Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Мұғалімнің аты-жөні А. М. Мухтова

|Сабақтың тақырыбы: |Мұғалімнің аты-жөні: А. М. Мухтова |
|Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен |Күні: |
|сыныптастарым | |
|Мәтін дегеніміз не? | |
|СЫНЫП: 2 |Қатысқан оқушылар саны: 18 |Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|Сабақ |2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің|
|негізделген оқу|мазмұнын болжау |
|мақсаттары |2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды |
| |анықтау |
| |2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, |
| |оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу |
| |2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
|Сабақ |Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және |
|нәтижесі: |қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа |
| |жауап береді. |
| |Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: |
| |Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа |
| |жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
| |Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: |
| |Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып |
| |бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|Бағалау |Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында |
|критерийі |тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|Ресурстар |Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  |
| |әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|Әдіс-тәсілдер |Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|Пәнаралық |Музыка, қазақ тілі. |
|байланыс | |
|Сабақтың жоспары |
|Жоспарланған|Сабақ барысы : |Бағалау |
|уақыт | |түрлері |
|Басталуы |Бағалау парақшасымен таныстыру | |
|5 минут |Топтарға бөлу. | |
| | |Оқушылар |
| | |қорапшадан|
| |Психологиялық ахуал қалыптастыру: |өздеріне |
| |«Аялы алақан» |ұнайтын |
| |Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. |түске сай |
| |Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі |маркерлер |
| |сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын |алады. |
| |оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы | |
| |жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен| |
| |жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп | |
| |қолдарын ұстайды) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |«Аялы |
| | |алақан» |
| | |Тренинг. |
|Жаңа білім |Білу және түсіну | |
|10 минут |Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. | |
| | | |
| |«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі | |
| |Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен|Оқулық, |
| |бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының |мәтіндер. |
| |қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. | |
| |Мәтін дегеніміз не? | |
| |Оқы. Салыстыр. | |
| |Қай қатарда сөз берілген? | |
| |Қандай сөздер мазмұндық жағымен байланыспаған? |«Көшбасшы |
| |Қай сөйлемдерің орнын ауыстырып айтуға болмайды? Неліктен?|және |
| |Мәтінді көшіріп жаз. |тыңдаушыла|
| | |р» әдісі |
|Ортасы |Қолдану |Оқулық,қаб|
|10 минут |Дәптермен жұмыс. |ырғаға |
| |Сұрақтарға жауап жаз. |ілінген |
| |Сыныпта қанша оқушы бар? |ватмандар,|
| |Оның нешеуі ұл бала, нешеуі қыз бала? |түрлі-түст|
| |Сыныптастарың бір-бірімен тату ма? |і |
| |Талдау |маркерлер |
| |«Ыстық орындық» орындық әдісі |«Ыстық |
| |(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай |орындық» |
| |орналастырылады. |орындық |
| |Жаттығудың сипаттамасы: |әдісі, |
| | |сұрақтар, |
| |Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша|орындық. |
| |сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу | |
| |үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға | |
| |шығып сөйлей алады. | |
| |3.4. Жұптық, өздік жұмысы. | |
|Сергіту сәті|Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" |Оқушылар |
|2 минут | |би билеп |
| | |сергіп |
| | |қалады. |
|Аяқталуы |Синтез | |
|Сабақты |"Таңда да таста" әдісі |"Таңда да |
|бекіту |https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ |таста" |
|10 минут | |әдісі |
|Бағалау |«Жетістік» баспалдағы. |Кері |
| | |байланыс |
|5 минут | |парағы. |
| | |«Жетістік»|
| | |баспалдағы|
| | |. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Кері | | |
|байланыс | | |
|3 минут | | |
|Үйге тапсырма:5. 72-бетте. |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау - Оқушылардың |Пəнаралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай |үйренгенін тексеруді |Қауіпсіздік жəне |
|жоспарлайсыз? Сіз |қалай жоспарлайсыз? |еңбекті |
|қабілеті жоғары | |қорғау ережелері |
|оқушыларға тапсырманы | |АКТ-мен байланыс |
|күрделендіруді қалай | |Құндылықтардағы |
|жоспарлайсыз? | |Байланыс |
|Рефлексия | |
|Сабақ / оқу | |
|мақсаттары |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді |
|шынайы ма? |жазыңыз. |
|Бүгін оқушылар |Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес |
|не білді? |келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? | |
|Мен жоспарлаған | |
|саралау шаралары | |
|тиімді болды ма? | |
|Мен берілген | |
|уақыт ішінде | |
|үлгердім бе? Мен | |
|өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім жəне | |
|неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: |
|2: |
|Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? |

Ұқсас жұмыстар
Ортақ ұпайы
Нұсқау дәптері
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. қуат. 7 cынып
Ғылым мен білімнің дамуы туралы
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу. Ашық сабақ
Аралас бездер
Бағалау парақтарын тарату
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Сынып жетекші портфолиосы
Газ көлемін есептеу
Пәндер