Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер жайлы
«Қазақстан тарихы» пәнінен 9 сыныпқа арналған календарлық жоспар
2013-2014 оқу жылы.
Аптасына 2 сағат
р/с |Сабақтың тақырыбы |Сағат саны |Күні |Білік дағдылары |Оқыту әдістері
|Жаңа технологияны пайдалану |Көрнекілігі |Қайталау |Балама /альтернативті/
оулықтар |Үйге тапсырма | |1 |I бөлім.XXғ. басындағы Қазақстан.
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер |6
1 |5.09 |Патша үкіметі отарлауының күшеюі.Бірінші дүниежүзілік соғыс
жылдарындағы Қазақстан |Түсіндірме
лі, топпен жұмыс |Саралап оқыту техн. |Карта; Карточкалар,А. Байтұрсыновтың
сөзі жазылған плакаттар |Қосымша материалдар |М.Қойгелдиев.Жетісудағы Ресей
билігі/19ғ.-1917ж |§ 1 | |2 |Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
|1 |6.09 |Көтеріліс себептері, Қозғалыстың Торғайдағы, Жетісудағы орталығы
|Баяндау |Деңгейлік саралау |Карточкалар сызбалар, бүктемелер |Сауалнамалар
|М.Қойгелдиев.Жетісудағы Ресей билігі/19ғ.-1917ж |§2-3 | |3 |1917 жылғы
революциялар аралығындағы Қазақстан, |1 |12.09 |Ақпан революциясы және оның
қазақ қоғамына ықпалы |Әңгімелеу |Сатылай кешенді талдау |Карта перфокарта,
кесте |Сәйкестендіру тестілері |Әдістемелік журналдар |§4-5 | |4
|Қазақстандағы бүкілресейлік саяси партиялардың қызметі
(1917 ж. сəуір-шілде) |1 |13.09 |Ақпан Революциясының Қазақстанға
әсері,саяси партиялар мен ағымдар |Сұрақ- жауап |Ұжымдық, топтық оқыту
техн. | Карта карточкалар, сілтемелер, оқулық, тірек сигналдар
|Сауалнамалар,толықтыру тестілері |Ө.Озғанбай. Ресей мемлекеттік Думасы
және Қазақстан/1905-1917ж/ |§4-5 | |5 |Алаш» партиясы |1 |19.09
|Қазақстанда революциялық қозғалыстың өрлеуін, Алаш партиясының құрылуын
меңгерту |Пікір таластыру |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Перфокарта,
кесте, карта, бүктемелер |Қосымша материалдар, 8сынып бойынша тест
тапсырмалары |Журнал «қазақ тарихы |§6-7 | |6 |І Жалпықазақ съезі (1917 ж.
шілде) жəне «Алаш» партиясының құрылуы, |1 |20.09 |«Алаш» партиясы
бағдарламасының жобасы, тарихи маңызы |Топқа бөлу |Саралап оқыту техн.
|Карточкалар, тақырыпқа байланысты деректер, карта |Сауалнамалар
|Әдістемелік журналдар |§7-8 | |7 |ІІ бөлім: «1917-1941 жылдардағы
Қазақстан»
Қазақстанда кеңестер билігінің орнауы |22
1 |26.09 |Қазан революциясының жеңісі. Кеңес өкіметінің алғашқы декреттері
|Әңгімелеу |Деңгейлік саралау |Карта, перфокарта, кесте, |Тарихи
ұғымдар,толықтыру тестілері |«Шың баспасы» |§9-1 | |8 |Қазақ социалистік
«Үш жүз» партиясы |1 |27.09 |Кеңес үкіметін нығайтудағы «Үш жүз»
партиясының
ролі |Сұрақ- жауап |Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар, бүктемелер
|Сауалнамалар |Интернет материалдары |§9-2 | |9 | Қазақстандағы ұлттық
автономиялар |1 |3.10 |Қазақ автономиясының құрылуын түсіндіру
|Түсіндірмелі |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта, перфокарта, кесте,
сызбалар |Тарау бойынша қайталау тапсырмалары |Т.Тұрлығұл.Мектепте
Қазақстан тарихын оқыту теориясы мен әдістемесі |§10 | |10-11 |Азамат
соғысы жəне шетелдік интервенция жылдарындағы (1918-1920жж) Қазақстан |2
|4.10-10.10 |Шетел интервенциясы
ның басталуы. Азамат соғысының ошақтары |Баяндау, пікір алысу,ой толғау
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карточкалар, карта, суреттер |Ашық
тестілер |Журнал «Жалпы тарих» | §11-1 | |12 |Кеңес билігі мен
«Алашорда» үкіметінің қарым-қатынасы |1 |11.10 |«Алашорда»үкіметі
|Түсіндірмелі |Саралап оқыту техн. |Карта, суреттер, буклеттер |Қосымша
материалдар |«Шың баспасы» |§11-2 | |13-14 |Әскери коммунизм» саясаты (1918-
1920 жж)
Қазақстандағы шаруалар толқулары (1920-1922 жж.) |2 |17.10-18.10 |«Әскери
коммунизм» саясатының сипаты.Ұлы нәубет жылдары туралы ұғындыру |Баяндау
|Сатылай кешенді талдау |-- -Эл/оқулықтар |7-8 сыныптар бойынша сауалнама
|Ә.Байбатша. «Қазақ даласының тарихы» |§12 | |15 |Қазақ Кеңес
мемлекеттілігінің құрылуы, |1 |24.10 |Қаз.АКСР-нің құрылуы жөнінде баяндау
|Зерттеу |Сатылай кешенді талдау |Карточкалар, тақырыпқа байланысты
деректер |Қосымша материалдар |М.Жанпейісова. «Модульдік оқыту
технологиясы» |§13 | |16 |Қырғыз (Қазақ) АКСР-ы аумағының қалыптасуы |1
|25.10
|Қаз.АКСР-і аумағының қалыптасуы |Қорыту, топтау |Ұжымдық, топтық оқыту
техн. |Карта, перфокарта,кестетірек сигналдар |Тарау бойынша қайталау
тапсырмалары |Журнал «Жалпы тарих» |§14 | |17 |Қазақстандағы жаңа
экономикалық саясат (ЖЭС) (1921-1925 жж.) |1 |31.10 |ЖЭС-тың мәні |Баяндау,
топпен жұмыс |Мультимедия |Карта, перфокарта,кесте портреттер, бүктемелер
|Сәйкестендіру тестілері, |Қазақстан тарихы. Очерктер.Алматы "Дәуір"
баспасы 1994ж. |§15 | |18 |1920-1930 жж. Қазақстандағы индустрияландыру |1
|1.11 |Елді индустрияландырудың қажеттігі |Шығармашылық ізденіс
|Мультимедия |Карта, карточка, портреттер, тақырыпқа байланысты деректер
|Қосымша материалдар, дискуссиялық өрнектер |Әдістемелік журналдар |§16-17
| |19 |Қазақстандағы ірі кəсіпорындарының құрылысы мен ауыр өнеркəсіп
(І бесжылдық) |1 |14.11 |Индустрияланды
рудың жетістіктері |Сұрақ- жауап,іздену,ой қозғау |Сыни тұрғыдан ойлау |
перфокарта, кесте |Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |М.
Қозыбаев Қазақстан тарихы «Дәуір» Алматы 1997ж.
|§17-2 | |20 |Қазақстандағы «Кіші Қазан» |1 |15.11 |Қазақстанда
тоталитарлық жүйенің күшеюі |Түсіндірмелі,
Оқушы шығармашы
лығы |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карточкалар, карта |Қосымша материалдар
|Қазақстан тарих очерктері.
|§18 | |21 |Қазақстанда ауыл шаруашылығын ұжымдастыру. |1 |21.11
|Ұжымдастыру бағыты, зардаптары |Түсіндірмелі,топпен жұмыс |Саралап оқыту
техн. |Карточкалар, карта, тірек сигналдар |Қосымша материалдар,ашық
тестілер |Д.А.Қонаев. «Ақиқаттан аттауға болмайды |§19 | |22 |1931-1933
жылдардағы ашаршылық |1 |22.11 |Ұлы нәубет жылдары |Баяндау,шығармашылық
тапсырма |Деңгейлік саралау |Суреттер, буклеттер |Сауалнамалар,
|Ж.А.Қараев. «Деңгейлеп оқыту технологиясы» |§20-21 | |23 |Қазақ
шаруаларының қарулы көтерілістері жəне Кеңес үкіметінің жазалау шаралары |1
|28.11 |Шаруалар көтерілісінің орталықтары.Жазалау шаралары |Әңгімелеу,
сұрақ -жауап,жеке, топпен жұмыс |Мультимедия |Карточкалар, карта, сызбалар,
сауалнама парақтары |Қосымша материалдар, сауалнамалар |«Қазақстан тарихы»
әдістемелік журнал |§21 | |24 |1920-1930 жж. Қазақстандағы қоғамдық-саяси
үдерістер. |1 |29.11 |Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы. |Сұрақ-
жауап, |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Суреттер, буклеттер, карта, сызбалар
|Сауалнамалар |Интернет материалдары |§22-23 | |25 |1920-1930 жж.
Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер. |1 |5.12 |Қазақстандғы қуғын-сүргін
зардаптары |Түсіндірмелі,жек оқушылармен жұмыс |Интерактивтік тақтаны
пайдалану |Карта, карточкалар, дискуссиялық өрнектер |Қосымша материалдар,
ҰБТ-ге дайындық тапсырмалары |Ә.Байбатша. «Қазақ даласының тарихы» |§22-23
| |26 |1920-1930 жылдардағы Қазақстан мəдениеті |1 |6.12 |Қазақстан халқы
арасындағы сауатсыздықты жою.Жоғары оқу орындары, мамандар даярлау
|Баяндау,пікірсайыс,таным
дық ойындар |Саралап оқыту техн. |-эл/оқулықтар |Сауалнамалар,топтастыру
стратегиялары |Журнал «Жалпы тарих» |§24-1 | |27 |1920-1930 жылдардағы
Қазақстан әдебиеті |1 |12.12 |Әдебиеттің дамуы |Топпен жұмыс, шығармашылық
тапсырмалар |Мультимедия |Карта, тірек сигналдар карточкалар,
бүктемелер |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс |«Шың баспасы»
|§24-2 | |28 |Қайталау |1 |13.12 |Өткен материалдарды жинақтап қайталау
|Сұрақ- жауап |Сатылай кешенді талдау |Суреттер, перфокарта, карта,
сызбалар |Сауалнамалар,қосымша материалдар |В.Ф. Шаталов «Тірек сызбалар»
|§1-24 | |29 |ІІІ бөлім:«1941 – 1945 жылдардағы Ұлы Отан соғысы
жылдарындағы Қазақстан»
Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында |6
1 |19.12 |Ұлы Отан соғысының басталуы.Қазақстандықтардың ерлігі.
|Түсіндірмелі, пікір-сайыс |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карточкалар, карта
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Қазақстан» ұлттық энциклопедиясы |§25-26 |
|30 |Қазақстандықтардың Мəскеу, Сталинградты қорғау шайқастарында |1 |20.12
|Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысында ерлікпен шайқасуын білу |Баяндау
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Сауалнамалар, |Журнал
«Жалпы тарих» |§25-26 | |31 |Қазақстандықтар – тыл қаһармандары |1 |26.12
|Майданға және жаудан азат етілген аудандарға көмек , ұлтаралық қаынастар
туралы ұғындыру |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап, іздену |Саралап оқыту техн.
|Карта, карточкалар, сызбалар, деректер |Қосымша материалдар, сауалнамалар
|«Шың баспасы» |§27-28 | |32 |КСРО халықтарын Қазақстанға депортациялау |1
|27.12 |Соғыс жылдарындағы қоныс аударылған ұлттар ағдайы |Баяндау,ұжымдық
жұмыс, сұрақ-жауап |Сатылай кешенді талдау |Суреттер, буклеттер,оқу
лық, сызбалар |Сауалнамалар |Интернет материалдары |§29 | |33 |Ұлы Отан
соғысы жылдарындағы Қазақ КСР-нің мəдениеті |1 |9.01 |Ғылым мен мәдениет-
майданға |Баяндау |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Перфокарта, карта,
суреттер, карта, портреттер |Қосымша материалдар, ҰБТ-ге дайындық
тапсырмалары |Т.Тұрлығұл. Мектепте Қазақстан тарихын оқыту теориясы . |§30-
1 | |34 |Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақ КСР-нің әдебиеті |1 |10.01
|Әдебиет, өнер саласындағы жаңалықтарға түсінік беру |Әңгімелеу сұрақ
-жауап |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта, карточкалар, тақырып
бойынша деректер |Сауалнамалар,топтастыру стратегиялары |Х.Арғынбаев «Қазақ
халқының қолөнері» |§30-2 | |35 |ІҮ бөлім: «Қазақстан 1946 – 1991 жылдарда»
Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946 – 1953 жж.» |18
1 |16.01 |Ұлы Отан соғысының зардаптары, салдары |Баяндау, талдау, жеке,
топтық жұмыс |Мультимедия |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық
құралдар |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс,сәйкестендіру тесті
|Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды танып біл» |§31 | |36 |Сталинизм идеологиясы
жəне қуғын-сүргін саясаты |1 |17.01 |Жеке басқа табынушылық, қудалау
саясаты |Инновациялық әдіс |Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар
|Сауалнамалар,қосымша материалдар |Х.Бөкей «Желтоқсан құрбандарын жоқтау»
|§32 | |37 |«Хрущев кезеңіндегі» Қазақстан өнеркəсібінің дамуы |1 |23.01
|Елдің әләуметтік жағдайы.Әміршіл-әкімшіл жүйе |Сұрақ- жауап,оқулықпен
жұмыс |Саралап оқыту техн. | Карта, тірек сигналдар, карточкалар
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Шың баспасы» |§33-34 | |38 |Қазақстандағы
əскери-өнеркəсіптік кешен. «Байқоңыр» ғарыш айлағы
|1 |24.01 |Экономиканы әскерилендіру |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап
|Мультимедия |Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, |Қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§35 | |39 |«Тың эпопеясы» |1 |30.01
|Тың игерудің барысы,тың игерушілерді қоныстандыру |Баяндау,шығармашылық
тапсырмалар |Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар. Схемалар,
техникалық құралдар |Сауалнамалар |Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ
жол » |§36 | |40 |1954-1965 жж. республикадағы қоғамдық-саяси өмір |1
|31.01 |Тың игерудің жағымсыз салдары |Түсіндірмелі, өзара оқыту,топтық
жұмыс |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |-эл/оқулықтар |Сәйкестендіру тестілері
|Қазақстан 2030 |§37-38 | |41 |Қазақстанның 1965-1985 жж. əлеуметтік-
экономикалық дамуы |1 |6.02 |Шаруашылық реформалары,өнеркәсіптің даму
қарқыны. |Әңгімелеу,түсіндірмелі, |Саралап оқыту техн. |Суреттер,
буклеттер,тақы
рып бойынша деректер |Қосымша материалдар, 8сынып бойынша тест тапсырмалары
|Н.Ә.Назарбаев. «Тәуелсіздігім
нің бес жылы» |§39-40 | |42 |Ауыл шаруашылығындағы 1970-1980 жж.,
дағдарысты құбылыстар |1 |7.02 |Ауыл шаруашылық дамуындағы жетістіктер мен
сәтсіздіктер |Сұрақ- жауап,іздену,топтық жұмыс |Сатылай кешенді талдау
|Перфокарта, карта, суреттер, ҚР Конституция сы кітабы |Сауалнамалар
|Егемен Қазақстан газеті. |§39-40 | |43 |1965-1985 жж. саяси өмір жəне
ұлттық саясат, саяси өмірдегі мəселелер |1 |13.02 |Елдің қоғамдық – саяси
өмірі |Түсіндірмелі |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |ҚР Конституция сы кітабы
эл/оқулықтар, |Қосымша материалдар |Қазақстан Республикасының Конституциясы
Алматы 1995ж. |§41-42 | |44 |1979 ж. Целиноградтағы оқиға |1 |14.02
|Целинаградтағы қазақ жастарының қарсылығы |Баяндау,оқу танымдық
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карточка Суреттер, перфокарта,тірек
сигналдар, карта |Сәйкестендіру тестілері |Журнал «қазақ тарихы» |
§41-42
| |45 |Қазақстандағы «Қайта құру» |1 |20.01 |Елдің әләуметтік –
экономикалық өмірін қайта құру бағыты |Әңгімелеу |Саралап оқыту техн.
|Перфокарта Суреттер, буклеттер, тақырып бойынша деректер |Қосымша
материалдар, дискуссиялық өрнектер |Журнал «Жалпы тарих» |§43-44 | |46 |
Қазақстандағы 1986 жылғы желтоқсан оқиғасы |1 |21.01 |Қазақ жастарының
қозғалысы «Желтоқсан көтерілісі» |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық
құралдар |Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |Ө.Байгелді.
«Егемендік ел – бақыты» |§45-46 | |47 |1989 жылғы Жаңаөзен оқиғасы,
Қарағанды кеншілері ереуілі |1 |27.02 |Жаңаөзен, Қарағанды ереуілдері
|Түсіндірмелі |Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§45 | |48 |1946-1991 жж. əлеуметтік-
демографиялық үдерістер |1 |28.02 |Демографиялық жағдай |Баяндау |Саралап
оқыту техн. | Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, карта
|Топтастыру, венн диаграммасы |Журнал «қазақ тарихы» |§46 | |49
|Қазақстандағы қоғамдық-саяси қозғалыстар |1 |6.03 |«Невада-Семей»,
«Азат»қозғалысы |Түсіндірмелі,ізденіс, |Сатылай кешенді талдау |Суреттер,
буклеттер Карта, карточкалар. |Қосымша материалдар,ашық тестілер
|Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ жол » |§47 | |50 |
1946-1980 жылдардағы Қазақстандағы мəдениет, білім
|1 |7.03 |Халық ағарту ісі, ғылымның дамуы |Баяндау |Ұжымдық, топтық оқыту
техн. |Перфокарта, карта, суреттер, карта, портреттер |Қосымша
материалдар, ҰБТ-ге дайындық тапсырмалары |Т.Тұрлығұл. Мектепте Қазақстан
тарихын оқыту теориясы . |§48 | |51 |1946-1980 жылдардағы Қазақстандағы
әдебиет |1 |13.03 |Қазақ әдебиеті, музыка, кино өнері |Әңгімелеу сұрақ
-жауап |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта, карточкалар, тақырып
бойынша деректер |Сауалнамалар,топтастыру стратегиялары |Х.Арғынбаев «Қазақ
халқының қолөнері» |§48 | |52 |Қайталау | |14.03 |Өткен материалдарды
жинақтап қайталау |Сұрақ- жауап |Сатылай кешенді талдау |Суреттер,
перфокарта, карта, сызбалар |Сауалнамалар,қосымша материалдар |В.Ф. Шаталов
«Тірек сызбалар» |§24-48 | |53 |Ү бөлім«Тəуелсіз Қазақстан
мемлекеттілігінің қалыптасуы жəне нығаюы»
Қазақстанның егемендігін жариялау |16
1 |3.04 |Демократиялық қоғамға өтудің басталуы |Түсіндірмелі |Ұжымдық,
топтық оқыту техн. |ҚР Конституция сы кітабы эл/оқулықтар, |Қосымша
материалдар |Қазақстан Республикасының Конституциясы Алматы 1995ж. |§49-51
| |54 |Қазақстандағы көппартиялық жүйенің қалыптасуы |1 |4.04 |Қоғамдық
ұйымдар мен қозғалыстар |Баяндау,оқу танымдық |Интерактивтік тақтаны
пайдалану |Карточка Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, карта
|Сәйкестендіру тестілері |Журнал «қазақ тарихы» |§52-54 | |55 |Қазақстан
Республикасының ұзақ мерзімдік даму бағдарламалары. «Қазақстан – 2030» жəне
«Қазақстан – 2050» стратегиялары |1 |10.04 |ҚР Президенті Нұрсұлтан
Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдаулары |Әңгімелеу |Саралап оқыту техн.
|Перфокарта Суреттер, буклеттер, тақырып бойынша деректер |Қосымша
материалдар, дискуссиялық өрнектер |Егемен қазақстан газеті |§55 | |56
|1990 жылдардағы Қазақстандағы экономикалық модернизация. Қазақстан
экономикасының ғасырлар тоғысындағы тұрақтануы (1998-2011 жж.) |1 |11.04
|Экономикалық модернизация. |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс |Ұжымдық,
топтық оқыту техн. |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық құралдар
|Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |Ө.Байгелді. «Егемендік ел
– бақыты» |§56 | |57 |ХХІ ғасырдағы Қазақстан Республикасының экономикалық
дамуы |1 |17.04 |Экономикалық жағдайдың жақсаруы |Түсіндірмелі
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Қосымша материалдар
|Интернет материалдары |§56 | |58 |Қазақстан Республикасының əлеуметтік
саясаты |1 |18.04 |1990ж. бастап әләуметтік саланың дамуы |Баяндау,
талдау, жеке, топтық жұмыс |Мультимедия |Карта, карточкалар. Схемалар,
техникалық құралдар |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен
жұмыс,сәйкестендіру тесті |Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды танып біл» |§57 | |59
|Қазақстанның əлемдік қауымдастыққа енуі |1 |24.04 |Егемен Қазақстанның
саяси ұстанымы |Инновациялық әдіс |Интерактивтік тақтаны пайдалану |-
эл/оқулықтар |Сауалнамалар,қосымша материалдар |Ө.Байгелді. «Егемендік ел –
бақыты» |§58 | |60 |Қазақстанның көрші елдермен байланыстары |1 |25.04
|Қазақстанның елдермен қарым-қатынасы |Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс
|Саралап оқыту техн. | Карта, тірек сигналдар, карточкалар
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Шың баспасы» |§59 | |61 |Қазақстан жəне
халықаралық ұйымдар |1 |2.05 |Қазақстан ТМД және Орталық Азия кеңістігінде
|Түсіндірмелі,сұрақ-жауап |Мультимедия |Суреттер, перфокарта, тірек
сигналдар, |Қосымша материалдар |Интернет материалдары |§60 | |62
|Қазақстан Республикасының білім жүйесін реформалау |1 |8.05 |Білім беру
жүйесі |Баяндау,
Шығармашы
лық тапсырмалар |Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар. Схемалар,
техникалық құралдар |Сауалнамалар |Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ
жол » |§60 | |63 |ХХ ғасырдың соңы – XXI ғасырдың басындағы Қазақстан
мəдениетінің дамуы |1 |15.05 |Мәдениеттің дамуы |Баяндау, талдау, жеке,
топтық жұмыс |Мультимедия |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық
құралдар |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс,сәйкестендіру тесті
|Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды танып біл» |§61-62 | |64 |XXI ғасырдың басындағы
əдебиет, музыка өнері, театр, кино өнері. «Мəдени мұра» мемлекеттік
бағдарламасы |1 |16.05 |«Мәдени мұра» бағдарламасы |Инновациялық әдіс
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Сауалнамалар,қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§61-62 | |65 |Н.Ə. Назарбаев –
Қазақстан Республикасының бірінші Президенті |1 |22.05 |Тәуелсіз
Қазақстанның негізін салушы |Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс |Саралап оқыту
техн. | Карта, тірек сигналдар, карточкалар |Топтастыру, венн
диаграммасы |«Шың баспасы» |§63 | |66 |Астана – Қазақстан Республикасының
жаңа Елордасы |1 |23.05 |ҚР астанасының ауысуы |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап
|Мультимедия |Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, |Қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§64 | |67 |Қайталау |1 | |Өткен
материалдарды жинақтап қайталау |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс
|Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық құралдар
|Сауалнамалар |Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ жол » |§48-64 | |68
|Қорытынды қайталау |1 | |Өткен материалдарды жинақтап қайталау
|шығармашылықпен жұмыс |Мультимедия |Суреттер, перфокарта |Қосымша
материалдар |«Шың баспасы» |§48-64 | |
2013-2014 оқу жылы.
Аптасына 2 сағат
р/с |Сабақтың тақырыбы |Сағат саны |Күні |Білік дағдылары |Оқыту әдістері
|Жаңа технологияны пайдалану |Көрнекілігі |Қайталау |Балама /альтернативті/
оулықтар |Үйге тапсырма | |1 |I бөлім.XXғ. басындағы Қазақстан.
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер |6
1 |5.09 |Патша үкіметі отарлауының күшеюі.Бірінші дүниежүзілік соғыс
жылдарындағы Қазақстан |Түсіндірме
лі, топпен жұмыс |Саралап оқыту техн. |Карта; Карточкалар,А. Байтұрсыновтың
сөзі жазылған плакаттар |Қосымша материалдар |М.Қойгелдиев.Жетісудағы Ресей
билігі/19ғ.-1917ж |§ 1 | |2 |Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
|1 |6.09 |Көтеріліс себептері, Қозғалыстың Торғайдағы, Жетісудағы орталығы
|Баяндау |Деңгейлік саралау |Карточкалар сызбалар, бүктемелер |Сауалнамалар
|М.Қойгелдиев.Жетісудағы Ресей билігі/19ғ.-1917ж |§2-3 | |3 |1917 жылғы
революциялар аралығындағы Қазақстан, |1 |12.09 |Ақпан революциясы және оның
қазақ қоғамына ықпалы |Әңгімелеу |Сатылай кешенді талдау |Карта перфокарта,
кесте |Сәйкестендіру тестілері |Әдістемелік журналдар |§4-5 | |4
|Қазақстандағы бүкілресейлік саяси партиялардың қызметі
(1917 ж. сəуір-шілде) |1 |13.09 |Ақпан Революциясының Қазақстанға
әсері,саяси партиялар мен ағымдар |Сұрақ- жауап |Ұжымдық, топтық оқыту
техн. | Карта карточкалар, сілтемелер, оқулық, тірек сигналдар
|Сауалнамалар,толықтыру тестілері |Ө.Озғанбай. Ресей мемлекеттік Думасы
және Қазақстан/1905-1917ж/ |§4-5 | |5 |Алаш» партиясы |1 |19.09
|Қазақстанда революциялық қозғалыстың өрлеуін, Алаш партиясының құрылуын
меңгерту |Пікір таластыру |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Перфокарта,
кесте, карта, бүктемелер |Қосымша материалдар, 8сынып бойынша тест
тапсырмалары |Журнал «қазақ тарихы |§6-7 | |6 |І Жалпықазақ съезі (1917 ж.
шілде) жəне «Алаш» партиясының құрылуы, |1 |20.09 |«Алаш» партиясы
бағдарламасының жобасы, тарихи маңызы |Топқа бөлу |Саралап оқыту техн.
|Карточкалар, тақырыпқа байланысты деректер, карта |Сауалнамалар
|Әдістемелік журналдар |§7-8 | |7 |ІІ бөлім: «1917-1941 жылдардағы
Қазақстан»
Қазақстанда кеңестер билігінің орнауы |22
1 |26.09 |Қазан революциясының жеңісі. Кеңес өкіметінің алғашқы декреттері
|Әңгімелеу |Деңгейлік саралау |Карта, перфокарта, кесте, |Тарихи
ұғымдар,толықтыру тестілері |«Шың баспасы» |§9-1 | |8 |Қазақ социалистік
«Үш жүз» партиясы |1 |27.09 |Кеңес үкіметін нығайтудағы «Үш жүз»
партиясының
ролі |Сұрақ- жауап |Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар, бүктемелер
|Сауалнамалар |Интернет материалдары |§9-2 | |9 | Қазақстандағы ұлттық
автономиялар |1 |3.10 |Қазақ автономиясының құрылуын түсіндіру
|Түсіндірмелі |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта, перфокарта, кесте,
сызбалар |Тарау бойынша қайталау тапсырмалары |Т.Тұрлығұл.Мектепте
Қазақстан тарихын оқыту теориясы мен әдістемесі |§10 | |10-11 |Азамат
соғысы жəне шетелдік интервенция жылдарындағы (1918-1920жж) Қазақстан |2
|4.10-10.10 |Шетел интервенциясы
ның басталуы. Азамат соғысының ошақтары |Баяндау, пікір алысу,ой толғау
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карточкалар, карта, суреттер |Ашық
тестілер |Журнал «Жалпы тарих» | §11-1 | |12 |Кеңес билігі мен
«Алашорда» үкіметінің қарым-қатынасы |1 |11.10 |«Алашорда»үкіметі
|Түсіндірмелі |Саралап оқыту техн. |Карта, суреттер, буклеттер |Қосымша
материалдар |«Шың баспасы» |§11-2 | |13-14 |Әскери коммунизм» саясаты (1918-
1920 жж)
Қазақстандағы шаруалар толқулары (1920-1922 жж.) |2 |17.10-18.10 |«Әскери
коммунизм» саясатының сипаты.Ұлы нәубет жылдары туралы ұғындыру |Баяндау
|Сатылай кешенді талдау |-- -Эл/оқулықтар |7-8 сыныптар бойынша сауалнама
|Ә.Байбатша. «Қазақ даласының тарихы» |§12 | |15 |Қазақ Кеңес
мемлекеттілігінің құрылуы, |1 |24.10 |Қаз.АКСР-нің құрылуы жөнінде баяндау
|Зерттеу |Сатылай кешенді талдау |Карточкалар, тақырыпқа байланысты
деректер |Қосымша материалдар |М.Жанпейісова. «Модульдік оқыту
технологиясы» |§13 | |16 |Қырғыз (Қазақ) АКСР-ы аумағының қалыптасуы |1
|25.10
|Қаз.АКСР-і аумағының қалыптасуы |Қорыту, топтау |Ұжымдық, топтық оқыту
техн. |Карта, перфокарта,кестетірек сигналдар |Тарау бойынша қайталау
тапсырмалары |Журнал «Жалпы тарих» |§14 | |17 |Қазақстандағы жаңа
экономикалық саясат (ЖЭС) (1921-1925 жж.) |1 |31.10 |ЖЭС-тың мәні |Баяндау,
топпен жұмыс |Мультимедия |Карта, перфокарта,кесте портреттер, бүктемелер
|Сәйкестендіру тестілері, |Қазақстан тарихы. Очерктер.Алматы "Дәуір"
баспасы 1994ж. |§15 | |18 |1920-1930 жж. Қазақстандағы индустрияландыру |1
|1.11 |Елді индустрияландырудың қажеттігі |Шығармашылық ізденіс
|Мультимедия |Карта, карточка, портреттер, тақырыпқа байланысты деректер
|Қосымша материалдар, дискуссиялық өрнектер |Әдістемелік журналдар |§16-17
| |19 |Қазақстандағы ірі кəсіпорындарының құрылысы мен ауыр өнеркəсіп
(І бесжылдық) |1 |14.11 |Индустрияланды
рудың жетістіктері |Сұрақ- жауап,іздену,ой қозғау |Сыни тұрғыдан ойлау |
перфокарта, кесте |Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |М.
Қозыбаев Қазақстан тарихы «Дәуір» Алматы 1997ж.
|§17-2 | |20 |Қазақстандағы «Кіші Қазан» |1 |15.11 |Қазақстанда
тоталитарлық жүйенің күшеюі |Түсіндірмелі,
Оқушы шығармашы
лығы |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карточкалар, карта |Қосымша материалдар
|Қазақстан тарих очерктері.
|§18 | |21 |Қазақстанда ауыл шаруашылығын ұжымдастыру. |1 |21.11
|Ұжымдастыру бағыты, зардаптары |Түсіндірмелі,топпен жұмыс |Саралап оқыту
техн. |Карточкалар, карта, тірек сигналдар |Қосымша материалдар,ашық
тестілер |Д.А.Қонаев. «Ақиқаттан аттауға болмайды |§19 | |22 |1931-1933
жылдардағы ашаршылық |1 |22.11 |Ұлы нәубет жылдары |Баяндау,шығармашылық
тапсырма |Деңгейлік саралау |Суреттер, буклеттер |Сауалнамалар,
|Ж.А.Қараев. «Деңгейлеп оқыту технологиясы» |§20-21 | |23 |Қазақ
шаруаларының қарулы көтерілістері жəне Кеңес үкіметінің жазалау шаралары |1
|28.11 |Шаруалар көтерілісінің орталықтары.Жазалау шаралары |Әңгімелеу,
сұрақ -жауап,жеке, топпен жұмыс |Мультимедия |Карточкалар, карта, сызбалар,
сауалнама парақтары |Қосымша материалдар, сауалнамалар |«Қазақстан тарихы»
әдістемелік журнал |§21 | |24 |1920-1930 жж. Қазақстандағы қоғамдық-саяси
үдерістер. |1 |29.11 |Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы. |Сұрақ-
жауап, |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Суреттер, буклеттер, карта, сызбалар
|Сауалнамалар |Интернет материалдары |§22-23 | |25 |1920-1930 жж.
Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер. |1 |5.12 |Қазақстандғы қуғын-сүргін
зардаптары |Түсіндірмелі,жек оқушылармен жұмыс |Интерактивтік тақтаны
пайдалану |Карта, карточкалар, дискуссиялық өрнектер |Қосымша материалдар,
ҰБТ-ге дайындық тапсырмалары |Ә.Байбатша. «Қазақ даласының тарихы» |§22-23
| |26 |1920-1930 жылдардағы Қазақстан мəдениеті |1 |6.12 |Қазақстан халқы
арасындағы сауатсыздықты жою.Жоғары оқу орындары, мамандар даярлау
|Баяндау,пікірсайыс,таным
дық ойындар |Саралап оқыту техн. |-эл/оқулықтар |Сауалнамалар,топтастыру
стратегиялары |Журнал «Жалпы тарих» |§24-1 | |27 |1920-1930 жылдардағы
Қазақстан әдебиеті |1 |12.12 |Әдебиеттің дамуы |Топпен жұмыс, шығармашылық
тапсырмалар |Мультимедия |Карта, тірек сигналдар карточкалар,
бүктемелер |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс |«Шың баспасы»
|§24-2 | |28 |Қайталау |1 |13.12 |Өткен материалдарды жинақтап қайталау
|Сұрақ- жауап |Сатылай кешенді талдау |Суреттер, перфокарта, карта,
сызбалар |Сауалнамалар,қосымша материалдар |В.Ф. Шаталов «Тірек сызбалар»
|§1-24 | |29 |ІІІ бөлім:«1941 – 1945 жылдардағы Ұлы Отан соғысы
жылдарындағы Қазақстан»
Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында |6
1 |19.12 |Ұлы Отан соғысының басталуы.Қазақстандықтардың ерлігі.
|Түсіндірмелі, пікір-сайыс |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карточкалар, карта
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Қазақстан» ұлттық энциклопедиясы |§25-26 |
|30 |Қазақстандықтардың Мəскеу, Сталинградты қорғау шайқастарында |1 |20.12
|Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысында ерлікпен шайқасуын білу |Баяндау
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Сауалнамалар, |Журнал
«Жалпы тарих» |§25-26 | |31 |Қазақстандықтар – тыл қаһармандары |1 |26.12
|Майданға және жаудан азат етілген аудандарға көмек , ұлтаралық қаынастар
туралы ұғындыру |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап, іздену |Саралап оқыту техн.
|Карта, карточкалар, сызбалар, деректер |Қосымша материалдар, сауалнамалар
|«Шың баспасы» |§27-28 | |32 |КСРО халықтарын Қазақстанға депортациялау |1
|27.12 |Соғыс жылдарындағы қоныс аударылған ұлттар ағдайы |Баяндау,ұжымдық
жұмыс, сұрақ-жауап |Сатылай кешенді талдау |Суреттер, буклеттер,оқу
лық, сызбалар |Сауалнамалар |Интернет материалдары |§29 | |33 |Ұлы Отан
соғысы жылдарындағы Қазақ КСР-нің мəдениеті |1 |9.01 |Ғылым мен мәдениет-
майданға |Баяндау |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Перфокарта, карта,
суреттер, карта, портреттер |Қосымша материалдар, ҰБТ-ге дайындық
тапсырмалары |Т.Тұрлығұл. Мектепте Қазақстан тарихын оқыту теориясы . |§30-
1 | |34 |Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақ КСР-нің әдебиеті |1 |10.01
|Әдебиет, өнер саласындағы жаңалықтарға түсінік беру |Әңгімелеу сұрақ
-жауап |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта, карточкалар, тақырып
бойынша деректер |Сауалнамалар,топтастыру стратегиялары |Х.Арғынбаев «Қазақ
халқының қолөнері» |§30-2 | |35 |ІҮ бөлім: «Қазақстан 1946 – 1991 жылдарда»
Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946 – 1953 жж.» |18
1 |16.01 |Ұлы Отан соғысының зардаптары, салдары |Баяндау, талдау, жеке,
топтық жұмыс |Мультимедия |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық
құралдар |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс,сәйкестендіру тесті
|Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды танып біл» |§31 | |36 |Сталинизм идеологиясы
жəне қуғын-сүргін саясаты |1 |17.01 |Жеке басқа табынушылық, қудалау
саясаты |Инновациялық әдіс |Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар
|Сауалнамалар,қосымша материалдар |Х.Бөкей «Желтоқсан құрбандарын жоқтау»
|§32 | |37 |«Хрущев кезеңіндегі» Қазақстан өнеркəсібінің дамуы |1 |23.01
|Елдің әләуметтік жағдайы.Әміршіл-әкімшіл жүйе |Сұрақ- жауап,оқулықпен
жұмыс |Саралап оқыту техн. | Карта, тірек сигналдар, карточкалар
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Шың баспасы» |§33-34 | |38 |Қазақстандағы
əскери-өнеркəсіптік кешен. «Байқоңыр» ғарыш айлағы
|1 |24.01 |Экономиканы әскерилендіру |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап
|Мультимедия |Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, |Қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§35 | |39 |«Тың эпопеясы» |1 |30.01
|Тың игерудің барысы,тың игерушілерді қоныстандыру |Баяндау,шығармашылық
тапсырмалар |Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар. Схемалар,
техникалық құралдар |Сауалнамалар |Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ
жол » |§36 | |40 |1954-1965 жж. республикадағы қоғамдық-саяси өмір |1
|31.01 |Тың игерудің жағымсыз салдары |Түсіндірмелі, өзара оқыту,топтық
жұмыс |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |-эл/оқулықтар |Сәйкестендіру тестілері
|Қазақстан 2030 |§37-38 | |41 |Қазақстанның 1965-1985 жж. əлеуметтік-
экономикалық дамуы |1 |6.02 |Шаруашылық реформалары,өнеркәсіптің даму
қарқыны. |Әңгімелеу,түсіндірмелі, |Саралап оқыту техн. |Суреттер,
буклеттер,тақы
рып бойынша деректер |Қосымша материалдар, 8сынып бойынша тест тапсырмалары
|Н.Ә.Назарбаев. «Тәуелсіздігім
нің бес жылы» |§39-40 | |42 |Ауыл шаруашылығындағы 1970-1980 жж.,
дағдарысты құбылыстар |1 |7.02 |Ауыл шаруашылық дамуындағы жетістіктер мен
сәтсіздіктер |Сұрақ- жауап,іздену,топтық жұмыс |Сатылай кешенді талдау
|Перфокарта, карта, суреттер, ҚР Конституция сы кітабы |Сауалнамалар
|Егемен Қазақстан газеті. |§39-40 | |43 |1965-1985 жж. саяси өмір жəне
ұлттық саясат, саяси өмірдегі мəселелер |1 |13.02 |Елдің қоғамдық – саяси
өмірі |Түсіндірмелі |Ұжымдық, топтық оқыту техн. |ҚР Конституция сы кітабы
эл/оқулықтар, |Қосымша материалдар |Қазақстан Республикасының Конституциясы
Алматы 1995ж. |§41-42 | |44 |1979 ж. Целиноградтағы оқиға |1 |14.02
|Целинаградтағы қазақ жастарының қарсылығы |Баяндау,оқу танымдық
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карточка Суреттер, перфокарта,тірек
сигналдар, карта |Сәйкестендіру тестілері |Журнал «қазақ тарихы» |
§41-42
| |45 |Қазақстандағы «Қайта құру» |1 |20.01 |Елдің әләуметтік –
экономикалық өмірін қайта құру бағыты |Әңгімелеу |Саралап оқыту техн.
|Перфокарта Суреттер, буклеттер, тақырып бойынша деректер |Қосымша
материалдар, дискуссиялық өрнектер |Журнал «Жалпы тарих» |§43-44 | |46 |
Қазақстандағы 1986 жылғы желтоқсан оқиғасы |1 |21.01 |Қазақ жастарының
қозғалысы «Желтоқсан көтерілісі» |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс
|Ұжымдық, топтық оқыту техн. |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық
құралдар |Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |Ө.Байгелді.
«Егемендік ел – бақыты» |§45-46 | |47 |1989 жылғы Жаңаөзен оқиғасы,
Қарағанды кеншілері ереуілі |1 |27.02 |Жаңаөзен, Қарағанды ереуілдері
|Түсіндірмелі |Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§45 | |48 |1946-1991 жж. əлеуметтік-
демографиялық үдерістер |1 |28.02 |Демографиялық жағдай |Баяндау |Саралап
оқыту техн. | Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, карта
|Топтастыру, венн диаграммасы |Журнал «қазақ тарихы» |§46 | |49
|Қазақстандағы қоғамдық-саяси қозғалыстар |1 |6.03 |«Невада-Семей»,
«Азат»қозғалысы |Түсіндірмелі,ізденіс, |Сатылай кешенді талдау |Суреттер,
буклеттер Карта, карточкалар. |Қосымша материалдар,ашық тестілер
|Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ жол » |§47 | |50 |
1946-1980 жылдардағы Қазақстандағы мəдениет, білім
|1 |7.03 |Халық ағарту ісі, ғылымның дамуы |Баяндау |Ұжымдық, топтық оқыту
техн. |Перфокарта, карта, суреттер, карта, портреттер |Қосымша
материалдар, ҰБТ-ге дайындық тапсырмалары |Т.Тұрлығұл. Мектепте Қазақстан
тарихын оқыту теориясы . |§48 | |51 |1946-1980 жылдардағы Қазақстандағы
әдебиет |1 |13.03 |Қазақ әдебиеті, музыка, кино өнері |Әңгімелеу сұрақ
-жауап |Интерактивтік тақтаны пайдалану |Карта, карточкалар, тақырып
бойынша деректер |Сауалнамалар,топтастыру стратегиялары |Х.Арғынбаев «Қазақ
халқының қолөнері» |§48 | |52 |Қайталау | |14.03 |Өткен материалдарды
жинақтап қайталау |Сұрақ- жауап |Сатылай кешенді талдау |Суреттер,
перфокарта, карта, сызбалар |Сауалнамалар,қосымша материалдар |В.Ф. Шаталов
«Тірек сызбалар» |§24-48 | |53 |Ү бөлім«Тəуелсіз Қазақстан
мемлекеттілігінің қалыптасуы жəне нығаюы»
Қазақстанның егемендігін жариялау |16
1 |3.04 |Демократиялық қоғамға өтудің басталуы |Түсіндірмелі |Ұжымдық,
топтық оқыту техн. |ҚР Конституция сы кітабы эл/оқулықтар, |Қосымша
материалдар |Қазақстан Республикасының Конституциясы Алматы 1995ж. |§49-51
| |54 |Қазақстандағы көппартиялық жүйенің қалыптасуы |1 |4.04 |Қоғамдық
ұйымдар мен қозғалыстар |Баяндау,оқу танымдық |Интерактивтік тақтаны
пайдалану |Карточка Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, карта
|Сәйкестендіру тестілері |Журнал «қазақ тарихы» |§52-54 | |55 |Қазақстан
Республикасының ұзақ мерзімдік даму бағдарламалары. «Қазақстан – 2030» жəне
«Қазақстан – 2050» стратегиялары |1 |10.04 |ҚР Президенті Нұрсұлтан
Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдаулары |Әңгімелеу |Саралап оқыту техн.
|Перфокарта Суреттер, буклеттер, тақырып бойынша деректер |Қосымша
материалдар, дискуссиялық өрнектер |Егемен қазақстан газеті |§55 | |56
|1990 жылдардағы Қазақстандағы экономикалық модернизация. Қазақстан
экономикасының ғасырлар тоғысындағы тұрақтануы (1998-2011 жж.) |1 |11.04
|Экономикалық модернизация. |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс |Ұжымдық,
топтық оқыту техн. |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық құралдар
|Сауалнама, Тарихи ұғымдар,толықтыру тестілері |Ө.Байгелді. «Егемендік ел
– бақыты» |§56 | |57 |ХХІ ғасырдағы Қазақстан Республикасының экономикалық
дамуы |1 |17.04 |Экономикалық жағдайдың жақсаруы |Түсіндірмелі
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Қосымша материалдар
|Интернет материалдары |§56 | |58 |Қазақстан Республикасының əлеуметтік
саясаты |1 |18.04 |1990ж. бастап әләуметтік саланың дамуы |Баяндау,
талдау, жеке, топтық жұмыс |Мультимедия |Карта, карточкалар. Схемалар,
техникалық құралдар |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен
жұмыс,сәйкестендіру тесті |Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды танып біл» |§57 | |59
|Қазақстанның əлемдік қауымдастыққа енуі |1 |24.04 |Егемен Қазақстанның
саяси ұстанымы |Инновациялық әдіс |Интерактивтік тақтаны пайдалану |-
эл/оқулықтар |Сауалнамалар,қосымша материалдар |Ө.Байгелді. «Егемендік ел –
бақыты» |§58 | |60 |Қазақстанның көрші елдермен байланыстары |1 |25.04
|Қазақстанның елдермен қарым-қатынасы |Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс
|Саралап оқыту техн. | Карта, тірек сигналдар, карточкалар
|Топтастыру, венн диаграммасы |«Шың баспасы» |§59 | |61 |Қазақстан жəне
халықаралық ұйымдар |1 |2.05 |Қазақстан ТМД және Орталық Азия кеңістігінде
|Түсіндірмелі,сұрақ-жауап |Мультимедия |Суреттер, перфокарта, тірек
сигналдар, |Қосымша материалдар |Интернет материалдары |§60 | |62
|Қазақстан Республикасының білім жүйесін реформалау |1 |8.05 |Білім беру
жүйесі |Баяндау,
Шығармашы
лық тапсырмалар |Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар. Схемалар,
техникалық құралдар |Сауалнамалар |Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ
жол » |§60 | |63 |ХХ ғасырдың соңы – XXI ғасырдың басындағы Қазақстан
мəдениетінің дамуы |1 |15.05 |Мәдениеттің дамуы |Баяндау, талдау, жеке,
топтық жұмыс |Мультимедия |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық
құралдар |Қосымша материалдар, тірек сызбалармен жұмыс,сәйкестендіру тесті
|Ә.Садуақасұлы. «Тарихыңды танып біл» |§61-62 | |64 |XXI ғасырдың басындағы
əдебиет, музыка өнері, театр, кино өнері. «Мəдени мұра» мемлекеттік
бағдарламасы |1 |16.05 |«Мәдени мұра» бағдарламасы |Инновациялық әдіс
|Интерактивтік тақтаны пайдалану |-эл/оқулықтар |Сауалнамалар,қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§61-62 | |65 |Н.Ə. Назарбаев –
Қазақстан Республикасының бірінші Президенті |1 |22.05 |Тәуелсіз
Қазақстанның негізін салушы |Сұрақ- жауап,оқулықпен жұмыс |Саралап оқыту
техн. | Карта, тірек сигналдар, карточкалар |Топтастыру, венн
диаграммасы |«Шың баспасы» |§63 | |66 |Астана – Қазақстан Республикасының
жаңа Елордасы |1 |23.05 |ҚР астанасының ауысуы |Түсіндірмелі,сұрақ-жауап
|Мультимедия |Суреттер, перфокарта, тірек сигналдар, |Қосымша
материалдар |Интернет материалдары |§64 | |67 |Қайталау |1 | |Өткен
материалдарды жинақтап қайталау |Сұрақ- жауап,шығармашылықпен жұмыс
|Сатылай кешенді талдау |Карта, карточкалар. Схемалар, техникалық құралдар
|Сауалнамалар |Н.Назарбаев «Ғасыр лар тоғысындағы ақ жол » |§48-64 | |68
|Қорытынды қайталау |1 | |Өткен материалдарды жинақтап қайталау
|шығармашылықпен жұмыс |Мультимедия |Суреттер, перфокарта |Қосымша
материалдар |«Шың баспасы» |§48-64 | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz