Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.

Коуч: А. Утебаева
Күні : 23. 12. 2015 Уақыты: 14. 00 Өтілетін орны: 7-кабинет
Коуч: А. Утебаева: Коучинг тақырыбы
Күні : 23. 12. 2015 Уақыты: 14. 00 Өтілетін орны: 7-кабинет: Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
Коуч: А. Утебаева: Жалпы мақсат
Күні : 23. 12. 2015 Уақыты: 14. 00 Өтілетін орны: 7-кабинет:

-Бағалау түрлерін, критерий арқылы бағалау жолдарын үйрену.

- оқушылардың білімін бағалағанда және ынтасын арттыруда қалыптастырушы бағалаудың маңызын ұғындыру

Коуч: А. Утебаева: Сілтеме
Күні : 23. 12. 2015 Уақыты: 14. 00 Өтілетін орны: 7-кабинет:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 26-28-бет

Үлестірмелі материал

Қалыптастырушы бағалау бойынша тапсырмалар жинағы НЗМ ДББҰ

Интернет материалдары

Коуч: А. Утебаева: Оқу нәтижесі
Күні : 23. 12. 2015 Уақыты: 14. 00 Өтілетін орны: 7-кабинет: Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдер үйренеді, тәжірибелеріне енгізеді. ОМЖ-дағы күтілетін нәтиже журналға түсіріліп, критерий ретінде алынады. «+», «-»таңбалары және ұпайлар арқылы бір тақырыптың жиынтық бағасы шығарылады.
Коуч: А. Утебаева: Ресурстар
Күні : 23. 12. 2015 Уақыты: 14. 00 Өтілетін орны: 7-кабинет: Бейнежазба, презентация, постер, маркер, қалам, стикер, смайликтер
Коуч: А. Утебаева: Оқыту әдістері:
Күні : 23. 12. 2015 Уақыты: 14. 00 Өтілетін орны: 7-кабинет: БЛУМ токсономиясы, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, бағалау, сұрақтар, рефлексия

Коучинг барысы:

Негізгі жұмыстар, уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Қатысушылардың іс-әрекеті
Негізгі жұмыстар, уақыты:

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(5 минут)

Коучтың іс-әрекеті:

«Үнсіз сандар»

Жазылған сандар көрсетеді

Қатысушылардың іс-әрекеті:

Барлық мұғалімдер қандай сан көрсетілсе сонша адам қол ұстасып тұрады. Артығы ойыннан шығады.

Соңында көрсетілген сан бойынша топқа бөлініп, отырады.

Негізгі жұмыстар, уақыты:

І тапсырма

(5минут)

БІЛУ

Коучтың іс-әрекеті: Жаттығуды не үшін жасағандықтарын сұрап, тұжырым жасатады.
Қатысушылардың іс-әрекеті:

Нақты мақсат туралы біледі.

Негізгі жұмыстар, уақыты:

ІІ тапсырма

(-10 минут)

ТҮСІНУ

Коучтың іс-әрекеті:

«Аққу» туралы мәтін беріледі. Сол мәтінмен танысып, мәтіндегі мәліметтерді қолдана отырып, Аққу суретін салуға тапсырма беріліп, құралдар ұсынылады.

Бір-бірін, өздерін бағалап бағасын қояды.

«Сэндвич» әдісімен бір-біріне мақтау, ұсыныс, мақтау айтуларына тапсырма беріледі.

Қатысушылардың іс-әрекеті:

Әр қатысушы аққу суретін салып, уақыт аяқталған соң салған бейнелеріне баға қою үшін келесі қатысушымен сағат тілімен ауыстырады.

Өзара бағалау мәнін түсінеді.

Өздеріне баға қояды.

өз бағаларының алшақтығын, объективті емес екендігін түсінеді.

Мақтау, ұсыныс, мақтау ретімен бір-бірін ынталандырады.

Негізгі жұмыстар, уақыты:

ІІІ тапсырма

( 10 минут )

ҚОЛДАНУ

Коучтың іс-әрекеті:

Берілген критерий бойынша бағалау:

Бетті толық қолдану - 3 ұпай

Жартылай қолдану - 2 ұпай;

Түстерді қолдануы: 1-2 түс - 1 ұпай, 3-4 түс - 2 ұпай, 5-6 түс - 3 ұпай;

Дене бөліктерінің саны: 1-2 бөлік - 1 ұпай, 3-4 бөлік - 2 ұпай, 5-6 бөлік - 3 ұпай;

-.

Қатысушылардың іс-әрекеті:

Критерийді өз жұмыстарына қолданып көреді .

Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау және критерий бойынша бағалау нәтижелерін салыстырып, объективті бағалаудың тиімділігіне көз жеткізеді:

7-9 ұпай - «5»

4-6 ұпай - «4»

3 ұпай - «3»

Жоғары баға алғандар қол соғып қошеметтеледі.

Негізгі жұмыстар, уақыты:

ІҮ тапсырма

( 10 минут )

ТАЛДАУ

Коучтың іс-әрекеті: Қалыптастырушы бағалау туралы мәліметтер береді, Слайд арқылы.
Қатысушылардың іс-әрекеті:

Мадақтау, ынталандырудың оқушыға әсері туралы сезінеді.

Қалыптастырушы бағалау түрлерін тізіп, қалай қашан қолдануға болатынын талдайды.

Пән бойынша топтасады.

Әр топ өз бетінше отырып, критерий арқылы бағалау жүйесін талдайды. Бір тақырып бойынша бағалау критериилерін құрып қарастырады.

Негізгі жұмыстар, уақыты:

Ү тапсырма

(5 минут)

ЖИНАҚТАУ

Коучтың іс-әрекеті:

Бүгінгі үйренген әдістері мен жұмыс түрлерін қорытындылау.

Қатысушылардың іс-әрекеті:

Бағалаудың түрлі әдістерін дамыту жолдары туралы іздену ұсынылып, ой жинақталады.

Смайлик арқылы, қол соғу, жест арқылы,

өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, критерий арқылы бағалау, мадақтау, ынталандыру, мән беру т. с. с.

Бұл маңызды! Адамды емес, жұмысты бағалау!!!

Негізгі жұмыстар, уақыты:

VІ. Қорытындылау

(2 минут)

БАҒАЛАУ

VIІ. Рефлексия

(3 минут)

Коучтың іс-әрекеті:

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бүгінгі коучингтен алған әсерлерін стикерге жазу.

Мұғалімдер өткізілген коучинг туралы пікірлерімен бөлісу.

Қатысушылардың іс-әрекеті:

Мұғалімдер өз көңіл-күйін білдіретін сөздер жазып, бағалайды.

Тақтада плакатқа ілінген үш түрлі суреттің сәйкес келетін біреуінің тұсына стикерлерін іледі.

Мұғалімдер өткізілген коучинг туралы пікірлерін айтады.


Ұқсас жұмыстар
Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі
Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы
Оқушылардың шетел тілі пәніне қызығушылығын арттырудағы ойын элеменнттерінің рөлі
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Қалыптастырушы бағалау әдістері
Қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолдану арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілге деген қызығушылығын қалыптастыру
Критериалды бағалау-табысқа жетелейтін баспалдақ
География пәнінің мұғалімі
Оқушылардың мотивациясын арттыруда оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы
Курстың міндеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz