Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
|Коуч: А.Утебаева|Күні : 23.12.2015 Уақыты: 14.00 Өтілетін|
| |орны: 7-кабинет |
|Коучинг тақырыбы|Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі. |
|Жалпы мақсат |-Бағалау түрлерін, критерий арқылы бағалау жолдарын үйрену.|
| |- оқушылардың білімін бағалағанда және ынтасын арттыруда |
| |қалыптастырушы бағалаудың маңызын ұғындыру |
|Сілтеме |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 26-28-бет |
| |Үлестірмелі материал |
| |Қалыптастырушы бағалау бойынша тапсырмалар жинағы НЗМ ДББҰ |
| |Интернет материалдары |
| Оқу нәтижесі |Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдер үйренеді, тәжірибелеріне |
| |енгізеді. ОМЖ-дағы күтілетін нәтиже журналға түсіріліп, |
| |критерий ретінде алынады. «+», «-»таңбалары және ұпайлар |
| |арқылы бір тақырыптың жиынтық бағасы шығарылады. |
|Ресурстар |Бейнежазба, презентация, постер, маркер, қалам, стикер, |
| |смайликтер |
|Оқыту әдістері: |БЛУМ токсономиясы, жұптық жұмыс, топтық |
| |жұмыс,бағалау,сұрақтар,рефлексия |
Коучинг барысы:
|Негізгі |Коучтың іс-әрекеті |Қатысушылардың іс-әрекеті |
|жұмыстар, | | |
|уақыты | | |
| |«Үнсіз сандар» |Барлық мұғалімдер қандай сан |
|Мұғалімдерге |Жазылған сандар көрсетеді |көрсетілсе сонша адам қол |
|психологиялық| |ұстасып тұрады. Артығы ойыннан |
|ахуал туғызу | |шығады. |
|(5 минут) | |Соңында көрсетілген сан бойынша|
| | |топқа бөлініп, отырады. |
|І тапсырма |Жаттығуды не үшін |Нақты мақсат туралы біледі. |
| |жасағандықтарын сұрап, тұжырым| |
|(5минут) |жасатады. | |
| | | |
|БІЛУ | | |
| |«Аққу» туралы мәтін беріледі. |Әр қатысушы аққу суретін |
|ІІ тапсырма |Сол мәтінмен танысып, |салып, уақыт аяқталған соң |
|(-10 минут) |мәтіндегі мәліметтерді қолдана|салған бейнелеріне баға қою |
| |отырып, Аққу суретін салуға |үшін келесі қатысушымен сағат |
|ТҮСІНУ |тапсырма беріліп, құралдар |тілімен ауыстырады. |
| |ұсынылады. |Өзара бағалау мәнін түсінеді. |
| | |Өздеріне баға қояды. |
| | |өз бағаларының алшақтығын, |
| |Бір-бірін, өздерін бағалап |объективті емес екендігін |
| |бағасын қояды. |түсінеді. |
| | | |
| | |Мақтау, ұсыныс, мақтау ретімен |
| | |бір-бірін ынталандырады. |
| | | |
| |«Сэндвич» әдісімен бір-біріне | |
| |мақтау, ұсыныс, мақтау | |
| |айтуларына тапсырма беріледі. | |
| | | Критерийді өз жұмыстарына |
|ІІІ тапсырма |Берілген критерий бойынша |қолданып көреді. |
|( 10 минут ) |бағалау: |Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі |
| |Бетті толық қолдану - 3 ұпай |бағалау және критерий бойынша |
|ҚОЛДАНУ |Жартылай қолдану – 2 ұпай; |бағалау нәтижелерін салыстырып,|
| | |объективті бағалаудың |
| |Түстерді қолдануы: 1-2 түс – 1|тиімділігіне көз жеткізеді: |
| |ұпай, 3-4 түс – 2 ұпай, 5-6 | |
| |түс - 3 ұпай; |7-9 ұпай – «5» |
| | |4-6 ұпай – «4» |
| |Дене бөліктерінің саны: 1-2 |3 ұпай – «3» |
| |бөлік – 1 ұпай,3-4 бөлік – 2|Жоғары баға алғандар қол соғып |
| |ұпай, 5-6 бөлік – 3 ұпай; |қошеметтеледі. |
| | | |
| |-. | |
|ІҮ тапсырма | Қалыптастырушы бағалау туралы|Мадақтау, ынталандырудың |
|( 10 минут ) |мәліметтер береді, Слайд |оқушыға әсері туралы сезінеді. |
| |арқылы. |Қалыптастырушы бағалау түрлерін|
|ТАЛДАУ | |тізіп, қалай қашан қолдануға |
| | |болатынын талдайды. |
| | | |
| | | |
| | |Пән бойынша топтасады. |
| | |Әр топ өз бетінше отырып, |
| | |критерий арқылы бағалау жүйесін|
| | |талдайды. Бір тақырып бойынша |
| | |бағалау критериилерін құрып |
| | |қарастырады. |
| | | |
|Ү тапсырма | Бүгінгі үйренген әдістері мен|Бағалаудың түрлі әдістерін |
|(5 минут) |жұмыс түрлерін қорытындылау. |дамыту жолдары туралы іздену |
|ЖИНАҚТАУ | |ұсынылып, ой жинақталады. |
| | |Смайлик арқылы, қол соғу, жест |
| | |арқылы, |
| | |өзін-өзі бағалау, өзара |
| | |бағалау, критерий арқылы |
| | |бағалау, мадақтау, ынталандыру,|
| | |мән беру т.с.с. |
| | |Бұл маңызды! Адамды емес, |
| | |жұмысты бағалау!!! |
| | |Мұғалімдер өз көңіл-күйін |
|VІ. |«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы|білдіретін сөздер жазып, |
|Қорытындылау |бүгінгі коучингтен алған |бағалайды. |
|(2 минут) |әсерлерін стикерге жазу. |Тақтада плакатқа ілінген үш |
|БАҒАЛАУ | |түрлі суреттің сәйкес келетін |
| | |біреуінің тұсына стикерлерін |
| | |іледі. |
| |Мұғалімдер өткізілген коучинг | |
|VIІ. |туралы пікірлерімен бөлісу. | |
|Рефлексия | |Мұғалімдер өткізілген коучинг |
|(3 минут) | |туралы пікірлерін айтады. |
| |орны: 7-кабинет |
|Коучинг тақырыбы|Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі. |
|Жалпы мақсат |-Бағалау түрлерін, критерий арқылы бағалау жолдарын үйрену.|
| |- оқушылардың білімін бағалағанда және ынтасын арттыруда |
| |қалыптастырушы бағалаудың маңызын ұғындыру |
|Сілтеме |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 26-28-бет |
| |Үлестірмелі материал |
| |Қалыптастырушы бағалау бойынша тапсырмалар жинағы НЗМ ДББҰ |
| |Интернет материалдары |
| Оқу нәтижесі |Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдер үйренеді, тәжірибелеріне |
| |енгізеді. ОМЖ-дағы күтілетін нәтиже журналға түсіріліп, |
| |критерий ретінде алынады. «+», «-»таңбалары және ұпайлар |
| |арқылы бір тақырыптың жиынтық бағасы шығарылады. |
|Ресурстар |Бейнежазба, презентация, постер, маркер, қалам, стикер, |
| |смайликтер |
|Оқыту әдістері: |БЛУМ токсономиясы, жұптық жұмыс, топтық |
| |жұмыс,бағалау,сұрақтар,рефлексия |
Коучинг барысы:
|Негізгі |Коучтың іс-әрекеті |Қатысушылардың іс-әрекеті |
|жұмыстар, | | |
|уақыты | | |
| |«Үнсіз сандар» |Барлық мұғалімдер қандай сан |
|Мұғалімдерге |Жазылған сандар көрсетеді |көрсетілсе сонша адам қол |
|психологиялық| |ұстасып тұрады. Артығы ойыннан |
|ахуал туғызу | |шығады. |
|(5 минут) | |Соңында көрсетілген сан бойынша|
| | |топқа бөлініп, отырады. |
|І тапсырма |Жаттығуды не үшін |Нақты мақсат туралы біледі. |
| |жасағандықтарын сұрап, тұжырым| |
|(5минут) |жасатады. | |
| | | |
|БІЛУ | | |
| |«Аққу» туралы мәтін беріледі. |Әр қатысушы аққу суретін |
|ІІ тапсырма |Сол мәтінмен танысып, |салып, уақыт аяқталған соң |
|(-10 минут) |мәтіндегі мәліметтерді қолдана|салған бейнелеріне баға қою |
| |отырып, Аққу суретін салуға |үшін келесі қатысушымен сағат |
|ТҮСІНУ |тапсырма беріліп, құралдар |тілімен ауыстырады. |
| |ұсынылады. |Өзара бағалау мәнін түсінеді. |
| | |Өздеріне баға қояды. |
| | |өз бағаларының алшақтығын, |
| |Бір-бірін, өздерін бағалап |объективті емес екендігін |
| |бағасын қояды. |түсінеді. |
| | | |
| | |Мақтау, ұсыныс, мақтау ретімен |
| | |бір-бірін ынталандырады. |
| | | |
| |«Сэндвич» әдісімен бір-біріне | |
| |мақтау, ұсыныс, мақтау | |
| |айтуларына тапсырма беріледі. | |
| | | Критерийді өз жұмыстарына |
|ІІІ тапсырма |Берілген критерий бойынша |қолданып көреді. |
|( 10 минут ) |бағалау: |Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі |
| |Бетті толық қолдану - 3 ұпай |бағалау және критерий бойынша |
|ҚОЛДАНУ |Жартылай қолдану – 2 ұпай; |бағалау нәтижелерін салыстырып,|
| | |объективті бағалаудың |
| |Түстерді қолдануы: 1-2 түс – 1|тиімділігіне көз жеткізеді: |
| |ұпай, 3-4 түс – 2 ұпай, 5-6 | |
| |түс - 3 ұпай; |7-9 ұпай – «5» |
| | |4-6 ұпай – «4» |
| |Дене бөліктерінің саны: 1-2 |3 ұпай – «3» |
| |бөлік – 1 ұпай,3-4 бөлік – 2|Жоғары баға алғандар қол соғып |
| |ұпай, 5-6 бөлік – 3 ұпай; |қошеметтеледі. |
| | | |
| |-. | |
|ІҮ тапсырма | Қалыптастырушы бағалау туралы|Мадақтау, ынталандырудың |
|( 10 минут ) |мәліметтер береді, Слайд |оқушыға әсері туралы сезінеді. |
| |арқылы. |Қалыптастырушы бағалау түрлерін|
|ТАЛДАУ | |тізіп, қалай қашан қолдануға |
| | |болатынын талдайды. |
| | | |
| | | |
| | |Пән бойынша топтасады. |
| | |Әр топ өз бетінше отырып, |
| | |критерий арқылы бағалау жүйесін|
| | |талдайды. Бір тақырып бойынша |
| | |бағалау критериилерін құрып |
| | |қарастырады. |
| | | |
|Ү тапсырма | Бүгінгі үйренген әдістері мен|Бағалаудың түрлі әдістерін |
|(5 минут) |жұмыс түрлерін қорытындылау. |дамыту жолдары туралы іздену |
|ЖИНАҚТАУ | |ұсынылып, ой жинақталады. |
| | |Смайлик арқылы, қол соғу, жест |
| | |арқылы, |
| | |өзін-өзі бағалау, өзара |
| | |бағалау, критерий арқылы |
| | |бағалау, мадақтау, ынталандыру,|
| | |мән беру т.с.с. |
| | |Бұл маңызды! Адамды емес, |
| | |жұмысты бағалау!!! |
| | |Мұғалімдер өз көңіл-күйін |
|VІ. |«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы|білдіретін сөздер жазып, |
|Қорытындылау |бүгінгі коучингтен алған |бағалайды. |
|(2 минут) |әсерлерін стикерге жазу. |Тақтада плакатқа ілінген үш |
|БАҒАЛАУ | |түрлі суреттің сәйкес келетін |
| | |біреуінің тұсына стикерлерін |
| | |іледі. |
| |Мұғалімдер өткізілген коучинг | |
|VIІ. |туралы пікірлерімен бөлісу. | |
|Рефлексия | |Мұғалімдер өткізілген коучинг |
|(3 минут) | |туралы пікірлерін айтады. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz