Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар

Қысқа мерзімді жоспар

3
1
23
3
20
16
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар

Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: Мектеп: «Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Сабақ: 2-ші
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: Мұғалімнің аты-жөні: Бекболат Жалмендин
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Сынып: 8 А
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: Қатысқандар саны: 12
Қатыспағандар саны: 0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: Пифагор теоремасы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: 8. 3. 3. 3. Пифагор теоремасын дәлелдеу және қолдану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Сабақ мақсаттары
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ:

Барлық оқушылар: Тік бұрышты үшбұрыштар туралы түсінігі болады. Пифагор теоремасы анықтамасын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Тік бұрышты үшбұрыштың белгісіз қабырғаларын Пифагор теоремасын қолданып таба алады.

Кейбір оқушылар: Өмірмен байланысты есептерді Пифагор теоремасын қолданып шығара алады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Бағалау критерийлері
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ:

Оқушылар:

  • Үшбұрыш элементтерін біледі
  • Пифагор теоремасын тұжырымдап дәлелдей алады.
  • Есептерді шешуде Пифагор теоремасын қолдана алады.
  • Сызбаны сауатты және ұқыпты орындай алады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Тілдік мақсаттар
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: Оқушылар: Формуланы оқи алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, қорытынды жасайды.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Құндылықтарға баулу
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: География, сызу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: Интерактивті тақта, Пифагор теоремасы туралы бейнеролик, электрондық оқулық
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Тақырып бойынша алдыңғы білім
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: Үшбұрыш, төртбұрыш түрлері, Тік бұрышты үшбұрыш элементтері
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

Сабақтың басы

2 мин

2 мин

Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ:

Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Оқушылармен сәлемдесу. Түгендеу. Жағымды оқу ортасын қалыптастыру мақсатында € ▲ O фигураларын таңдау арқылы адамдардың белгілі бір көрінбейтін қасиеттерін анықтап тануға болады.

€ - таңдаған адам өзгермелі, өзін-өзі бағалауы төмен, өзіне-өзі сенбейді, көңіл-күйі тез өзгереді, ұмытшақ.

▲ - таңдаған адам көшбасшы, өз-өзіне сенімді, шешімшіл, батыл, керемет саясаткер, ұшқыр ойлы, қарым-қатынас ортасы үлкен.

O - таңдаған адам жылы жүзді, өзгеге қамқор, кішіпейіл, қоршағанның пікіріне сүйенеді, қарым-қатынаста үлкен қажеттілік сезінеді.

«Санамақ» әдісі бойынша оқушыларды төрт-төрттен оқушыдан бес топқа бөлу. Бағалау парақтарын үлестіру.

  1. «Миға шабуыл»стратегиясы арқылы ой шақыру

1. Тік бұрышты үшбұрыш дегеніміз қандай үшбұрыш ?

2. Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғаларын қалай атаймыз ?

3. Тең қабырғалы үшбұрыш дегеніміз қандай үшбұрыш?

4. Төртбұрыш дегеніміз не? Қандай түрлері бар?

5. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштары 45 0 -қа тең болса катеттері қандай болады ?

6. 30 0 қарсы жатқан катет туралы теорема.

7. Көлбеу дегеніміз не? Проекция дегеніміз не?

  1. Топтардың пікірлерін тыңдау.

Фигуралар

Слайд №4

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

Сабақтың ортасы

3 мин

2 мин

2 мин

3 мин

5 мин

5 мин

3 мин

2 мин

1 мин

3 мин

5 мин

5 мин

Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ:

4. Жаңа сабаққа кіріспе.

Тарихи мәлімет

Ұлы ғалым Пифагор б. з. д. 580 жылы Самос аралында туған. Пифагордың әкесі Мнесарх зергер болған. Пифагордың анасының аты белгісіз. Көптеген жазбалар бойынша туған бала өте әдемі болған және өсе келе өзінің ерекше қабілетімен көзге түскен.

Пифагор теоремасы - тік бұрышты үшбұрыштың қабырғаларының арасындағы байланысты тұжырымдайтын геометрия теоремасы. Пифагор теогремасы Пифагорға дейін де белгілі болған, бірақ оны жалпы түрде дәлелдеген Пифагор. Алғашында теорема тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы мен катеттеріне салынған квадраттар аудандарының қатынасын тұжырымдаған: гипотенузаға тұрғызылған квадрат ауданы катеттерге тұрғызылған квадраттар аудандарының қосындысына тең. Пифагор теоремасы қысқаша былай тұжырымдалады: тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасының квадраты катеттері квадраттарының қосындысына тең. Пифагор теоремасына төмендегідей кері теорема да дұрыс: егер үшбұрыштың бір қабырғасы ұзындығының квадраты қалған екі қабырғасы ұзындықтарының квадратына тең болса, онда ол үшбұрыш тік бұрышты болады.

Тақтадан Пифагор теоремасы туралы бейнеролик көрсетіледі.

«Ой шақыру». Мұғалім-оқушы ізденісі.

Пифагор теоремасы топ ішінде талқыланады (постер жасалады), топ мүшелері мәселе бойынша нақты және қысқаша түрде өз ойларын айтады. Идеялар «қорын» жинақтағаннан кейін ұтымдылары таңдалады, қорытынды жасалады.

Жаңа сабақты бекіту.

1. Пифагор теоремасы қандай үшбұрыш үшін орындалады ?

2. Ұзындықтары 5, 4, 3-ке тең кесінділер тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары болады деп есептеуге бола ма?

3. Қабырғаларының ұзындықтары 5, 6, 7 болатын үшбұрыш тік бұрышты ма?

4. Пифагор теоремасын тағы да қандай фигуралар үшін қолдануға болады?

Топтық жұмыс

«Не? Қандай? Қалай?» іздену, қимыл-жауап ойыны.
Мұғалім: Сонымен, алдарыңыздағы фигураларға назар аударыңыздар.
(Оқушыларға аудандары көрсетілген шаршылар болады. Бір үлгісі тақтада магнитті түрде көрсетіледі)

- Олар қандай фигуралар? (шаршылар)

- Қалай ойлайсыздар, ондағы өлшем нені білдіреді? (аудандарын)

- Шаршы аудандарының арасында қандай байланыс бар?(кішілерінің қосындысы үлкеніне тең)

- Әрбір екеуінінің тек бірғана ортақ төбесі болатындай етіп орналастыруға бола ма?(уақыт беріледі, оқушылар орналастырады, болады)

- Қандай біз білетін жазық фигура пайда болды?(үшбұрыш)

- Фигура - үшбұрыштың қай түрі?(тікбұрышты үшбұрыш)

- Ол фигураның қандай элементтері шаршылардың қандай элементтерімен қандай байланысы бар?( қабырғалары сәйкес)

- Одан қандай қорытындыға келуге болады? (катеттері квадраттарының қосындысы гипотенузаның квадратына тең)

«Шешімдер ағашы». Теореманың қолданылуы. Әр топ берілген мәселені талқылайды, шешімдерін өз ағаштарына жазады және жауаптарын бір-бірімен алмастырады, тексереді. Тапсырма интерактивті тақтада жазылады.

1. Квадраттың диагоналі;

2. Тік төртбұрыштың диагоналі;

3. Тең қабырғалы үшбұрыштың биіктігі.

Бағалау критерийлері :

- Теореманың қолданылуы 1 балл

- Байланысын анықтау 1 балл

- Теореманы қорытып шығару 1 балл

Оқулықпен жұмыс

№233, 234, 235

Бағалау дескрипторлары

  • Есепті шешу алгоритмін дұрыс құрады 1 балл
  • Сызбаның дұрыс болуы 1 балл
  • Есеп шешімін таба алады 1 балл

Ширату жаттығулары

Жыпырлаған цифрлардың тілін тауып сөйлеткенде ежелгі грек ойшылы, әрі математигі Пифагордың сандар туралы айтқан тұжырымын оқуға болады. Ол үшін цифрларды қазақ алфавитіндегі әріптердің рет санымен алмастыру керек.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Жауабы: «Бар болмыстың бастамасы - сан»

«Арнайы үшбұрыштар» қызықты деректер

«3, 4, 5» және «5, 12, 13» сандарының кез-келген сандарға еселік болуы

Электрондық оқулықтан есептер шығарту (3 есеп)

Бағалау дескрипторлары

  • Есепті шешу алгоритмін дұрыс құрады 1 балл
  • Сызбаның дұрыс болуы 1 балл
  • Есеп шешімін таба алады 1 балл

Деңгейлік тапсырмалар: (3 есеп)

«Ертедегі қызықты есептерде» Пифагор теоремасының қолданылуы.

Бағалау дескрипторлары:

  • Есеп шартының дұрыс құрылуы 1 балл
  • Теореманың қолдануы 1 балл
  • Шешімін дұрыс есептеу 1 балл

Тест тапсырмалары

(әр оқушыға тест тапсырмалары таратылады. Оқушылар бір-бірімен алмасу арқылы тест тапсырмаларын тексереді) Әр дұрыс жауап - 1 балл

1. АДЕ тік бұрышты үшбұрышында Д бұрышы тік. Мына теңдік дұрыс па?

АД 2 =ДЕ 2 +АЕ 2

А) дұрыс В) дұрыс емес

2. Қабырғалары 9см, 12см, 15см болатын үшбұрыш тікбұрышты үшбұрыш бола ма?

А) болады В) болмайды

3. Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 24см, 7см. Оның гипотенузасын тап.

А) 507 В ) 527 С ) 57 Д ) 527 \sqrt{507}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ В) \ \sqrt{527}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ С) \ \sqrt{57}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ Д) \ 527 507 В ) 527 С ) 57 Д ) 527 \sqrt{507}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ В) \ \sqrt{527}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ С) \ \sqrt{57}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ Д) \ 527 625см В) 5см С) 25см Д) 527см

4. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 25см, табаны 30см. Оның төбесінен түсірілген медианасын тап.

А) 10см В) 15см С) 20см Д) 25см

5. Диагональдары 16см, 12см ромбының периметрін тап.

А) 30см В) 100см С) 10см Д) 40см

17
37
24
25
37
19
3
1
24
25
1
17
1
24
37
24
1
18

Слайд №6

Бейнеролик

Постер

Фигуралар

Үлестірме

Оқулық

Слайд № 9

Электрондық оқулық

Слайд №11

Үлестірме

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:
Мектеп:«Абай атындағы орта мектебі, мектепке дейінгі шағын орталығы» КММ:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:8. 2В

Ұқсас жұмыстар
Геометрия, "хан тәңіріне саяхат", 8-сынып
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы байланыстар
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері мен гипотенузасы
Пифогор теоремасы. 8 сынып
Үшбұрыш. үшбұрыштың түрлері. 7 сынып
Сүйір бұрыштың тангенсі
Төрбұрыштар туралы
Тікбұрышты үшбұрыштардың түрлері
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz