапсырмасы сұрау

Топтастыру әдісі 4 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:
  1. 1-топқа интернет;
  2. 2-топқа ақпарат іздеу;
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ассосацияны толтыру

Оқушының іс-әрекеті:

Интерактивті тақта, слайд, флипчарт

Сабақтың бөлімі: Сұрақ-жауап әдісі 4 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Гиперсілтеме арқылы сұрақтар беру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интерактивті тақтадағы сұрақтарды көріп, жауап береді

Оқушының іс-әрекеті:

Интерактивті тақта, слайд

Сабақтың бөлімі:

Негізгі бөлім

32 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты:

Түсіну кезеңі

Жаңа сабақты түсіндіру 3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Миға шабуыл

мына суреттке қарап не айтар едіңдер? -

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушы өзінің пікірін айтады

Тыңдайды

Негізгі дерек көздері (ресурстары): Интерактивті тақта, слайд
Сабақтың бөлімі: Электронды оқулықпен жұмыс 4 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Sin kaz электронды оқулығындағы гипертмәтінді беру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Sin kaz электронды оқулығына кіріп гипертмәтінді құлаққап арқылы тыңдайды.
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд, Sin kaz
Сабақтың бөлімі: Топтық жұмыс 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Гипермәтінді түсіндіру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топта гипермәтінді бір-біріне түсіндіреді
Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта
Сабақтың бөлімі: Электронды оқулықпен жұмыс 4 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Sin kaz электронды оқулығындағы тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті: Sin kaz электронды оқулығындағы 6 тапсырманы 1-топ тақ сандарды, 2-топ жұп сандарды орындайды
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд, Sin kaz
Сабақтың бөлімі: Сергіту сәті 2 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Слайд арқылы көрсету
Мұғалімнің іс-әрекеті: Слайдтағы табиғаттың көрінісін көріп, музыкамен жаттығулар жасап сергиді
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд
Сабақтың бөлімі:

Қолдану кезеңі

Компьютерде жұмыс 8 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Электронды поштамен жұмыс істеу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-топ . 1) Электронды пошта жәшігін ашу

2) Хаттарды қабылдап алу және жөнелту

2-топ . 1) Пошта жәшігіндегі парольді өзгерту

2) Сәнді хаттарды әзірлеу, сыпайылық ережелері

Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта, интернет, желілік байланыс арналары
Сабақтың бөлімі:

Талқылау кезеңі

Топтық жұмыс 3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Венн диаграммасы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Интерактивті тақтаға 2 топ Венн диаграммасы арқылы электронды поштаның айырмашылығы мен ұқсастығын жазады
Оқушының іс-әрекеті: Интерактивті тақта, слайд, флипчарт
Сабақтың бөлімі: Диалогтық жұмыс 3 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Академиялық дау-дамай тапсырмасы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Электрондық поштаның пайдасы мен зиянынын жақтап екі топқа бөлінеді, әр топ өз ойларын мысал келтіре отырып дәлелдейді.
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақтың бөлімі:

Синтез кезеңі

Кері байланыс 3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Кері байланыс парағын Radmin бағдарламасы және стикер арқылы жазу
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өз пікірлерін жазады
Оқушының іс-әрекеті: Стекерлер
Сабақтың бөлімі:

Қорытынды

3 мин

Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Сабақты бағалау 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: топ басшының бағасын қорытындылау
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшы критерийлер арқылы бағалайды, жеке оқушылардың бағасын мұғалімге ұсыну
Негізгі дерек көздері (ресурстары): интерактивті тақта, бағалау тақтасы
Сабақтың бөлімі: Үйге тапсырма: 1 мин
Сабақты ұйымдастыру формасы, уақыты: Тапсырманы түсіндіру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өз бетімен жұмыс
Оқушының іс-әрекеті: Слайд, интерактивті тақта

Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б

«Бекітемін»

Мектеп директоры

А. Ақберген

Пәні: Информатика, 9-сынып

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілер және телекоммуникациялар тарауын қорытындылап, қайталау

Қорытынды сабақ

Сабақ өтілген күн: 17 мамыр, 2013 жыл.


Ұқсас жұмыстар
Ауқымды компьютерлік желі
Интернетте ақпаратты іздеу
Компьютерлік желілер
Компьютерлік желінің негізгі түрлері. жергілікті желілер. байланыс хаттамалары. желіде жұмыс істеуге арналған жаңа ақпараттық технологиялар
Иерархиялық желі
Интернет бүкіләлемдік анықтама, бүкіл әлемдік кітапхана. әлемдік ақпараттық қоғам
Компьютерлік желілер жайлы жалпы мәліметтер
Желілік технологиялар
Жергілікті желілер
Вирус жүктейтін вирус макровирустар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz