Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер жайлы
Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы, №3 Қарауылкелді орта мектебі
Пән мұғалімі : Жуманова Умітай Сарсенбайқызы
Пәні: геометрия
Сынып: 8 «А» класс
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік
Оқушыларға негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер ұғымын кеңінен
түсіндіріп, деңгейлік тапсырмаларды орындату және жаңа материалды
меңгертуге үйрету
2. Тәрбиелік
Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еркін ойлау, есте сақтау
қабілеттерін дамыту іскерлік дағдыларын қалыптастыру
3. Дамытушылық
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, шығармашылық
қабілеттерін одан әрі жетілдіру
Сабақтың түрі: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
Сабақтың көрнекілігі: Дидактикалық материалдар, интерактивті тақта,
сызғыш
Сабақтың барысы:
Геометрияға да поэзиядан кем түспейтін шабыт керек
Әл-Фараби
сөзімен сабағымызды бастаймыз
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Кезекші бүгінгі күннің жадын және сабақта жоқ оқушыларды, үйге
берілген тапсырмаларды хабарлайды.
2. Қайталау - оқу айнасы
Арнайы тор көздерде 10,20,30 сандары жазылған. Осы сандарды таңдай
отырып онда жасырылған сұрақтарға әр бір оқушы жауап береді
|10 |10 |10 |
|20 |20 |20 |
|30 |30 |30 |
Сол 10- Қандай төртбұрыш «параллелограмм» деп аталады?
Ортада 10- Қандай төртбұрыш тіктөртбұрыш деп аталады?
Оң 10- Қандай төртбұрыш ромб деп аталады?
Сол 20- Фалес теоремасын айтыңдар
Орта 20 – Пифагор теоремасын тұжырымдап беріңдер
Оң 20- Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусының анықтамыасын
айтыңдар
Сол 30- Сүйір бұрыштың косинусын табыңдар
Орта 30- Табандары 6,4 дм және 8,6 дм болатын трапецияның орта сызығын
табыңдар
Оң 30- Параллелограмның периметрін табыңдар
3. Жаңа материалды түсіндіру
Пифагор
теоремасы бойынша:
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
(1)
(2 )
(3)
(4)
(5)
(6)
(7)
Мысалы:
4. Біліміңді сынап көр
Оқулықпен жұмыс
№144, №145 есептерді оқушылар тақтада орындайды.
5. Тест тапсырмасы
2 нұсқаға 6 сұрақтан тапсырмалар тапсырылады. Жауап берген оқушылар
қасындағы көршілерінің тапсырмаларының жауабын тексереді
6. Сергіту сәті
Пифагор теоремасы:
Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасының квадраты катеттерінің
квадраттарының қосындысына тең
Пифагор теоремасының тұжырымдалуын «Катюша» әнінің әуенінде
айту керек. (2 оқушы)
7. Сөзжұмбақ шешу
8. Қорытындылау
9. Үйге тапсырма №147 есеп
Пән мұғалімі : Жуманова Умітай Сарсенбайқызы
Пәні: геометрия
Сынып: 8 «А» класс
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік
Оқушыларға негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер ұғымын кеңінен
түсіндіріп, деңгейлік тапсырмаларды орындату және жаңа материалды
меңгертуге үйрету
2. Тәрбиелік
Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еркін ойлау, есте сақтау
қабілеттерін дамыту іскерлік дағдыларын қалыптастыру
3. Дамытушылық
Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, шығармашылық
қабілеттерін одан әрі жетілдіру
Сабақтың түрі: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
Сабақтың көрнекілігі: Дидактикалық материалдар, интерактивті тақта,
сызғыш
Сабақтың барысы:
Геометрияға да поэзиядан кем түспейтін шабыт керек
Әл-Фараби
сөзімен сабағымызды бастаймыз
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Кезекші бүгінгі күннің жадын және сабақта жоқ оқушыларды, үйге
берілген тапсырмаларды хабарлайды.
2. Қайталау - оқу айнасы
Арнайы тор көздерде 10,20,30 сандары жазылған. Осы сандарды таңдай
отырып онда жасырылған сұрақтарға әр бір оқушы жауап береді
|10 |10 |10 |
|20 |20 |20 |
|30 |30 |30 |
Сол 10- Қандай төртбұрыш «параллелограмм» деп аталады?
Ортада 10- Қандай төртбұрыш тіктөртбұрыш деп аталады?
Оң 10- Қандай төртбұрыш ромб деп аталады?
Сол 20- Фалес теоремасын айтыңдар
Орта 20 – Пифагор теоремасын тұжырымдап беріңдер
Оң 20- Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусының анықтамыасын
айтыңдар
Сол 30- Сүйір бұрыштың косинусын табыңдар
Орта 30- Табандары 6,4 дм және 8,6 дм болатын трапецияның орта сызығын
табыңдар
Оң 30- Параллелограмның периметрін табыңдар
3. Жаңа материалды түсіндіру
Пифагор
теоремасы бойынша:
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
(1)
(2 )
(3)
(4)
(5)
(6)
(7)
Мысалы:
4. Біліміңді сынап көр
Оқулықпен жұмыс
№144, №145 есептерді оқушылар тақтада орындайды.
5. Тест тапсырмасы
2 нұсқаға 6 сұрақтан тапсырмалар тапсырылады. Жауап берген оқушылар
қасындағы көршілерінің тапсырмаларының жауабын тексереді
6. Сергіту сәті
Пифагор теоремасы:
Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасының квадраты катеттерінің
квадраттарының қосындысына тең
Пифагор теоремасының тұжырымдалуын «Катюша» әнінің әуенінде
айту керек. (2 оқушы)
7. Сөзжұмбақ шешу
8. Қорытындылау
9. Үйге тапсырма №147 есеп
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz