Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.

|Коуч: А.Утебаева|Күні : 23.12.2015 Уақыты: 14.00 Өтілетін|
| |орны: 7-кабинет |
|Коучинг тақырыбы|Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі. |
|Жалпы мақсат |-Бағалау түрлерін, критерий арқылы бағалау жолдарын үйрену.|
| |- оқушылардың білімін бағалағанда және ынтасын арттыруда |
| |қалыптастырушы бағалаудың маңызын ұғындыру |
|Сілтеме |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 26-28-бет |
| |Үлестірмелі материал |
| |Қалыптастырушы бағалау бойынша тапсырмалар жинағы НЗМ ДББҰ |
| |Интернет материалдары |
| Оқу нәтижесі |Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдер үйренеді, тәжірибелеріне |
| |енгізеді. ОМЖ-дағы күтілетін нәтиже журналға түсіріліп, |
| |критерий ретінде алынады. «+», «-»таңбалары және ұпайлар |
| |арқылы бір тақырыптың жиынтық бағасы шығарылады. |
|Ресурстар |Бейнежазба, презентация, постер, маркер, қалам, стикер, |
| |смайликтер |
|Оқыту әдістері: |БЛУМ токсономиясы, жұптық жұмыс, топтық |
| |жұмыс,бағалау,сұрақтар,рефлексия |

Коучинг барысы:

|Негізгі |Коучтың іс-әрекеті |Қатысушылардың іс-әрекеті |
|жұмыстар, | | |
|уақыты | | |
| |«Үнсіз сандар» |Барлық мұғалімдер қандай сан |
|Мұғалімдерге |Жазылған сандар көрсетеді |көрсетілсе сонша адам қол |
|психологиялық| |ұстасып тұрады. Артығы ойыннан |
|ахуал туғызу | |шығады. |
|(5 минут) | |Соңында көрсетілген сан бойынша|
| | |топқа бөлініп, отырады. |
|І тапсырма |Жаттығуды не үшін |Нақты мақсат туралы біледі. |
| |жасағандықтарын сұрап, тұжырым| |
|(5минут) |жасатады. | |
| | | |
|БІЛУ | | |
| |«Аққу» туралы мәтін беріледі. |Әр қатысушы аққу суретін |
|ІІ тапсырма |Сол мәтінмен танысып, |салып, уақыт аяқталған соң |
|(-10 минут) |мәтіндегі мәліметтерді қолдана|салған бейнелеріне баға қою |
| |отырып, Аққу суретін салуға |үшін келесі қатысушымен сағат |
|ТҮСІНУ |тапсырма беріліп, құралдар |тілімен ауыстырады. |
| |ұсынылады. |Өзара бағалау мәнін түсінеді. |
| | |Өздеріне баға қояды. |
| | |өз бағаларының алшақтығын, |
| |Бір-бірін, өздерін бағалап |объективті емес екендігін |
| |бағасын қояды. |түсінеді. |
| | | |
| | |Мақтау, ұсыныс, мақтау ретімен |
| | |бір-бірін ынталандырады. |
| | | |
| |«Сэндвич» әдісімен бір-біріне | |
| |мақтау, ұсыныс, мақтау | |
| |айтуларына тапсырма беріледі. | |
| |  | Критерийді өз жұмыстарына |
|ІІІ тапсырма |Берілген критерий  бойынша |қолданып көреді. |
|( 10 минут ) |бағалау: |Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі |
| |Бетті толық қолдану - 3 ұпай |бағалау және критерий бойынша |
|ҚОЛДАНУ |Жартылай қолдану – 2 ұпай; |бағалау нәтижелерін салыстырып,|
| | |объективті бағалаудың |
| |Түстерді қолдануы: 1-2 түс – 1|тиімділігіне көз жеткізеді: |
| |ұпай, 3-4 түс – 2 ұпай, 5-6 | |
| |түс - 3 ұпай; |7-9 ұпай – «5» |
| | |4-6 ұпай – «4» |
| |Дене бөліктерінің саны: 1-2 |3 ұпай – «3» |
| |бөлік – 1 ұпай,3-4 бөлік – 2|Жоғары баға алғандар қол соғып |
| |ұпай, 5-6 бөлік – 3 ұпай; |қошеметтеледі. |
| | | |
| |-. | |
|ІҮ тапсырма | Қалыптастырушы бағалау туралы|Мадақтау, ынталандырудың |
|( 10 минут ) |мәліметтер береді, Слайд |оқушыға әсері туралы сезінеді. |
| |арқылы. |Қалыптастырушы бағалау түрлерін|
|ТАЛДАУ | |тізіп, қалай қашан қолдануға |
| | |болатынын талдайды. |
| | | |
| | | |
| | |Пән бойынша топтасады. |
| | |Әр топ өз бетінше отырып, |
| | |критерий арқылы бағалау жүйесін|
| | |талдайды. Бір тақырып бойынша |
| | |бағалау критериилерін құрып |
| | |қарастырады. |
| |  | |
|Ү тапсырма | Бүгінгі үйренген әдістері мен|Бағалаудың түрлі әдістерін |
|(5 минут) |жұмыс түрлерін қорытындылау. |дамыту жолдары туралы іздену |
|ЖИНАҚТАУ | |ұсынылып, ой жинақталады. |
| | |Смайлик арқылы, қол соғу, жест |
| | |арқылы, |
| | |өзін-өзі бағалау, өзара |
| | |бағалау, критерий арқылы |
| | |бағалау, мадақтау, ынталандыру,|
| | |мән беру т.с.с. |
| | |Бұл маңызды! Адамды емес, |
| | |жұмысты бағалау!!! |
| | |Мұғалімдер өз көңіл-күйін |
|VІ. |«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы|білдіретін сөздер жазып, |
|Қорытындылау |бүгінгі коучингтен алған |бағалайды. |
|(2 минут) |әсерлерін стикерге жазу. |Тақтада плакатқа ілінген үш |
|БАҒАЛАУ | |түрлі суреттің сәйкес келетін |
| | |біреуінің тұсына стикерлерін |
| | |іледі. |
| |Мұғалімдер өткізілген коучинг | |
|VIІ. |туралы пікірлерімен бөлісу. | |
|Рефлексия | |Мұғалімдер өткізілген коучинг |
|(3 минут) | |туралы пікірлерін айтады. |

Ұқсас жұмыстар
Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі
Оқушылардың арнайы қателерді бағалауы
Оқушылардың шетел тілі пәніне қызығушылығын арттырудағы ойын элеменнттерінің рөлі
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Қалыптастырушы бағалау әдістері
Қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолдану арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілге деген қызығушылығын қалыптастыру
Критериалды бағалау-табысқа жетелейтін баспалдақ
География пәнінің мұғалімі
Оқушылардың мотивациясын арттыруда оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы
Курстың міндеті
Пәндер