Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Компьютерлік желілер туралы
«Бекітемін»
Мектеп директоры
______________А.Ақберген
Пәні: Информатика, 9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілер
Сабақ өтілген күн: 30 сәуір, 2013 жыл.
|Сабақтың |Сабақты ұйымдастыру |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Негізгі дерек |
|бөлімі |формасы, уақыты | | |көздері |
| | | | |(ресурстары) |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |«Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра | Амандасып, сыныпта жағымды ахуал | |
|12 мин |3 мин |отырып, сыныпта психологиялық |қалыптастырады | |
| | | ахуал қалыптастыру | | |
| |Топтасу |Қиынды суреттер арқылы топқа |Суреттерді құрастыру арқылы топқа |Суреттер |
| | |бөлінед I топ: “Ноутбук” II |бөліну | |
| | |топ: “iPad” III топ: “iPhone” | | |
| | |Бағалау парақшасын тарату |Сабақтың әр кезеңінде бағалап |Слайд |
| | | |отыру. | |
| |Білу кезеңі |Тест жаздыру |Әр топ 5 тест сұрақтарын дайындап, |Слайд, тест |
| |Үй тапсырмасын сұрау | |келесі топқа береді, бір-бірінің |парақтары |
| |Тест | |сұрақтарына жауап береді | |
| |4 мин | | | |
| |Интерактивті тақтада |Электронды оқулықтағы тапсырмалар |Электронды оқулықтағы тапсырмаларды|Интерактивті |
| |жұмыс |беру |орындайды |тақта, слайд, |
| |4 мин | | |электронды оқулық|
| |Сергіту сәті |Таңертеңгілік жаттығуларды |Интерактивті тақтаға қарап |Интерактивті |
| |1 мин |интерактивті тақтада көрсетіледі |жаттығуларды орындап сергиді |тақта, видеоролик|
|Негізгі |Түсіну кезеңі |1.Слайд арқылы тақырыпты түсіндіру |1.Оқушылар қарап тыңдайды |Интерактивті |
|бөлім |Интерактивті тақтада | | |тақта, слайд, |
|30 мин |жұмыс | | | |
| |3 мин | | | |
| |Мәтінмен жұмыс |2.Тақырыптың мәтіні тапсырылады |2.Мәтінді оқиды |мәтіндік |
| |5 мин | | |ресурстар |
| |Топтық жұмыс |3.ДЖИК СО әдісімен бөлінеді |3.Бір-біріне түсіндіреді |мәтіндік |
| |2 мин | | |ресурстар |
| | Қолдану кезеңі |«Ой қорыту» стратегиясы арқылы |Алған білімдерін қағаз бетіне |Мәтіндік |
| |Топтық жұмыс |алған білімдерін қағазға бетіне |түсіреді, қорғайды |ресурстар |
| |6 мин |түсіру, қорғау | | |
| |Талдау кезеңі |Топтық тапсырмалар беру |«Шина», «Сақина», «Жұлдыз» |Постер, маркер, |
| |Ментальды картамен | |топоплогияларының суретін постерде |түсті қағаздар |
| |жұмыс | |салып, қорғайды | |
| |10 мин | | | |
| |Синтез кезеңі |Білемін, білгім келеді, үйрендім |ББҮ кестесін толтырады және |Кесте қағаздар, |
| |ББҮ кестесімен жұмыс |кестесінде бүгінгі сабақтан алғанын|стикерге де жазып тізімге апарып |стикерлер |
| |3 мин |жаздыру |жапсырады | |
|Қорытынды |Сабақты бағалау |Өзін-өзі бағалау |Әр оқушы, топ жинаған ұпай санын |интерактивті |
|3 мин |2 мин | |есептеп, өз бағасын шығарады |тақтада бағалау |
| | | | |тақтасы, бағалау |
| | | | |парақшасы |
| |Үйге тапсырма: |Тапсырманы түсіндіру |Тарау бойынша түсінігін суретпен |Слайд, |
| |1 мин | |келтіріп эссе жазып келеді |интерактивті |
| | | | |тақта |
Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б
«Бекітемін»
Мектеп директоры
______________А.Ақберген
Пәні: Информатика, 9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Ауқымды желі - интернет
Сабақ өтілген күн: 8 мамыр, 2013 жыл.
|Сабақтың |Сабақты ұйымдастыру|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Негізгі дерек |
|бөлімі |формасы, уақыты | | |көздері |
| | | | |(ресурстары) |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |«Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра | Амандасып, сыныпта жағымды ахуал | |
| |3мин |отырып, сыныпта психологиялық ахуал |қалыптастырады | |
|12 мин | |қалыптастыру | | |
| |Топтасу |4 түрлі түсті қағаздармен топқа |Қызыл, жасыл, көк, сары түстерді таңдау|Түсті кеспе |
| | |бөлінеді: |арқылы бөліну |қағаздар |
| | |I топ, II топ, III топ, IV топ| | |
| |Бағалау |Топты смайликтермен бағалауды |Көріп, тыңдау |Слайд, бағалау |
| |критерийімен танысу|түсіндіру | |тақтасы |
| |Танып білу кезеңі |1.ББҮ парағын талқылау. | 1. ББҮ талқылайды |Интерактивті |
| |Үй тапсырмасын |2.Эссе, жіңішке сұрақтар желілік |2.Топта эссені жинап принтерден |тақта, слайд, |
| |сұрау |принтерден шығару және интерактивті |шығарады, интерактивті тақтадан |ноутбук, 9сынып |
| |9 мин |тақтада көрсету |көрсете отырып оқиды |оқулығы, интернет|
| | |3.Жалпақ сұрақтар интерактивті |3. Топта сұрақтарды керекті бағдарлама |ресурстары |
| | |тақтадан көрсету |арқылы сызбалармен интерактивті | |
| | | |тақтадан көрсете отырып түсіндіру. | |
|Негізгі |Түсіну кезеңі |Интерактивті тақтадан слайдтар |Тыңдайды. | Интерактивті |
|бөлім |Жаңа сабақты |көрсету арқылы сабақты түсіндіру. | |тақта, слайд |
|30 мин |түсіндіру | | | |
| |3 мин | | | |
| |Жеке жұмыс |Электронды оқулықтағы гипермәтінді |Әр оқушы құлаққап арқылы гипермәтінді |Интерактивті |
| |5 мин |тыңдап, материалды игерту |тыңдайды, |тақта, слайд, |
| | | | |электронды |
| | | | |оқулық, құлаққап |
| |Топтық жұмыс |ДЖИК СО әдісімен бөлінеді |Бір-біріне түсіндіреді |Интерактивті |
| |2 мин | | |тақта, слайд |
| |Сергіту сәті |Тігін машина, қуыршақ, қайық |Тігін машина, қуыршақ, қайық осылардың |Интерактивті |
| |2 мин |осылардың қимыл іс-әрекеттерін жасау |қолдану әрекеттерін жасап сергиді |тақта, слайд |
| |Қолдану кезеңі | «Ой қозғау» стратегиясы бойынша |1-топ www.google.kz cайтынан интернет|Слайд, |
| |Ноутбукпен жұмыс15 |интернеттен ақпарат іздеу. Әр топ |туралы реферат ізде. |интерактивті |
| |мин |жеке порталдар бойынша ақпарат |2-топ. www.youtube.com сайтынан өз |тақта, интернет, |
| | |іздейді |еліміздің табиғаты жайлы ақпараттар тап|желілік байланыс |
| | | |3-топ. www.rambler.ru сайтынан |арналары, |
| | | |Шымкенттегі бүгінгі ауа райының |браузерлер |
| | | |болжамын интернет арқылы біліп ал. | |
| | | |4-топ. www.yandex.ru сайтына кіріп | |
| | | |интернет туралы сурет ізде | |
| |Синтез кезеңі |" Insert әдісі" |Өз пікірлерін жазады |Стекерлер |
| |Жеке жұмыс |Стекерлер таратады | | |
| |2 мин | | | |
|Қорытынды|Сабақты бағалау | Топ жұмысын қорытындылап, бағалау |Топ басшы смайликтер арқылы бағалайды |Слайд, бағалау |
|3 мин |2 мин |тақтасымен бағалау | |тақтасы, |
| |Үйге тапсырма: |Шығармашылық жұмыс: |“ Интернет – бүкілдүниежүзілік өрмек ”.|Слайд, |
| |1 мин | |Глосарий, жаңа сөздермен жұмыс |интерактивті |
| | | | |тақта |
Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б
«Бекітемін»
Мектеп директоры
______________А.Ақберген
Пәні: Информатика, 9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Электронды пошта
Сабақ өтілген күн: 13 мамыр, 2013 жыл.
|Сабақтың |Сабақты ұйымдастыру |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Негізгі дерек |
|бөлімі |формасы, уақыты | | |көздері |
| | | | |(ресурстары) |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |«Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра | Амандасып, сыныпта жағымды ахуал | |
|10 мин |1 мин |отырып, сыныпта психологиялық ахуал |қалыптастырады | |
| | |қалыптастыру | | |
| |Топтасу |Топқа бөліну |Парта бойынша 2 топқа бөлінеді | |
| |1 мин | | | |
| |Үй тапсырмасы сұрау |1-топқа интернет; | Ассосацияны толтыру |Интерактивті |
| |Топтастыру әдісі |2-топқа ақпарат іздеу; | |тақта, слайд, |
| |4 мин | | |флипчарт |
| |Сұрақ-жауап әдісі |Гиперсілтеме арқылы сұрақтар беру |Интерактивті тақтадағы сұрақтарды |Интерактивті |
| |4 мин | |көріп, жауап береді |тақта, слайд |
|Негізгі |Түсіну кезеңі |Миға шабуыл |Оқушы өзінің пікірін айтады |Интерактивті |
|бөлім |Жаңа сабақты |мына суреттке қарап не айтар едіңдер?|Тыңдайды |тақта, слайд |
|32 мин |түсіндіру 3 мин |- | | |
| |Электронды оқулықпен |Sin kaz электронды оқулығындағы |Sin kaz электронды оқулығына кіріп |Интерактивті |
| |жұмыс |гипертмәтінді беру. |гипертмәтінді құлаққап арқылы |тақта, слайд, |
| |4 мин | |тыңдайды. |Sin kaz |
| |Топтық жұмыс |Гипермәтінді түсіндіру |Топта гипермәтінді бір-біріне |Слайд, |
| |2 мин | |түсіндіреді |интерактивті |
| | | | |тақта |
| |Электронды оқулықпен |Sin kaz электронды оқулығындағы |Sin kaz электронды оқулығындағы 6 |Интерактивті |
| |жұмыс |тапсырмалар |тапсырманы 1-топ тақ сандарды, 2-топ |тақта, слайд, |
| |4 мин | |жұп сандарды орындайды |Sin kaz |
| |Сергіту сәті |Слайд арқылы көрсету |Слайдтағы табиғаттың көрінісін көріп,|Интерактивті |
| |2 мин | |музыкамен жаттығулар жасап сергиді |тақта, слайд |
| |Қолдану кезеңі |Электронды поштамен жұмыс істеу |1-топ . 1) Электронды пошта жәшігін |Слайд, |
| |Компьютерде жұмыс | |ашу |интерактивті |
| |8 мин | |2)Хаттарды қабылдап алу және жөнелту |тақта, интернет, |
| | | |2-топ . 1) Пошта жәшігіндегі парольді|желілік байланыс |
| | | |өзгерту |арналары |
| | | |2) Сәнді хаттарды әзірлеу, сыпайылық | |
| | | |ережелері | |
| |Талқылау кезеңі |Венн диаграммасы |Интерактивті тақтаға 2 топ Венн |Интерактивті |
| |Топтық жұмыс | |диаграммасы арқылы электронды |тақта, слайд, |
| |3 мин | |поштаның айырмашылығы мен ұқсастығын |флипчарт |
| | | |жазады | |
| |Диалогтық жұмыс |Академиялық дау-дамай тапсырмасы |Электрондық поштаның пайдасы мен | |
| |3 мин | |зиянынын жақтап екі топқа бөлінеді, | |
| | | |әр топ өз ойларын мысал келтіре | |
| | | |отырып дәлелдейді. | |
| |Синтез кезеңі |Кері байланыс парағын Radmin |Өз пікірлерін жазады |Стекерлер |
| |Кері байланыс |бағдарламасы және стикер арқылы жазу | | |
| |3 мин | | | |
|Қорытынды|Сабақты бағалау | топ басшының бағасын қорытындылау |Топ басшы критерийлер арқылы |интерактивті |
|3 мин |2 мин | |бағалайды, жеке оқушылардың бағасын |тақта, бағалау |
| | | |мұғалімге ұсыну |тақтасы |
| |Үйге тапсырма: |Тапсырманы түсіндіру |Өз бетімен жұмыс |Слайд, |
| |1 мин | | |интерактивті |
| | | | |тақта |
Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б
«Бекітемін»
Мектеп директоры
______________А.Ақберген
Пәні: Информатика, 9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілер және телекоммуникациялар тарауын
қорытындылап, қайталау
Қорытынды сабақ
Сабақ өтілген күн: 17 мамыр, 2013 жыл.
|Сабақтың |Сабақты ұйымдастыру |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Негізгі дерек |
|бөлімі |формасы, уақыты | | |көздері |
| | | | |(ресурстары) |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |«Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра | Амандасып, сыныпта жағымды ахуал | |
|8 мин |3 мин |отырып, сыныпта психологиялық ахуал|қалыптастырады | |
| | |қалыптастыру | | |
| |Топтасу |Қиынды суреттер арқылы топқа бөлінед|Суреттерді құрастыру арқылы топқа |Суреттер |
| | |I топ: “Explorer” II топ: |бөліну | |
| | |“Firefox ” III топ: | | |
| | |“Chrome” | | |
| |Бағалау критерийімен |Бағалау парақшасын тарату |Сабақтың әр кезеңінде бағалап отыру.|Слайд, бағалау |
| |танысу | | |парақшасы |
| |Қызығушылықты ояту |1-топқа желі топологиясын | Ассосацияны толтыру |Постер, маркер, |
| |кезеңі |ассосациялау; | |слайд |
| |Топтастыру әдісі |2-топқа интернет желісін | | |
| |5 мин |ассосациялау; | | |
| | |3-топқа электронды поштаны | | |
| | |ассосациялау; | | |
|Негізгі |Ой толғаныс кезеңі |1.Иерархиялық желінің бірыңғай |Әр топ өзінің сұрақтарына жауап |Постер, маркер, |
|бөлім |Өткен сабақты еске |желіден айырмашылығы қандай? |жазады, «Аялдама» ойыны арқылы |слайд |
|32 мин |түсіру бойынша |2. Сервер дегеніміз не және |келесі топты бағалайды. Бағалау | |
| |«Аялдама» ойыны |сервердің қандай түрлері бар? |шартты түрде: | |
| |8 мин |3. Желілер операциялық жүйесінің |+ «келісемін», -«келіспеймін», v | |
| | |қызметі неде? |«өте жақсы» | |
| |Топтық жұмыс |Кубизм әдісі бойынша деңгейге бөліп |Әр топ сипаттау, салытыру, талдау, |Интерактивті |
| |«Кубик лақтыру» |сұрақ-жауап беру, интерактивті |ұсыну, дәледеу, ой толғау деңгейлері|тақта, кубик тас,|
| |9 мин |тақтада кубик тасты лақтыру |бойынша жауап береді |слайд |
| |Тест |Қауіпсіздік ережесін естеріне сала |Activote құрылғысымен интерактивті |Слайд, Activote |
| |5 мин |отырып интерактивті тақтада тест |тақтадағы берілген тест тапсырмасын |құрылғысы, |
| | |тапсырмасын береді |жеке орындайды, топ басшылары топ |интерактивті |
| | | |мүшелерінің бағасын жазып алады. |тақта, Excel |
| |Шығармашылық жұмыс |«Компьютерлік желілер және |Интернетке кіріп, браузерде ашып, әр|Слайд, |
| |10 мин |телекоммуникациялар бүгін және |топ тақырыпқа сай слайдтар жасау |интерактивті |
| | |болашақта» |және қорғау |тақта, интернет, |
| | |1. Explorer тобы «Интернет» | |ноутбук, желілік |
| | |2. Firefox тобы «Желілер» | |байланыс арналары|
| | |3. Chrome тобы «Электронды пошта» | | |
| | |Тақырыптарын оқушыларға бөліп беру | | |
|Қорытынды|Сабақты бағалау | Тест тапсырмасының және топ |Топ басшы критерийлер арқылы |Слайд, |
|5 мин |2 мин |басшының бағасын қорытындылау, |бағалайды, жеке оқушылардың бағасын |интерактивті |
| | |көшбасшы мен талантты және дарынды |мұғалімге ұсыну |тақта, бағалау |
| | |оқушыны марапаттау | |парақшасы |
| |Кері байланыс парағы |Стекерлер таратады |Өз пікірлерін жазады |Стекерлер |
| |2 мин | | | |
| |Үйге тапсырма: |Тапсырманы түсіндіру |Тарау бойынша түсінігін суретпен |Слайд, |
| |1 мин | |келтіріп эссе жазып келеді |интерактивті |
| | | | |тақта |
Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б.
Мектеп директоры
______________А.Ақберген
Пәні: Информатика, 9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілер
Сабақ өтілген күн: 30 сәуір, 2013 жыл.
|Сабақтың |Сабақты ұйымдастыру |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Негізгі дерек |
|бөлімі |формасы, уақыты | | |көздері |
| | | | |(ресурстары) |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |«Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра | Амандасып, сыныпта жағымды ахуал | |
|12 мин |3 мин |отырып, сыныпта психологиялық |қалыптастырады | |
| | | ахуал қалыптастыру | | |
| |Топтасу |Қиынды суреттер арқылы топқа |Суреттерді құрастыру арқылы топқа |Суреттер |
| | |бөлінед I топ: “Ноутбук” II |бөліну | |
| | |топ: “iPad” III топ: “iPhone” | | |
| | |Бағалау парақшасын тарату |Сабақтың әр кезеңінде бағалап |Слайд |
| | | |отыру. | |
| |Білу кезеңі |Тест жаздыру |Әр топ 5 тест сұрақтарын дайындап, |Слайд, тест |
| |Үй тапсырмасын сұрау | |келесі топқа береді, бір-бірінің |парақтары |
| |Тест | |сұрақтарына жауап береді | |
| |4 мин | | | |
| |Интерактивті тақтада |Электронды оқулықтағы тапсырмалар |Электронды оқулықтағы тапсырмаларды|Интерактивті |
| |жұмыс |беру |орындайды |тақта, слайд, |
| |4 мин | | |электронды оқулық|
| |Сергіту сәті |Таңертеңгілік жаттығуларды |Интерактивті тақтаға қарап |Интерактивті |
| |1 мин |интерактивті тақтада көрсетіледі |жаттығуларды орындап сергиді |тақта, видеоролик|
|Негізгі |Түсіну кезеңі |1.Слайд арқылы тақырыпты түсіндіру |1.Оқушылар қарап тыңдайды |Интерактивті |
|бөлім |Интерактивті тақтада | | |тақта, слайд, |
|30 мин |жұмыс | | | |
| |3 мин | | | |
| |Мәтінмен жұмыс |2.Тақырыптың мәтіні тапсырылады |2.Мәтінді оқиды |мәтіндік |
| |5 мин | | |ресурстар |
| |Топтық жұмыс |3.ДЖИК СО әдісімен бөлінеді |3.Бір-біріне түсіндіреді |мәтіндік |
| |2 мин | | |ресурстар |
| | Қолдану кезеңі |«Ой қорыту» стратегиясы арқылы |Алған білімдерін қағаз бетіне |Мәтіндік |
| |Топтық жұмыс |алған білімдерін қағазға бетіне |түсіреді, қорғайды |ресурстар |
| |6 мин |түсіру, қорғау | | |
| |Талдау кезеңі |Топтық тапсырмалар беру |«Шина», «Сақина», «Жұлдыз» |Постер, маркер, |
| |Ментальды картамен | |топоплогияларының суретін постерде |түсті қағаздар |
| |жұмыс | |салып, қорғайды | |
| |10 мин | | | |
| |Синтез кезеңі |Білемін, білгім келеді, үйрендім |ББҮ кестесін толтырады және |Кесте қағаздар, |
| |ББҮ кестесімен жұмыс |кестесінде бүгінгі сабақтан алғанын|стикерге де жазып тізімге апарып |стикерлер |
| |3 мин |жаздыру |жапсырады | |
|Қорытынды |Сабақты бағалау |Өзін-өзі бағалау |Әр оқушы, топ жинаған ұпай санын |интерактивті |
|3 мин |2 мин | |есептеп, өз бағасын шығарады |тақтада бағалау |
| | | | |тақтасы, бағалау |
| | | | |парақшасы |
| |Үйге тапсырма: |Тапсырманы түсіндіру |Тарау бойынша түсінігін суретпен |Слайд, |
| |1 мин | |келтіріп эссе жазып келеді |интерактивті |
| | | | |тақта |
Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б
«Бекітемін»
Мектеп директоры
______________А.Ақберген
Пәні: Информатика, 9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Ауқымды желі - интернет
Сабақ өтілген күн: 8 мамыр, 2013 жыл.
|Сабақтың |Сабақты ұйымдастыру|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Негізгі дерек |
|бөлімі |формасы, уақыты | | |көздері |
| | | | |(ресурстары) |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |«Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра | Амандасып, сыныпта жағымды ахуал | |
| |3мин |отырып, сыныпта психологиялық ахуал |қалыптастырады | |
|12 мин | |қалыптастыру | | |
| |Топтасу |4 түрлі түсті қағаздармен топқа |Қызыл, жасыл, көк, сары түстерді таңдау|Түсті кеспе |
| | |бөлінеді: |арқылы бөліну |қағаздар |
| | |I топ, II топ, III топ, IV топ| | |
| |Бағалау |Топты смайликтермен бағалауды |Көріп, тыңдау |Слайд, бағалау |
| |критерийімен танысу|түсіндіру | |тақтасы |
| |Танып білу кезеңі |1.ББҮ парағын талқылау. | 1. ББҮ талқылайды |Интерактивті |
| |Үй тапсырмасын |2.Эссе, жіңішке сұрақтар желілік |2.Топта эссені жинап принтерден |тақта, слайд, |
| |сұрау |принтерден шығару және интерактивті |шығарады, интерактивті тақтадан |ноутбук, 9сынып |
| |9 мин |тақтада көрсету |көрсете отырып оқиды |оқулығы, интернет|
| | |3.Жалпақ сұрақтар интерактивті |3. Топта сұрақтарды керекті бағдарлама |ресурстары |
| | |тақтадан көрсету |арқылы сызбалармен интерактивті | |
| | | |тақтадан көрсете отырып түсіндіру. | |
|Негізгі |Түсіну кезеңі |Интерактивті тақтадан слайдтар |Тыңдайды. | Интерактивті |
|бөлім |Жаңа сабақты |көрсету арқылы сабақты түсіндіру. | |тақта, слайд |
|30 мин |түсіндіру | | | |
| |3 мин | | | |
| |Жеке жұмыс |Электронды оқулықтағы гипермәтінді |Әр оқушы құлаққап арқылы гипермәтінді |Интерактивті |
| |5 мин |тыңдап, материалды игерту |тыңдайды, |тақта, слайд, |
| | | | |электронды |
| | | | |оқулық, құлаққап |
| |Топтық жұмыс |ДЖИК СО әдісімен бөлінеді |Бір-біріне түсіндіреді |Интерактивті |
| |2 мин | | |тақта, слайд |
| |Сергіту сәті |Тігін машина, қуыршақ, қайық |Тігін машина, қуыршақ, қайық осылардың |Интерактивті |
| |2 мин |осылардың қимыл іс-әрекеттерін жасау |қолдану әрекеттерін жасап сергиді |тақта, слайд |
| |Қолдану кезеңі | «Ой қозғау» стратегиясы бойынша |1-топ www.google.kz cайтынан интернет|Слайд, |
| |Ноутбукпен жұмыс15 |интернеттен ақпарат іздеу. Әр топ |туралы реферат ізде. |интерактивті |
| |мин |жеке порталдар бойынша ақпарат |2-топ. www.youtube.com сайтынан өз |тақта, интернет, |
| | |іздейді |еліміздің табиғаты жайлы ақпараттар тап|желілік байланыс |
| | | |3-топ. www.rambler.ru сайтынан |арналары, |
| | | |Шымкенттегі бүгінгі ауа райының |браузерлер |
| | | |болжамын интернет арқылы біліп ал. | |
| | | |4-топ. www.yandex.ru сайтына кіріп | |
| | | |интернет туралы сурет ізде | |
| |Синтез кезеңі |" Insert әдісі" |Өз пікірлерін жазады |Стекерлер |
| |Жеке жұмыс |Стекерлер таратады | | |
| |2 мин | | | |
|Қорытынды|Сабақты бағалау | Топ жұмысын қорытындылап, бағалау |Топ басшы смайликтер арқылы бағалайды |Слайд, бағалау |
|3 мин |2 мин |тақтасымен бағалау | |тақтасы, |
| |Үйге тапсырма: |Шығармашылық жұмыс: |“ Интернет – бүкілдүниежүзілік өрмек ”.|Слайд, |
| |1 мин | |Глосарий, жаңа сөздермен жұмыс |интерактивті |
| | | | |тақта |
Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б
«Бекітемін»
Мектеп директоры
______________А.Ақберген
Пәні: Информатика, 9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Электронды пошта
Сабақ өтілген күн: 13 мамыр, 2013 жыл.
|Сабақтың |Сабақты ұйымдастыру |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Негізгі дерек |
|бөлімі |формасы, уақыты | | |көздері |
| | | | |(ресурстары) |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |«Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра | Амандасып, сыныпта жағымды ахуал | |
|10 мин |1 мин |отырып, сыныпта психологиялық ахуал |қалыптастырады | |
| | |қалыптастыру | | |
| |Топтасу |Топқа бөліну |Парта бойынша 2 топқа бөлінеді | |
| |1 мин | | | |
| |Үй тапсырмасы сұрау |1-топқа интернет; | Ассосацияны толтыру |Интерактивті |
| |Топтастыру әдісі |2-топқа ақпарат іздеу; | |тақта, слайд, |
| |4 мин | | |флипчарт |
| |Сұрақ-жауап әдісі |Гиперсілтеме арқылы сұрақтар беру |Интерактивті тақтадағы сұрақтарды |Интерактивті |
| |4 мин | |көріп, жауап береді |тақта, слайд |
|Негізгі |Түсіну кезеңі |Миға шабуыл |Оқушы өзінің пікірін айтады |Интерактивті |
|бөлім |Жаңа сабақты |мына суреттке қарап не айтар едіңдер?|Тыңдайды |тақта, слайд |
|32 мин |түсіндіру 3 мин |- | | |
| |Электронды оқулықпен |Sin kaz электронды оқулығындағы |Sin kaz электронды оқулығына кіріп |Интерактивті |
| |жұмыс |гипертмәтінді беру. |гипертмәтінді құлаққап арқылы |тақта, слайд, |
| |4 мин | |тыңдайды. |Sin kaz |
| |Топтық жұмыс |Гипермәтінді түсіндіру |Топта гипермәтінді бір-біріне |Слайд, |
| |2 мин | |түсіндіреді |интерактивті |
| | | | |тақта |
| |Электронды оқулықпен |Sin kaz электронды оқулығындағы |Sin kaz электронды оқулығындағы 6 |Интерактивті |
| |жұмыс |тапсырмалар |тапсырманы 1-топ тақ сандарды, 2-топ |тақта, слайд, |
| |4 мин | |жұп сандарды орындайды |Sin kaz |
| |Сергіту сәті |Слайд арқылы көрсету |Слайдтағы табиғаттың көрінісін көріп,|Интерактивті |
| |2 мин | |музыкамен жаттығулар жасап сергиді |тақта, слайд |
| |Қолдану кезеңі |Электронды поштамен жұмыс істеу |1-топ . 1) Электронды пошта жәшігін |Слайд, |
| |Компьютерде жұмыс | |ашу |интерактивті |
| |8 мин | |2)Хаттарды қабылдап алу және жөнелту |тақта, интернет, |
| | | |2-топ . 1) Пошта жәшігіндегі парольді|желілік байланыс |
| | | |өзгерту |арналары |
| | | |2) Сәнді хаттарды әзірлеу, сыпайылық | |
| | | |ережелері | |
| |Талқылау кезеңі |Венн диаграммасы |Интерактивті тақтаға 2 топ Венн |Интерактивті |
| |Топтық жұмыс | |диаграммасы арқылы электронды |тақта, слайд, |
| |3 мин | |поштаның айырмашылығы мен ұқсастығын |флипчарт |
| | | |жазады | |
| |Диалогтық жұмыс |Академиялық дау-дамай тапсырмасы |Электрондық поштаның пайдасы мен | |
| |3 мин | |зиянынын жақтап екі топқа бөлінеді, | |
| | | |әр топ өз ойларын мысал келтіре | |
| | | |отырып дәлелдейді. | |
| |Синтез кезеңі |Кері байланыс парағын Radmin |Өз пікірлерін жазады |Стекерлер |
| |Кері байланыс |бағдарламасы және стикер арқылы жазу | | |
| |3 мин | | | |
|Қорытынды|Сабақты бағалау | топ басшының бағасын қорытындылау |Топ басшы критерийлер арқылы |интерактивті |
|3 мин |2 мин | |бағалайды, жеке оқушылардың бағасын |тақта, бағалау |
| | | |мұғалімге ұсыну |тақтасы |
| |Үйге тапсырма: |Тапсырманы түсіндіру |Өз бетімен жұмыс |Слайд, |
| |1 мин | | |интерактивті |
| | | | |тақта |
Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б
«Бекітемін»
Мектеп директоры
______________А.Ақберген
Пәні: Информатика, 9-сынып
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілер және телекоммуникациялар тарауын
қорытындылап, қайталау
Қорытынды сабақ
Сабақ өтілген күн: 17 мамыр, 2013 жыл.
|Сабақтың |Сабақты ұйымдастыру |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Негізгі дерек |
|бөлімі |формасы, уақыты | | |көздері |
| | | | |(ресурстары) |
| Кіріспе |Ұйымдастыру кезеңі |«Амандасу» жаттығуын ұйымдастыра | Амандасып, сыныпта жағымды ахуал | |
|8 мин |3 мин |отырып, сыныпта психологиялық ахуал|қалыптастырады | |
| | |қалыптастыру | | |
| |Топтасу |Қиынды суреттер арқылы топқа бөлінед|Суреттерді құрастыру арқылы топқа |Суреттер |
| | |I топ: “Explorer” II топ: |бөліну | |
| | |“Firefox ” III топ: | | |
| | |“Chrome” | | |
| |Бағалау критерийімен |Бағалау парақшасын тарату |Сабақтың әр кезеңінде бағалап отыру.|Слайд, бағалау |
| |танысу | | |парақшасы |
| |Қызығушылықты ояту |1-топқа желі топологиясын | Ассосацияны толтыру |Постер, маркер, |
| |кезеңі |ассосациялау; | |слайд |
| |Топтастыру әдісі |2-топқа интернет желісін | | |
| |5 мин |ассосациялау; | | |
| | |3-топқа электронды поштаны | | |
| | |ассосациялау; | | |
|Негізгі |Ой толғаныс кезеңі |1.Иерархиялық желінің бірыңғай |Әр топ өзінің сұрақтарына жауап |Постер, маркер, |
|бөлім |Өткен сабақты еске |желіден айырмашылығы қандай? |жазады, «Аялдама» ойыны арқылы |слайд |
|32 мин |түсіру бойынша |2. Сервер дегеніміз не және |келесі топты бағалайды. Бағалау | |
| |«Аялдама» ойыны |сервердің қандай түрлері бар? |шартты түрде: | |
| |8 мин |3. Желілер операциялық жүйесінің |+ «келісемін», -«келіспеймін», v | |
| | |қызметі неде? |«өте жақсы» | |
| |Топтық жұмыс |Кубизм әдісі бойынша деңгейге бөліп |Әр топ сипаттау, салытыру, талдау, |Интерактивті |
| |«Кубик лақтыру» |сұрақ-жауап беру, интерактивті |ұсыну, дәледеу, ой толғау деңгейлері|тақта, кубик тас,|
| |9 мин |тақтада кубик тасты лақтыру |бойынша жауап береді |слайд |
| |Тест |Қауіпсіздік ережесін естеріне сала |Activote құрылғысымен интерактивті |Слайд, Activote |
| |5 мин |отырып интерактивті тақтада тест |тақтадағы берілген тест тапсырмасын |құрылғысы, |
| | |тапсырмасын береді |жеке орындайды, топ басшылары топ |интерактивті |
| | | |мүшелерінің бағасын жазып алады. |тақта, Excel |
| |Шығармашылық жұмыс |«Компьютерлік желілер және |Интернетке кіріп, браузерде ашып, әр|Слайд, |
| |10 мин |телекоммуникациялар бүгін және |топ тақырыпқа сай слайдтар жасау |интерактивті |
| | |болашақта» |және қорғау |тақта, интернет, |
| | |1. Explorer тобы «Интернет» | |ноутбук, желілік |
| | |2. Firefox тобы «Желілер» | |байланыс арналары|
| | |3. Chrome тобы «Электронды пошта» | | |
| | |Тақырыптарын оқушыларға бөліп беру | | |
|Қорытынды|Сабақты бағалау | Тест тапсырмасының және топ |Топ басшы критерийлер арқылы |Слайд, |
|5 мин |2 мин |басшының бағасын қорытындылау, |бағалайды, жеке оқушылардың бағасын |интерактивті |
| | |көшбасшы мен талантты және дарынды |мұғалімге ұсыну |тақта, бағалау |
| | |оқушыны марапаттау | |парақшасы |
| |Кері байланыс парағы |Стекерлер таратады |Өз пікірлерін жазады |Стекерлер |
| |2 мин | | | |
| |Үйге тапсырма: |Тапсырманы түсіндіру |Тарау бойынша түсінігін суретпен |Слайд, |
| |1 мин | |келтіріп эссе жазып келеді |интерактивті |
| | | | |тақта |
Информатика пәні мұғалімі: Түймебаев Б.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz