1931 – 1933 жылдардағы аштық

- 1. 1931-1933 жылдардағы ашаршылық, ХХ ғ. 30-ж. Қазақстандағы қасірет, Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастырудың демографиялық салдары, Қазақтардың республикадан тыс аймақтарғажаппай қоныс аударуы туралы оқушылардың білім деңгейін зерттеу, қосымша ақпараттар бойынша жан-жақты білім қорын молайту.
- 2. Топта жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру, сыни тұрғыдан ойлауға, салыстырмалы талдау жасауға, жүйелі қорытындылауға үйрету және шығармашылық қабілеттерін шыңдау. Мәселені тарихи шындық тұрғысынан бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Өзара ынтымақтастықты және өзара баға беруді дамыту.
3. Ұжымдасып өзара көмек көрсете білуге баулу, өзара сыйластыққа үйрету. Халқын ойлаған зиялылардың іс-әрекетінің негізінде ұлттық патриоттық тәрбиеге баулу.
- Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ арқылы анықтау;
- Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту;
- Оқушылардың АКТ-мен жұмыс жасау шығармашылығын жетілдіру.
- Жаңа сабақты игеру;
- Тұжырымды ой айту;
- Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.
- Бірлесе жұмыс жасау арқылы өзара сыйластық, ынтымақтастық ахуалы қалыптасады.
- СТО әдістері арқылы пәнге белсенділігі артады
Сабақ жоспары
Үйге тапсырма
І. Ұйымдастыру кезеңі:мақсат қою, топқа бөлу.
ІІ. Сабақ барысы. Блум таксономиясы бойынша.
III. Рефлексия
IҮ. Үйге тапсырма беру. §10-11 қайталап қосымша материалдардан оқып келу, «Ұлы нәубат » деген тақырыпта тарихи шығарма жазу. (Сая, Майра, Құштар дарынды және таланты оқушыларға арналған )
Салыстыру кестені толыртып келу.
Сабақтың барысы
Блум бойынша
жіктеу
Қызығушылықты ояту кезеңі.
«Автор орындығы»
Т. Рысқұлов туралы ақпарат берілген (таланты оқушы)
Үй тапсырмасы арқылы жаңа тақырыпқа енуге сұрақтар қою.
Автор орындығында Айдана оқиды.
Әр топқа логикалық сұрақтар
1-топ: Қазақстанда шаруаларды ұжымдастыру қалай жүрілді?
2-топ: Ұжымдастыру кезінде қандай келеңсіздікке жол берілді?
3-топ: Қазақстанда ұжымшарға біріктіру қандай қарқынмен жүргізілді?
4 -топ: Ұжымдастыру шаралары туралы қазақ зиялыларының көзқарас-тары қандай болды
Сұрақтарға жауап береді.
Өткен тақырыпты бұгініг өмірмен байланыстырып ойдан ой туғызып жауап береді.
Ой қозғау
Жаңа тақырыптың басталғанын түсіндіру.
Қосымша түсінік беру
СТО, жеке диалогтік
Сыни ойлап жауап береді
топпен жұмыс жасау.
Кері байланыс орнайды, ынтымақтаса жұмыс жасап, шығармашы
лыққа шыңдалады.
Мәтінмен жұмыс
Ақпарат арқылы
жұмыс беру.
Диалогтік тәсіл, топтық жұмыс.
АКТ қолданады.
Пәнге қызығушылы
ғы артады.
1. 1931-1932жж. ашаршылық себептері неде?
2. неліктен қазақтар басқа жерге босып кете бастады?
Жинақ
тау
Ой қортынды
Алған білімді жинақтатқызу
«Тасбақалар жүгрісі» сергіту
- Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім
- Қиын болды, жеңе білдім
- Үйренбедім, түсінбедім
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz