Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қуыршаққа арналған моншақ
Аманкарагайский детский сад «Бөбек» Аулиекольского акимата
Открытое интегрированное занятие для первой младшей группы
«Бусы для куклы»
1 кіші «Ақбота» тобына
арналған оқу жұмыстарын ұйымдастырудың
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ
БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ: Денсаулық. Шығармашылық.
БӨЛІМІ: Дене шынықтыру,сурет салу.
ТАҚЫРЫБЫ: «Қуыршаққа арналған моншақ»
МАҚСАТЫ: Балаларды интеграциялық оқу іс-әрекеті арқылы берілген
тапсырмаларды дұрыс орындауға, балалардың бояумен сурет салуға
қызығушылықтарын арттыру. Саусақтың ұсақ бұлшықеттерін дамыту, дөңгелек
моншақтарды салуға үйрету. Әсемдікті, әдемілікті сезхіне білуге тәрбиелеу.
ҚОЛДАНЫЛАТЫН КӨРНЕКІ ҚҰРАЛДАР: ойыншықтар, доп, қуыршақ Асия,моншақтардың
түрлері,қол сүрткіштер,бояулар,су
БИЛИНГВАЛЬДЫ КОМПОНЕНТ: моншақ-бусы, қуыршақ-кукла, қоян-заяц, аю-
медведь, түлкі-лиса,қызыл-красный,жасыл-зеленый.
|ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ |ТӘРБИЕШІНІҢ ІС-ӘРЕКЕТІ |БАЛАЛАРДЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІ|
|КЕЗЕҢДЕРІ | | |
| |Балалар шаттық шеңберге | |
| |тұрады: |Балалар тәрбиешіні |
|Мотивациялық-қозғаушы|Сәлем дейміз құстарға, |мұқият тыңдайды, |
|лық |Сәлем дейміз аңдарға |дұрыс орындауға |
| |Сәлем дейміз апайға |тырысады. |
| |Сәлем дейміз қонақтарға | |
| |Қызығушылық ояту. | |
| |- Балалар, қараңдаршы мына |Тәрбиешіні мұқият |
| |жерде үй тұр екен. Сол үйдің |тыңдайды, тапсырманы |
| |ішінде біреу жылап жатқан |бұлжытпай орындауға |
| |сияқты. Барып білейікші. |тырысады. |
|Ұйымдастырушы |Үйшіктен жылап жатқан дауыс | |
|лық-ізденістік |шығады. Балалар жақындап | |
| |барады. Үйшікте қуыршақ | |
| |отырады. |Тәрбиешіні мұқият |
| |- Балалар, қуыршақтың әдемі |тыңдайды. |
| |моншағы болыпты. (үлестірмелі | |
| |суреттен көрсету). Оны |-Иә |
| |ормандағы аңдар келіп алып | |
| |қойыпты. Біз қуыршаққа | |
| |көмектесеміз бе? | |
| |-Ендеше орманға шығып, аңдарды| |
| |іздейік. Орманға жету үшін | |
| |шынығып алайық. |Тәрбиешінің артынан |
| | |қимылдарды |
| |Аяқпенен топ-топ-топ |қайталайды. |
| |Ал қолыңмен хлоп-хлоп-хлоп | |
| |Бір оңға, бір солға. | |
| |Секірейік кел мында. | |
| | | |
| |-Енді жерде жатқан белгілермен|Белгілер бойынша |
| |орманға жүрейік. |жүреді. |
| |Жерде жатқан іздерге басып | |
| |жүреді. | |
| |Алдарында бұтаны көреді, оның | |
| |арасында қоян отырады. | |
| |- Балалар, қоян бізге егер | |
| |тапсырмамды орындасаңдар | |
| |мендегі моншақтарды беремін |Тапсырманы орындауға |
| |дейді. |тырысады. |
| |Қоянның тапсырмасы: | |
| |«Кім жылдам» |Сергіту сәтін |
| |Шарты: балалар шашылып жатқан |орындайды. |
| |доптарды тез жинап алу керек. | |
| |«Ұзын құлақ сұр қоян»- сергіту| |
| |сәтін орындайды. | |
| |Балалар тапсырманы орындағасын| |
| |қоян оларға моншақтардың бір |Тапсырманы орындауға |
| |бөлігін береді. |тырысады. |
| |-Енді әрі қарай жүрейік. | |
| |Алдарынан аю шығады. | |
| |Аюдың тапсырмасы: Шашылып | |
| |жатқан тиындарды түстеріне | |
| |сәйкес жинау. |Сергіту сәтін |
| |Сергіту сәті |орындайды. |
| |Ормандағы аюдың, | |
| |Құлпынайы көп екен. | |
| |Теріп-теріп алайық, | |
| |Қалтамызға салайық. | |
| | | |
| |Аю моншақтардың бір бөлігін | |
| |береді. | |
| |-Балалар әрі қарай жүрейік. |Тапсырманы орындауға |
| |Келесі бұтаның астынан Түлкі |тырысады. |
| |шығады. | |
| |Түлкінің тапсырмасы: «Нысанға | |
| |тигіз» | |
| |Доптарды шеңберге тигізу. | |
| | |Сергіту сәтін |
| |Сергіту сәті: |орындайды. |
| |Қу түлкі топ-топ бас, | |
| |Міне былай топ-топ бас. | |
| |Қу түлкі қолың соқ | |
| |Міне былай қолың соқ. | |
| |Жүр түлкім билей ғой, | |
| |Міне былай билей ғой. |Белгілер бойынша |
| | |жүреді. |
| |Түлкі қалған бөлікті береді. | |
| |-Балалар енді тауып алған | |
| |моншақтарды Қуыршаққа апарып | |
| |берейік. Берілген іздермен | |
| |қайта артқа қайту. | |
| |-Балалар,қуыршақ | |
| |ренжіп,көңілсіз болып тұр | |
| |екен. Асияға әдемі моншақтың | |
| |суретін салып беруі ұсыну. | |
| |Сурет салу алдында қолдарды |Балалар жаттығу |
| |уқалаймыз, жаттығу жасаймыз. |орындайды. |
| |Сергіту сәті: | |
| | Иықты біз қозғалтайық | |
| |Қолымызды ұмытпайық | |
| |Саусақтарды қозғалтып |Тәрбиешіні мұқият |
| |Демалып біз алайық |тыңдап, өз пікірлерін|
| | |білдіреді |
| |Ол үшін сурет салу әдісін |Сурет салу әдісін |
| |көрсетіп, түсіндіру. Ақ |мұқият тыңдап, өз |
| |қағаздың бетіне саусақпен |еріктерімен сурет |
| |бояуға батырып, моншақтың |салуға кірісу. |
| |суретін салу керек. Салу | |
| |барысында балаларға көмектесіп| |
| |мадақтайды. |Ойынға қызыға қатысу.|
| |Жеке жұмыс: аяқтай алмаған | |
| |балаларға көмектесу. Моншақты |Қоштасады. |
| |Асияға сыйлауы ұсыну. | |
| |Асия қуанышын білдіреді. | |
| |Ойын: «Кім жоқ?» | |
| |Мақсаты. Балалардың зейіндерін| |
| |дамыту. | |
| |Асия қуыршақ балалармен | |
| |қоштасады. | |
|Рефлексиялық - |Қорытынды бөлім: |Балалар қуыршаққа |
|түзетушілік |Моншақтарды алып, Қуыршаққа |моншақтарын |
| |алып келу. Бір- бірінің салған|қайтарады. Суреттерін|
| |суреттерін тамашалап, |қарайды. |
| |мақтайды. |-Балалардың жауабы. |
| |-Балалар,моншақтарды кім | |
| |салады? | |
| |-Не үшін тағады? | |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: тапсырмаларды орындауға тырысады,моншақтардың әшекей зат
екенін
Түсінеді: берілген белгіге көңіл аударып, қимыл-қозғалысты белгі бойынша
орындау керектігін, моншақтар туралы қарапайым түсініктерді.
Қолданады: жаттығулар орындау кезінде шапшаңдық, мұқияттылық тәрізді
сапаларды, бастырма арқылы моншақтың суретін салуды.
Тәрбиеші: Абиева Ж.С.
Иықты біз қозғалтайық
Қолымызды ұмытпайық
Саусақтарды қозғалтып
Демалып алайық
Плечиками мы покрутим,
И про ручки не забудем,
Пальчиками потрясём,
И немножко отдохнём!
Открытое интегрированное занятие для первой младшей группы
«Бусы для куклы»
1 кіші «Ақбота» тобына
арналған оқу жұмыстарын ұйымдастырудың
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ
БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ: Денсаулық. Шығармашылық.
БӨЛІМІ: Дене шынықтыру,сурет салу.
ТАҚЫРЫБЫ: «Қуыршаққа арналған моншақ»
МАҚСАТЫ: Балаларды интеграциялық оқу іс-әрекеті арқылы берілген
тапсырмаларды дұрыс орындауға, балалардың бояумен сурет салуға
қызығушылықтарын арттыру. Саусақтың ұсақ бұлшықеттерін дамыту, дөңгелек
моншақтарды салуға үйрету. Әсемдікті, әдемілікті сезхіне білуге тәрбиелеу.
ҚОЛДАНЫЛАТЫН КӨРНЕКІ ҚҰРАЛДАР: ойыншықтар, доп, қуыршақ Асия,моншақтардың
түрлері,қол сүрткіштер,бояулар,су
БИЛИНГВАЛЬДЫ КОМПОНЕНТ: моншақ-бусы, қуыршақ-кукла, қоян-заяц, аю-
медведь, түлкі-лиса,қызыл-красный,жасыл-зеленый.
|ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ |ТӘРБИЕШІНІҢ ІС-ӘРЕКЕТІ |БАЛАЛАРДЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІ|
|КЕЗЕҢДЕРІ | | |
| |Балалар шаттық шеңберге | |
| |тұрады: |Балалар тәрбиешіні |
|Мотивациялық-қозғаушы|Сәлем дейміз құстарға, |мұқият тыңдайды, |
|лық |Сәлем дейміз аңдарға |дұрыс орындауға |
| |Сәлем дейміз апайға |тырысады. |
| |Сәлем дейміз қонақтарға | |
| |Қызығушылық ояту. | |
| |- Балалар, қараңдаршы мына |Тәрбиешіні мұқият |
| |жерде үй тұр екен. Сол үйдің |тыңдайды, тапсырманы |
| |ішінде біреу жылап жатқан |бұлжытпай орындауға |
| |сияқты. Барып білейікші. |тырысады. |
|Ұйымдастырушы |Үйшіктен жылап жатқан дауыс | |
|лық-ізденістік |шығады. Балалар жақындап | |
| |барады. Үйшікте қуыршақ | |
| |отырады. |Тәрбиешіні мұқият |
| |- Балалар, қуыршақтың әдемі |тыңдайды. |
| |моншағы болыпты. (үлестірмелі | |
| |суреттен көрсету). Оны |-Иә |
| |ормандағы аңдар келіп алып | |
| |қойыпты. Біз қуыршаққа | |
| |көмектесеміз бе? | |
| |-Ендеше орманға шығып, аңдарды| |
| |іздейік. Орманға жету үшін | |
| |шынығып алайық. |Тәрбиешінің артынан |
| | |қимылдарды |
| |Аяқпенен топ-топ-топ |қайталайды. |
| |Ал қолыңмен хлоп-хлоп-хлоп | |
| |Бір оңға, бір солға. | |
| |Секірейік кел мында. | |
| | | |
| |-Енді жерде жатқан белгілермен|Белгілер бойынша |
| |орманға жүрейік. |жүреді. |
| |Жерде жатқан іздерге басып | |
| |жүреді. | |
| |Алдарында бұтаны көреді, оның | |
| |арасында қоян отырады. | |
| |- Балалар, қоян бізге егер | |
| |тапсырмамды орындасаңдар | |
| |мендегі моншақтарды беремін |Тапсырманы орындауға |
| |дейді. |тырысады. |
| |Қоянның тапсырмасы: | |
| |«Кім жылдам» |Сергіту сәтін |
| |Шарты: балалар шашылып жатқан |орындайды. |
| |доптарды тез жинап алу керек. | |
| |«Ұзын құлақ сұр қоян»- сергіту| |
| |сәтін орындайды. | |
| |Балалар тапсырманы орындағасын| |
| |қоян оларға моншақтардың бір |Тапсырманы орындауға |
| |бөлігін береді. |тырысады. |
| |-Енді әрі қарай жүрейік. | |
| |Алдарынан аю шығады. | |
| |Аюдың тапсырмасы: Шашылып | |
| |жатқан тиындарды түстеріне | |
| |сәйкес жинау. |Сергіту сәтін |
| |Сергіту сәті |орындайды. |
| |Ормандағы аюдың, | |
| |Құлпынайы көп екен. | |
| |Теріп-теріп алайық, | |
| |Қалтамызға салайық. | |
| | | |
| |Аю моншақтардың бір бөлігін | |
| |береді. | |
| |-Балалар әрі қарай жүрейік. |Тапсырманы орындауға |
| |Келесі бұтаның астынан Түлкі |тырысады. |
| |шығады. | |
| |Түлкінің тапсырмасы: «Нысанға | |
| |тигіз» | |
| |Доптарды шеңберге тигізу. | |
| | |Сергіту сәтін |
| |Сергіту сәті: |орындайды. |
| |Қу түлкі топ-топ бас, | |
| |Міне былай топ-топ бас. | |
| |Қу түлкі қолың соқ | |
| |Міне былай қолың соқ. | |
| |Жүр түлкім билей ғой, | |
| |Міне былай билей ғой. |Белгілер бойынша |
| | |жүреді. |
| |Түлкі қалған бөлікті береді. | |
| |-Балалар енді тауып алған | |
| |моншақтарды Қуыршаққа апарып | |
| |берейік. Берілген іздермен | |
| |қайта артқа қайту. | |
| |-Балалар,қуыршақ | |
| |ренжіп,көңілсіз болып тұр | |
| |екен. Асияға әдемі моншақтың | |
| |суретін салып беруі ұсыну. | |
| |Сурет салу алдында қолдарды |Балалар жаттығу |
| |уқалаймыз, жаттығу жасаймыз. |орындайды. |
| |Сергіту сәті: | |
| | Иықты біз қозғалтайық | |
| |Қолымызды ұмытпайық | |
| |Саусақтарды қозғалтып |Тәрбиешіні мұқият |
| |Демалып біз алайық |тыңдап, өз пікірлерін|
| | |білдіреді |
| |Ол үшін сурет салу әдісін |Сурет салу әдісін |
| |көрсетіп, түсіндіру. Ақ |мұқият тыңдап, өз |
| |қағаздың бетіне саусақпен |еріктерімен сурет |
| |бояуға батырып, моншақтың |салуға кірісу. |
| |суретін салу керек. Салу | |
| |барысында балаларға көмектесіп| |
| |мадақтайды. |Ойынға қызыға қатысу.|
| |Жеке жұмыс: аяқтай алмаған | |
| |балаларға көмектесу. Моншақты |Қоштасады. |
| |Асияға сыйлауы ұсыну. | |
| |Асия қуанышын білдіреді. | |
| |Ойын: «Кім жоқ?» | |
| |Мақсаты. Балалардың зейіндерін| |
| |дамыту. | |
| |Асия қуыршақ балалармен | |
| |қоштасады. | |
|Рефлексиялық - |Қорытынды бөлім: |Балалар қуыршаққа |
|түзетушілік |Моншақтарды алып, Қуыршаққа |моншақтарын |
| |алып келу. Бір- бірінің салған|қайтарады. Суреттерін|
| |суреттерін тамашалап, |қарайды. |
| |мақтайды. |-Балалардың жауабы. |
| |-Балалар,моншақтарды кім | |
| |салады? | |
| |-Не үшін тағады? | |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: тапсырмаларды орындауға тырысады,моншақтардың әшекей зат
екенін
Түсінеді: берілген белгіге көңіл аударып, қимыл-қозғалысты белгі бойынша
орындау керектігін, моншақтар туралы қарапайым түсініктерді.
Қолданады: жаттығулар орындау кезінде шапшаңдық, мұқияттылық тәрізді
сапаларды, бастырма арқылы моншақтың суретін салуды.
Тәрбиеші: Абиева Ж.С.
Иықты біз қозғалтайық
Қолымызды ұмытпайық
Саусақтарды қозғалтып
Демалып алайық
Плечиками мы покрутим,
И про ручки не забудем,
Пальчиками потрясём,
И немножко отдохнём!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz