Файл қосу

ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер жайлы

«Қазақстан тарихы» пәнінен 9 сыныпқа арналған календарлық жоспар
2013-2014 оқу жылы.
Аптасына 2 сағат
р/с |Сабақтың тақырыбы |Сағат саны |Күні |Білік дағдылары |Оқыту әдістері
|Жаңа технологияны пайдалану |Көрнекілігі |Қайталау |Балама /альтернативті/
оулықтар |Үйге тапсырма | |1 |I бөлім.XXғ. басындағы Қазақстан.

ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер |6

1 |5.09 |Патша үкіметі отарлауының күшеюі.Бірінші дүниежүзілік соғыс
жылдарындағы Қазақстан |Түсіндірме
лі, топпен жұмыс |Саралап оқыту техн. |Карта; Карточкалар,А. Байтұрсыновтың
сөзі жазылған плакаттар |Қосымша материалдар |М.Қойгелдиев.Жетісудағы Ресей
билігі/19ғ.-1917ж |§ 1 | |2 |Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
|1 |6.09 |Көтеріліс себептері, Қозғалыстың Торғайдағы, Жетісудағы орталығы
|Баяндау |Деңгейлік саралау |Карточкалар сызбалар, бүктемелер |Сауалнамалар
|М.Қойгелдиев.Жетісудағы Ресей билігі/19ғ.-1917ж |§2-3 | |3 |1917 жылғы
революциялар аралығындағы Қазақстан, |1 |12.09 |Ақпан революциясы және оның
қазақ қоғамына ықпалы |Әңгімелеу |Сатылай кешенді талдау |Карта перфокарта,
кесте |Сәйкестендіру тестілері |Әдістемелік журналдар |§4-5 | |4
|Қазақстандағы бүкілресейлік саяси партиялардың қызметі
(1917 ж. сəуір-шілде) |1 |13.09 |Ақпан Революциясының Қазақстанға
әсері,саяси партиялар мен ағымдар |Сұрақ- жауап |Ұжымдық, топтық оқыту
техн. | Карта карточкалар, сілтемелер, оқулық, тірек сигналдар
|Сауалнамалар,толықтыру тестілері |Ө.Озғанбай. Ресей мемлекеттік Думасы
және Қазақстан/1905-1917ж/ |§4-5 | |5 |Алаш» партиясы |1 |19.09
|Қазақстанда революциялық қозғалыстың өрлеуін, Алаш партиясының құрылуын
меңгерту |Пікір таластыру |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Перфокарта,
кесте, карта, бүктемелер |Қосымша материалдар, 8сынып бойынша тест
тапсырмалары |Журнал «қазақ тарихы |§6-7 | |6 |І Жалпықазақ съезі (1917 ж.
шілде) жəне «Алаш» партиясының құрылуы, |1 |20.09 |«Алаш» партиясы
бағдарламасының жобасы, тарихи маңызы |Топқа бөлу |Саралап оқыту техн.
|Карточкалар, тақырыпқа байланысты деректер, карта |Сауалнамалар
|Әдістемелік журналдар |§7-8 | |7 |ІІ бөлім: «1917-1941 жылдардағы
Қазақстан»

Қазақстанда кеңестер билігінің орнауы |22

1 |26.09 |Қазан революциясының жеңісі. Кеңес өкіметінің алғашқы декреттері
|Әңгімелеу |Деңгейлік саралау |Карта, перфокарта, кесте, |Тарихи
ұғымдар,толықтыру тестілері |«Шың баспасы» |§9-1 | |8 |Қазақ социалистік
«Үш жүз» партиясы |1 |27.09 |Кеңес үкіметін нығайтудағы «Үш жүз»
партиясының
ролі |Сұрақ- жауап |Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар, бүктемелер
|Сауалнамалар |Интернет материалдары |§9-2 | |9 | Қазақстандағы ұлттық
автономиялар |1 |3.10 |Қазақ автономиясының құрылуын түсіндіру
|Түсіндірмелі |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта, перфокарта, кесте,
сызбалар |Тарау бойынша қайталау тапсырмалары |Т.Тұрлығұл.Мектепте
Қазақстан тарихын оқыту теориясы мен әдістемесі |§10 | |10-11 |Азамат
соғысы жəне шетелдік интервенция жылдарындағы (1918-1920жж) Қазақстан |2
|4.10-10.10 |Шетел интервенциясы
ның басталуы. Азамат соғысының ошақтары |Баяндау, пікір алысу,ой толғау
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карточкалар, карта, суреттер |Ашық
тестілер |Журнал «Жалпы тарих» | §11-1 | |12 |Кеңес билігі мен
«Алашорда» үкіметінің қарым-қатынасы |1 |11.10 |«Алашорда»үкіметі
|Түсіндірмелі |Саралап оқыту техн. |Карта, суреттер, буклеттер |Қосымша
материалдар |«Шың баспасы» |§11-2 | |13-14 |Әскери коммунизм» саясаты (1918-
1920 жж)
Қазақстандағы шаруалар толқулары (1920-1922 жж.) |2 |17.10-18.10 |«Әскери
коммунизм» саясатының сипаты.Ұлы нәубет жылдары туралы ұғындыру |Баяндау
|Сатылай кешенді талдау |-- -Эл/оқулықтар |7-8 сыныптар бойынша сауалнама
|Ә.Байбатша. «Қазақ даласының тарихы» |§12 | |15 |Қазақ Кеңес
мемлекеттілігінің құрылуы, |1 |24.10 |Қаз.АКСР-нің құрылуы жөнінде баяндау
|Зерттеу |Сатылай кешенді талдау |Карточкалар, тақырыпқа байланысты
деректер |Қосымша материалдар |М.Жанпейісова. «Модульдік оқыту
технологиясы» |§13 | |16 |Қырғыз (Қазақ) АКСР-ы аумағының қалыптасуы |1
|25.10
|Қаз.АКСР-і аумағының қалыптасуы |Қорыту, топтау |Ұжымдық, топтық оқыту
техн. |Карта, перфокарта,кестетірек сигналдар |Тарау бойынша қайталау
тапсырмалары |Журнал «Жалпы тарих» |§14 | |17 |Қазақстандағы жаңа
экономикалық саясат (ЖЭС) (1921-1925 жж.) |1 |31.10 |ЖЭС-тың мәні |Баяндау,
топпен жұмыс |Мультимедия |Карта, перфокарта,кесте портреттер, бүктемелер
|Сәйкестендіру тестілері, |Қазақстан тарихы. Очерктер.Алматы "Дәуір"
баспасы 1994ж. |§15 | |18 |1920-1930 жж. Қазақстандағы индустрияландыру |1
|1.11 |Елді индустрияландырудың қажеттігі |Шығармашылық ізденіс
|Мультимедия |Карта, карточка, портреттер, тақырыпқа байланысты деректер
|Қосымша материалдар, дискуссиялық өрнектер |Әдістемелік журналдар |§16-17
| |19 |Қазақстандағы ірі кəсіпорындарының құрылысы мен ауыр өнеркəсіп
(І бесжылдық) |1 |14.11 |Индустрияланды
рудың жетістіктері |Сұрақ- жауап,іздену,ой қозғау |Сыни тұрғыдан ойлау |
перфокарта, кесте |Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |М.
Қозыбаев Қазақстан тарихы «Дәуір» Алматы 1997ж.
|§17-2 | |20 |Қазақстандағы «Кіші Қазан» |1 |15.11 |Қазақстанда
тоталитарлық жүйенің күшеюі |Түсіндірмелі,
Оқушы шығармашы
лығы |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карточкалар, карта |Қосымша материалдар
|Қазақстан тарих очерктері.
|§18 | |21 |Қазақстанда ауыл шаруашылығын ұжымдастыру. |1 |21.11
|Ұжымдастыру бағыты, зардаптары |Түсіндірмелі,топпен жұмыс |Саралап оқыту
техн. |Карточкалар, карта, тірек сигналдар |Қосымша материалдар,ашық
тестілер |Д.А.Қонаев. «Ақиқаттан аттауға болмайды |§19 | |22 |1931-1933
жылдардағы ашаршылық |1 |22.11 |Ұлы нәубет жылдары |Баяндау,шығармашылық
тапсырма |Деңгейлік саралау |Суреттер, буклеттер |Сауалнамалар,
|Ж.А.Қараев. «Деңгейлеп оқыту технологиясы» |§20-21 | |23 |Қазақ
шаруаларының қарулы көтерілістері жəне Кеңес үкіметінің жазалау шаралары |1
|28.11 |Шаруалар көтерілісінің орталықтары.Жазалау шаралары |Әңгімелеу,
сұрақ -жауап,жеке, топпен жұмыс |Мультимедия |Карточкалар, карта, сызбалар,
сауалнама парақтары |Қосымша материалдар, сауалнамалар |«Қазақстан тарихы»
әдістемелік журнал |§21 | |24 |1920-1930 жж. Қазақстандағы қоғамдық-саяси
үдерістер. |1 |29.11 |Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы. |Сұрақ-
жауап, |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Суреттер, буклеттер, карта, сызбалар
|Сауалнамалар |Интернет материалдары |§22-23 | |25 |1920-1930 жж.
Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер. |1 |5.12 |Қазақстандғы қуғын-сүргін
зардаптары |Түсіндірмелі,жек оқушылармен жұмыс |Интерактивтік тақтаны
пайдалану |Карта, карточкалар, дискуссиялық өрнектер |Қосымша материалдар,
ҰБТ-ге дайындық тапсырмалары |Ә.Байбатша. «Қазақ даласының тарихы» |§22-23
| |26 |1920-1930 жылдардағы Қазақстан мəдениеті |1 |6.12 |Қазақстан халқы
арасындағы сауатсыздықты жою.Жоғары оқу орындары, мамандар даярлау
|Баяндау,пікірсайыс,таным
дық ойындар |Саралап оқыту техн. |-эл/оқулықтар |Сауалнамалар,топтастыру
стратегиялары |Журнал «Жалпы тарих» |§24-1 | |27 |1920-1930 жылдардағы
Қазақстан әдебиеті |1 |12.12 |Әдебиеттің дамуы |Топпен жұмыс, шығармашылық
тапсырмалар |Мультимедия |Карта, тірек сигналдар карточкалар,
бүктемелер |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс |«Шың баспасы»
|§24-2 | |28 |Қайталау |1 |13.12 |Өткен материалдарды жинақтап қайталау
|Сұрақ- жауап |Сатылай кешенді талдау |Суреттер, перфокарта, карта,
сызбалар |Сауалнамалар,қосымша материалдар |В.Ф. Шаталов «Тірек сызбалар»
|§1-24 | |29 |ІІІ бөлім:«1941 – 1945 жылдардағы Ұлы Отан соғысы
жылдарындағы Қазақстан»

Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында |6

1 |19.12 |Ұлы Отан соғысының басталуы.Қазақстандықтардың ерлігі.
|Түсіндірмелі, пікір-сайыс |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карточкалар, карта
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Қазақстан» ұлттық энциклопедиясы |§25-26 |
|30 |Қазақстандықтардың Мəскеу, Сталинградты қорғау шайқастарында |1 |20.12
|Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысында ерлікпен шайқасуын білу |Баяндау
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Сауалнамалар, |Журнал
«Жалпы тарих» |§25-26 | |31 |Қазақстандықтар – тыл қаһармандары |1 |26.12
|Майданға және жаудан азат етілген аудандарға көмек , ұлтаралық қаынастар
туралы ұғындыру |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап, іздену |Саралап оқыту техн.
|Карта, карточкалар, сызбалар, деректер |Қосымша материалдар, сауалнамалар
|«Шың баспасы» |§27-28 | |32 |КСРО халықтарын Қазақстанға депортациялау |1
|27.12 |Соғыс жылдарындағы қоныс аударылған ұлттар ағдайы |Баяндау,ұжымдық
жұмыс, сұрақ-жауап |Сатылай кешенді талдау |Суреттер, буклеттер,оқу
лық, сызбалар |Сауалнамалар |Интернет материалдары |§29 | |33 |Ұлы Отан
соғысы жылдарындағы Қазақ КСР-нің мəдениеті |1 |9.01 |Ғылым мен мәдениет-
майданға |Баяндау |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Перфокарта, карта,
суреттер, карта, портреттер |Қосымша материалдар, ҰБТ-ге дайындық
тапсырмалары |Т.Тұрлығұл. Мектепте Қазақстан тарихын оқыту теориясы . |§30-
1 | |34 |Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақ КСР-нің әдебиеті |1 |10.01
|Әдебиет, өнер саласындағы жаңалықтарға түсінік беру |Әңгімелеу сұрақ
-жауап |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта, карточкалар, тақырып
бойынша деректер |Сауалнамалар,топтастыру стратегиялары |Х.Арғынбаев «Қазақ
халқының қолөнері» |§30-2 | |35 |ІҮ бөлім: «Қазақстан 1946 – 1991 жылдарда»

Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946 – 1953 жж.» |18

1 |16.01 |Ұлы Отан соғысының зардаптары, салдары |Баяндау, талдау, жеке,
топтық жұмыс |Мультимедия |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық
құралдар |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс,сәйкестендіру тесті
|Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды танып біл» |§31 | |36 |Сталинизм идеологиясы
жəне қуғын-сүргін саясаты |1 |17.01 |Жеке басқа табынушылық, қудалау
саясаты |Инновациялық әдіс |Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар
|Сауалнамалар,қосымша материалдар |Х.Бөкей «Желтоқсан құрбандарын жоқтау»
|§32 | |37 |«Хрущев кезеңіндегі» Қазақстан өнеркəсібінің дамуы |1 |23.01
|Елдің әләуметтік жағдайы.Әміршіл-әкімшіл жүйе |Сұрақ- жауап,оқулықпен
жұмыс |Саралап оқыту техн. | Карта, тірек сигналдар, карточкалар
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Шың баспасы» |§33-34 | |38 |Қазақстандағы
əскери-өнеркəсіптік кешен. «Байқоңыр» ғарыш айлағы
|1 |24.01 |Экономиканы әскерилендіру |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап
|Мультимедия |Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, |Қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§35 | |39 |«Тың эпопеясы» |1 |30.01
|Тың игерудің барысы,тың игерушілерді қоныстандыру |Баяндау,шығармашылық
тапсырмалар |Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар. Схемалар,
техникалық құралдар |Сауалнамалар |Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ
жол » |§36 | |40 |1954-1965 жж. республикадағы қоғамдық-саяси өмір |1
|31.01 |Тың игерудің жағымсыз салдары |Түсіндірмелі, өзара оқыту,топтық
жұмыс |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |-эл/оқулықтар |Сәйкестендіру тестілері
|Қазақстан 2030 |§37-38 | |41 |Қазақстанның 1965-1985 жж. əлеуметтік-
экономикалық дамуы |1 |6.02 |Шаруашылық реформалары,өнеркәсіптің даму
қарқыны. |Әңгімелеу,түсіндірмелі, |Саралап оқыту техн. |Суреттер,
буклеттер,тақы
рып бойынша деректер |Қосымша материалдар, 8сынып бойынша тест тапсырмалары
|Н.Ә.Назарбаев. «Тәуелсіздігім
нің бес жылы» |§39-40 | |42 |Ауыл шаруашылығындағы 1970-1980 жж.,
дағдарысты құбылыстар |1 |7.02 |Ауыл шаруашылық дамуындағы жетістіктер мен
сәтсіздіктер |Сұрақ- жауап,іздену,топтық жұмыс |Сатылай кешенді талдау
|Перфокарта, карта, суреттер, ҚР Конституция сы кітабы |Сауалнамалар
|Егемен Қазақстан газеті. |§39-40 | |43 |1965-1985 жж. саяси өмір жəне
ұлттық саясат, саяси өмірдегі мəселелер |1 |13.02 |Елдің қоғамдық – саяси
өмірі |Түсіндірмелі |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |ҚР Конституция сы кітабы
эл/оқулықтар, |Қосымша материалдар |Қазақстан Республикасының Конституциясы
Алматы 1995ж. |§41-42 | |44 |1979 ж. Целиноградтағы оқиға |1 |14.02
|Целинаградтағы қазақ жастарының қарсылығы |Баяндау,оқу танымдық
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карточка Суреттер, перфокарта,тірек
сигналдар, карта |Сәйкестендіру тестілері |Журнал «қазақ тарихы» |
§41-42

| |45 |Қазақстандағы «Қайта құру» |1 |20.01 |Елдің әләуметтік –
экономикалық өмірін қайта құру бағыты |Әңгімелеу |Саралап оқыту техн.
|Перфокарта Суреттер, буклеттер, тақырып бойынша деректер |Қосымша
материалдар, дискуссиялық өрнектер |Журнал «Жалпы тарих» |§43-44 | |46 |
Қазақстандағы 1986 жылғы желтоқсан оқиғасы |1 |21.01 |Қазақ жастарының
қозғалысы «Желтоқсан көтерілісі» |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық
құралдар |Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |Ө.Байгелді.
«Егемендік ел – бақыты» |§45-46 | |47 |1989 жылғы Жаңаөзен оқиғасы,
Қарағанды кеншілері ереуілі |1 |27.02 |Жаңаөзен, Қарағанды ереуілдері
|Түсіндірмелі |Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§45 | |48 |1946-1991 жж. əлеуметтік-
демографиялық үдерістер |1 |28.02 |Демографиялық жағдай |Баяндау |Саралап
оқыту техн. | Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, карта
|Топтастыру, венн диаграммасы |Журнал «қазақ тарихы» |§46 | |49
|Қазақстандағы қоғамдық-саяси қозғалыстар |1 |6.03 |«Невада-Семей»,
«Азат»қозғалысы |Түсіндірмелі,ізденіс, |Сатылай кешенді талдау |Суреттер,
буклеттер Карта, карточкалар. |Қосымша материалдар,ашық тестілер
|Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ жол » |§47 | |50 |
1946-1980 жылдардағы Қазақстандағы мəдениет, білім
|1 |7.03 |Халық ағарту ісі, ғылымның дамуы |Баяндау |Ұжымдық, топтық оқыту
техн. |Перфокарта, карта, суреттер, карта, портреттер |Қосымша
материалдар, ҰБТ-ге дайындық тапсырмалары |Т.Тұрлығұл. Мектепте Қазақстан
тарихын оқыту теориясы . |§48 | |51 |1946-1980 жылдардағы Қазақстандағы
әдебиет |1 |13.03 |Қазақ әдебиеті, музыка, кино өнері |Әңгімелеу сұрақ
-жауап |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта, карточкалар, тақырып
бойынша деректер |Сауалнамалар,топтастыру стратегиялары |Х.Арғынбаев «Қазақ
халқының қолөнері» |§48 | |52 |Қайталау | |14.03 |Өткен материалдарды
жинақтап қайталау |Сұрақ- жауап |Сатылай кешенді талдау |Суреттер,
перфокарта, карта, сызбалар |Сауалнамалар,қосымша материалдар |В.Ф. Шаталов
«Тірек сызбалар» |§24-48 | |53 |Ү бөлім«Тəуелсіз Қазақстан
мемлекеттілігінің қалыптасуы жəне нығаюы»
Қазақстанның егемендігін жариялау |16

1 |3.04 |Демократиялық қоғамға өтудің басталуы |Түсіндірмелі |Ұжымдық,
топтық оқыту техн. |ҚР Конституция сы кітабы эл/оқулықтар, |Қосымша
материалдар |Қазақстан Республикасының Конституциясы Алматы 1995ж. |§49-51
| |54 |Қазақстандағы көппартиялық жүйенің қалыптасуы |1 |4.04 |Қоғамдық
ұйымдар мен қозғалыстар |Баяндау,оқу танымдық |Интерактивтік тақтаны
пайдалану |Карточка Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, карта
|Сәйкестендіру тестілері |Журнал «қазақ тарихы» |§52-54 | |55 |Қазақстан
Республикасының ұзақ мерзімдік даму бағдарламалары. «Қазақстан – 2030» жəне
«Қазақстан – 2050» стратегиялары |1 |10.04 |ҚР Президенті Нұрсұлтан
Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдаулары |Әңгімелеу |Саралап оқыту техн.
|Перфокарта Суреттер, буклеттер, тақырып бойынша деректер |Қосымша
материалдар, дискуссиялық өрнектер |Егемен қазақстан газеті |§55 | |56
|1990 жылдардағы Қазақстандағы экономикалық модернизация. Қазақстан
экономикасының ғасырлар тоғысындағы тұрақтануы (1998-2011 жж.) |1 |11.04
|Экономикалық модернизация. |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс |Ұжымдық,
топтық оқыту техн. |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық құралдар
|Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |Ө.Байгелді. «Егемендік ел
– бақыты» |§56 | |57 |ХХІ ғасырдағы Қазақстан Республикасының экономикалық
дамуы |1 |17.04 |Экономикалық жағдайдың жақсаруы |Түсіндірмелі
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Қосымша материалдар
|Интернет материалдары |§56 | |58 |Қазақстан Республикасының əлеуметтік
саясаты |1 |18.04 |1990ж. бастап әләуметтік саланың дамуы |Баяндау,
талдау, жеке, топтық жұмыс |Мультимедия |Карта, карточкалар. Схемалар,
техникалық құралдар |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен
жұмыс,сәйкестендіру тесті |Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды танып біл» |§57 | |59
|Қазақстанның əлемдік қауымдастыққа енуі |1 |24.04 |Егемен Қазақстанның
саяси ұстанымы |Инновациялық әдіс |Интерактивтік тақтаны пайдалану |-
эл/оқулықтар |Сауалнамалар,қосымша материалдар |Ө.Байгелді. «Егемендік ел –
бақыты» |§58 | |60 |Қазақстанның көрші елдермен байланыстары |1 |25.04
|Қазақстанның елдермен қарым-қатынасы |Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс
|Саралап оқыту техн. | Карта, тірек сигналдар, карточкалар
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Шың баспасы» |§59 | |61 |Қазақстан жəне
халықаралық ұйымдар |1 |2.05 |Қазақстан ТМД және Орталық Азия кеңістігінде
|Түсіндірмелі,сұрақ-жауап |Мультимедия |Суреттер, перфокарта, тірек
сигналдар, |Қосымша материалдар |Интернет материалдары |§60 | |62
|Қазақстан Республикасының білім жүйесін реформалау |1 |8.05 |Білім беру
жүйесі |Баяндау,
Шығармашы
лық тапсырмалар |Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар. Схемалар,
техникалық құралдар |Сауалнамалар |Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ
жол » |§60 | |63 |ХХ ғасырдың соңы – XXI ғасырдың басындағы Қазақстан
мəдениетінің дамуы |1 |15.05 |Мәдениеттің дамуы |Баяндау, талдау, жеке,
топтық жұмыс |Мультимедия |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық
құралдар |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс,сәйкестендіру тесті
|Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды танып біл» |§61-62 | |64 |XXI ғасырдың басындағы
əдебиет, музыка өнері, театр, кино өнері. «Мəдени мұра» мемлекеттік
бағдарламасы |1 |16.05 |«Мәдени мұра» бағдарламасы |Инновациялық әдіс
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Сауалнамалар,қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§61-62 | |65 |Н.Ə. Назарбаев –
Қазақстан Республикасының бірінші Президенті |1 |22.05 |Тәуелсіз
Қазақстанның негізін салушы |Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс |Саралап оқыту
техн. | Карта, тірек сигналдар, карточкалар |Топтастыру, венн
диаграммасы |«Шың баспасы» |§63 | |66 |Астана – Қазақстан Республикасының
жаңа Елордасы |1 |23.05 |ҚР астанасының ауысуы |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап
|Мультимедия |Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, |Қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§64 | |67 |Қайталау |1 | |Өткен
материалдарды жинақтап қайталау |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс
|Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық құралдар
|Сауалнамалар |Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ жол » |§48-64 | |68
|Қорытынды қайталау |1 | |Өткен материалдарды жинақтап қайталау
|шығармашылықпен жұмыс |Мультимедия |Суреттер, перфокарта |Қосымша
материалдар |«Шың баспасы» |§48-64 | |

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан тарихынан ҰБТ- ге сараптама жасау парағы
Үнді мемлекетінің құрылуы
Республикасының экономикалық және саяси дамуы
Мемлекет және құқық
Қазақ зиялылары кімдер
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Сабаққа дайындықтарың қалай
Ерте темір дәуірінде көшпелілер өркениетінің қалыптасуы. 10 сынып
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт - азаттық қозғалысы
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Пәндер