Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қуыршаққа арналған моншақ

Аманкарагайский детский сад «Бөбек» Аулиекольского акимата
Открытое интегрированное занятие для первой младшей группы
«Бусы для куклы»
1 кіші «Ақбота» тобына
арналған оқу жұмыстарын ұйымдастырудың
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ

БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ: Денсаулық. Шығармашылық.
БӨЛІМІ: Дене шынықтыру,сурет салу.
ТАҚЫРЫБЫ: «Қуыршаққа арналған моншақ»
МАҚСАТЫ: Балаларды интеграциялық оқу іс-әрекеті арқылы берілген
тапсырмаларды дұрыс орындауға, балалардың бояумен сурет салуға
қызығушылықтарын арттыру. Саусақтың ұсақ бұлшықеттерін дамыту, дөңгелек
моншақтарды салуға үйрету. Әсемдікті, әдемілікті сезхіне білуге тәрбиелеу.
ҚОЛДАНЫЛАТЫН КӨРНЕКІ ҚҰРАЛДАР: ойыншықтар, доп, қуыршақ Асия,моншақтардың
түрлері,қол сүрткіштер,бояулар,су
БИЛИНГВАЛЬДЫ КОМПОНЕНТ: моншақ-бусы, қуыршақ-кукла, қоян-заяц, аю-
медведь, түлкі-лиса,қызыл-красный,жасыл-зеленый.

|ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ |ТӘРБИЕШІНІҢ ІС-ӘРЕКЕТІ |БАЛАЛАРДЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІ|
|КЕЗЕҢДЕРІ | | |
| |Балалар шаттық шеңберге | |
| |тұрады: |Балалар тәрбиешіні |
|Мотивациялық-қозғаушы|Сәлем дейміз құстарға, |мұқият тыңдайды, |
|лық |Сәлем дейміз аңдарға |дұрыс орындауға |
| |Сәлем дейміз апайға |тырысады. |
| |Сәлем дейміз қонақтарға | |
| |Қызығушылық ояту. | |
| |- Балалар, қараңдаршы мына |Тәрбиешіні мұқият |
| |жерде үй тұр екен. Сол үйдің |тыңдайды, тапсырманы |
| |ішінде біреу жылап жатқан |бұлжытпай орындауға |
| |сияқты. Барып білейікші. |тырысады. |
|Ұйымдастырушы |Үйшіктен жылап жатқан дауыс | |
|лық-ізденістік |шығады. Балалар жақындап | |
| |барады. Үйшікте қуыршақ | |
| |отырады. |Тәрбиешіні мұқият |
| |- Балалар, қуыршақтың әдемі |тыңдайды. |
| |моншағы болыпты. (үлестірмелі | |
| |суреттен көрсету). Оны |-Иә |
| |ормандағы аңдар келіп алып | |
| |қойыпты. Біз қуыршаққа | |
| |көмектесеміз бе? | |
| |-Ендеше орманға шығып, аңдарды| |
| |іздейік. Орманға жету үшін | |
| |шынығып алайық. |Тәрбиешінің артынан |
| | |қимылдарды |
| |Аяқпенен топ-топ-топ |қайталайды. |
| |Ал қолыңмен хлоп-хлоп-хлоп | |
| |Бір оңға, бір солға. | |
| |Секірейік кел мында. | |
| | | |
| |-Енді жерде жатқан белгілермен|Белгілер бойынша |
| |орманға жүрейік. |жүреді. |
| |Жерде жатқан іздерге басып | |
| |жүреді. | |
| |Алдарында бұтаны көреді, оның | |
| |арасында қоян отырады. | |
| |- Балалар, қоян бізге егер | |
| |тапсырмамды орындасаңдар | |
| |мендегі моншақтарды беремін |Тапсырманы орындауға |
| |дейді. |тырысады. |
| |Қоянның тапсырмасы: | |
| |«Кім жылдам» |Сергіту сәтін |
| |Шарты: балалар шашылып жатқан |орындайды. |
| |доптарды тез жинап алу керек. | |
| |«Ұзын құлақ сұр қоян»- сергіту| |
| |сәтін орындайды. | |
| |Балалар тапсырманы орындағасын| |
| |қоян оларға моншақтардың бір |Тапсырманы орындауға |
| |бөлігін береді. |тырысады. |
| |-Енді әрі қарай жүрейік. | |
| |Алдарынан аю шығады. | |
| |Аюдың тапсырмасы: Шашылып | |
| |жатқан тиындарды түстеріне | |
| |сәйкес жинау. |Сергіту сәтін |
| |Сергіту сәті |орындайды. |
| |Ормандағы аюдың, | |
| |Құлпынайы көп екен. | |
| |Теріп-теріп алайық, | |
| |Қалтамызға салайық. | |
| | | |
| |Аю моншақтардың бір бөлігін | |
| |береді. | |
| |-Балалар әрі қарай жүрейік. |Тапсырманы орындауға |
| |Келесі бұтаның астынан Түлкі |тырысады. |
| |шығады. | |
| |Түлкінің тапсырмасы: «Нысанға | |
| |тигіз» | |
| |Доптарды шеңберге тигізу. | |
| | |Сергіту сәтін |
| |Сергіту сәті: |орындайды. |
| |Қу түлкі топ-топ бас, | |
| |Міне былай топ-топ бас. | |
| |Қу түлкі қолың соқ | |
| |Міне былай қолың соқ. | |
| |Жүр түлкім билей ғой, | |
| |Міне былай билей ғой. |Белгілер бойынша |
| | |жүреді. |
| |Түлкі қалған бөлікті береді. | |
| |-Балалар енді тауып алған | |
| |моншақтарды Қуыршаққа апарып | |
| |берейік. Берілген іздермен | |
| |қайта артқа қайту. | |
| |-Балалар,қуыршақ | |
| |ренжіп,көңілсіз болып тұр | |
| |екен. Асияға әдемі моншақтың | |
| |суретін салып беруі ұсыну. | |
| |Сурет салу алдында қолдарды |Балалар жаттығу |
| |уқалаймыз, жаттығу жасаймыз. |орындайды. |
| |Сергіту сәті: | |
| | Иықты біз қозғалтайық | |
| |Қолымызды ұмытпайық | |
| |Саусақтарды қозғалтып |Тәрбиешіні мұқият |
| |Демалып біз алайық |тыңдап, өз пікірлерін|
| | |білдіреді |
| |Ол үшін сурет салу әдісін |Сурет салу әдісін |
| |көрсетіп, түсіндіру. Ақ |мұқият тыңдап, өз |
| |қағаздың бетіне саусақпен |еріктерімен сурет |
| |бояуға батырып, моншақтың |салуға кірісу. |
| |суретін салу керек. Салу | |
| |барысында балаларға көмектесіп| |
| |мадақтайды. |Ойынға қызыға қатысу.|
| |Жеке жұмыс: аяқтай алмаған | |
| |балаларға көмектесу. Моншақты |Қоштасады. |
| |Асияға сыйлауы ұсыну. | |
| |Асия қуанышын білдіреді. | |
| |Ойын: «Кім жоқ?» | |
| |Мақсаты. Балалардың зейіндерін| |
| |дамыту. | |
| |Асия қуыршақ балалармен | |
| |қоштасады. | |
|Рефлексиялық - |Қорытынды бөлім: |Балалар қуыршаққа |
|түзетушілік |Моншақтарды алып, Қуыршаққа |моншақтарын |
| |алып келу. Бір- бірінің салған|қайтарады. Суреттерін|
| |суреттерін тамашалап, |қарайды. |
| |мақтайды. |-Балалардың жауабы. |
| |-Балалар,моншақтарды кім | |
| |салады? | |
| |-Не үшін тағады? | |

Күтілетін нәтиже:
Орындайды: тапсырмаларды орындауға тырысады,моншақтардың әшекей зат
екенін
Түсінеді: берілген белгіге көңіл аударып, қимыл-қозғалысты белгі бойынша
орындау керектігін, моншақтар туралы қарапайым түсініктерді.
Қолданады: жаттығулар орындау кезінде шапшаңдық, мұқияттылық тәрізді
сапаларды, бастырма арқылы моншақтың суретін салуды.

Тәрбиеші: Абиева Ж.С.

Иықты біз қозғалтайық
Қолымызды ұмытпайық
Саусақтарды қозғалтып
Демалып алайық

Плечиками мы покрутим,
    И про ручки не забудем,
    Пальчиками потрясём,
    И немножко отдохнём!

Ұқсас жұмыстар
3 –сынып. Еңбекке баулу
Құрастыру реті
Мата қуыршақ Жүн қуыршақ
Су моншақпен бұйым жасау технологиясы
Сыйлық заттар дайындау. Шашқа арналған әшекей бұйым
Сиқырлы қорапша
Құлыншаққа арналған жол
Әртүрлі заттар суреттері, пішіндер
Суретке түсіру
Қағаздан ыдыс құрастыру
Пәндер