Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұстаздар күніне арналған ашық хат
Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы Совет Одағының Батыры Мәди Бегенов атындағы
орта мектептің бейнелеу өнері және сызу пәнінің мұғалімі Бөлтеков Берік
Сүбіханұлы
3 сынып. Бейнелеу өнері
Сабақтың тақырыбы: «Ұстаздар күніне арналған ашық хат»
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Ашық хатты әсемдеу кезіндегі суретшінің атқаратын еңбегін
қалай көркемдеуге болатын тәсілдерін көрсетіп, білімдерін тереңдету;
ә). Дамытушылық: Оқушылардың жұмыстарын дұрыс жоспарлауға және жоспарға
сәйкес жұмыс орындауға үйрету;
б). Тәрбиелік: Балаларды шыдамдылыққа, ыждағаттылыққа, ұқыптылыққа және
көркемдік қалауын қалыптастыра отырып пәнге деген қызығушылығын ояту;
Сабақтың түрі: Оқушыларды жаңа білімнің іс әрекетерін, ұсынақтылығын қалып
қалыптастыру,
Сабақтың әдістемесі:Тәрбиелік көрнекілікті және әңгімелесу.
Сабақтың көрнекілігі:
а) Оқушыларға :Сурет дәптері,бояу түрлері,қара қарандаш,су төгілмейтін
стақан,бояу тақта,фломастерлер,жол нұсқауыш қағаздар.
ә) Мұғалімге: 4-5 түрлі ашық хаттың үлгілері бар нобайлар, слайд немесе
фотолар топтамасы және сатылымдағы ашық хаттар топтамасы;
Сабақтың жүрісі:Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушыларды тізім бойынша түгендеу
ә) Сабаққа дайындығын тексеру;
б) Жұмыс үстіндегі қауыпсіздік шараларын қолдануды еске түсіру;
- Сәлеметсіздерме балалар! Бүгін біз сіздермен бірге бейнелеу пәннің
кезекті сабағын өткіземіз.
Бүгінгі сабаққа бізге қонақтар келіп отыр,олар біздің жасаған
жұмыстарымызды көрмекші.Сіздер бүгінгі сабақта сыйлық жасайсыздар.Жасаған
сыйлығымыз жақсы шықсын десек,бізге ұнамды болсын десек,біздің сабаққа
деген дайындығымыз қалай болады және біздің бір партада отырған көршіміздің
де дайындығы қалай екен? Бір-бірімізге жымиып күліп,қолдарымызды алдымызға
қойып, тыныш отырамыз.
Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау және сабақтың келезгі мақсатын сурет-жауап
арқылы айқындау
Мұғалім
:-Мектепте қандай? Мерекелерді атап өтеміз?
-Бұл аталған мерекелерге қандай? Сыйлықтар жасауға болады?
-Сондықтан бүгінгі, сабағымыздың тақырыбы қалай аталады?
-Қалай ойлайсыздар, бүгінгі біздіғ сабағымыздың мақсаты не?
Білімнің аса қажетілігі:Өте қызықты тақырып және аса қажет. Себебі біз
өзіміздің сүйікті мұғалімдерімізді құттықтауымыз керек!
Жаңа білімді өндіру:(дәптерге қысқаша жазып алу керек).
«Графика » сөзі гректің «графо»-жазамын, «саламын» деген сөзінен шыққан.
Бұл бейнелеу өнерінің жазықтықты бейнелеуге қатысты түрі. Графика екі түрге
бөлінеді: Қағазға салынған және сурет акварель, гуаш бояулармен және қара
қарандашпен, көмірмен, сангинамен (қоңыр және қызыл түсті кесектер)
салынған суреттер. Бұлар бір рет қана салынады. Екіншісі баспа графикасы-
көптеген дана болып басылып шығатын түрі. Баспа өзі әр түрлі болып
бөлінеді:
а) Кітап графикасы-кітаптар мен журналдарды әемдеуге;
ә) Қолданбалы графика-ашық хаттарды, почта маркаларын және алғыс хаттарды
әсемдеуге қолданылады.
Біз жұмысты бастамас бұрын, тағы бір мәрте біздің орындайтын жұмысымыздың
жоспарын қайталап айтып өтеміз және бекітіп аламыз. Жоспардың қандайда бір
жері ұмытылып қалуы мүмкін.Сондықтан балалар есте сақтау бойынша айтып
өтіп, мұғалімнің тақтаға көрнекі түрде жазып қойған жақсы.
Мұғалім тақтада видеопроектор арқылы слайд түрінде ұстаздар күніне арналған
ашық хаттың нобайларын көрсетеді. Ашық хаттар топтамаларымен, шығарма
автоларының атын атап таныстырады.
3.Дене шынықтырып,сергіту сәттері.1-2 минутқа өткізу қажет.
Тәжірибелік жұмыс өткізу.
1.Оқушылар жеке шығармашылық жұмыстарын өз беттерімен орындайды. Мұғалім
парта арасында жүріп, қауыпсіздік шараларын қадағалайды және жұмыстарына
басшылық жасайды.
2.Оқушы жұмыстарының қортынды бағасы мен зерттелуі.
-Біз бүгін сабақта жаңа не үйрендік?
-Тағы қандай мерекелерге арнап ашық хат жасауға болады және оның мазмұнымен
кішкене таныстырма екенсіздер?
Сабақты қортындылау.
1.Оқушылар,сабақ үшін сіздерге рахмет! Маған бүгінгі сабақ қызығылықты
болып көрінді. Сіздер өздеріңнің жұмысқа деген ынталарыңмен мені
қуантыңдар!
Оқушылардың жұмыстарын тексеру,жұмыстарын бағалау. Келесі сабаққа дайындық
жүргізу. Жұмыс орынын тазалау.
2. Үйге тапсырма беру.Оқушылардың өтініші бойынша кәзіргі кезеңдегі
қолданбалы өнерді үлгіге алып, жеке шығармашылық тапсырма беру.
орта мектептің бейнелеу өнері және сызу пәнінің мұғалімі Бөлтеков Берік
Сүбіханұлы
3 сынып. Бейнелеу өнері
Сабақтың тақырыбы: «Ұстаздар күніне арналған ашық хат»
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Ашық хатты әсемдеу кезіндегі суретшінің атқаратын еңбегін
қалай көркемдеуге болатын тәсілдерін көрсетіп, білімдерін тереңдету;
ә). Дамытушылық: Оқушылардың жұмыстарын дұрыс жоспарлауға және жоспарға
сәйкес жұмыс орындауға үйрету;
б). Тәрбиелік: Балаларды шыдамдылыққа, ыждағаттылыққа, ұқыптылыққа және
көркемдік қалауын қалыптастыра отырып пәнге деген қызығушылығын ояту;
Сабақтың түрі: Оқушыларды жаңа білімнің іс әрекетерін, ұсынақтылығын қалып
қалыптастыру,
Сабақтың әдістемесі:Тәрбиелік көрнекілікті және әңгімелесу.
Сабақтың көрнекілігі:
а) Оқушыларға :Сурет дәптері,бояу түрлері,қара қарандаш,су төгілмейтін
стақан,бояу тақта,фломастерлер,жол нұсқауыш қағаздар.
ә) Мұғалімге: 4-5 түрлі ашық хаттың үлгілері бар нобайлар, слайд немесе
фотолар топтамасы және сатылымдағы ашық хаттар топтамасы;
Сабақтың жүрісі:Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушыларды тізім бойынша түгендеу
ә) Сабаққа дайындығын тексеру;
б) Жұмыс үстіндегі қауыпсіздік шараларын қолдануды еске түсіру;
- Сәлеметсіздерме балалар! Бүгін біз сіздермен бірге бейнелеу пәннің
кезекті сабағын өткіземіз.
Бүгінгі сабаққа бізге қонақтар келіп отыр,олар біздің жасаған
жұмыстарымызды көрмекші.Сіздер бүгінгі сабақта сыйлық жасайсыздар.Жасаған
сыйлығымыз жақсы шықсын десек,бізге ұнамды болсын десек,біздің сабаққа
деген дайындығымыз қалай болады және біздің бір партада отырған көршіміздің
де дайындығы қалай екен? Бір-бірімізге жымиып күліп,қолдарымызды алдымызға
қойып, тыныш отырамыз.
Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау және сабақтың келезгі мақсатын сурет-жауап
арқылы айқындау
Мұғалім
:-Мектепте қандай? Мерекелерді атап өтеміз?
-Бұл аталған мерекелерге қандай? Сыйлықтар жасауға болады?
-Сондықтан бүгінгі, сабағымыздың тақырыбы қалай аталады?
-Қалай ойлайсыздар, бүгінгі біздіғ сабағымыздың мақсаты не?
Білімнің аса қажетілігі:Өте қызықты тақырып және аса қажет. Себебі біз
өзіміздің сүйікті мұғалімдерімізді құттықтауымыз керек!
Жаңа білімді өндіру:(дәптерге қысқаша жазып алу керек).
«Графика » сөзі гректің «графо»-жазамын, «саламын» деген сөзінен шыққан.
Бұл бейнелеу өнерінің жазықтықты бейнелеуге қатысты түрі. Графика екі түрге
бөлінеді: Қағазға салынған және сурет акварель, гуаш бояулармен және қара
қарандашпен, көмірмен, сангинамен (қоңыр және қызыл түсті кесектер)
салынған суреттер. Бұлар бір рет қана салынады. Екіншісі баспа графикасы-
көптеген дана болып басылып шығатын түрі. Баспа өзі әр түрлі болып
бөлінеді:
а) Кітап графикасы-кітаптар мен журналдарды әемдеуге;
ә) Қолданбалы графика-ашық хаттарды, почта маркаларын және алғыс хаттарды
әсемдеуге қолданылады.
Біз жұмысты бастамас бұрын, тағы бір мәрте біздің орындайтын жұмысымыздың
жоспарын қайталап айтып өтеміз және бекітіп аламыз. Жоспардың қандайда бір
жері ұмытылып қалуы мүмкін.Сондықтан балалар есте сақтау бойынша айтып
өтіп, мұғалімнің тақтаға көрнекі түрде жазып қойған жақсы.
Мұғалім тақтада видеопроектор арқылы слайд түрінде ұстаздар күніне арналған
ашық хаттың нобайларын көрсетеді. Ашық хаттар топтамаларымен, шығарма
автоларының атын атап таныстырады.
3.Дене шынықтырып,сергіту сәттері.1-2 минутқа өткізу қажет.
Тәжірибелік жұмыс өткізу.
1.Оқушылар жеке шығармашылық жұмыстарын өз беттерімен орындайды. Мұғалім
парта арасында жүріп, қауыпсіздік шараларын қадағалайды және жұмыстарына
басшылық жасайды.
2.Оқушы жұмыстарының қортынды бағасы мен зерттелуі.
-Біз бүгін сабақта жаңа не үйрендік?
-Тағы қандай мерекелерге арнап ашық хат жасауға болады және оның мазмұнымен
кішкене таныстырма екенсіздер?
Сабақты қортындылау.
1.Оқушылар,сабақ үшін сіздерге рахмет! Маған бүгінгі сабақ қызығылықты
болып көрінді. Сіздер өздеріңнің жұмысқа деген ынталарыңмен мені
қуантыңдар!
Оқушылардың жұмыстарын тексеру,жұмыстарын бағалау. Келесі сабаққа дайындық
жүргізу. Жұмыс орынын тазалау.
2. Үйге тапсырма беру.Оқушылардың өтініші бойынша кәзіргі кезеңдегі
қолданбалы өнерді үлгіге алып, жеке шығармашылық тапсырма беру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz