Мұғалімнің аты-жөні А. М. Мухтова

|Сабақтың тақырыбы: |Мұғалімнің аты-жөні: А. М. Мухтова |
|Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен |Күні: |
|сыныптастарым | |
|Мәтін дегеніміз не? | |
|СЫНЫП: 2 |Қатысқан оқушылар саны: 18 |Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|Сабақ |2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің|
|негізделген оқу|мазмұнын болжау |
|мақсаттары |2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды |
| |анықтау |
| |2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, |
| |оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу |
| |2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
|Сабақ |Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және |
|нәтижесі: |қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа |
| |жауап береді. |
| |Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: |
| |Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа |
| |жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
| |Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: |
| |Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып |
| |бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|Бағалау |Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында |
|критерийі |тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|Ресурстар |Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  |
| |әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|Әдіс-тәсілдер |Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|Пәнаралық |Музыка, қазақ тілі. |
|байланыс | |
|Сабақтың жоспары |
|Жоспарланған|Сабақ барысы : |Бағалау |
|уақыт | |түрлері |
|Басталуы |Бағалау парақшасымен таныстыру | |
|5 минут |Топтарға бөлу. | |
| | |Оқушылар |
| | |қорапшадан|
| |Психологиялық ахуал қалыптастыру: |өздеріне |
| |«Аялы алақан» |ұнайтын |
| |Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. |түске сай |
| |Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі |маркерлер |
| |сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын |алады. |
| |оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы | |
| |жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен| |
| |жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп | |
| |қолдарын ұстайды) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |«Аялы |
| | |алақан» |
| | |Тренинг. |
|Жаңа білім |Білу және түсіну | |
|10 минут |Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. | |
| | | |
| |«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі | |
| |Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен|Оқулық, |
| |бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының |мәтіндер. |
| |қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. | |
| |Мәтін дегеніміз не? | |
| |Оқы. Салыстыр. | |
| |Қай қатарда сөз берілген? | |
| |Қандай сөздер мазмұндық жағымен байланыспаған? |«Көшбасшы |
| |Қай сөйлемдерің орнын ауыстырып айтуға болмайды? Неліктен?|және |
| |Мәтінді көшіріп жаз. |тыңдаушыла|
| | |р» әдісі |
|Ортасы |Қолдану |Оқулық,қаб|
|10 минут |Дәптермен жұмыс. |ырғаға |
| |Сұрақтарға жауап жаз. |ілінген |
| |Сыныпта қанша оқушы бар? |ватмандар,|
| |Оның нешеуі ұл бала, нешеуі қыз бала? |түрлі-түст|
| |Сыныптастарың бір-бірімен тату ма? |і |
| |Талдау |маркерлер |
| |«Ыстық орындық» орындық әдісі |«Ыстық |
| |(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай |орындық» |
| |орналастырылады. |орындық |
| |Жаттығудың сипаттамасы: |әдісі, |
| | |сұрақтар, |
| |Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша|орындық. |
| |сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу | |
| |үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға | |
| |шығып сөйлей алады. | |
| |3.4. Жұптық, өздік жұмысы. | |
|Сергіту сәті|Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" |Оқушылар |
|2 минут | |би билеп |
| | |сергіп |
| | |қалады. |
|Аяқталуы |Синтез | |
|Сабақты |"Таңда да таста" әдісі |"Таңда да |
|бекіту |https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ |таста" |
|10 минут | |әдісі |
|Бағалау |«Жетістік» баспалдағы. |Кері |
| | |байланыс |
|5 минут | |парағы. |
| | |«Жетістік»|
| | |баспалдағы|
| | |. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Кері | | |
|байланыс | | |
|3 минут | | |
|Үйге тапсырма:5. 72-бетте. |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау - Оқушылардың |Пəнаралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай |үйренгенін тексеруді |Қауіпсіздік жəне |
|жоспарлайсыз? Сіз |қалай жоспарлайсыз? |еңбекті |
|қабілеті жоғары | |қорғау ережелері |
|оқушыларға тапсырманы | |АКТ-мен байланыс |
|күрделендіруді қалай | |Құндылықтардағы |
|жоспарлайсыз? | |Байланыс |
|Рефлексия | |
|Сабақ / оқу | |
|мақсаттары |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді |
|шынайы ма? |жазыңыз. |
|Бүгін оқушылар |Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес |
|не білді? |келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? | |
|Мен жоспарлаған | |
|саралау шаралары | |
|тиімді болды ма? | |
|Мен берілген | |
|уақыт ішінде | |
|үлгердім бе? Мен | |
|өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім жəне | |
|неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: |
|2: |
|Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? |

Ұқсас жұмыстар
Ортақ ұпайы
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. қуат. 7 cынып
Нұсқау дәптері
Ғылым мен білімнің дамуы туралы
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу. Ашық сабақ
Аралас бездер
Бағалау парақтарын тарату
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Сынып жетекші портфолиосы
Газ көлемін есептеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz