Диаграммаларды құру туралы

САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Сынып:
8ә сынып
Сынып:: Пәні:
8ә сынып: информатика
Сынып:: Сабақтың тақырыбы:
8ә сынып: Диаграммаларды құру
Сынып:: Оқу мақсаты:
8ә сынып: Диаграммаларды құру жолдарын үйрену
Сынып:: Табыс критерийлері
Сынып:: Барлық оқушылар:
8ә сынып:

Көпшілік оқушылар:

Жекелеген оқушылар:

Сынып:: а) Excel-дегі Microsoft диаграмма ұғымы, түрлерін біледі
8ә сынып: а) Диаграмма жасау қадамдарын және редакциялауды біледі
а) Excel-дегі диаграмма жасаудың 1-3 түрін жасап көрсетеді
Сынып:: Уақыты
8ә сынып: Кезеңдері
Тапсырма
мақсаты
Мұғалім не істейді
Оқушылар не істейді
Бағалау ресурс
Сынып:: 3 мин
8ә сынып:

Ұйымдастыру

Сыныпты түгендеу

Амандасу, психологиялық ахуалды орнату

Гистограмма, дөңгелек

Конустік диаграммаларды құрастыру суреттері арқылы топқа бөлу

Ұйымшылдыққа, бірін-бірі тыңдауға үйрену
Жақсы позитивті көңіл-күймен амандасу
Берілген суреттер арқылы топтастыру

Гистограмма, дөңгелек

Конус суреттері

Сынып::

2мин

8ә сынып:

Миға шабуыл

Балалар, сендер құрастырған суретте не бейнеленген екен?

Диаграммаларды қайдан кездестіртіңдер?

Диаграмма не үшін қолданылады деп ойлайсыңдар?

Диаграмма жайлы негізгі түсініктерді қалыптастырады

Cұрақтар қояды?

Оқушылар өз жауап-тарын айтады

Сынып:: 15 мин
8ә сынып: Жаңа сабақ

1-топ

Microsoft Excel-дегі диаграмма түрлері

2-топ

Диаграмма жасау қадамдары қандай?

3-топ

Диаграмманы редакциялау

Әр топта оқушыларын бір-бірімен ақылдасып, бірлесіп тапсырманы орындайды.
Әр топ барып олардың сұрақтар бойынша не айтқанын бақылау. Сұрақтан ауытқып бара жатса түрткі сұрақ қою
Әрбір топ постер арқылы сұрақтарын қорғайды

А3, маркерлер

Сұрақтар жазылған слайд, 8 сынып оқулығы

ҚБ: « Екі жұлдыз бір тілек» әдісі

Сынып:: 15мин
8ә сынып: Компьютерде іс-тәжірибе

1-міндетті деңгей Төмендегі y=x 2 функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғыз.
х у 2 4 4 166 368 64 10 100
12 144
2- лайықты деңгей Төмендегі функцияға гистограмма типін таңдап диаграмма тұрғыз.
Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%)
1926 1939 1959 1970 1979 1989 1999 2009
Қазақтар 57, 1 38 30 32, 6 36 39, 4 50, 7 63, 3
Орыстар, украиндар, белорустар 33, 1 51, 5 52, 1 51, 1 48, 1 44, 3 37, 7 23, 3
Басқа ұлттар 9, 9 10, 5 17, 9 16, 3 15, 9 16, 3 11, 6 13, 1
3. Жоғары деңгей

Төмендегі кестеге
1. Дөңгелек диаграмма құрыңыз
2. Құрылған диаграмманың типін сақиналық типке ауыстырыңыз.
3. Енгізілген диаграмманы қалауыңызша форматтаңыз.
4. Жасалынған жұмысты «Ақпарат» деген атпен сақта

Теориялық білімін практикада қалай қолданылатын тексеру
Оқушылардың берілген тапсырмаларды орындауын қадағалау.
Компьютерде оқушылар жеке тапсырмалар орындайды
Критерий арқылы бағалау
Сынып:: 5 мин
8ә сынып: Өткен сабақты пысықтау
«Ыстық орындық» әдісі
Бүгінгі тақырып бойын-ша оқушының не түйгенін білу?
Оқушылар тақырыпты бекіту мақсатында орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Егер орындықта отырған оқушы жауабын білмесе онда сұрақ қойған оқушы өзі жауап береді.
Сынып:: 2мин
8ә сынып: Уй тапсырмасы
«Диаграммаларды құру» тақырыбына тест құрастырып келу.
Сынып:: 3мин
8ә сынып: Кері байланыс
Өз ойларын толық жеткізуге үйрету
Тақырып бойынша
өзара білім алу және бағалау

.


Ұқсас жұмыстар
Ms excel- диаграммаларды құру редакциялау және форматтау
Диаграмма құру
Кестені толтыру
Диаграммалармен жұмыс істеу
Excel бағдарламасында диаграмманы форматтауға болама
Диаграммаларды құру, редакциялау
Оқушыларды сабаққа
Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану. Диаграммаларды салу
Ағылшын тілінде алған білімдерін информатика сабағында практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру
Электрондық кестеде диаграмма құруды үйрену
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz