Мұғалімнің аты-жөні А. М. Мухтова

Сабақтың тақырыбы:

Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарым

Мәтін дегеніміз не?

Мұғалімнің аты-жөні: А. М. Мухтова

Күні:

Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?: СЫНЫП: 2
Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні:: Қатысқан оқушылар саны: 18
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні::

2. 1. 2. 1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2. 2. 4. 1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2. 3. 6. 1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

2. 4. 2. 6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?: Сабақ нәтижесі:
Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні::

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?: Бағалау критерийі
Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні:: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?: Ресурстар
Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні:: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні:: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?: Пәнаралық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні:: Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?: Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?: Жоспарланғануақыт
Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні:: Сабақ барысы :
Бағалау түрлері
Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?:

Басталуы

5 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні::

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» - сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.

«Аялы алақан»

Тренинг.

Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?:

Жаңа білім

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні::

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.

  1. Мәтін дегеніміз не?

Оқы. Салыстыр.

Қай қатарда сөз берілген?

Қандай сөздер мазмұндық жағымен байланыспаған?

Қай сөйлемдерің орнын ауыстырып айтуға болмайды? Неліктен?

Мәтінді көшіріп жаз.

Оқулық,

мәтіндер.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?:

Ортасы

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні::

Қолдану

Дәптермен жұмыс.

  1. Сұрақтарға жауап жаз.

Сыныпта қанша оқушы бар?

Оның нешеуі ұл бала, нешеуі қыз бала?

Сыныптастарың бір-бірімен тату ма?

Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

( Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

3. 4. Жұптық, өздік жұмысы.

Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?:

Сергіту сәті

2 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні::

Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?:

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні::

Синтез

"Таңда да таста" әдісі

https://www. akavideos. com/watch?v=RAo-zw5U8gQ

"Таңда да таста" әдісі
Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?:

Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. М. МухтоваКүні::

«Жетістік» баспалдағы .

Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.
Сабақтың тақырыбы:Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарымМәтін дегеніміз не?: Үйге тапсырма:5. 72-бетте.

Ұқсас жұмыстар
Ортақ ұпайы
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. қуат. 7 cынып
Нұсқау дәптері
Ғылым мен білімнің дамуы туралы
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу. Ашық сабақ
Аралас бездер
Бағалау парақтарын тарату
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Сынып жетекші портфолиосы
Газ көлемін есептеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz