Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Торғай мәтін

|Күні: |Пәні: |Сыныбы: |Мұғалімнің аты-жөні: |Оқушы саны:26 |
|4.03.2016ж |Әдебиеттік оқу |3 «А» |Орынбаева М | |
|Тақырыбы: |«Торғай» |
|Сабаққа |1.Мәтіннің мазмұнын білу. |
|негізделген |2. «Торғай» мәтінніндегі негізгі идеяны түсіну. |
|оқу мақсаты: |3.Торғай мен жыланға сипаттама беруді үйрену. |
|Сабақтың |Барлық оқушылар: |
|мақсаттары: |Өлеңнің мазмұнын біледі. |
| |Оқушылардың басым көпшілігі: |
| |Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.Өз көзқарастарын дәлелдей білуге |
| |дағдыланады. |
| |Жекелеген оқушылар: |
| |3.Торғай мен жыланға сипаттама беруді үйренеді |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер:Құлақ естігенді көз көреді. |
| |Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Мәтіннің авторы кім? Ол туралы не білесіз? |
| |2. Жерге түскен торғайдың хәлі қандай еді? |
| |3. Сұр жылан қандай күш көрсетті? |
| |4. Торғай аспанға қалай ұшып кетті? |
| |5. Ақбілек бала кезінде жылан туралы не естіп еді? |
| |6.Мәтіндерді бөліктерге бөл,оларға қандай ат қояр едің? |
| |7.Мәтін бойынша қандай қорытынды жасауға болады? |
| |Жазылымға ұсыныстар: мәтіндегі сөз тіркестерді жаз, жылан менторғайды|
| |сипатта |
|Апдыңғы оқу |Ы.Алтынсарин «Өзен» |
|Ресурстар: |Оқулық,стикер,бағалау парақшасы, үлестірме қағаз,жылан,торғай суреті |
|Жетістік |1.Жүсіпбек Аймауытов туралы білімдерін толықтырады. |
|критерийлері: |2.Мәтіннің мазмұнын айта алады,идеясын түсінеді. |
| |3.Тақырып бойынша қорытынды жасай алады. |
|Пән аралық |Дүниетану |
|байланыс | |
|Сабақ |Уақыт |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |бағалау|
|кезеңдері | | |әрекеті | |
|Кіріспе |3мин |1.Ұйымдастыру кезеңі |Жақсы көңіл-күй| |
| | |А)Психологиялық ахуал туғызу. |орнайды. | |
| | |Жабырқауды білмейміз, | | |
| | |Біз талапты жас ұлан |Жақсы атмосфера| |
| | |Жалқаулықты сүймейміз, |қалыптасады. | |
| | |Үлгі аламыз жақсыдан! | | |
| | |Б)Топқа бөлу |5 топқа | |
| | |(Түстер арқылы топқа бөлу) |бөлінеді. | |
| | | | | |
| | |В)Топ ережесін пысықтау,топ | | |
| | |басшыларына бағалау парағын тарату| | |

|Сабақ |Уақ |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының |бағалау |
|кезеңдері | | |әрекеті | |
| |10 мин |Үй жұмысы: «Өзен» |«Өзен» жатқа |Мадақ |
| | |Тыңдалым Ы.Алтынсарин туралы |сұрау |тау |
| | | |Қорытынды | |
| | |А)Аудиотыңдалым ә)оқушы ойы |жасайды. | |
| | | |Сабақ тақырыбын |Мадақ |
| | |Жаңа сабақ «Торғай» |айқындайды. |тау |
| | |Ж.Аймауытов | | |
| | |Ой қозғау Жұмбақ | | |
| | |1) Ұзақ тектес құс, | | |
| | |Шiркей жеп. |Жұмбақ шешуін | |
| | |Ауыл маңынан |табады. | |
| | |Ұзап кетпес құс. Шешуі:торғай | | |
| | |2)Жер бетінде жатқан арқан, | | |
| | |Ұстауға оны бәрі де қорыққан. | | |
| | |Шешуі:жылан 3)Ж.Аймауытов кім? | | |
| | |Сабақ мақсатын айқындау |Сабақтың мақсаты|Мадақ |
| | |Мәтіннің мазмұнын айта отырып,идеясын |мен міндетін |тау |
| | |анықтау,қорытынды жасай алу. |айтады. | |
|Іс -әрекет|35мин |Ж.Аймауытов туралы мағлұмат беру. |Автор туралы |Мадақ |
| | | |мәлімет алады. |тау |
| | |Оқулықпен жұмыс |Іштей оқып | |
| | | |шығады. | |
| | |Топтық жұмыс «2,3,1» әдісі |«Үздік | |
| | |Топтық жұмыс «ЖИГСО» әдісі |баяндаушыны» | |
| | |Топтық жұмыс |анықтайды. | |
| | |Бөліктерге ат қой | | |
| | |1)Торғай шырылы |Бөліктерге ат | |
| | |2)Жыланның торғайды арбауы |қояды. | |
| | |3)Торғайдың дәрменсіздігі | | |
| | |4)Ақбілектің көмегі | | |
| | |5)Ақбілектің қуанышы | | |
| | |Кейінгі тапсырма |Мәтіндегі ұнаған|Мадақ |
| | |Жеке жұмыс |сөз тіркестерін |тау |
| | |А)№9 тапсырма |жазады. | |
| | |Ә)«Толықтыру» тесті. | | |
| | |1. Торғайдың шырылдағаны.......... тиді| | |
| | |құлаққа. |Көп нүктенің | |
| | |2. Бір мезгілде әлгі |орнына мәтін | |
| | |торғай......................,ағып түсті|бойынша тиісті | |
| | |топ етіп. |сөзді қояды. | |
| | |3. Жыланның............ торғайға | | |
| | |шұқшиған. | | |
| | |4. .................. жалаң-жалаң | | |
| | |еткізіп торғайды қылқ еткелі тұр. | | |
| | |5. Торғай сорлы................. қалған| | |
| | |екен. | | |
| | |6. 6. Торғай жылжып тұрып,жер бауырлап,| | |
| | |............ барып,аспанға бір-ақ ұшты.| | |
| | |7.Жылан торғайды................. |Торғай мен | |
| | |жейді. |жыланға | |
| | |8.Құлақ естігенді ............көреді. |сипаттама | |
| | |Венн диаграммасы |береді. | |
| | |Торғай мен жылан | | |
| | |Ақбілекке мінездеме | | |
| | |Кейінгі оқу Үй тапсырмасы беріледі. |Тапсырманы жазып| |
| | |1.Мәтінді мазмұндау. |алады. | |
|Рефлек | |«Бір ауыз сөз» |Бүгінгі сабақ | |
|сия | |(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, |бойынша өз | |
| | |үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте |ойларын айтып, | |
| | |сақтадым) |сабаққа кері | |
| | | |байланыс береді | |

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді

Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнектіжазушысы,қазақ әдебиетін
қалыптастырушылардың бірі.Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл
ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы.Әкесі
Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы,
бай, ел арасында білікті кісілер екен.Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану,
оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық
мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде,
Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан
бала оқытып, қаражат табады.1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Бағалау парағы
| |Оқушы |«Топтастыру» |Оқулықпен |Топтық |Жеке |Жұптық |Қорытынды |
| |аты-жөні |әдісі |жұмыс |жұмыс |жұмыс |жұмыс | |
| | |Ы.Алтынсарин |Үлгіге |«2,3,1» | |Суға | |
| | | |оқыды |әдісі | |қатысты | |
| | | | | | |тыйым | |
| | | | | | |сөздер | |
| | | | | | |жаз | |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |

| |Оқушы |«Ассосация» |Оқулықпен |Топтық |Жеке |Жұптық |Қорытынды |
| |аты-жөні |әдісі |жұмыс |жұмыс |жұмыс |жұмыс | |
| | |Ы.Алтынсарин |Үлгіге |«231» | |Суға | |
| | | |оқыды |әдісі | |қатысты | |
| | | | | | |тыйым | |
| | | | | | |сөздер | |
| | | | | | |жаз | |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |

| |Оқушы |«Ассосация» |Оқулықпен |Топтық |Жеке |Жұптық |Қорытынды |
| |аты-жөні |әдісі |жұмыс |жұмыс |жұмыс |жұмыс | |
| | |Ы.Алтынсарин |Үлгіге |«231» | |Суға | |
| | | |оқыды |әдісі | |қатысты | |
| | | | | | |тыйым | |
| | | | | | |сөздер | |
| | | | | | |жаз | |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |

|Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар |
|Не сәтті болды? | |
| | |
| | |
| | |
|Не сәтті болмады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Нені жақсартуға | |
|болады? | |
| | |
| | |
|Мен өз дағдыларымда | |
|нені дамыта алдым? | |
|Нені өзгертуге | |
|болады? | |
| | |
| | |

| |Оқушы |«Ассосация» |Оқулықпен |Топтық |Жеке |Жұптық |Қорытынды |
| |аты-жөні |әдісі |жұмыс |жұмыс |жұмыс |жұмыс | |
| | |Ы.Алтынсарин |Үлгіге |«231» |«Екі |Суға | |
| | | |оқыды |әдісі |өтірік,бі|қатысты | |
| | | | | |р шындық»|тыйым | |
| | | | | | |сөздер | |
| | | | | | |жаз | |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |

| |Оқушы |«Ассосация» |Оқулықпен |Топтық |Жеке |Жұптық |Қорытынды |
| |аты-жөні |әдісі |жұмыс |жұмыс |жұмыс |жұмыс | |
| | |Ы.Алтынсарин |Үлгіге |«231» |«Екі |Суға | |
| | | |оқыды |әдісі |өтірік,бі|қатысты | |
| | | | | |р шындық»|тыйым | |
| | | | | | |сөздер | |
| | | | | | |жаз | |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |

Бағалау парағы
| |Оқушы |«Ассосация» |Оқулықпен |Топтық |Жеке |Жұптық |Қорытынды |
| |аты-жөні |әдісі |жұмыс |жұмыс |жұмыс |жұмыс | |
| | |Ы.Алтынсарин |Үлгіге |«231» |«Екі |Суға | |
| | | |оқыды |әдісі |өтірік,бі|қатысты | |
| | | | | |р шындық»|тыйым | |
| | | | | | |сөздер | |
| | | | | | |жаз | |
|1 | | | | | | | |
|2 | | | | | | | |
|3 | | | | | | | |
|4 | | | | | | | |
|5 | | | | | | | |
|6 | | | | | | | |

3. Аталық жіпше- шаш қылшығына ұқсайтын жіңішке талшық.
Аналық мүше:
1. Аналық-гүлдің аналық мүшесі
2. Мойынша-тозаңдық дәндер түсіп, ұрықтанады.
3. Бағанша- мойынша орналасқан ұзын сабақ.
4. Түйін- гүлдің бұл бөлігінде тұқымдар мен тұқымбүршік болады.
5. Тұқымбүршік- түйіннің тұқымға айналатын бөлігі.

Венн диаграммасы

Венн диаграммасы

«Попс» формуласы:
1.Менің ойымша бұл....

2.Себебі: ........

3.Мысалы: .......

4.Сондықтан ............

«Попс» формуласы:
1.Менің ойымша бұл....

2.Себебі: ........

3.Мысалы: .......

4.Сондықтан ............

«Попс» формуласы:
1.Менің ойымша бұл....

2.Себебі: ........

3.Мысалы: .......

4.Сондықтан ............

Айна,кітап,кесе
Бұл сөздер зат есім.
«Иә,жоқ»Себебі:

Айна,кітап,кесе
Бұл сөздер зат есім.
«Иә,жоқ»Себебі:

Бекітемін:
Тәрбие ісі –жөніндегі орынбасары:Г.Бакирова

Тақырыбы: «Ағаштар неге ашуланды?»
Бердібек Соқпақбаев
Мақсаты:1. Бердібек Соқпақбаев өмірбаянына,шығармаларына шолу,
Әңгіменің негізгі идеясын меңгерту.

2.Жүйелі мазмұндауға ,топпен жұмыс жасауға дағдыландыру.

3.Адамгершілік қасиеттерге баулу

Көрнекілік: Бердібек Соқпақбаев суреті,үлестірмелі қағаздар

Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Топқа бөлу

ІІ.Кіріспе
Бердібек Соқпақбаев өмірбаянына шолу

Бердібек Соқпақбаев (1924 — 1992 жж.)

Дүниеге келгені: 1924 қазан

Алматы облысы, Нарынқол ауданы, Қостобе селосы

Қайтыс болғаны: 1992

Алматы

Мансабы: жазушы

Бердібек Соқпақбаев (13.10.1924 жылы туған, Алматы облысы, Нарынқол ауданы,
Қостобе селосы) — қазақ жазушысы. Қазақтың Абай атындағы педагогикалық
институтын бітірген соң (1949) Нарынқол ауданында мұғалім болды. «Жүлдыз»,
«Балдырған» журналында, Қазақстан Жазушылар одағында түрлі қызмет атқарды
(1952–70). «Бұлақ» (1950) өлеңдер жинағы, «Он алты жасар чемпион» (1951),
«Бақыт жолы» (1952), «Алыстағы ауылда» (1953), «Балалықшаққа саяхат», «Дала
жүлдызы» (1960), «Аяжан» (1963, орыс тілінде 1965), «Гауһар» (1966)
повестерін жазды. «Менің атым Қожа» (1957) кітабы балалардың сүйіп оқитын
шығармасына айналып, орыс, украин, француз, литва, латыш, өзбек тілдеріне
аударылды. 1963 жылы «Қазакфильм» студиясы сол кітап бойынша жазылған
киносценарийді экранға шығарды. «Балалық шаққа саяхат» атты повесі бойынша
жазылған киносценарийі де фильмғе түсірілді (1965). «Менің атым Қожа»
фильмі француздың Канн қаласындағы жастар мен балаларға арналған
кинофильмдердің халықаралық фестивалінде (1967) арнайы сыйлыққа ие болды.
Б. Соқпақбаев «Бозтөбеде бір қыз бар» (1958), «Әпенденің айласы» (1960),
«Менің атым Қожа» (19р) т. б. драмалық шығармалар жазды. Б. Соқпақбаевтың
қырқыншы жылдардағы жастар өмірінен жазған «Өлгендер қайтып келмейді»
романы (1940–1974) орыс тіліне аударылып басылды (1969).

ІІІ.Негізгі бөлім
1.Мәтінді оқу 5 мин
2.Мазмұнын айту
3.Топтағы тапсырмалар:
1 -топ 1.Алмасбектің жіберген кемшілігі
2- топ 2.Ағаштар Алмасбекті қалай жазалады?
3- топ 3.Алмасбек өз кемшілігін қалай түсінді?
4-топ Егер Алмасбек ағаштардан кешірім сұрағанда не болар еді?

ІУ.Қорытынды

«Попс» формуласы

Сатылай кешенді талдау

Мәтіннен ойыңа не түйдің?

Қандай адами қасиеииер суреттелген?

Алмасбекке сипаттама бер.

Тақырып бойынша мақал айт

«Попс» формуласы:
1.Менің ойымша бұл....
2.Себебі: ........
3.Мысалы: .......
4.Сондықтан ............
Топ ережесі:
1.Мұғалімді тыңдау
2.Бір-бірін тыңдау
3.Уақытқа бағыну
4.Нақты сөйлеу
5.Мадақтау

Сатылай кешенді талдау5=
1.Авторы:
2.Тақырыбы:
3.Жанр түрі:
4.Кейіпкерлері:
5.Тәрбиелік мәні:

Сатылай кешенді талдау
1.Авторы:
2.Тақырыбы:
3.Жанр түрі:
4.Кейіпкерлері:
5.Тәрбиелік мәні:

Сатылай кешенді талдау
1.Авторы:
2.Тақырыбы:
3.Жанр түрі:
4.Кейіпкерлері:
5.Идеясы:
(автордың айтайын деген ойы)

6.Тәрбиелік мәні:

«Бір ауыз сөз»
(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым)

Дәрігер теңізші оқытушы құрылысшы есепші Дәрігер теңізші
оқытушы құрылысшы есепші
Дәрігер теңізші оқытушы құрылысшы есепші Дәрігер теңізші
оқытушы құрылысшы есепші
Дәрігер теңізші оқытушы құрылысшы есепші Дәрігер

Дәрігер теңізші оқытушы құрылысшы есепші

Белдік, үйді,
замандас,
жерлес,
белдік, балаға
Түбір сөзге ......... жалғанғанса сөздің мағынасы өзгереді.Түбір сөзге
........ жалғанғанда сөйлемдегі

сөздер өзара байланысады.

|А |ж |д |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Аю қасқыр барыс қоян тиын
Аю қасқыр барыс қоян тиын
Аю қасқыр барыс қоян тиын
Аю қасқыр барыс қоян тиын
Аю қасқыр барыс қоян тиын
Аю қасқыр
барыс қоян тиын
1 2 3 4 5

Қоян Қоян

Қоян Қоян

Қоян Қоян

Мағыналары қарама-қарсы сөз:
«Артығын тап»
Ара,сызғыш,бас,қазан

Бұл сөздер көп мағналы сөздер: «Иә,жоқ»Себебі:
Тамақ,гүл,алма
Кестеге орналастыр:
|Көп мағыналы сөз: | | | | | |
|Мағынасы жуық сөз: | | | | | |
|Айтылуы бірдей,мағынасы әр | | | | | |
|түрлі сөз: | | | | | |
|Мағыналары қарама-қарсы | | | | | |
|сөз: | | | | | |

|Көп мағыналы сөз: | | | | | |
|Мағынасы жуық сөз: | | | | | |
|Айтылуы бірдей,мағынасы әр | | | | | |
|түрлі сөз: | | | | | |
|Мағыналары қарама-қарсы | | | | | |
|сөз: | | | | | |

А.Жанпейісов атындағы № 105 орта мектеп

Әліппемен қоштасу ертеңгілігі:

Тақырыбы:"Қо бол, құтты Әліппем!”

Сынып: 1«Б»

Бастауыш сынып мұғалімі:Байтанатова Ж

Мерзімі:19.12.2015 ж

2015-2016 оқу жылы

Тақырыбы: «Тәуелсіз елім - Қазақстаным»
Мақсаты : 
1. Білімділігі: Балалардың бойында Қазақстанның өткені мен бүгінгі өмірін
салыстыра отырып, өз еліміздің даму тарихы туралы танымдарын қалыптастыру.
Ұлттық сана сезімін, саяси сауаттылығын ояту. Тәуелсіздік күні туралы терең
мағлұмат беру. Тәуелсіздік үшін күрескен, желтоқсан құрбандарын еске
түсіріп, желтоқсан құрбандарының ерлігі жайында түсіндіру. 

2. Тәрбиелігі: Қазақстанның болашақ дамуына өзіндік үлес қосатын жеке тұлға
екендерін ұғындыру. Қоғамның бір мүшесі ретінде адам өмірі мен жақсы
тұрмыстық құндылықтарын ұғындыру, жауапкершілік сезімдерін ояту.
Оқушыларға патриоттық тәрбие беру, Отанды сүюге және ерлікке баулу.
Желтоқсан оқиғасында ел қамын жеген ерлерді үлгі тұту, өнеге алуға және
халқының тарихын білуге үйрету, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. 

3. Дамытушылығы: балалардың өткен тарихқа деген қызығушылығын ояту. 
Көрнекілігі:
 
1. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері: Туы, Елтаңбасы,
Әнұраны, Н.Ә. Назарбаевтың портреті, слайд, желтоқсан құрбандарының
суреті.. 
2. Нақыл сөздер жазылған плакаттар. 

Мұғалім: 
"Тәуелсіз елім – Қазақстаным” атты тәрбие сағаты. Қазақстанымыздың
Тәуелсіздік алған күнін тойлағалы отырмыз. Бәрімізге мейрам құтты
болсын!!! 
Біз тәуелсіз елдің түлегі болғанымызға шексіз қуанамыз. Біздің
отанымызды әлем таныды. Осы сәтте Отан туралы еріксіз ойға берілесің. Бұл
ұғымның аясы кең. Отан – далаң, орман, тауың, ауылың мен астанаң. 
Отан әр жұмыр басты пенденің киелі мекені, жер басып жүрген әр тіршілік
иесінің шексіз байлығы. Тәй-тәй басқан нәресте де, еңкейген қария да оның
бір мүшесі. 
Қазіргі кезде сендер ашық аспан, жарық күн сәулесі түсіп тұрған
мемлекетте өмір сүріп жатырсыңдар. 
Қазақ халқы еркіндікке жету үшін қаншама қиын – қыстау кезеңдерді
бастан кешірді. Мыңдаған жылдық тарихы бар. Ал, 1986 жылғы оқиға халықтың
есінде мәңгі сақталады. 
16 – желтоқсанда қазақ жастары Орталық алаңға шығып, Қазақстан
тәуелсіздігін талап етті. 
Бұл күн - Қазақстан тарихында тәуелсіз Қазақстан Республикасының туған күні
деп алтын әріппен жазылды. Сондықтан да желтоқсан бүкілхалықтық мереке. 
- Балалар, біз осы тәуелсіздікке оңайлықпен қол жеткізген жоқпыз. Оның бір
көрінісі желтоқсан оқиғасы. 
Желтоқсан оқиғасында ерен ерлігімен көзге түскендер өте көп, солардың бірі
– Қайрат Рысқұлбеков. Ол қыршын жасын қиды. Оған үлкен айып тағылды. 
Ерлігіңе қуанам да, сүйінем, 
Қайрат аға рухыңа мен иілем. 
Бәйшешектің солғанына ах ұрсам, 
Әділ жанның қазасына күйінем. 
Қазір сіздердің назарларыңызға желтоқсан оқиғасында әділдік үшін
күрескендердің бірі – Қайрат Рысқұлбеков, ендеше Қайрат жайындағы
көріністен үзінді тамашалаңыздар. Көрініс (слайд)

-Міне, балалар, бүгінгі таңда Қазақстан тәуелсіз мемлекет. Біздің өзіміздің
туымыз, елтаңбамыз, әнұранымыз бар. Егеменді Қазақстан мемлекетіміз. 
Сендер Отанымыздың ұрпақтарысыңдар. Жақсы оқып,үлгілі, тәртіпті болыңдар.
Өз елің мен жеріңді көркейтіп, қазақстанның намысын қорғайтын келешек
ұрпақтың ақылшысы, тірегі сендер болмақсыңдар. 

Тәрбиеші: Отан туралы өлең оқып беру 

«Болса екен қазақ баласы» 
Ертеңі өсіп елімнің 
Сабырлысы болса екен 
Ар-ұятты айбатты 
Азулысы болса екен 
Батыл, берік орнықты 
Байсалдысы болса екен 
Алғыр, зерек, мейрімді 
Ақылдысы болса екен 
Тапқыр, шешен талапты 
Өнерлісі болса екен 
Ойшыл, өткір, дарынды 
Білімдісі болса екен 
Сергек, іскер, сезімтал 
Саналысы болса екен 
Парасатты намысты 
Отаншылы болса екен 
Болса екен қазақ баласы 
Ел ішінде өсетін 
«Қайсарлығы қалтқысыз Махамбет қой» – десетін 
Ізгіліккке леп едім 
Жақсылыққа сеп едім 
Тәуелсіз елдің ертеңін 
Осылай көрсем деп едім - деп осындай Отаншыл боқушыларымыз аман – есен өсе
берсін. 

Тәрбие сағат

Тақырыбы:
«Елін сүйген Елбасы»

Бастауыш пән мұғалімі: Орынбаева М

Сыныбы:3 «А»

2.12.2015

2015-2016 оқу жылы

Құқық тәрбиесі бойынша жүргізілетін іс-шара жоспары

|Р/с |Мазмұны |Мерзімі |
|1 |«Ту.Елтаңбаны құрметтейік» |Қазан |
|2 |«Адам құқығының жалпыға бірдей декларациясынан |Желтоқсан |
| |үзінділер» | |
|3 |«Сенің өмірің туралы заң» |Ақпан |
|4 |«Отбасындағы бала құқығы» |Сәуір |

Сынып жетекші: Байтанатова Ж

А.Жанпейісов атындағы № 105 орта мектебінің

3 «А» сынып оқушысы

-----------------------------------------

диктантқа арнаған дәптері

№2

А.Жанпейісов атындағы № 105 орта
мектебінің

3 «А» сынып оқушысы

---------------------------------------
--

қазақ тілі пәніне арнаған дәптері

А.Жанпейісов атындағы № 105 орта мектеп

Дене шынықтыру сабағындағы

қауіпсіздік ережесі

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі:
Айтілесов А

2015-2016

2015-2016 оқу жылы

А.Жанпейісов атындағы № 105 орта мектеп

Сабақ жоспары

Бастауыш сынып мұғалімі: Байтанатова Жадыра

Сынып:1 «Б»

2015-2016 оқу жылы

А.Жанпейісов атындағы № 105 орта
мектеп

Оқушылардың сабаққа

қатысу дәптері

3«А» сынып

Сынып жетекшісі:

Орынбаева Меруерт

2015-2016 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Оқушының әрекеті бағалау
Ы.алтынсарин-балалар әдебиетінің атасы
"Сәулелі жұлдыз іздеген адам"
3-сынып. көктем. етістіктен өткенді қайталау
Бейнелеуіш еліктеу сөздер
Мұхтар қандай оқушы
Әдебиеттік оқу
Сабақтардың тақырыбы Тұңғыш ғалымдар
Сабақтың тақырыбы: бұлбұлдың әні. мәдіхат төрежанов
Әңгіменің идеясы
Пәндер