Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.

-Бағалау түрлерін, критерий арқылы бағалау жолдарын үйрену.
- оқушылардың білімін бағалағанда және ынтасын арттыруда қалыптастырушы бағалаудың маңызын ұғындыру
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 26-28-бет
Үлестірмелі материал
Қалыптастырушы бағалау бойынша тапсырмалар жинағы НЗМ ДББҰ
Интернет материалдары
Коучинг барысы:
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
(5 минут)
«Үнсіз сандар»
Жазылған сандар көрсетеді
Барлық мұғалімдер қандай сан көрсетілсе сонша адам қол ұстасып тұрады. Артығы ойыннан шығады.
Соңында көрсетілген сан бойынша топқа бөлініп, отырады.
І тапсырма
(5минут)
БІЛУ
Нақты мақсат туралы біледі.
ІІ тапсырма
(-10 минут)
ТҮСІНУ
«Аққу» туралы мәтін беріледі. Сол мәтінмен танысып, мәтіндегі мәліметтерді қолдана отырып, Аққу суретін салуға тапсырма беріліп, құралдар ұсынылады.
Бір-бірін, өздерін бағалап бағасын қояды.
«Сэндвич» әдісімен бір-біріне мақтау, ұсыныс, мақтау айтуларына тапсырма беріледі.
Әр қатысушы аққу суретін салып, уақыт аяқталған соң салған бейнелеріне баға қою үшін келесі қатысушымен сағат тілімен ауыстырады.
Өзара бағалау мәнін түсінеді.
Өздеріне баға қояды.
өз бағаларының алшақтығын, объективті емес екендігін түсінеді.
Мақтау, ұсыныс, мақтау ретімен бір-бірін ынталандырады.
ІІІ тапсырма
( 10 минут )
ҚОЛДАНУ
Берілген критерий бойынша бағалау:
Бетті толық қолдану - 3 ұпай
Жартылай қолдану - 2 ұпай;
Түстерді қолдануы: 1-2 түс - 1 ұпай, 3-4 түс - 2 ұпай, 5-6 түс - 3 ұпай;
Дене бөліктерінің саны: 1-2 бөлік - 1 ұпай, 3-4 бөлік - 2 ұпай, 5-6 бөлік - 3 ұпай;
-.
Критерийді өз жұмыстарына қолданып көреді .
Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау және критерий бойынша бағалау нәтижелерін салыстырып, объективті бағалаудың тиімділігіне көз жеткізеді:
7-9 ұпай - «5»
4-6 ұпай - «4»
3 ұпай - «3»
Жоғары баға алғандар қол соғып қошеметтеледі.
ІҮ тапсырма
( 10 минут )
ТАЛДАУ
Мадақтау, ынталандырудың оқушыға әсері туралы сезінеді.
Қалыптастырушы бағалау түрлерін тізіп, қалай қашан қолдануға болатынын талдайды.
Пән бойынша топтасады.
Әр топ өз бетінше отырып, критерий арқылы бағалау жүйесін талдайды. Бір тақырып бойынша бағалау критериилерін құрып қарастырады.
Ү тапсырма
(5 минут)
ЖИНАҚТАУ
Бүгінгі үйренген әдістері мен жұмыс түрлерін қорытындылау.
Бағалаудың түрлі әдістерін дамыту жолдары туралы іздену ұсынылып, ой жинақталады.
Смайлик арқылы, қол соғу, жест арқылы,
өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, критерий арқылы бағалау, мадақтау, ынталандыру, мән беру т. с. с.
Бұл маңызды! Адамды емес, жұмысты бағалау!!!
VІ. Қорытындылау
(2 минут)
БАҒАЛАУ
VIІ. Рефлексия
(3 минут)
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бүгінгі коучингтен алған әсерлерін стикерге жазу.
Мұғалімдер өткізілген коучинг туралы пікірлерімен бөлісу.
Мұғалімдер өз көңіл-күйін білдіретін сөздер жазып, бағалайды.
Тақтада плакатқа ілінген үш түрлі суреттің сәйкес келетін біреуінің тұсына стикерлерін іледі.
Мұғалімдер өткізілген коучинг туралы пікірлерін айтады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz