Файл қосу

1931 – 1933 жылдардағы аштық

|Қазақстан |Сынып: 9 «А» |Күні : |Сабақ: |
|тарихы | | | |
|Сабақтың |1931 – 1933 жылдардағы аштық |
|тақырыбы: | |
|Мақсаты | 1.1931-1933 жылдардағы ашаршылық, ХХ ғ. 30-ж. Қазақстандағы қасірет,|
| |Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастырудың демографиялық салдары,|
| |Қазақтардың республикадан тыс аймақтарғажаппай қоныс аударуы туралы |
| |оқушылардың білім деңгейін зерттеу, қосымша ақпараттар бойынша |
| |жан-жақты білім қорын молайту. |
| |2.Топта жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру, сыни тұрғыдан ойлауға, |
| |салыстырмалы талдау жасауға, жүйелі қорытындылауға үйрету және |
| |шығармашылық қабілеттерін шыңдау.Мәселені тарихи шындық тұрғысынан |
| |бағалау қабілеттерін қалыптастыру.Өзара ынтымақтастықты және өзара |
| |баға беруді дамыту. |
| |3.Ұжымдасып өзара көмек көрсете білуге баулу, өзара сыйластыққа |
| |үйрету. Халқын ойлаған зиялылардың іс-әрекетінің негізінде ұлттық |
| |патриоттық тәрбиеге баулу. |
| | |
| | |
|Сабақ |Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ арқылы анықтау; |
|міндеттері |Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту; |
| |Оқушылардың АКТ-мен жұмыс жасау шығармашылығын жетілдіру. |
| | |
|Сабақ |Жаңа сабақты игеру; |
|қадамдары |Тұжырымды ой айту; |
|Күтілетін |Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді. |
|нәтиже |Бірлесе жұмыс жасау арқылы өзара сыйластық, ынтымақтастық ахуалы |
| |қалыптасады. |
| |СТО әдістері арқылы пәнге белсенділігі артады |
|Сабақтың | 45 минут |
|уақыты | |
|Сабақ әдісі |Блум таксономиясы; СТО стратегиялары, топпен жұмыс |
|Ресурстар |Интерактивті тақта; үлестірмелі парақша,кестелер, карта, ватман, |
| |маркер, |
|Сабақ |І. Ұйымдастыру кезеңі:мақсат қою,топқа бөлу. |
|жоспары |ІІ.Сабақ барысы.Блум таксономиясы бойынша. |
| |III.Рефлексия |
|Үйге |IҮ. Үйге тапсырма беру.§10-11 қайталап қосымша материалдардан оқып |
|тапсырма |келу, «Ұлы нәубат » деген тақырыпта тарихи шығарма жазу.(Сая, Майра, |
| |Құштар дарынды және таланты оқушыларға арналған ) |
| |Салыстыру кестені толыртып келу. |
| | |
| |1921-1922 жылдардағы аштық |
| |1930-1932 жылдардағы аштық |
| | |
| |Болу себептері |
| | |
| | |
| | |
| |Аштыққа ұшыраған аймақтар |
| | |
| | |
| | |
| |Ашығушылар саны |
| | |
| | |
| | |
| |Іс-шаралар ұйымдастыру |
| | |
| | |
| | |
| |Зардаптары |
| | |
| | |
| | |
| | |

Сабақтың барысы

|Блум |Мақсат |Мұғалімнің |Оқушының әрекеті |Ұйымдастыру|Күтілетін |
|бойынша | |әрекеті | |формасы |нәтиже |
|жіктеу | | | | | |
|Білу | |Қызығушылықты |Автор орындығында |Топпен |Сұрақтарға |
| |Қазақстандағы|ояту кезеңі. |Айдана оқиды. |жұмыс |жауап |
| |ұжымдастыру |«Автор |Әр топқа логикалық | |береді. |
| |туралы |орындығы» |сұрақтар | |Өткен |
| |ойларын |Т.Рысқұлов |1-топ: Қазақстанда | |тақырыпты |
| |ортаға салу. |туралы ақпарат |шаруаларды ұжымдастыру | |бұгініг |
| | |берілген |қалай жүрілді? | |өмірмен |
| | |(таланты оқушы)|2-топ: Ұжымдастыру | |байланыстыры|
| | |Үй тапсырмасы |кезінде қандай | |п ойдан ой |
| | |арқылы жаңа |келеңсіздікке жол | |туғызып |
| | |тақырыпқа енуге|берілді? | |жауап |
| | |сұрақтар қою. |3-топ:Қазақстанда | |береді. |
| | | |ұжымшарға біріктіру | | |
| | | |қандай қарқынмен | | |
| | | |жүргізілді? | | |
| | | |4 –топ: Ұжымдастыру | | |
| | | |шаралары туралы қазақ | | |
| | | |зиялыларының | | |
| | | |көзқарас-тары қандай | | |
| | | |болды | | |
|Түсіну |Тақырыпты |Ой қозғау | |СТО , жеке |Кері |
| |игерту. |Жаңа тақырыптың|Татьяна Невадовская |диалогтік |байланыс |
| | |басталғанын |өлеңінің үзіндісінен |Сыни ойлап |орнайды, |
| | |түсіндіру. |түсініктерін , |жауап |ынтымақтаса |
| | |Қосымша түсінік|ой-пікірлерін айтады |береді |жұмыс жасап,|
| | |беру | | |шығармашы |
| | | | |топпен |лыққа |
| | | | |жұмыс |шыңдалады. |
| | | | |жасау. | |
|Қолдану |1931-1932 |Мәтінмен жұмыс |Барлық топта «1931-1932|Диалогтік |Пәнге |
| |жылығы |Ақпарат арқылы |жж ашаршылық » қосымша |тәсіл,топты|қызығушылы |
| |қуаң-шылық |жұмыс беру. |ақпаратты интернет |қ жұмыс. |ғы артады. |
| |пен ашаршылық| |желісінен пайдалануға |АКТ | |
| |себептерін | |болады |қолданады. | |
|Талдау |Адамның пайда|Нақты материал |1.1931-1932жж.ашаршылық|Топтық |Ауызша |
| |болуы туралы |бойынша |себептері неде? |жұмыс |талдау |
| |пікірлерді |тапсырманың |2.неліктен қазақтар | |жасайды, өз |
| |талдау |орындалуын |басқа жерге босып кете | |пікірлерін |
| | | |бастады? | |білдіреді |
|Жинақ |Жаңа сабақтан|Ой қортынды |Тақырыптың түйінін |Сыныпта |Логикалық |
|тау |алған |Алған білімді |пострға жазу, |қорғау |ойлау |
| |білімдерін |жинақтатқызу |жинақтайды | |қабілеттері |
| |тапсырмалар |«Тасбақалар | | |артады. |
| |арқылы |жүгрісі» | | | |
| |бекіту. |сергіту | | | |
|Бағалау |Ойын | |Бүгінгі сабақтан |Жеке жұмыс |Өзіндік |
| |жинақтауға |Рефлексия |білдім, үйрендім | |бағалауы |
| |дағдыландыру.|жаздыру |Қиын болды, жеңе білдім| |қалыптасады.|
| | | |Үйренбедім, түсінбедім | | |

Ұқсас жұмыстар
1930 жылдардағы аштық, шаруалар көтерілістері
Аштық себептері
Сабақ қадамдары
Қазақ даласындағы ашаршылық
Голощекиннің Қазақстанда жүргізген саясаты
1920–1930-жылдардағы Қазақстан мәдениеті
1930 жылдағы қоғамдық саяси өмір. 9 сынып
Қазақстан тарихы. 9-сынып
Орынбордағы қазақ институты
Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы қоғамдық-саяси жағдайы
Пәндер