Торғай мәтін

Күні:

4. 03. 2016ж

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Сыныбы:

3 «А»

Мұғалімнің аты-жөні:

Орынбаева М

Оқушы саны:26
Күні:4. 03. 2016ж: Тақырыбы:
Пәні:Әдебиеттік оқу: «Торғай»
Күні:4. 03. 2016ж: Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

1. Мәтіннің мазмұнын білу.

2. «Торғай» мәтінніндегі негізгі идеяны түсіну.

3. Торғай мен жыланға сипаттама беруді үйрену.

Күні:4. 03. 2016ж: Сабақтың мақсаттары:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

Барлық оқушылар:

Өлеңнің мазмұнын біледі.

Күні:4. 03. 2016ж:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

Оқушылардың басым көпшілігі:

Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді. Өз көзқарастарын дәлелдей білуге дағдыланады.

Күні:4. 03. 2016ж:

Жекелеген оқушылар:

3. Торғай мен жыланға сипаттама беруді үйренеді

Күні:4. 03. 2016ж: Негізгі сөздер мен тіркестер:Құлақ естігенді көз көреді.
Күні:4. 03. 2016ж: Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер
Күні:4. 03. 2016ж:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Мәтіннің авторы кім? Ол туралы не білесіз?
2. Жерге түскен торғайдың хәлі қандай еді?
3. Сұр жылан қандай күш көрсетті?
4. Торғай аспанға қалай ұшып кетті?
5. Ақбілек бала кезінде жылан туралы не естіп еді?
6. Мәтіндерді бөліктерге бөл, оларға қандай ат қояр едің?

7. Мәтін бойынша қандай қорытынды жасауға болады?

Күні:4. 03. 2016ж: Жазылымға ұсыныстар: мәтіндегі сөз тіркестерді жаз, жылан менторғайды сипатта
Күні:4. 03. 2016ж: Апдыңғы оқу
Пәні:Әдебиеттік оқу: Ы. Алтынсарин «Өзен»
Күні:4. 03. 2016ж: Ресурстар:
Пәні:Әдебиеттік оқу: Оқулық, стикер, бағалау парақшасы, үлестірме қағаз, жылан, торғай суреті
Күні:4. 03. 2016ж: Жетістік критерийлері:
Пәні:Әдебиеттік оқу:

1. Жүсіпбек Аймауытов туралы білімдерін толықтырады.

2. Мәтіннің мазмұнын айта алады, идеясын түсінеді.

3. Тақырып бойынша қорытынды жасай алады.

Күні:4. 03. 2016ж: Пән аралық байланыс
Пәні:Әдебиеттік оқу: Дүниетану
Күні:4. 03. 2016ж: Сабақ кезеңдері
Пәні:Әдебиеттік оқу: Уақыт
Сыныбы:3 «А»: Мұғалімнің әрекеті
Мұғалімнің аты-жөні:Орынбаева М:

Оқушының

әрекеті

Оқушы саны:26: бағалау
Күні:4. 03. 2016ж: Кіріспе
Пәні:Әдебиеттік оқу: 3мин
Сыныбы:3 «А»:

1. Ұйымдастыру кезеңі

А) Психологиялық ахуал туғызу.

Жабырқауды білмейміз,

Біз талапты жас ұлан

Жалқаулықты сүймейміз,

Үлгі аламыз жақсыдан!

Б) Топқа бөлу

(Түстер арқылы топқа бөлу)

В) Топ ережесін пысықтау, топ басшыларына бағалау парағын тарату

Мұғалімнің аты-жөні:Орынбаева М:

Жақсы көңіл-күй орнайды.

Жақсы атмосфера қалыптасады.

5 топқа бөлінеді.

Оқушы саны:26:

Сабақ

кезеңдері

Уақ
Мұғалімнің әрекеті

Оқушының

әрекеті

бағалау
Сабақкезеңдері:
Уақ: 10 мин
Мұғалімнің әрекеті:

Үй жұмысы: «Өзен»

Тыңдалым Ы. Алтынсарин туралы

А) Аудиотыңдалым ә) оқушы ойы

Жаңа сабақ «Торғай» Ж. Аймауытов

Ой қозғау Жұмбақ

1) Ұзақ тектес құс,

Шiркей жеп.

Ауыл маңынан

Ұзап кетпес құс. Шешуі:торғай

2) Жер бетінде жатқан арқан,

Ұстауға оны бәрі де қорыққан. Шешуі:жылан 3) Ж. Аймауытов кім?

Оқушыныңәрекеті:

«Өзен» жатқа сұрау

Қорытынды жасайды.

Сабақ тақырыбын айқындайды.

Жұмбақ шешуін табады.

бағалау:

Мадақ

тау

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Сабақ мақсатын айқындау

Мәтіннің мазмұнын айта отырып, идеясын анықтау, қорытынды жасай алу.

Оқушыныңәрекеті: Сабақтың мақсаты мен міндетін айтады.
бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері: Іс -әрекет
Уақ: 35мин
Мұғалімнің әрекеті: Ж. Аймауытов туралы мағлұмат беру.
Оқушыныңәрекеті: Автор туралы мәлімет алады.
бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті: Оқулықпен жұмыс
Оқушыныңәрекеті: Іштей оқып шығады.
бағалау:
Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Топтық жұмыс « 2, 3, 1» әдісі

Топтық жұмыс «ЖИГСО» әдісі

Топтық жұмыс

Бөліктерге ат қой

1) Торғай шырылы

2) Жыланның торғайды арбауы

3) Торғайдың дәрменсіздігі

4) Ақбілектің көмегі

5) Ақбілектің қуанышы

Оқушыныңәрекеті:

«Үздік баяндаушыны» анықтайды.

Бөліктерге ат қояды.

бағалау:
Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Кейінгі тапсырма

Жеке жұмыс

А) №9 тапсырма

Ә) «Толықтыру» тесті.
1. Торғайдың шырылдағаны . . . тиді құлаққа.
2. Бір мезгілде әлгі торғай . . . , ағып түсті топ етіп.
3. Жыланның . . . торғайға шұқшиған.
4 . . . жалаң-жалаң еткізіп торғайды қылқ еткелі тұр.
5. Торғай сорлы . . . қалған екен.
6. 6. Торғай жылжып тұрып, жер бауырлап, . . . барып, аспанға бір-ақ ұшты.

7. Жылан торғайды . . . жейді.

8. Құлақ естігенді . . . көреді.

Венн диаграммасы

Торғай мен жылан

Ақбілекке мінездеме

Оқушыныңәрекеті:

Мәтіндегі ұнаған сөз тіркестерін жазады.

Көп нүктенің орнына мәтін бойынша тиісті сөзді қояды.

Торғай мен жыланға сипаттама береді.

бағалау:

Мадақ

тау

Сабақкезеңдері:
Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

Кейінгі оқу Үй тапсырмасы беріледі.

1. Мәтінді мазмұндау.

Оқушыныңәрекеті: Тапсырманы жазып алады.
бағалау:
Сабақкезеңдері:

Рефлек

сия

Уақ:
Мұғалімнің әрекеті:

«Бір ауыз сөз»

(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым)

Оқушыныңәрекеті: Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтып, сабаққа кері байланыс береді
бағалау:

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді

Жүсіпбек Аймауытов (1889-1931) - қазақтың көрнектіжазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911-1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді.

Бағалау парағы

Оқушы

аты-жөні

«Топтастыру» әдісі

Ы. Алтынсарин

Оқулықпен жұмыс

Үлгіге оқыды

Топтық жұмыс « 2, 3, 1» әдісі
Жеке жұмыс

Жұптық жұмыс

Суға қатысты тыйым сөздер жаз

Қорытынды
: 1
Оқушыаты-жөні:
«Топтастыру» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«2, 3, 1» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 2
Оқушыаты-жөні:
«Топтастыру» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«2, 3, 1» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 3
Оқушыаты-жөні:
«Топтастыру» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«2, 3, 1» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 4
Оқушыаты-жөні:
«Топтастыру» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«2, 3, 1» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 5
Оқушыаты-жөні:
«Топтастыру» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«2, 3, 1» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 6
Оқушыаты-жөні:
«Топтастыру» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«2, 3, 1» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:

Оқушы

аты-жөні

«Ассосация» әдісі

Ы. Алтынсарин

Оқулықпен жұмыс

Үлгіге оқыды

Топтық жұмыс « 231» әдісі
Жеке жұмыс

Жұптық жұмыс

Суға қатысты тыйым сөздер жаз

Қорытынды
: 1
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 2
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 3
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 4
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 5
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 6
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:

Оқушы

аты-жөні

«Ассосация» әдісі

Ы. Алтынсарин

Оқулықпен жұмыс

Үлгіге оқыды

Топтық жұмыс « 231» әдісі
Жеке жұмыс

Жұптық жұмыс

Суға қатысты тыйым сөздер жаз

Қорытынды
: 1
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 2
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 3
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 4
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 5
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 6
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Не сәтті болды?
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Не сәтті болмады?
Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар:

Нені жақсартуға

болады?

Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар: Мен өз дағдыларымда нені дамыта алдым? Нені өзгертуге болады?

Оқушы

аты-жөні

«Ассосация» әдісі

Ы. Алтынсарин

Оқулықпен жұмыс

Үлгіге оқыды

Топтық жұмыс « 231» әдісі

Жеке жұмыс

«Екі өтірік, бір шындық»

Жұптық жұмыс

Суға қатысты тыйым сөздер жаз

Қорытынды
: 1
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 2
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 3
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 4
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 5
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 6
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:

Оқушы

аты-жөні

«Ассосация» әдісі

Ы. Алтынсарин

Оқулықпен жұмыс

Үлгіге оқыды

Топтық жұмыс « 231» әдісі

Жеке жұмыс

«Екі өтірік, бір шындық»

Жұптық жұмыс

Суға қатысты тыйым сөздер жаз

Қорытынды
: 1
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 2
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 3
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 4
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 5
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:
: 6
Оқушыаты-жөні:
«Ассосация» әдісіЫ. Алтынсарин:
Оқулықпен жұмысҮлгіге оқыды:
Топтық жұмыс«231» әдісі:
Жеке жұмыс«Екі өтірік, бір шындық»:
Жұптық жұмысСуға қатысты тыйым сөздер жаз:
Қорытынды:

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Оқушының әрекеті бағалау
Ы.алтынсарин-балалар әдебиетінің атасы
"Сәулелі жұлдыз іздеген адам"
3-сынып. көктем. етістіктен өткенді қайталау
Бейнелеуіш еліктеу сөздер
Мұхтар қандай оқушы
Әдебиеттік оқу
Сабақтардың тақырыбы Тұңғыш ғалымдар
Сабақтың тақырыбы: бұлбұлдың әні. мәдіхат төрежанов
Әңгіменің идеясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz