1931 – 1933 жылдардағы аштық

Қазақстан тарихы
Сынып: 9 «А»
Күні :
Сабақ:
Қазақстан тарихы: Сабақтың тақырыбы:
Сынып: 9 «А»: 1931 - 1933 жылдардағы аштық
Қазақстан тарихы: Мақсаты
Сынып: 9 «А»:
  • 1. 1931-1933 жылдардағы ашаршылық, ХХ ғ. 30-ж. Қазақстандағы қасірет, Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастырудың демографиялық салдары, Қазақтардың республикадан тыс аймақтарғажаппай қоныс аударуы туралы оқушылардың білім деңгейін зерттеу, қосымша ақпараттар бойынша жан-жақты білім қорын молайту.
  • 2. Топта жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру, сыни тұрғыдан ойлауға, салыстырмалы талдау жасауға, жүйелі қорытындылауға үйрету және шығармашылық қабілеттерін шыңдау. Мәселені тарихи шындық тұрғысынан бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Өзара ынтымақтастықты және өзара баға беруді дамыту.

3. Ұжымдасып өзара көмек көрсете білуге баулу, өзара сыйластыққа үйрету. Халқын ойлаған зиялылардың іс-әрекетінің негізінде ұлттық патриоттық тәрбиеге баулу.

Қазақстан тарихы: Сабақ міндеттері
Сынып: 9 «А»:
  • Оқушылардың білім-біліктілігін сұрақ арқылы анықтау;
  • Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту;
  • Оқушылардың АКТ-мен жұмыс жасау шығармашылығын жетілдіру.
Қазақстан тарихы: Сабақ қадамдары
Сынып: 9 «А»:
  1. Жаңа сабақты игеру;
  2. Тұжырымды ой айту;
Қазақстан тарихы: Күтілетін нәтиже
Сынып: 9 «А»:
  • Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.
  • Бірлесе жұмыс жасау арқылы өзара сыйластық, ынтымақтастық ахуалы қалыптасады.
  • СТО әдістері арқылы пәнге белсенділігі артады
Қазақстан тарихы: Сабақтың уақыты
Сынып: 9 «А»: 45 минут
Қазақстан тарихы: Сабақ әдісі
Сынып: 9 «А»: Блум таксономиясы; СТО стратегиялары, топпен жұмыс
Қазақстан тарихы: Ресурстар
Сынып: 9 «А»: Интерактивті тақта; үлестірмелі парақша, кестелер, карта, ватман, маркер,
Қазақстан тарихы:

Сабақ жоспары

Үйге тапсырма

Сынып: 9 «А»:

І. Ұйымдастыру кезеңі:мақсат қою, топқа бөлу.

ІІ. Сабақ барысы. Блум таксономиясы бойынша.

III. Рефлексия

IҮ. Үйге тапсырма беру. §10-11 қайталап қосымша материалдардан оқып келу, «Ұлы нәубат » деген тақырыпта тарихи шығарма жазу. (Сая, Майра, Құштар дарынды және таланты оқушыларға арналған )

Салыстыру кестені толыртып келу.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Күні ::
Сабақ:: 1921-1922 жылдардағы аштық
1930-1932 жылдардағы аштық
Болу себептері
Аштыққа ұшыраған аймақтар
Ашығушылар саны
Іс-шаралар ұйымдастыру
Зардаптары
Қазақстан тарихы:
Сынып: 9 «А»:
Күні ::
Қазақстан тарихы:
Сынып: 9 «А»:
Күні ::
Қазақстан тарихы:
Сынып: 9 «А»:
Күні ::
Қазақстан тарихы:
Сынып: 9 «А»:
Күні ::
Қазақстан тарихы:
Сынып: 9 «А»:
Күні ::
Қазақстан тарихы:
Сынып: 9 «А»:
Күні ::

Сабақтың барысы

Блум бойынша

жіктеу

Мақсат
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ұйымдастыру формасы
Күтілетін нәтиже
Блум бойыншажіктеу: Білу
Мақсат: Қазақстандағы ұжымдастыру туралы ойларын ортаға салу.
Мұғалімнің әрекеті:

Қызығушылықты ояту кезеңі.

«Автор орындығы»

Т. Рысқұлов туралы ақпарат берілген (таланты оқушы)

Үй тапсырмасы арқылы жаңа тақырыпқа енуге сұрақтар қою.

Оқушының әрекеті:

Автор орындығында Айдана оқиды.

Әр топқа логикалық сұрақтар

1-топ: Қазақстанда шаруаларды ұжымдастыру қалай жүрілді?

2-топ: Ұжымдастыру кезінде қандай келеңсіздікке жол берілді?

3-топ: Қазақстанда ұжымшарға біріктіру қандай қарқынмен жүргізілді?

4 -топ: Ұжымдастыру шаралары туралы қазақ зиялыларының көзқарас-тары қандай болды

Ұйымдастыру формасы: Топпен жұмыс
Күтілетін нәтиже:

Сұрақтарға жауап береді.

Өткен тақырыпты бұгініг өмірмен байланыстырып ойдан ой туғызып жауап береді.

Блум бойыншажіктеу: Түсіну
Мақсат: Тақырыпты игерту.
Мұғалімнің әрекеті:

Ой қозғау

Жаңа тақырыптың басталғанын түсіндіру.

Қосымша түсінік беру

Оқушының әрекеті: Татьяна Невадовская өлеңінің үзіндісінен түсініктерін, ой-пікірлерін айтады
Ұйымдастыру формасы:

СТО, жеке диалогтік

Сыни ойлап жауап береді

топпен жұмыс жасау.

Күтілетін нәтиже:

Кері байланыс орнайды, ынтымақтаса жұмыс жасап, шығармашы

лыққа шыңдалады.

Блум бойыншажіктеу: Қолдану
Мақсат: 1931-1932 жылығы қуаң-шылық пен ашаршылық себептерін
Мұғалімнің әрекеті:

Мәтінмен жұмыс

Ақпарат арқылы

жұмыс беру.

Оқушының әрекеті: Барлық топта «1931-1932 жж ашаршылық » қосымша ақпаратты интернет желісінен пайдалануға болады
Ұйымдастыру формасы:

Диалогтік тәсіл, топтық жұмыс.

АКТ қолданады.

Күтілетін нәтиже:

Пәнге қызығушылы

ғы артады.

Блум бойыншажіктеу: Талдау
Мақсат: Адамның пайда болуы туралы пікірлерді талдау
Мұғалімнің әрекеті: Нақты материал бойынша тапсырманың орындалуын
Оқушының әрекеті:

1. 1931-1932жж. ашаршылық себептері неде?

2. неліктен қазақтар басқа жерге босып кете бастады?

Ұйымдастыру формасы: Топтық жұмыс
Күтілетін нәтиже: Ауызша талдау жасайды, өз пікірлерін білдіреді
Блум бойыншажіктеу:

Жинақ

тау

Мақсат: Жаңа сабақтан алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекіту.
Мұғалімнің әрекеті:

Ой қортынды

Алған білімді жинақтатқызу

«Тасбақалар жүгрісі» сергіту

Оқушының әрекеті: Тақырыптың түйінін пострға жазу, жинақтайды
Ұйымдастыру формасы: Сыныпта қорғау
Күтілетін нәтиже: Логикалық ойлау қабілеттері артады.
Блум бойыншажіктеу: Бағалау
Мақсат: Ойын жинақтауға дағдыландыру.
Мұғалімнің әрекеті: Рефлексия жаздыру
Оқушының әрекеті:
  • Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім
  • Қиын болды, жеңе білдім
  • Үйренбедім, түсінбедім
Ұйымдастыру формасы: Жеке жұмыс
Күтілетін нәтиже: Өзіндік бағалауы қалыптасады.

Ұқсас жұмыстар
1930 жылдардағы аштық, шаруалар көтерілістері
Аштық себептері
Сабақ қадамдары
Қазақ даласындағы ашаршылық
Голощекиннің Қазақстанда жүргізген саясаты
1920–1930-жылдардағы Қазақстан мәдениеті
1930 жылдағы қоғамдық саяси өмір. 9 сынып
Қазақстан тарихы. 9-сынып
Орынбордағы қазақ институты
Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы қоғамдық-саяси жағдайы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz